Heerlijk kokkerellen kan nu ook. De landen met de lekkerste gerechten (Italië, Mexico, Indonesië) hebben ook hoge temperaturen. En onder een dekbed slapen gaat ook prima, alleen de nacht van 27 juli lag er 1 been buitenboord.quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Dit topic heeft dringend behoefte aan wat koutisten zie ik.
Straks weer lekker herfstregen
amper zon en weer vroeg donker
normaal kunnen kokkerellen en heerlijk onder een dekbed slapen
Ach het wordt steeds uitgesteld, je kunt er vast nog wel even van genieten.quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
De omslag naar koud regenachtig weer staat nog steeds in de planning vanaf de 13e zie ik?
Ik zei het tochzodra ik weer in het land ben is de zomer DONE!
heerlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
De omslag naar koud regenachtig weer staat nog steeds in de planning vanaf de 13e zie ik?
Ik zei het tochzodra ik weer in het land ben is de zomer DONE!
Echt lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2018 00:36 schreef kree het volgende:
whah paar daagjes heet is niet zo erg.
Maar dit slaat nergens meer op met temperaturen boven 30. Lijkt wel de verdomde sahara haast
Haha nee, je moet er van houden denk.quote:
Dat is wel vet ja! Geeft aan hoe interessant mensen het vinden om over het weer te keuvelenquote:Op maandag 6 augustus 2018 07:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Sodejuuu, deel 1008 alweer!!!!![]()
Deze reeks is alweer 16 jaar en een week oud
De herfst is altijd kut en de winter meestal ook. Dus dat was makkelijk te voorspellenquote:Op maandag 6 augustus 2018 00:40 schreef kree het volgende:
En ik voorspel (deze mogen jullie quoten over een maand of 3)
Dat de herfst kut gaat worden en de winter nog kutter
Flink bagger weer. De noordzee is veels te warm nl nu. En ik zie het al gebeuren wind vanaf zee.
Nou hier aan de kust regen harde wind en ellende
Ik voorspel LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |