Ik ook nog niet, deels omdat ik de 18e op vakantie ga en deels omdat ik voor het eerst niet heel erg benieuwd ben naar de nieuwe expansion; heb de beta ook nauwelijks aangeraakt.quote:Heb hem trouwens ook nog niet gekocht
Legion release kon ik direct spelen en de hele nacht geen problemen gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die servers zijn toch appart. En legion release was prima.
500k per maand. Terwijl je kennelijk 7 dagen per week en 10 uur per dag speelt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Gamen om te overleven in Venezuela
https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-venezuela.html
[..]
Ja, dat is best heel erg weinigquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
500k per maand. Terwijl je kennelijk 7 dagen per week en 10 uur per dag speelt.
Dat Is toch wel wat weinig ?
Zover ik heb begrepen US op dinsdag en EU op woensdag.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:54 schreef Abdus18 het volgende:
Is het niet al een paar expansions dat het op dinsdag start? Wod en legion ook toch? Staat me iets bij dat je nog een extra reset voor iets kon krijgen omdat het op dinsdag starte en je dan voor reset op woensdag nog wat kon doen. Mythic dungeons in Wod? Weet het niet meer precies
Het lvl.180 weapon bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:13 schreef Karina het volgende:
De reward voor deze nieuwe quest is ook maar matig hoor. Elke keer dezelfde bij alle classes en geen nieuwe 'look'. Beetje jammer.
Beetje mosterd na de maaltijd idd, zeker na de Darkshore quests voor returning (Alliance) players zoals ik.quote:
En de quest met de citizins redden slaat ook nergens opquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd idd, zeker na de Darkshore quests voor returning (Alliance) players zoals ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Zo had ik het ook opgevat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog lelijke wapens ook nog eensquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:13 schreef Karina het volgende:
De reward voor deze nieuwe quest is ook maar matig hoor. Elke keer dezelfde bij alle classes en geen nieuwe 'look'. Beetje jammer.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Ah natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En de quest met de citizins redden slaat ook nergens opik wist serieus niet wat je moest doen met die quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor ik het wist was het al gedaan. zonder iets te doen
ja nieteens logo van de alliance eropquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nog lelijke wapens ook nog eens
Eerste keer dacht ik wtf moet het nu opnieuw? Maar daarna had ik hem door.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik wist serieus niet wat je moest doen met die quest.voor ik het wist was het al gedaan. zonder iets te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |