abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:54:46 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_180920824


SPOILER: Uitbreidingen World of Warcraft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebracht op 30 augustus 2016

Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer

Latest patch : Patch 7.3 Guide: Shadows of Argus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:55:21 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_180920839
Hij is iig niet de enige die niet meer speelt (of niet zo vaak iig) ik lees net dit bericht bij Tweakers:

quote:
De games van Blizzard hadden in het afgelopen kwartaal 37 miljoen maandelijks actieve spelers, staat in de kwartaalcijfers. Vorig jaar waren dat er in het vergelijkbare kwartaal nog 46 miljoen. Het is niet duidelijk waarom het aantal spelers terugloopt. Het gaat om games zoals Overwatch, World of Warcraft, Starcraft en Hearthstone.
Rest van het artikel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:13:10 #3
159966 lifeblind
pi_180921248
Mja, bij ons in de guild is het de afgelopen paar maanden ook erg rustig geweest, nadat we begin maart curve voor Antorus gehaald hadden, zijn er een aantal mensen tijdelijk even gestopt, en sommige hadden het gewoon druk met studie/werk/verhuizen enzo.

Gelukkig begint iedereen weer terug te komen nu, zelfs met onze casual raids de afgelopen weken (om mensen te laten wennen aan de class/spec die ze willen mainen in BfA) hebben we gewoon een vol team gehad van alleen maar guildies, en niet hoeven puggen ^O^
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:14:25 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180921280
Sowieso het idee dat er elke expansion net even wat minder spelers terugkomen. Ik kom nog steeds elke expansion terug, maar haak wel steeds sneller af. Spel is gewoon erg verouderd als je het gaat vergelijken met andere MMO's.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:15:08 #5
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180921297
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso het idee dat er elke expansion net even wat minder spelers terugkomen. Ik kom nog steeds elke expansion terug, maar haak wel steeds sneller af. Spel is gewoon erg verouderd als je het gaat vergelijken met andere MMO's.
ik heb ook een tijdje star wars gedaan maar het trok mij niet meer.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:16:03 #6
159966 lifeblind
pi_180921320
Mja, voor WoW is het misschien weinig spelers, maar in verhouding tot andere MMORPG's is het nog steeds wel keigroot. En voor mij persoonlijk is de hele lore het meest boeiende, vergeleken met andere spellen. Heb er wel een paar geprobeerd maar het was het toch allemaal net niet.
pi_180921464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso het idee dat er elke expansion net even wat minder spelers terugkomen. Ik kom nog steeds elke expansion terug, maar haak wel steeds sneller af. Spel is gewoon erg verouderd als je het gaat vergelijken met andere MMO's.
Persoonlijk ben ik deze expansion best lang gesubbed geweest, denk langer dan wotlk-wod in totaal, maar heb ook eindelijk weer een leuke guild gevonden. Vorige expansions was het toch meer een single-player spel voor mij.
Iemand een idee of er tijdens Gamescom nog wat te verwachten valt voor WOW?
*hoopt stiekem op wat Classic-ontwikkelingen*
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:27:10 #8
159966 lifeblind
pi_180921559
Als ik niet in de guild zou zitten waar ik nu al 8 jaar in zit, was ik overigens al lang weg :+
pi_180921614
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:55 schreef Karina het volgende:
Hij is iig niet de enige die niet meer speelt (of niet zo vaak iig) ik lees net dit bericht bij Tweakers:

[..]

Rest van het artikel.
Uiteraard zakken de cijfers maar ze zijn nu ook zo laag omdat er een uitbreiding aan zit te komen. Over 4 weken hoor je dat Wow 4miljoen extra abonnees heeft :p
pi_180922095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef lifeblind het volgende:
Mja, voor WoW is het misschien weinig spelers, maar in verhouding tot andere MMORPG's is het nog steeds wel keigroot. En voor mij persoonlijk is de hele lore het meest boeiende, vergeleken met andere spellen. Heb er wel een paar geprobeerd maar het was het toch allemaal net niet.
Zelfde hier :Y Ook Star Wars en Elder Scrolls online geprobeerd, maar nah.

Ik haak regelmatig ook maanden lang af, maar kom altijd terug en dat zie ik mezelf ook blijven doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180925373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef lifeblind het volgende:
Mja, voor WoW is het misschien weinig spelers, maar in verhouding tot andere MMORPG's is het nog steeds wel keigroot. En voor mij persoonlijk is de hele lore het meest boeiende, vergeleken met andere spellen. Heb er wel een paar geprobeerd maar het was het toch allemaal net niet.
Dat was ook de reden dat ik speelde, de lore. Maar laten we eerlijk zijn, die is sinds het begin van WoW alleen maar bergafwaarts gegaan. Met al die lorelols en retcons :N
De mensen met wie ik het meest en langst contact had in m'n guild waren ook echte lorenerds (zoals Nobbel or what's his name) en die zijn er al lang helemaal klaar mee. Ik bleef steeds terugkomen hopende positief verrast te worden. Junkie :')
BfA heb ik natuurlijk al helemaal gespeeld, behalve de raids, denk niet dat ik m'n sub weer aan zwengel voorlopig. Vind de lore echt tot een dieptepunt gezakt deze uitbreiding.

Maar wie weet, als ik me nog eens gigantisch verveel dat ik toch de raids even wil bekijken. Raid ready ben je toch in een paar dagen dus tsja :)
pi_180930069
Het is voor mij inmiddels ook alweer een maand of 4 geleden dat ik voor het laatst ingelogd heb. Ik was wel van plan om weer te beginnen, maar hoe langer het duurt hoe minder behoefte ik er aan heb. De laatste keer dat ik speelde was trouwens ook na een afwezigheid van een maand of 2, dus in principe heb ik maar een keer ingelogd in het laatste half jaar. Dat lijkt me toch wel een indicatie dat ik er klaar mee ben. Ik mis het ook helemaal niet meer. Er zijn nog wel steeds guildies die me via Facebook of Skype blijven vragen om weer terug te komen, en ik zeg steeds dat ik dat ook wel zal doen vroeg of laat, maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Ik weet dat er een nieuwe exp aan zit te komen, en in vroeger tijden zou me dat helemaal euforisch hebben gemaakt, maar het kan me totaal niet meer boeien. RIP WoW. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:44:54 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180930717
Ik speel sinds 2 weken weer na een periode van 2 jaar lang niet spelen. Heb geen seconde op m'n main(s) gespeeld, alleen om ff geld naar een zoveelste alt door te pompen. Heb wel veel lol op een orc fury warrior die in twee weken tijd naar lvl 50 geschopt werd. Weet de pure /played time niet, maar gok ergens 25 uur ofzo. Sowieso een feest van herkenning voor me en ben blij dat ik toch wel weer ben gaan spelen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180931188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel sinds 2 weken weer na een periode van 2 jaar lang niet spelen. Heb geen seconde op m'n main(s) gespeeld, alleen om ff geld naar een zoveelste alt door te pompen. Heb wel veel lol op een orc fury warrior die in twee weken tijd naar lvl 50 geschopt werd. Weet de pure /played time niet, maar gok ergens 25 uur ofzo. Sowieso een feest van herkenning voor me en ben blij dat ik toch wel weer ben gaan spelen :P
Ik heb ook een warrior gemaakt en tot mijn grote verbazing is het leuk :D

Ik kreeg zomaar uit het niets een tweede level 100 boost :') Bug, waarschijnlijk. Maar die dus gebruikt voor een warrior.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:45:56 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180932167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook een warrior gemaakt en tot mijn grote verbazing is het leuk :D

Ik kreeg zomaar uit het niets een tweede level 100 boost :') Bug, waarschijnlijk. Maar die dus gebruikt voor een warrior.
Fury Warrior _O_
Prot Warrior _O_ O+
Arms Warrior :{ :? (al beuken ze lekker in de eerste 10 lvls)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180932673
Ik speel vooral prot, maar ook fury *O* Arms in het verleden geprobeerd, maar dat vond ik zo ontzettend niet leuk dat ik een heel negatief beeld van de warrior class had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 01:18:52 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180932833
Prot is genot als je veel tegenstanders hebt, Fury is genot als je gewoon wil rellen :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-08-2018 01:56:23 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180941209
Kun je eigenlijk op 88 naar WoD of moet je daar 90 voor zijn? Aangezien 98 wel werkt voor Legion.
pi_180949431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk op 88 naar WoD of moet je daar 90 voor zijn? Aangezien 98 wel werkt voor Legion.
http://www.wowhead.com/ne(...)ngeon-scaling-levels
Level 90 dus ^O^
pi_180979752
Het is de laatste jaren beetje hit & miss met blizzard. Legion was over het algemeen een hele leuke expansion, maar het begin ervan met de rare legendary systemen, de inbalance tussen de legendaries, het AP farmen was toch voor veel mensen weer een afknapper. Paar patches later toen ze dat allemaal gefixed hadden was het een pracht van een expansion.

BFA lijkt precies hetzelfde te doen, waarbij ze qua class design toch een hoop steken hebben laten vallen en ronduit gezegd hebben dat ze sommige classes pas in 8.1 en later kunnen fixen. Hoop classes/specs zijn nu ronduit saai, en reken maar dat dat een grote afknapper zal zijn voor mensen die terugkomen.

Juist de expansion launches zijn de grote hype momenten dat je je spelers weer terug kan krijgen, maar daar maken ze ook meteen het grootste zooitje van waardoor diezelfde spelers ook meteen weer weggaan.
pi_180981760
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is de laatste jaren beetje hit & miss met blizzard. Legion was over het algemeen een hele leuke expansion, maar het begin ervan met de rare legendary systemen, de inbalance tussen de legendaries, het AP farmen was toch voor veel mensen weer een afknapper. Paar patches later toen ze dat allemaal gefixed hadden was het een pracht van een expansion.

BFA lijkt precies hetzelfde te doen, waarbij ze qua class design toch een hoop steken hebben laten vallen en ronduit gezegd hebben dat ze sommige classes pas in 8.1 en later kunnen fixen. Hoop classes/specs zijn nu ronduit saai, en reken maar dat dat een grote afknapper zal zijn voor mensen die terugkomen.

Juist de expansion launches zijn de grote hype momenten dat je je spelers weer terug kan krijgen, maar daar maken ze ook meteen het grootste zooitje van waardoor diezelfde spelers ook meteen weer weggaan.
Het grote probleem bij deze expansion is dat er totaal geen samenhang is. Ik heb de alpha en beta gespeeld en nog steeds heb ik geen idee wat er aan de hand is en het doel dat we nastreven. Het hele Alliance vs Horde gebeuren komt totaal niet terug bij het levelen. In het ene gebied vecht je tegen heksen (en dat gaat zeer repetitief door met tientallen dezelfde questen) tot aan het einde, en in het andere gebied zinkt je boot en kom je in piraten gebied. Er zit deze keer gewoon totaal geen verhaal in. Van alle expansions gaat dit toch echt de slechtste worden.

Is ook de eerste keer dat ik totaal geen gevoel heb bij de release. Andere expensions had ik er echt veel zijn in. Deze keer totaal niet
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2018 @ 14:19:17 #22
159966 lifeblind
pi_180981863
Mja, denk niet dat je nu al heel veel kan zeggen over hoe de rest van de expansion gaat worden qua story telling, puur alleen gebaseerd op een halve beta :')
pi_180982056
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:19 schreef lifeblind het volgende:
Mja, denk niet dat je nu al heel veel kan zeggen over hoe de rest van de expansion gaat worden qua story telling, puur alleen gebaseerd op een halve beta :')
Denk het wel. Uiteindelijke verhaal lijn wijkt niet veel af van de bèta's (heb ze allemaal gedaan vanaf release). Dit is in mijn ogen echt de meest onsamenhangende en saaiste beta die ik gedaan heb.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2018 @ 14:34:10 #24
159966 lifeblind
pi_180982112
Vergeet niet dat dit nog maar het begin is van de rest van de expasion he, later zullen er vast nog wel zaken langskomen waardoor dingen op hun plek kunnen/zullen vallen.

Heb met de beta bewust geen quests e.d. gedaan, omdat a) alles half af is en b) dit het uiteindelijke verhaal nogal spoiled, dingen als missende cinematics/cutscenes/voice acting, noem maar op.
pi_180982131
heb tijd laten liggen en ben dus nog altijd niet exaulted :'(
hoop dat BFA uitkomt ik dan een nieuw ras kan aanmaken en die requirement voor exalted wegvalt
pi_180982251
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het grote probleem bij deze expansion is dat er totaal geen samenhang is. Ik heb de alpha en beta gespeeld en nog steeds heb ik geen idee wat er aan de hand is en het doel dat we nastreven. Het hele Alliance vs Horde gebeuren komt totaal niet terug bij het levelen. In het ene gebied vecht je tegen heksen (en dat gaat zeer repetitief door met tientallen dezelfde questen) tot aan het einde, en in het andere gebied zinkt je boot en kom je in piraten gebied. Er zit deze keer gewoon totaal geen verhaal in. Van alle expansions gaat dit toch echt de slechtste worden.

Is ook de eerste keer dat ik totaal geen gevoel heb bij de release. Andere expensions had ik er echt veel zijn in. Deze keer totaal niet
Nee, het verhaal laat dit keer ook nogal wat steken vallen. Helemaal omdat het H vs A ook niet terugkomt verder qua instances/raids. We weten al dat tier 2 in BFA de Azshara raid is, en vrijwel iedereen verwacht dat we in tier 3 de old god N'zoth gaan zien gezien de vele hints en old god aanwezigheid door de zones.

Moet zeggen dat ook ik er niet echt dezelfde hype gevoelens bij heb als normaal, maar dat is omdat mijn class/spec (Holy Paladin) ronduit saai speelt nu met de changes dus tja.
pi_180986527
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:35 schreef redboyke het volgende:
heb tijd laten liggen en ben dus nog altijd niet exaulted :'(
hoop dat BFA uitkomt ik dan een nieuw ras kan aanmaken en die requirement voor exalted wegvalt
Requirements voor nieuwe rassen gaan niet weg hoor
pi_180988112
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het grote probleem bij deze expansion is dat er totaal geen samenhang is. Ik heb de alpha en beta gespeeld en nog steeds heb ik geen idee wat er aan de hand is en het doel dat we nastreven. Het hele Alliance vs Horde gebeuren komt totaal niet terug bij het levelen. In het ene gebied vecht je tegen heksen (en dat gaat zeer repetitief door met tientallen dezelfde questen) tot aan het einde, en in het andere gebied zinkt je boot en kom je in piraten gebied. Er zit deze keer gewoon totaal geen verhaal in. Van alle expansions gaat dit toch echt de slechtste worden.

Is ook de eerste keer dat ik totaal geen gevoel heb bij de release. Andere expensions had ik er echt veel zijn in. Deze keer totaal niet
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, het verhaal laat dit keer ook nogal wat steken vallen. Helemaal omdat het H vs A ook niet terugkomt verder qua instances/raids. We weten al dat tier 2 in BFA de Azshara raid is, en vrijwel iedereen verwacht dat we in tier 3 de old god N'zoth gaan zien gezien de vele hints en old god aanwezigheid door de zones.

Moet zeggen dat ook ik er niet echt dezelfde hype gevoelens bij heb als normaal, maar dat is omdat mijn class/spec (Holy Paladin) ronduit saai speelt nu met de changes dus tja.
Als je de Story forums volgt is de overgrote meerderheid er ook helemaal klaar mee. Zo erg heb ik het nog niet eerder gezien.
pi_180989114
gadver... ik weet nog altijd niet wat ik ga spelen.. ik mainde shadowpriest.. wat ik nu zwaar kut spelen vind :'(

lijstje is wel al verkleind naar affli / demo lock, fire mage, fury warrior, enhance shaman of hunter :{
pi_180989674
Ooit ergens gelezen dat er twee teams bezig zijn met expansions. Ene team met de volgende expansion. Andere team met de expansion die daarna komt.

Team A: WotLK, Pandaria, Legion
Team B: Cataclysm, Warlords of Draenor, Battle for Azeroth

Ik zie duidelijk welk team mijn voorkeur heeft en vrees het ergste voor deze uitbreiding.

Maar dit is dus een nooit door Blizzard bevestigde roddel :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 21:22:57 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_180990445
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:32 schreef Syphixx het volgende:
gadver... ik weet nog altijd niet wat ik ga spelen.. ik mainde shadowpriest.. wat ik nu zwaar kut spelen vind :'(

lijstje is wel al verkleind naar affli / demo lock, fire mage, fury warrior, enhance shaman of hunter :{
Ik vind shadowpriest met deze nieuwe talents en zo wel fijn spelen. Iets vlotter, ik haat al die spells met lange casttime en lange cooldown.

Pandaria vind ik tot nu toe de beste expansion, afgezien van die gekke pandabears. Heel veel te doen, petbattles, veel factions voor rep. Veel quests. Erg leuk. Tot vorige week nog dailies gedaan daar voor 2 mounts (gryphons, van operation shieldwall). En nog een mount op thunder island.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180990992
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Ooit ergens gelezen dat er twee teams bezig zijn met expansions. Ene team met de volgende expansion. Andere team met de expansion die daarna komt.

Team A: WotLK, Pandaria, Legion
Team B: Cataclysm, Warlords of Draenor, Battle for Azeroth

Ik zie duidelijk welk team mijn voorkeur heeft en vrees het ergste voor deze uitbreiding.

Maar dit is dus een nooit door Blizzard bevestigde roddel :7
Geen idee, las vanmiddag wel dat Golden optieft begin 2019 ;)
pi_180991178
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Geen idee, las vanmiddag wel dat Golden optieft begin 2019 ;)
:o Ze zit er net en gaat nu al weg?
pi_180991234
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:o Ze zit er net en gaat nu al weg?
Las het op het US forum. Moet eerlijk zeggen dat ik er verder niets over kan vinden.
Maar ik zat al meteen in wishful thinking mode :D

En ze zit er al veel te lang.
pi_180991539
Pandaria vond ik ook geweldig, net als Legion. En ben dan ook bang dat BfA tegen gaat vallen. Maar eerst maar afwachten. Wie weet wordt het verhaal toch nog wat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 22:30:00 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_180992190
Ik wil eigenlijk nog steeds die AH in mijn garrisson, maar de onderdelen zijn superduur en/of niet meer te krijgen omdat niemand meer Ashran doet. Gaat hem niet meer worden ben ik bang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180993035
welke faction moet je exalted hebben army of the light of argussian reach? om die nieuwe rassen te kunnen gebruiken.

ik heb AH in garrison is daar heel de jaar door kerst zodat ik die gnome transforme machine kan gebruiken :P

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 23:02:20 ]
pi_180993130
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:01 schreef redboyke het volgende:
welke faction moet je exalted hebben army of the light of argussian reach? om die nieuwe rassen te kunnen gebruiken.

ik heb AH in garrison is daar heel de jaar door kerst zodat ik die gnome transforme machine kan gebruiken :P
Lightforged Draenai - Army of Light
Void Elves - Argussian Reach
Highmountain tauren - High mountain Taurens
Nightborne - Suramar
pi_180993268
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Lightforged Draenai - Army of Light
Void Elves - Argussian Reach
Highmountain tauren - High mountain Taurens
Nightborne - Suramar
bovenste 2 ben ik net revered :'(
en onderste 2 exalted.

http://www.wowhead.com/ne(...)azeroth-vendor-items

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2018 23:50:45 ]
pi_180994079
Voor de liefhebber trouwens:
A Good War: https://worldofwarcraft.com/en-us/story/short-story/a-good-war
Elegy: https://worldofwarcraft.com/en-us/story/short-story/elegy

Want ik heb begrepen dat het pre-expansion event maar klote is en dit maakt alles duidelijker blijkbaar.
pi_180994540
quote:
99s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds die AH in mijn garrisson, maar de onderdelen zijn superduur en/of niet meer te krijgen omdat niemand meer Ashran doet. Gaat hem niet meer worden ben ik bang.
Ashran is verwijderd, toch? Voorlopig dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:22:46 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_180996458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ashran is verwijderd, toch? Voorlopig dan.
Oh het is helemaal weg? Nou daar gaat mijn AH :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180996521
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh het is helemaal weg? Nou daar gaat mijn AH :')
Daar zouden ze een oplossing voor moeten bieden :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:29:39 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_180996546
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zouden ze een oplossing voor moeten bieden :o
Ja beetje jammer dit. Ik heb wel dat blackmarket vrouwtje, misschien kunnen ze die de onderdelen laten verkopen net zo duur maar dan heb je iig de mogelijkheid nog.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:37:34 #45
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180997997
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja beetje jammer dit. Ik heb wel dat blackmarket vrouwtje, misschien kunnen ze die de onderdelen laten verkopen net zo duur maar dan heb je iig de mogelijkheid nog.
Of spaar ongeveer 5 mill en koop de AH dino in BFA :D
pi_180998048
Grmbl. Er komt een patch aan met class tuning en disc priests worden generfd :7 Ik was er nou net zo enthousiast over :D (niet dood te krijgen in world pvp)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180998146
Oh... ik heb net mijn 110 priest geboost... ;( Verdorie.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_180998218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:45 schreef Knut het volgende:
Oh... ik heb net mijn 110 priest geboost... ;( Verdorie.
Ze zijn vast nog steeds gaaf :* Maar straks minder gaaf dan vandaag nog -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180998253
Ook weer waar :D.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zijn vast nog steeds gaaf :* Maar straks minder gaaf dan vandaag nog -O-
Vast wel weer waar :D!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:03:56 #50
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_180998548
Released BFA nou maandag op dinsdag nacht of dinsdag op woensdag nacht?
pi_180998780
Maandag op dinsdagnacht geloof ik als ik die countdown timer op de WoW site zie. Deze expansion zal ook wereldwijd tegelijk online gaan
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:15:42 #52
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_180998866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:12 schreef Evertjan het volgende:
Maandag op dinsdagnacht geloof ik als ik die countdown timer op de WoW site zie. Deze expansion zal ook wereldwijd tegelijk online gaan
Oké chill.
pi_180998911
Nee, helemaal niet chill. Dit hebben ze nog nooit gedaan! En dus heb ik vakantie vanaf die woensdag, niet de dinsdag. Ik werk maandag op dinsdagnacht :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:26:02 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_180999103
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:37 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Of spaar ongeveer 5 mill en koop de AH dino in BFA :D
Neeee dat is zonde :D Ik heb nu voor het eerst bijna 500K bijelkaar geraapt. 5 miljoen ga ik never nooit halen _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:26:24 #55
159966 lifeblind
pi_180999111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Nee, helemaal niet chill. Dit hebben ze nog nooit gedaan! En dus heb ik vakantie vanaf die woensdag, niet de dinsdag. Ik werk maandag op dinsdagnacht :')
Dat valt me nu ook pas op :') Was er heilig van overtuigd dat 't gewoon de nacht van dinsdag op woensdag was, zoals altijd.

Maar goed dat ik de hele week vrij heb genomen :D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:31:02 #56
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180999229
Huh? Het is toch altijd middernacht (voor NL) geweest? Als in: de release is in "de nacht" ervoor, want 00.01 is 14 Augustus. Anders zou het qua datum al de 15e zijn. Kan me nooit herinneren dat het anders dan dat is geweest?
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:32:45 #57
159966 lifeblind
pi_180999267
Ja, maar niet de nacht van maandag op dinsdag, maar dinsdag op woensdag
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:33:26 #58
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180999295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:32 schreef lifeblind het volgende:
Ja, maar niet de nacht van maandag op dinsdag, maar dinsdag op woensdag
Niet dus, want dat zou de 15e augustus zijn?
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:36:28 #59
159966 lifeblind
pi_180999375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:33 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Niet dus, want dat zou de 15e augustus zijn?
Ja, dat klopt, maar iedereen is er van uit gegaan dat 14 augustus dus de woensdag is

EDIT: Wat het dus niet is, gezien ze nu dus een release hebben waar alles tegelijk is.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:39:06 #60
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180999439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maar iedereen is er van uit gegaan dat 14 augustus dus de woensdag is
Ja, maar dat gebeurd volgens mij letterlijk bij elke release. Maar elke release is voor ons altijd in "de nacht" ervoor geweest!

:D Legion was ook de 30e. En in Engeland kon je het dan al om 23.00 uur op de 29e spelen, voor Nederland om 00.00, zodra het de 30e werd.
pi_180999461
Ach ik kon toch geen vrij krijgen, dus of ik hem nou maandag op dinsdag of dinsdag op woensdag niet kan spelen, kan mij gestolen worden :P

Heb hem trouwens ook nog niet gekocht :o
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:42:32 #62
159966 lifeblind
pi_180999508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:39 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja, maar dat gebeurd volgens mij letterlijk bij elke release. Maar elke release is voor ons altijd in "de nacht" ervoor geweest!

:D Legion was ook de 30e. En in Engeland kon je het dan al om 23.00 uur op de 29e spelen, voor Nederland om 00.00, zodra het de 30e werd.
Ja klopt. Sowieso snap ik momenteel vrij weinig meer van die data, dus ik laat het er maar bij :') Ik ben gewoon vrij, dus het zal allemaal wel :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:40 schreef Stranger het volgende:
Ach ik kon toch geen vrij krijgen, dus of ik hem nou maandag op dinsdag of dinsdag op woensdag niet kan spelen, kan mij gestolen worden :P

Heb hem trouwens ook nog niet gekocht :o
Ik heb BfA pas afgelopen weekend gekocht, was vergeten om 'm daadwerkelijk te kopen :|W
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:42:56 #63
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180999523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

EDIT: Wat het dus niet is, gezien ze nu dus een release hebben waar alles tegelijk is.
Blijft voor ons in Europa nog altijd dezelfde tijd als het al jaren is geweest. Maar normaal zou Amerika het de dag / nacht ervoor krijgen. Europa dan zoals altijd rond middernacht Parijs tijd, afhankelijk in welk land je zit. En Azie de dag / nacht daarop?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:45:18 #64
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180999579
Ik ben allang blij dat ALS de servers helemaal kapot gaan. Wij gewoon lekker in ons bedje kunnen kruipen en 8 uurtjes later opstaan! _O- Andere landen staan 's ochtends op voor de release en hebben dan helemaal niets te doen als alles verrot gaat! :o
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:46:38 #65
159966 lifeblind
pi_180999608
Naja, ik heb eigenlijk min of meer in de planning staan om vanaf release gewoon de hele nacht door te spelen, en dus daarvoor te slapen tot ergens eind middag/begin avond :')
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:06:06 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_181000079
Ik heb geen zin om in een queue te staan, eerste week september ben ik vrij dan is de ergste drukte wel over en ga ik op mijn gemakkie beginen. Hoe het eruit ziet weet ik toch al een beetje vanwege de beta.

Hopelijk hoef je niet met al je alts een of andere beginquest te doen :') Die in stormwind heb ik met alle alts nog staan (voor de 2 extra races).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:24:33 #67
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181001818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:42 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Blijft voor ons in Europa nog altijd dezelfde tijd als het al jaren is geweest. Maar normaal zou Amerika het de dag / nacht ervoor krijgen. Europa dan zoals altijd rond middernacht Parijs tijd, afhankelijk in welk land je zit. En Azie de dag / nacht daarop?
Zelfde tijd. Wel een dag eerder.
pi_181001835
Wanneer gaat het allemaal live? Kan ik even meegenieten op twitch. Vind het spel zelf te duur omdat ik amper speel, wel jaren en jaren gespeeld.

Elemental Shaman _O_
Ret Pala _O_

NU ben ik vader, en helaas geen tijd en geld meer voor
pi_181002178
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Oké chill.
Ik weer niet precies wat er chill is aan onbereikbare servers. En een wereldwijde release wordt een beetje release WoD in het kwadraat ben ik bang.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:46:06 #70
159966 lifeblind
pi_181002334
Mwah, US, Asia en EU draaien op compleet fysiek gescheiden netwerken, dus dat maakt niet veel uit. Als het dan plat gaat was dat ook gebeurd wanneer ze het zoals vroeger deden ipv tegelijk.
pi_181002870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:40 schreef Stranger het volgende:
Ach ik kon toch geen vrij krijgen, dus of ik hem nou maandag op dinsdag of dinsdag op woensdag niet kan spelen, kan mij gestolen worden :P

Heb hem trouwens ook nog niet gekocht :o
Zelfde probleem hier kan ook geen vrij krijgen omdat collega's met kinderen al vrij hebben ivm schoolvakanties
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:11:45 #72
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181002945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik weer niet precies wat er chill is aan onbereikbare servers. En een wereldwijde release wordt een beetje release WoD in het kwadraat ben ik bang.
Die servers zijn toch appart. En legion release was prima.
pi_181002978
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:07 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier kan ook geen vrij krijgen omdat collega's met kinderen al vrij hebben ivm schoolvakanties
Bij mij is het omdat mijn collega's vrij willen zijn voor de release van BfA :(
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:15:58 #74
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181003037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

Bij mij is het omdat mijn collega's vrij willen zijn voor de release van BfA :(
Wtf Is dat voor bedrijf _O-
pi_181003276
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wtf Is dat voor bedrijf _O-
Zoveel collega's die vrij nemen om een game te spelen.
Moet iets in de ICT zijn ;)
pi_181003782
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wtf Is dat voor bedrijf _O-
Haha een erg klein bedrijf waarvan ik de eigenaars heb leren kennen via World of warcraft.
pi_181003920
quote:
Heb hem trouwens ook nog niet gekocht :o
Ik ook nog niet, deels omdat ik de 18e op vakantie ga en deels omdat ik voor het eerst niet heel erg benieuwd ben naar de nieuwe expansion; heb de beta ook nauwelijks aangeraakt.
Comfortably numb
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:49:19 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181004071
Ik heb hem meer gekocht omdat ik de pre-order deluxe items niet wou missen; mount en mini en zo :') Ga de expansion ook echt wel spelen, maar denk niet dat er heel veel uren in gaan zitten rondom launch.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181009380
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:11 schreef TweeGrolsch het volgende:

Die servers zijn toch appart. En legion release was prima.
Legion release kon ik direct spelen en de hele nacht geen problemen gehad.

Warlords of Draenor daarentegen _O- En Pandaria :D :D Wat een drama.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:13:44 #80
159966 lifeblind
pi_181009685
MoP was een drama. Met die helicopter trein.... Wat was ik blij dat ik en een vriend van me daar uiteindelijk voorbij waren :') Daarna ging 't overigens prima, omdat ongeveer 95% van de server vast zat bij de eerste quest :')
pi_181010911

Hey kijk, het is Jaina met The flying Dutchman ;)
pi_181011120
Oh, en meer. The Alliance zoals gewoonlijk weer als achterlijke idioten. Does it ever end?

  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:20:45 #83
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181014496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Gamen om te overleven in Venezuela
https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-venezuela.html

[..]

500k per maand. Terwijl je kennelijk 7 dagen per week en 10 uur per dag speelt.
Dat Is toch wel wat weinig ?
pi_181015982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef TweeGrolsch het volgende:

500k per maand. Terwijl je kennelijk 7 dagen per week en 10 uur per dag speelt.
Dat Is toch wel wat weinig ?
Ja, dat is best heel erg weinig :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181016016
En volgens mij krijg je nu ook veel meer goud voor 20 dollar via de officiële weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181038440
Is het niet al een paar expansions dat het op dinsdag start? Wod en legion ook toch? Staat me iets bij dat je nog een extra reset voor iets kon krijgen omdat het op dinsdag starte en je dan voor reset op woensdag nog wat kon doen. Mythic dungeons in Wod? Weet het niet meer precies
pi_181048032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:54 schreef Abdus18 het volgende:
Is het niet al een paar expansions dat het op dinsdag start? Wod en legion ook toch? Staat me iets bij dat je nog een extra reset voor iets kon krijgen omdat het op dinsdag starte en je dan voor reset op woensdag nog wat kon doen. Mythic dungeons in Wod? Weet het niet meer precies
Zover ik heb begrepen US op dinsdag en EU op woensdag.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 10:13:44 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_181048218
De reward voor deze nieuwe quest is ook maar matig hoor. Elke keer dezelfde bij alle classes en geen nieuwe 'look'. Beetje jammer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181048231
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:13 schreef Karina het volgende:
De reward voor deze nieuwe quest is ook maar matig hoor. Elke keer dezelfde bij alle classes en geen nieuwe 'look'. Beetje jammer.
Het lvl.180 weapon bedoel je?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 10:16:20 #90
159966 lifeblind
pi_181048244
Legion is nu echt voorbij voor onze guild, gisteren onze laatste raidnight van de expansion gehad, aangezien aanstaande maandag niet zo handig is omdat we met een aantal personen om 00:00 meteen de hele nacht/ochtend doorgaan in BfA :+

Besloten om gisteren te beginnen in Emerald Nightmare en zo ver/snel mogelijk door alle raidcontent heen te gaan op normal of heroic in 3 uur. Dat was prima te doen, we hadden uiteindelijk alleen nog Antorus over om te doen om 23:00, maar ik heb nog nooit zoveel mensen geswapblast zien worden tijdens een raidnight :')
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 10:35:39 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_181048546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:15 schreef STING het volgende:

[..]

Het lvl.180 weapon bedoel je?
Ja die. Beetje teleurstellend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181048742
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja die. Beetje teleurstellend.
Beetje mosterd na de maaltijd idd, zeker na de Darkshore quests voor returning (Alliance) players zoals ik.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 10:51:47 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_181048814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:48 schreef STING het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd idd, zeker na de Darkshore quests voor returning (Alliance) players zoals ik.
En de quest met de citizins redden slaat ook nergens op :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 11:01:01 #94
159966 lifeblind
pi_181049026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181049052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:01 schreef lifeblind het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo had ik het ook opgevat ja :P
pi_181049165
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:13 schreef Karina het volgende:
De reward voor deze nieuwe quest is ook maar matig hoor. Elke keer dezelfde bij alle classes en geen nieuwe 'look'. Beetje jammer.
Nog lelijke wapens ook nog eens :{
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 11:21:03 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_181049442
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:01 schreef lifeblind het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181049499
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:51 schreef Karina het volgende:

[..]

En de quest met de citizins redden slaat ook nergens op :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist serieus niet wat je moest doen met die quest. :') voor ik het wist was het al gedaan. zonder iets te doen
pi_181049510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:07 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nog lelijke wapens ook nog eens :{
ja nieteens logo van de alliance erop
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 11:23:53 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_181049512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:23 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik wist serieus niet wat je moest doen met die quest. :') voor ik het wist was het al gedaan. zonder iets te doen
Eerste keer dacht ik wtf moet het nu opnieuw? Maar daarna had ik hem door.

Overigens wel aan te raden de quest met al je alts te doen, want deze leidt blijkbaar naar een quest met deze reward.In BFA.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181049616
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerste keer dacht ik wtf moet het nu opnieuw? Maar daarna had ik hem door.

Overigens wel aan te raden de quest met al je alts te doen, want deze leidt blijkbaar naar een quest met deze reward.In BFA.
is dat dan eenmalig deze quests dan? denk dat het altijd voor nieuwe lvl 110spelers is?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 11:29:27 #102
159966 lifeblind
pi_181049630
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 11:29:35 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_181049632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

is dat dan eenmalig deze quests dan? denk dat het altijd voor nieuwe lvl 110spelers is?
Oh geen idee eigenlijk? Zal wel dan, of misschien kun je het later skippen, daar heb ik niks over gelezen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 11:29:58 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_181049644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:29 schreef lifeblind het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok :P Nou wel kut dat je alles 100x moet doen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 11:31:12 #105
159966 lifeblind
pi_181049675
Volgens mij is overigens alleen het Lordearon gedeelte iets wat je altijd doet op een 110 character voordat je BfA content gaat doen, De rest van de pre-patch hoort alleen bij de pre-patch. Zie het als de Broken Shore van Legion.
pi_181049933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:31 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij is overigens alleen het Lordearon gedeelte iets wat je altijd doet op een 110 character voordat je BfA content gaat doen, De rest van de pre-patch hoort alleen bij de pre-patch. Zie het als de Broken Shore van Legion.
ik weet niet je kan geen lordearon hebben zonder boom gedeelte. dus ik denk dat het erbij hoort.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 11:57:01 #107
159966 lifeblind
pi_181050251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik weet niet je kan geen lordearon hebben zonder boom gedeelte. dus ik denk dat het erbij hoort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181050432
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerste keer dacht ik wtf moet het nu opnieuw? Maar daarna had ik hem door.

Overigens wel aan te raden de quest met al je alts te doen, want deze leidt blijkbaar naar een quest met deze reward.In BFA.
Volgens mij krijgt iedereen die. Zijn 4 questen die je moet doen en dan heb je hem. Zijn absoluut geen pre-quests nu voor nodig.
pi_181051491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Volgens mij krijgt iedereen die. Zijn 4 questen die je moet doen en dan heb je hem. Zijn absoluut geen pre-quests nu voor nodig.
Dit. Zou beetje hetzelfde zijn als dat je in Legion een deel van je Artifact traits niet zou kunnen gebruiken anders ;)
pi_181052716
wat voor quest hebben jullie het over? Heb gisteren een beetje rondgevlogen maar kon niets vinden...
pi_181054042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:34 schreef Stranger het volgende:
wat voor quest hebben jullie het over? Heb gisteren een beetje rondgevlogen maar kon niets vinden...
De quest om het Battle for Lordaeron scenario te doen.
Als ik het me goed herinner krijg je die automatisch.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:28:44 #112
159966 lifeblind
pi_181054097
Klopt. Wellicht dat je wel in Dalaran of Stormwind/Orgrimmar moet zijn om te starten, maar verder hoef je alleen maar lvl 110 te zijn dacht ik.
pi_181054210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:00 schreef STING het volgende:

Zover ik heb begrepen US op dinsdag en EU op woensdag.
Deze expansion niet dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181054228
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze expansion niet dus.
Oh, dat had ik wel begrepen van iemand, dat woensdag 15 aug. om 00:00 a.s. EU live gaat :P
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:34:44 #115
159966 lifeblind
pi_181054256
14 augustus is dinsdag. Check eventueel de counter op de wow website en tel 't na met een kalender :P
pi_181054259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:33 schreef STING het volgende:

Oh, dat had ik wel begrepen van iemand, dat woensdag 15 aug. om 00:00 a.s. EU live gaat :P
Dan ben je al 24 uur te laat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181054273
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ben je al 24 uur te laat.
Ik lees het nu ja, zal het aan diegene doorgeven. :P
http://www.wowhead.com/ne(...)regions-at-same-time
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:36:04 #118
159966 lifeblind
pi_181054291
Ik kwam trouwens op twitter een oude post van me tegen van de avond van de MoP launch. Dat was ook maandag :D :@
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 14:37:33 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_181054332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:28 schreef lifeblind het volgende:
Klopt. Wellicht dat je wel in Dalaran of Stormwind/Orgrimmar moet zijn om te starten, maar verder hoef je alleen maar lvl 110 te zijn dacht ik.
Nee je moet ook de andere quest in Lordanel gedaan hebben. Waar je de mount voor krijgt (die je gek genoeg op elke alt krijgt alleen heb je er dan niks meer aan _O- ).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 14:41:38 #120
159966 lifeblind
pi_181054420
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee je moet ook de andere quest in Lordanel gedaan hebben. Waar je de mount voor krijgt (die je gek genoeg op elke alt krijgt alleen heb je er dan niks meer aan _O- ).
Die Teldrassil quests zijn alleen maar beschikbaar nu, tijdens de pre-patch. Wellicht dat een voorwaarde om Lordearon nu te doen dan wel die quest is, tijdens BfA niet meer omdat je zonder je Heart Of Azeroth namelijk vrij weinig kan :P

Sowieso was het Lordearon scenario in eerste instantie alleen maar beschikbaar voor mensen die gepre-ordered hadden, maar dat heeft blizzard vorige week veranderd.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 14:43:18 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_181054457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:41 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Die Teldrassil quests zijn alleen maar beschikbaar nu, tijdens de pre-patch. Wellicht dat een voorwaarde om Lordearon nu te doen dan wel die quest is, tijdens BfA niet meer omdat je zonder je Heart Of Azeroth namelijk vrij weinig kan :P

Sowieso was het Lordearon scenario in eerste instantie alleen maar beschikbaar voor mensen die gepre-ordered hadden, maar dat heeft blizzard vorige week veranderd.
Ah ok als je het NU wil doen dan moet je iig wel die quest gedaan hebben, want mijn alts kregen de quest niet, pas nadat ik dus de mountquest had gedaan.Heb het net nog moeten doen (nou ja moeten... ) en kreeg de mount 6x :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181054732
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah ok als je het NU wil doen dan moet je iig wel die quest gedaan hebben, want mijn alts kregen de quest niet, pas nadat ik dus de mountquest had gedaan.Heb het net nog moeten doen (nou ja moeten... ) en kreeg de mount 6x :D
Dat is toch weer 6 copper!
(gok ik zo)
pi_181054789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:36 schreef lifeblind het volgende:
Ik kwam trouwens op twitter een oude post van me tegen van de avond van de MoP launch. Dat was ook maandag :D :@
TBC was ook op dinsdag
Ik lees in dat topic dat ik toen ook pas na het werk kon beginnen :(
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 15:00:39 #124
159966 lifeblind
pi_181054902
Ik moet nog 1 dag werken en dan ben ik de hele week vrij! 8-) :7
pi_181055066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:00 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet nog 1 dag werken en dan ben ik de hele week vrij! 8-) :7
Alles al op voorraad? ;)

  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 15:09:34 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_181055085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:54 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat is toch weer 6 copper!
(gok ik zo)
ja :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 15:14:58 #127
159966 lifeblind
pi_181055168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Alles al op voorraad? ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')

Ja :@
pi_181055261
Gisteren mn sub maar gecanceled. Benieuwd of het ergens tijdens BfA toch weer een beetje gaat kriebelen of niet.
Comfortably numb
pi_181055320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

:')

Ja :@
Hahaha :D _O-
Have fun :)
pi_181055444
Ik heb dit weekend nog twee nachtdiensten en dan 2 weken vakantie *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181074527
net twee weken vakantie gehad, nu nog een week te gaan. Goed gepland :P
pi_181087878
lukt me nog niet om SOO to solo'en als shammy lvl 102.
zit vast bij juggernaut... en het is achter de volgende baas waar ik achterna zit :P
pi_181088783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:38 schreef Syphixx het volgende:
lukt me nog niet om SOO to solo'en als shammy lvl 102.
zit vast bij juggernaut... en het is achter de volgende baas waar ik achterna zit :P
Waarom zou je dat willen?

Raids zijn vreselijk qua levelen en levelen 100-110 is super snel met de invasions...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181089775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?

Raids zijn vreselijk qua levelen en levelen 100-110 is super snel met de invasions...
omdat ik de x-mog wil van de twins 8-)
zal nog eens na het weekend proberen :9
pi_181090287
fucking nice kan ik 2de scherm kopen effe uitstellen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop dat blizzard er niet moeilijk over doet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 21:54:47 ]
pi_181090384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:36 schreef Syphixx het volgende:

omdat ik de x-mog wil van de twins 8-)
zal nog eens na het weekend proberen :9
...en als je 110 bent gaat dat veel makkelijker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181091167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...en als je 110 bent gaat dat veel makkelijker.
vond die set daarnet bij het zoeken van mogs voor de doomhammer.
tja.. als je plots een idee hebt :D
pi_181094427
/console scripterrors 0

het magische woord om de expantie te overbruggen zonder constant errors popups te krijgen :P
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:32:46 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181100993
Zat gisteravond en afgelopen nacht bezig op m'n orc fury warrior, die tikte de 58 aan waardoor ik naar outlands kan gaan, deed een paar dungeons en zag dat Utgarde Keep al beschikbaar was :D Die ff gedaan en daarna met hulp van een lvl 110 invasions gedaan op mijn 100 tankwarrior, maar helaas triggerde er niks omdat ik zelf nog geen 110 heb :{ Achja. Vandaag verder op 58.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:36:27 #140
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181105390
Darkmoonfaire buff opgehaald voor het eerste uurtje levelen.
pi_181121987
Ben er weer bij, nadat ik Legion, volgens mijn subhistorie, slechts een maandje volgehouden heb :') inmiddels naast m'n palladin op 110 ook een Hunter geboost en ben nu mijn warrior aan het levelen, met nog 3 levels te gaan komt dat waarschijnlijk precies goed. Vervolgens nog een keuze voor een Main gaan maken.
pi_181126110
Op twitch zal de release wel te volgen zijn ofniet?
pi_181133683
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:21 schreef OettingerPils1 het volgende:
Op twitch zal de release wel te volgen zijn ofniet?
Er zullen vast genoeg streamers zijn ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181139037
Zo, DMF buff, flasks, pots, skystep pots, bear tartare, en nu sta ik in Silithus. Ik ben er klaar voor :D
pi_181139142
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:16 schreef Abdus18 het volgende:
Zo, DMF buff, flasks, pots, skystep pots, bear tartare, en nu sta ik in Silithus. Ik ben er klaar voor :D
Nu al! Goed voorbereid :+

Ik ga mijn racer flag ook gebruiken *O* 50x10 minuten +30% mountspeed. Anders blijft dat ding maar in de bank en ga ik het nooooooit gebruiken.

Overigens schijn je je greens en blues niet te moeten verkopen. Heb je nodig voor de scrapper straks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181141256
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu al! Goed voorbereid :+

Ik ga mijn racer flag ook gebruiken *O* 50x10 minuten +30% mountspeed. Anders blijft dat ding maar in de bank en ga ik het nooooooit gebruiken.

Overigens schijn je je greens en blues niet te moeten verkopen. Heb je nodig voor de scrapper straks.
Inderdaad alles in de scrapper, daar krijg je mats mee van profs die vergelijkbare items kunnen maken voor die slots.

Dus voor off-hands krijg je inks, voor cloth items cloths for tailoring, etc
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 23:33:52 #147
159966 lifeblind
pi_181142905
Ondertussen ook helemaal klaar er voor, m'n character is in ieder geval helemaal gereed, bags zijn leeg, ruimte in mn bank, en heb na 7 jaar m'n PC maar eens in de woonkamer gezet :')

Nu alleen nog even de laatste paar boodschappen morgen en ik kan er de hele nacht tegen aan :7
pi_181143057
Ik ga morgen nog even puinruimen in mijn bags en bank :+

En vergeet pvp niet aan te zetten! +10% xp terwijl in de startgebieden geen andere faction rond gaat lopen in het begin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2018 @ 23:46:33 #149
159966 lifeblind
pi_181143095
Warmode heb ik aangezet vanaf dat 't kon 8-)

Met m'n guild hebben we ook al een paar keer gedoe er mee gehad met mensen summonen bij raids, oftewel "oh, you're *that* kind of person? wussy!" :')
  zondag 12 augustus 2018 @ 23:47:22 #150
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181143113
Nog maar 24 uur en 13 minuten te gaan!!! *O* Als alles goed gaat :D
pi_181143183
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:46 schreef lifeblind het volgende:
Warmode heb ik aangezet vanaf dat 't kon 8-)

Met m'n guild hebben we ook al een paar keer gedoe er mee gehad met mensen summonen bij raids, oftewel "oh, you're *that* kind of person? wussy!" :')
Ja, maar het is f*@^%! irritant. Wil je een invasion point doen oid. Zijn er alleen groepen met Warmode Off. Dus eerst weer naar Orgrimmar. Etc. Grrrrr.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181143421
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:22 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

Inderdaad alles in de scrapper, daar krijg je mats mee van profs die vergelijkbare items kunnen maken voor die slots.

Dus voor off-hands krijg je inks, voor cloth items cloths for tailoring, etc
Ook als ze soulbound zijn ? of dan niet.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_181144766
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ook als ze soulbound zijn ? of dan niet.
Volgens mij bij alles
pi_181146099
Warmode aangezet totdat ik erachter kwam dat de A/H verhouding op Draenor niet beter geworden is de afgelopen 2 jaar :')
pi_181148199
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 07:03 schreef byah het volgende:
Warmode aangezet totdat ik erachter kwam dat de A/H verhouding op Draenor niet beter geworden is de afgelopen 2 jaar :')
word dus uitzetten tot je quest moet inleveren effe naar sw gaan om aan te zetten en quest ingeven alles voor die 10%
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:29:42 #156
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181153228
Servers zijn nu al aan het laggen :')
pi_181154341
Gaan er hier nog mensen een nacht door spelen??
  maandag 13 augustus 2018 @ 15:22:02 #158
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181154507
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:14 schreef Evertjan het volgende:
Gaan er hier nog mensen een nacht door spelen??
Tot 3/4 ofzo. En dan de rest dinsdag overdag.
pi_181154555
Ik denk dat ik vanavond om 9 uur ofzo naar bed ga en dan vannacht de wekker zet zodat ik voor het werk nog een paar uurtjes kan spelen.
pi_181155057
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

Tot 3/4 ofzo. En dan de rest dinsdag overdag.
Zelfde hier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181155985
Daarnet effe paar questen gedaan in silithus char daar geparkeerd zal wel een uur voor middernacht inloggen je weet nooit dat er nog een q is van een uur. Gelukkig is mijn server na jaren nog steeds medium.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 16:36:02 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_181156147
Begint het in Silithius of zo dat iedereen zijn char daar neer zet?

Ik dacht in SW en dan weer met de boot of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181156310
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:36 schreef Karina het volgende:
Begint het in Silithius of zo dat iedereen zijn char daar neer zet?

Ik dacht in SW en dan weer met de boot of zo.
Je zal wel zo'n pop up quest krijgen met de oproep naar Silithus te gaan, want het begint idd in Silithus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181156343
je krijgt een popup om naar silithus te gaan en dan doe je paar quest en krijg je teleport naar sw
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 17:29:07 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_181157261
Ok eerst weer heen en weer dus :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181158268
mijn poppetjes daar ook maar effe dumpen dan
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2018 @ 18:53:44 #167
159966 lifeblind
pi_181158838
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:14 schreef Evertjan het volgende:
Gaan er hier nog mensen een nacht door spelen??
Yup. Met een paar mensen van m'n guild hebben we een groep waar we de hele nacht mee door gaan, tot 120. Warmode aan en gaan! :7
pi_181158895
Kijk, die hebben zich ook goed voorbereid op de expansion: https://www.nu.nl/buitenl(...)tolen-in-belgie.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:07:52 #169
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181159074
Ik heb echt geen enkele Red Bull gehaald deze keer! :D Krijg je alleen maar flinke energie pieken en flinke dalen van _O-
pi_181159157
morgen werken en woensdag pas thuis :P
pi_181159407
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb echt geen enkele Red Bull gehaald deze keer! :D Krijg je alleen maar flinke energie pieken en flinke dalen van _O-
Yep, alleen maar water en gezonde snacks hier
Heb komkommer en tomaatjes en wat paprika, nog wat peren, bananen en nectarines ook
En nog wat noten

Zo kom ik de nacht wel door hoop ik :P
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:55:55 #172
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181160053
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:26 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

Yep, alleen maar water en gezonde snacks hier
Heb komkommer en tomaatjes en wat paprika, nog wat peren, bananen en nectarines ook
En nog wat noten

Zo kom ik de nacht wel door hoop ik :P
Wij ook, met houmous :D

Maar ook een lading chips, nootjes, M&MS, donuts, crackers enzo :@ En verschillende drankjes :D
pi_181160301
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:55 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wij ook, met houmous :D

Maar ook een lading chips, nootjes, M&MS, donuts, crackers enzo :@ En verschillende drankjes :D
monster drink+ kroepkoek,skittles en ketchup chips :P
is eigenlijk de eerste launch dat ik zoiets doe :P
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 20:49:32 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_181161337
Ik wacht wel, vorige keren stond ik een half uur of zo in een queue en daarna stikte het van de mensen bij dezelfde quest. Ik ga gewoon weer wat oude dungeons doen voor transmog gear en dan over een paar dagen maar eens kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:08:33 #175
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181162043
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik wacht wel, vorige keren stond ik een half uur of zo in een queue en daarna stikte het van de mensen bij dezelfde quest. Ik ga gewoon weer wat oude dungeons doen voor transmog gear en dan over een paar dagen maar eens kijken.
Als het net zo als Legion gaat. Krijg je gewoon een pop up quest terwijl je al ingelogd ben. Hoef je niet in een queue te staan! ALS :')
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:10:01 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_181162099
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:08 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Als het net zo als Legion gaat. Krijg je gewoon een pop up quest terwijl je al ingelogd ben. Hoef je niet in een queue te staan! ALS :')
VOlgens mij stond ik bij LEgion ook in een queue. En daarna lag omdat er teveel spelers waren :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181163778
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:55 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wij ook, met houmous :D

Maar ook een lading chips, nootjes, M&MS, donuts, crackers enzo :@ En verschillende drankjes :D
Geen Red Bull, maar een shitload aan zooi met geraffineerde suikers erin
Sorry, maar mag ik even _O- :D ;)
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:59:34 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181163887
Ik quest vrolijk verder op de orc fury warrior die inmiddels lvl 67 is :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181164033
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik quest vrolijk verder op de orc fury warrior die inmiddels lvl 67 is :+
Speelt dat nog wel een beetje leuk?
Niet geprobeerd op beta, alleen Protection
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:05:14 #180
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181164116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Geen Red Bull, maar een shitload aan zooi met geraffineerde suikers erin
Sorry, maar mag ik even _O- :D ;)
Oh zeker, zeg ook nergens dat ik vol gezond ga. Maar die snacks eet ik niet allemaal in 1 dag. Dat in plaats van in 1x meerdere blikjes (laten we zeggen zeker 3 op 1 dag) drinken :D
pi_181164189
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:05 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Oh zeker, zeg ook nergens dat ik vol gezond ga. Maar die snacks eet ik niet allemaal in 1 dag. Dat in plaats van in 1x meerdere blikjes (laten we zeggen zeker 3 op 1 dag) drinken :D
Ah ja, zolang je dat niet elke dag doet en lol hebt kan het makkelijk natuurlijk :)
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:10:50 #182
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181164328
Minder dan 2 uur te gaan!
pi_181165085
Hype !
pi_181165092
nog 90 minuten... en nog 5 lvls te gaan :')
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 22:37:20 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181165256
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:03 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Speelt dat nog wel een beetje leuk?
Niet geprobeerd op beta, alleen Protection
Hmhm, ramt lekker door met Bloodthirst, Raging Blow, Rampage en Victory Rush. Double Time is ook een leuke talent, verlaagt de rechargetijd van Charge, en je kunt twee keer kort achter elkaar chargen. Tegen de tijd dat je tweede mob dood is is de eerste charge alweer geladen. Battle Shout erbij voor +10% attack power, klaar :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181165372
Ik las net dat er nu al massive lag is, dus succes voor alle nachtbrakers ;)
pi_181165474
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:41 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik las net dat er nu al massive lag is, dus succes voor alle nachtbrakers ;)
24ms maar zit ook op een medium populated server :P
pi_181165875
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 23:09:52 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181166056
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:02 schreef redboyke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellie :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2018 @ 23:39:05 #190
159966 lifeblind
pi_181166702
Op Sylvanas is 't in ieder geval ook al goed druk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:40:48 #191
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181166751
Battlenet lag er net al uit. En weer terug. Ben benieuwd!
pi_181166998
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Battlenet lag er net al uit. En weer terug. Ben benieuwd!
zal wel aan je internet liggen :P
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:54:33 #193
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181167039
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

zal wel aan je internet liggen :P
Nee hoor. Onze hele groep online op discord had hetzelfde probleem. net als 100en op mijn server
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2018 @ 23:57:26 #194
159966 lifeblind
pi_181167091
En begonnen! Wooo!
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:58:29 #195
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181167116
Dikke LAAAAAAAAAAAG :') :D :D
pi_181167246
GLHF *O* :)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:12:19 #197
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181167509
Iedereen in mijn team kreeg een dc 4 min voor de release >.>
pi_181167761
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:12 schreef Friday12 het volgende:
Iedereen in mijn team kreeg een dc 4 min voor de release >.>
Toen begon het namelijk :+ 4 min te vroeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:33:23 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181168031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen begon het namelijk :+ 4 min te vroeg.
Nee het is alleen de draenor server :P
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:28:23 #200
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181169115
Eerste 10 minuten waren beetje waardeloos, maar valt allemaal best mee! Goede launch voor mij!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:33:09 #201
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181169183
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Eerste 10 minuten waren beetje waardeloos, maar valt allemaal best mee! Goede launch voor mij!
Mijn team komt er nog steeds niet in dus zit maar beetje te wachten -O-
pi_181169293


Nou ik heb mn eerste epic al _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:45:51 #203
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181169339
Zeuuuu, warrior op 70, op naar Northrend :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181169822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Eerste 10 minuten waren beetje waardeloos, maar valt allemaal best mee! Goede launch voor mij!
Echt nergens last van gehad tot nu toe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 04:31:14 #205
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181169975
4 uurtjes lvl115.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:38:39 #206
2738 Knut
Loyal Dog
pi_181170867
4 minuten te vroeg was slim van Blizzard!

Er zijn genoeg mensen die dan nog even snel een toilet bezoek dun. Dus staggering bij de servers!

Uurtje/1.5 gespeeld. 111 gedinged :)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:33:01 #207
202546 Baszh
The Dude abides
pi_181171302
Bijna 119
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:36:24 #208
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181171334
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 03:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt nergens last van gehad tot nu toe.
Ja, ik ook niet. Behalve die eerste 5/10 minuten omdat duizenden mensen op dezelfde plek die portal gebruikten. :D
pi_181171353
moest nog 15% tot 120 :( servers down
pi_181172824
Zijn die vanilla servers er al ?
pi_181172877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:10 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn die vanilla servers er al ?
Nope. Maar nu de expansion uit is hoop ik dat ze daar snel een aankondiging over gaan doen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:05:13 #212
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_181175246
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:39 schreef lifeblind het volgende:
Op Sylvanas is 't in ieder geval ook al goed druk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Sylvanas zou ik altijd wel een ritje maken, hoe druk 't ook is :9
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_181175479
Is het eindelijk uit en heb ik nauwelijks tijd.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:38:47 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181175880
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:33 schreef Baszh het volgende:
Bijna 119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:38 schreef Abdus18 het volgende:
moest nog 15% tot 120 :( servers down
Tering _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181176565
Speel net twee uur, ben nu alweer zat van dat levelen. Ik wil gewoon 120 zijn en alliance afslachten.
pi_181176701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Speel net twee uur, ben nu alweer zat van dat levelen. Ik wil gewoon 120 zijn en alliance afslachten.
Niet alle quests lezen :')
pi_181176733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:12 schreef wuuht het volgende:

[..]

Niet alle quests lezen :')
Dat doe jij?
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:14:52 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_181181077
Zijn er al nieuwe BG's eigenlijk?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181181655
Ik zie dat we geen nieuwe talent krijgen op 120. ;(
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:43:35 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_181182969
Beetje jammer dat de companion app geen legion missies meer laat zien -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181183358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:43 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat de companion app geen legion missies meer laat zien -O-
Leg uit wat dat is? Ik heb Legion namelijk niet gespeeld.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:20:16 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_181183835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Leg uit wat dat is? Ik heb Legion namelijk niet gespeeld.
de missies op het missiebord in je classhall.die kun/kon je ook op je telefoon doen.de oude missies zijn nu uit de app gehaald en alleen de boa missies staan er nu in.

Aangezien ik nog geen boa companions heb ook geen missies.

https://worldofwarcraft.c(...)legion-companion-app
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:23:17 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181186862
Orc fury warrior op pauze gezet (is lvl 70) en verdergegaan met m'n main (undead fury/prot warrior) die nu lvl 102 is :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:36:25 #224
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181189623
120 *O*
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:39:55 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_181189747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:36 schreef Bienelientjee het volgende:
120 *O*
Zo snel? Dat is toch helemaal niet leuk joh :D Is er verder nog wat te doen (behalve raids). Dailies of zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:49:22 #226
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181190037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:36 schreef Bienelientjee het volgende:
120 *O*
Nolifer :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:53:15 #227
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181190148
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo snel? Dat is toch helemaal niet leuk joh :D Is er verder nog wat te doen (behalve raids). Dailies of zo?
Helemaal niets gehaast gedaan. Gewoon lekker rustig doorgeleveld vanaf vanmorgen. En heb Stormsong nog nauwelijks aangeraakt!
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:57:51 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_181190310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:53 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Helemaal niets gehaast gedaan. Gewoon lekker rustig doorgeleveld vanaf vanmorgen. En heb Stormsong nog nauwelijks aangeraakt!
Ik ben nog niet eens naar Silithius geweest :D Van het weekend denk ik pas. Quests doen vind ik wel het leuksts dus ik ga ook rustig aan doen in ieder geval. Ik hoop ook dat de professions weer leuk zijn, dus geen dungeons of raids voor recipies maar gewoon weer levellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181192784
120 om 9u vanochtend :P

Net alle hc dungeons gecleared, nu maar eens slapen :P
pi_181196086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:36 schreef Bienelientjee het volgende:
120 *O*
Horde of Alliance? Vergeet het steeds.
pi_181196239
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:39 schreef Karina het volgende:

Zo snel? Dat is toch helemaal niet leuk joh :D Is er verder nog wat te doen (behalve raids). Dailies of zo?
End game content vind ik het leukst, dus hoe sneller lvl 120 hoe beter :P

Er zijn dungeons, wargames, scenario's, pets, mounts en toys te verzamelen, puzzels en straks raids. Dus hier ook al 120.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 augustus 2018 @ 08:17:04 #232
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181196330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:46 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Horde of Alliance? Vergeet het steeds.
ALLIANCE! *O*
pi_181196450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:17 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

ALLIANCE! *O*
:D
Wat vond/vind je van Drustvar?
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 08:43:39 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_181196549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

End game content vind ik het leukst, dus hoe sneller lvl 120 hoe beter :P

Er zijn dungeons, wargames, scenario's, pets, mounts en toys te verzamelen, puzzels en straks raids. Dus hier ook al 120.
Als ik 120 ben en alles klaar is (wat hopelijk nog even duurt) ga ik altijd BG's doen. PvP vind ik leuker dan raids, misschien ga ik ook de worldpvp aanzetten :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181196594
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:43 schreef Karina het volgende:

Als ik 120 ben en alles klaar is (wat hopelijk nog even duurt) ga ik altijd BG's doen. PvP vind ik leuker dan raids, misschien ga ik ook de worldpvp aanzetten :P
Er is natuurlijk ook nog pvp _O_

En world pvp staat hier standaard aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181196713
Twee gebieden af, en weer terug op het werk :(
Vind het wel weer erg leuk, nieuwe gebieden, lekker exploren, nog niet vliegen, onbekende quests :)
Vanavond het laatste gebied en dan zou ik ook wel 120 worden.

Er zijn trouwens op mijn friendlist een stuk minder mensen die spelen dan bij de laatste expansion-releases. Is dat bij jullie ook?
pi_181196881
En ook alweer 120 na gisteravond begonnen te zijn :')
Vriend vroeg of ik zijn Paladin niet wilde levellen zodat als ie terug is van vakantie geen achterstand heeft _O-
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:57:30 #238
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181197678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

:D
Wat vond/vind je van Drustvar?
Die vond ik het leukst eigenlijk. Heb Stormholde nog nauwelijks aangeraakt. Tirangarde vond ik niets aan. Leek zo onsamenhangend ofzo.
pi_181198655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:57 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Die vond ik het leukst eigenlijk. Heb Stormholde nog nauwelijks aangeraakt. Tirangarde vond ik niets aan. Leek zo onsamenhangend ofzo.
Hier ook.
Drustvar *O* *O* *O*
Tiragarde meh :{w
Stormsong de main quest chain even doorheen gejaagd, verder geen zin in die zone.

Al in Zandalar geweest? Ben er nu. Dat realm sharding werkt voor geen meter hier. Zie alleen maar Horde en geen Alliance. Leuk man. Kill 2 mobs, gank. Kill 3 mobs, gank, etc etc :')
Maar hey, de omgeving is nice _O-
pi_181198671
gisteren lvl 120 geworden ben begonnen met de bovenste zone en dan de rechtse
en dan nu druvar ben daar halfverwege. was gisteren vroeg gaan slapen want was doodop van al dat questen :P

reden dat ik begonnen was met stormhole was omdat ze zeiden dat druvar de moeilijkste zone hebt en je het niet ging halen met quest gear enzo van de vorige expancion.had een hele boel goblin gliders gekocht maar nog niet moeten gebruiken :( en ze waren duur

die paardeding met score 300 heb ik toch maar netjes overgeslagen :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 10:38:14 ]
pi_181199389
Ik ben nog niet eens begonnen aan BFA.. op de een of andere manier is mijn CE gisteren niet bezorgd en momenteel druk in de weer om te achterhalen waar dat ding is.. :s
pi_181199711
Wat is feral waardeloos zeg, lekker gererolled naar mage
pi_181200291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:11 schreef icemotion het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen aan BFA.. op de een of andere manier is mijn CE gisteren niet bezorgd en momenteel druk in de weer om te achterhalen waar dat ding is.. :s
Zoontje van de postbode is al 120 ;)
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 13:13:36 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181202061
Undead warrior gister van 100 naar 106 getrapt. Kijken of ik er vandaag 108 van kan maken en morgen/overmorgen 110. Dan eerst de flying in Legion èn WoD regelen, en daarna koop ik BFA wel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181203343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Undead warrior gister van 100 naar 106 getrapt. Kijken of ik er vandaag 108 van kan maken en morgen/overmorgen 110. Dan eerst de flying in Legion èn WoD regelen, en daarna koop ik BFA wel :P
Waarom zou je daar nog flying willen regelen. In BFA kun je toch (nog) niet vliegen.
pi_181203471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom zou je daar nog flying willen regelen. In BFA kun je toch (nog) niet vliegen.
voor als ie een alt heeft ofzo en daar wil gaan questen is echt veel sneller questen als je kan vliegen en het is account wide.
pi_181203572
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:57 schreef Karina het volgende:

Ik hoop ook dat de professions weer leuk zijn, dus geen dungeons of raids voor recipies maar gewoon weer levellen.
Voor zover ik kan zien wel, maar de gear die je krijgt met questen is beter dan de beste gear van de trainer (in ieder geval bij Blacksmithing). Vooralsnog in ieder geval, misschien dat ze bij een patch nog wat toevoegen.

edit: er is wel epic gear, zes items ofzo die je kan craften, maar dat heeft weer raid drops nodig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Het_Liegebeest op 15-08-2018 14:52:16 ]
pi_181203580
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

voor als ie een alt heeft ofzo en daar wil gaan questen is echt veel sneller questen als je kan vliegen en het is account wide.
Dan nog is het op dat moment de moeite niet. Je krijgt het sneller voor elkaar op level 120, zeker dat rep grinden duurt een tijdje.
pi_181203620
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dan nog is het op dat moment de moeite niet. Je krijgt het sneller voor elkaar op level 120, zeker dat rep grinden duurt een tijdje.
de mobs scalen naar je lvl en hij heeft geen bfa dus your argument is invalid.
pi_181203647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

de mobs scalen naar je lvl en hij heeft geen bfa dus your argument is invalid.
Niet naar 120.
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 15:17:17 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181204799
Kreeg in de guild te horen dat Broken Shore de laatste zone is in Legion, en dat ik daar voor flying moet grinden zodat altjes meteen bij aankomst kunnen vliegen. Ik hou nogal van alts :P Verder heb ik de flyingdinges in WoD nooit gedaan, dus dat wil ik ook nog even doen voor m'n alts.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181205252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kreeg in de guild te horen dat Broken Shore de laatste zone is in Legion, en dat ik daar voor flying moet grinden zodat altjes meteen bij aankomst kunnen vliegen. Ik hou nogal van alts :P Verder heb ik de flyingdinges in WoD nooit gedaan, dus dat wil ik ook nog even doen voor m'n alts.
https://www.wowhead.com/flying

Deze ff checken dan zie je wat je moet doen voor Legion flying.
pi_181205276
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens naar Silithius geweest :D Van het weekend denk ik pas. Quests doen vind ik wel het leuksts dus ik ga ook rustig aan doen in ieder geval. Ik hoop ook dat de professions weer leuk zijn, dus geen dungeons of raids voor recipies maar gewoon weer levellen.
Ik ga ook pas dit weekend beginnen :)
Heb er nog niet zo'n zin in om te gaan levelen :@
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 15:43:46 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181205415
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:36 schreef Maureentje het volgende:

[..]

https://www.wowhead.com/flying

Deze ff checken dan zie je wat je moet doen voor Legion flying.
Heb het gisteravond al even gecheckt ja, 100 world quests, jeuj :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 15:47:42 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_181205496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:17 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien wel, maar de gear die je krijgt met questen is beter dan de beste gear van de trainer (in ieder geval bij Blacksmithing). Vooralsnog in ieder geval, misschien dat ze bij een patch nog wat toevoegen.

edit: er is wel epic gear, zes items ofzo die je kan craften, maar dat heeft weer raid drops nodig.
Gear is soms wel leuk voor transmog. Maar ik ben vooral geïnteresseerd in pets en mounts die je met je professions kunt maken :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik ga ook pas dit weekend beginnen :)
Heb er nog niet zo'n zin in om te gaan levelen :@
:D ik doe nu nog oude dungeons, ik wil wat 'jurkjes' en 'rokjes' voor mijn hunter :') In Mail zijn daar niet zo heel veel van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 15:49:15 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181205535
Is er al nieuws omtrent de vanilla servers? Of überhaupt een update?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181206233
quote:
5s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Is er al nieuws omtrent de vanilla servers? Of überhaupt een update?
Nope.
Ik zou er van staan te kijken als die voor 2020 live zijn eerlijk gezegd.
Maar wie weet.
pi_181206385
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Gear is soms wel leuk voor transmog. Maar ik ben vooral geïnteresseerd in pets en mounts die je met je professions kunt maken :P
Aha, nou voor zover is er alleen maar één Engineering mount, verder niets.
Over pets kan ik niets vinden.

quote:
:D ik doe nu nog oude dungeons, ik wil wat 'jurkjes' en 'rokjes' voor mijn hunter :') In Mail zijn daar niet zo heel veel van.
:D _O- :D
Hahaha, heerlijk :D
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2018 @ 16:41:28 #259
159966 lifeblind
pi_181206956
Hier gisteren in de middag ook 120 gehaald, rest van de tijd een beetje dungeons, een beetje warfronts, the usual :D

Voor zover is t erg tof in iedergeval, de gebieden zien er allemaal tof uit, en de verhaallijnen in sommige zijn best tof! (Dat einde in Drustvar :D )
pi_181213020
118 nu, morgen 120. Vreselijk dat levelen en moet het nog een keer of twee doen.
pi_181213335
Godverdomme, heb niet goed opgelet hoe professions werken. Heb al een hele zone compleet en denk wel 100 plantjes opgeraapt en krijg elke keer een plantje omdat ik geen BfA herbalism heb. Had nu minstens 2-3 keer zoveel plantjes gehad en extra levels in herbalism.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_181214287
quote:
8s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Godverdomme, heb niet goed opgelet hoe professions werken. Heb al een hele zone compleet en denk wel 100 plantjes opgeraapt en krijg elke keer een plantje omdat ik geen BfA herbalism heb. Had nu minstens 2-3 keer zoveel plantjes gehad en extra levels in herbalism.
_O- _O- _O-
Had ik met Mining. Dacht, ik zal eens even de Blacksmithing trainer zoeken. Dus ik naar zo'n guard toe en toen zag ik toevallig ook Mining staan en was het inderdaad ook even godverdomme :')
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 21:35:32 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_181214733
quote:
8s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Godverdomme, heb niet goed opgelet hoe professions werken. Heb al een hele zone compleet en denk wel 100 plantjes opgeraapt en krijg elke keer een plantje omdat ik geen BfA herbalism heb. Had nu minstens 2-3 keer zoveel plantjes gehad en extra levels in herbalism.
Nou vertel dan hoe het moet :D Ik heb net een beetje in de rondte gelopen en wat geskinned en archeology gedaan maar idd geen skill up :')

Oh gewoon trainen dus, ik lees niet goed :P Morgen maar even zoeken in dat eerste stadje (iets met Harbor?), wat ik nu al kut vind, het is weer een doolhof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181214823
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou vertel dan hoe het moet :D Ik heb net een beetje in de rondte gelopen en wat geskinned en archeology gedaan maar idd geen skill up :')

Oh gewoon trainen dus, ik lees niet goed :P Morgen maar even zoeken in dat eerste stadje (iets met Harbor?), wat ik nu al kut vind, het is weer een doolhof.
Jah nu moet je gewoon per expansion de training kopen. Het is niet zoals Legion waar je ineens naar 750(?) ging als je een plantje opraapte.
Nu heb je per expansion level 1 tot 150.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 21:41:49 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_181214950
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jah nu moet je gewoon per expansion de training kopen. Het is niet zoals Legion waar je ineens naar 750(?) ging als je een plantje opraapte.
Nu heb je per expansion level 1 tot 150.
gewoon als vroeger dus. Beter!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:03:53 #266
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_181215605
Ben ik de enige die de cinematics met de ingame models echt super, super lelijk vindt? :@

Die ogen alleen al, lijken net opgeplakte googly eyes. Het voelt zo... goedkoop
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 22:12:44 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_181215903
Ik skip ze altijd :') Wat ik heb gezien vond ik een beetje anime misschien? Stripboekachtig, zoiets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181216109
Professions leren in de haven en nee je kunt ze niet leren in stormwind. I tried. Quests in 3 zone af. Weet nog niet welke zandalari campagne ik morgen doe. Heel de tijd met bags vol gelopen om ggreenies te kunnen forgen for scraps :')
pi_181216770
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:03 schreef Civilian het volgende:
Ben ik de enige die de cinematics met de ingame models echt super, super lelijk vindt? :@

Die ogen alleen al, lijken net opgeplakte googly eyes. Het voelt zo... goedkoop
Is het ook.
Hadden ze beter net zoals de Warbringers cinematics kunnen doen.
Zo dus:
edit: zo hadden ze die live-action movie beter ook kunnen doen _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Het_Liegebeest op 15-08-2018 23:01:27 ]
pi_181221903
332 ilevel >:)
pi_181222478
Ik vind het wel veel te makkelijk trouwens.

3 person quests solo je gerust. (nou ja goed met een destr. warlock in mijn geval dan)

Maar snelheid qua levelen snap ik hier niet, ik kan het niet na-apen in ieder geval, ben nog niet eens 113. :')
Maar okay ook niet zo heel veel tijd om te gamen helaas.
pi_181222624
Ik denk dat het gemak te maken heeft met de ervaring in het spel. Je moet er rekening mee houden dat 3 nieuwe spelers ook zo'n mob neer moeten kunnen krijgen.

Weten wat je doet is in het spel ook best belangrijk ;) Ik kan me ook geen expansion na Wrath voor de geest halen waarbij dit niet hetzelfde was.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_181222814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik vind het wel veel te makkelijk trouwens.

3 person quests solo je gerust. (nou ja goed met een destr. warlock in mijn geval dan)

Maar snelheid qua levelen snap ik hier niet, ik kan het niet na-apen in ieder geval, ben nog niet eens 113. :')
Maar okay ook niet zo heel veel tijd om te gamen helaas.
Ik heb met twee banen ook geen tijd om te gamen. Daarom heb ik vakantie genomen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181223372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik vind het wel veel te makkelijk trouwens.

3 person quests solo je gerust. (nou ja goed met een destr. warlock in mijn geval dan)

Maar snelheid qua levelen snap ik hier niet, ik kan het niet na-apen in ieder geval, ben nog niet eens 113. :')
Maar okay ook niet zo heel veel tijd om te gamen helaas.
wacht maar tot je max level WQ's gaat doen. dan mag je weer voorzichtig mob per mob pullen
pi_181224851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:40 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

wacht maar tot je max level WQ's gaat doen. dan mag je weer voorzichtig mob per mob pullen
Onzin.
pi_181224899
Net verloren van een Fury Warrior.
Niet erg, maar hij was lvl 114 en ik 120.

Hij ging gewoon niet dood met zijn self-healing :{
pi_181225895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:01 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Net verloren van een Fury Warrior.
Niet erg, maar hij was lvl 114 en ik 120.

Hij ging gewoon niet dood met zijn self-healing :{
Wat is je class?
pi_181226074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat is je class?
Retribution Paladin.
Avenging Wrath aan, trinket gebruikt, maar nee hoor, hij healed gewoon weer tot bijna full health :')
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 11:57:59 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181226099
Fury warrior _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181226106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:56 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Retribution Paladin.
Avenging Wrath aan, trinket gebruikt, maar nee hoor, hij healed gewoon weer tot bijna full health :')
Een fury warrior heeft helemaal niet zo veel healing, ik ben nog nooit zo vaak dood gegaan als op mijn fury warrior tijdens het levelen.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 12:01:43 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181226165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Een fury warrior heeft helemaal niet zo veel healing, ik ben nog nooit zo vaak dood gegaan als op mijn fury warrior tijdens het levelen.
Bloodthirst, Execute en Victory Rush (al is die laatste pas na een kill). Soms is het ruim voldoende, soms kom je net tekort, zoals ik gister tegen een lvl 110 rare die meer dan 60k hp had ;( Kwam ik aanzetten op m'n lvl 105 met 17.5k hp, had die harpy op 4% health gekregen, maar toen was ik dood, zucht.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181226238
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Een fury warrior heeft helemaal niet zo veel healing, ik ben nog nooit zo vaak dood gegaan als op mijn fury warrior tijdens het levelen.
Tja, toch is het zo. Stond er echt van te kijken. Heb Lay on Hands gebruikt, 2x bubble, 2x stun, alles om mezelf te healen, maar mocht niet baten.
pi_181226433
Strontvervelend dat er geen auto-join meer is voor world quests enzo.
1. Je kan soms belachelijk lang wachten tot je een invite krijgt.
2. Als je zelf een groep start krijg je de hele tijd dat irritante geluid te horen dat iemand wilt joinen, moet je dat scherm openen en die persoon inviten.

Iemand een idee wat de achterliggende gedachte daarvan is?
pi_181226467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Tja, toch is het zo. Stond er echt van te kijken. Heb Lay on Hands gebruikt, 2x bubble, 2x stun, alles om mezelf te healen, maar mocht niet baten.
Ik heb geen idee hoe dat komt. Hij kan "bloodthirst" met pvp talent gehad hebben waardoor je maximaal iets van 35% health erbij krijgt, maar dat kan volgens mij nooit meer zijn dan een ret paladin.

Juist doordat hij de meest "tankie" dps is heeft hij het minst healing van alle classes.
pi_181226710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat komt. Hij kan "bloodthirst" met pvp talent gehad hebben waardoor je maximaal iets van 35% health erbij krijgt, maar dat kan volgens mij nooit meer zijn dan een ret paladin.

Juist doordat hij de meest "tankie" dps is heeft hij het minst healing van alle classes.
Ik heb ergens het idee dat er iets aan de hand is met Paladin damage in PvP, want heb net even gekeken en een 116 BM Hunter aangevallen en het duurde ook een eeuwigheid voordat die dood ging :{
Maar dan nog was die Fury healing belachelijk, leek wel een Priest.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 12:33:46 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181226729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik heb ergens het idee dat er iets aan de hand is met Paladin damage in PvP, want heb net even gekeken en een 116 BM Hunter aangevallen en het duurde ook een eeuwigheid voordat die dood ging :{
Maar dan nog was die Fury healing belachelijk, leek wel een Priest.
Dan is Retridin gewoon fucked, maar dat was al langer bekend, toch?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181226764
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik heb ergens het idee dat er iets aan de hand is met Paladin damage in PvP, want heb net even gekeken en een 116 BM Hunter aangevallen en het duurde ook een eeuwigheid voordat die dood ging :{
Maar dan nog was die Fury healing belachelijk, leek wel een Priest.
Kan het ook zijn dat jij niet zo goed bent pvp met een ret?


quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan is Retridin gewoon fucked, maar dat was al langer bekend, toch?
Nou nee, die waren op Legion echt goed pvp.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 12:37:11 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181226805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kan het ook zijn dat jij niet zo goed bent pvp met een ret?

[..]

Nou nee, niet waren op Legion echt goed pvp.
Ah, heb het ook maar van horen zeggen. Heb Legion amper gespeeld, bijna 2 jaar er tussenuit geweest en sinds drie dagen weer bezig op m'n main :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181226813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ah, heb het ook maar van horen zeggen. Heb Legion amper gespeeld, bijna 2 jaar er tussenuit geweest en sinds drie dagen weer bezig op m'n main :P
Zou kunnen zijn dat ze nu bagger zijn hoor, daar niet van.
pi_181227231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kan het ook zijn dat jij niet zo goed bent pvp met een ret?

Nou nee, nooit problemen mee gehad namelijk.
Daarnaast is het heel makkelijk om burst damage te doen met Retribution, je hebt niet zoveel abilities. Als je daarmee iemand 6 (!!) levels lager nog niet kan neerhalen van +/-50k hp is dat op z'n zachtst gezegd toch wel vreemd. Dat was in Legion absoluut niet zo.
pi_181227306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:58 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nou nee, nooit problemen mee gehad namelijk.
Daarnaast is het heel makkelijk om burst damage te doen met Retribution, je hebt niet zoveel abilities. Als je daarmee iemand 6 (!!) levels lager nog niet kan neerhalen van +/-50k hp is dat op z'n zachtst gezegd toch wel vreemd. Dat was in Legion absoluut niet zo.
Nou ja, PVP scaled he.

Eindelijk 120, 2x top dps nu in bg's, ik kan eindelijk los.
pi_181227641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nou ja, PVP scaled he.

Eindelijk 120, 2x top dps nu in bg's, ik kan eindelijk los.
Mja, dat zal het wel zijn dan :{
Wat speel jij?
pi_181227659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Ah, heb het ook maar van horen zeggen. Heb Legion amper gespeeld, bijna 2 jaar er tussenuit geweest en sinds drie dagen weer bezig op m'n main :P
Ik blijf denken dat je één van de allerbeste expansions gemist hebt -O- Maar dit is ook veelbelovend, moet ik zeggen> Ziet er allemaal goed uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181227715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf denken dat je één van de allerbeste expansions gemist hebt -O- Maar dit is ook veelbelovend, moet ik zeggen> Ziet er allemaal goed uit.
Wacht maar tot je world quests in de enemy capital moet doen...
Oh wacht, dat is niet de Horde capital denk ik. My bad.
pi_181227859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf denken dat je één van de allerbeste expansions gemist hebt -O- Maar dit is ook veelbelovend, moet ik zeggen> Ziet er allemaal goed uit.
Legion staat bij mij zelfs boven Wrath als expansion... Dus ik ben het met je eens!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_181228434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf denken dat je één van de allerbeste expansions gemist hebt -O- Maar dit is ook veelbelovend, moet ik zeggen> Ziet er allemaal goed uit.
Ik vind het eigenlijk niet zo veelbelovend. De nieuwe gebieden en quests zijn erg mooi, ook al had ik wat meer diversiteit aan quests leuker gevonden en gaat het levellen de laatste expansions wel erg snel.
Maar voor de rest vind ik het een beetje lijken op een grote patch voor Legion. Stond vanochtend bij de command table followers weg te sturen, opende mijn map en zag een miljoen worldquests die allemaal artifact power geven en had echt zoiets van 'wat is er nou nieuw?'. Gelukkig heb ik vanavond wel wat tijd voor dungeons.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 13:54:10 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181228599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf denken dat je één van de allerbeste expansions gemist hebt -O- Maar dit is ook veelbelovend, moet ik zeggen> Ziet er allemaal goed uit.
Ben sinds 3 dagen weer bezig in Highmountain en Stormheim en ga vanmiddag/vanavond maar eens in andere gebieden kijken, Aszuna ofzo.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181228662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:48 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet zo veelbelovend. De nieuwe gebieden en quests zijn erg mooi, ook al had ik wat meer diversiteit aan quests leuker gevonden en gaat het levellen de laatste expansions wel erg snel.
Maar voor de rest vind ik het een beetje lijken op een grote patch voor Legion. Stond vanochtend bij de command table followers weg te sturen, opende mijn map en zag een miljoen worldquests die allemaal artifact power geven en had echt zoiets van 'wat is er nou nieuw?'. Gelukkig heb ik vanavond wel wat tijd voor dungeons.
Full blown faction war is nieuw ;)
pi_181228940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:15 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Mja, dat zal het wel zijn dan :{
Wat speel jij?
Fury nu, had ik mijn boost op gedaan. Nog nooit Fury gespeeld en weet nog niet of dit mijn main gaat worden, wel als eerste 120. Mijn mains gedurende verschillende expansions waren altijd Hunter, DK of disc Priest.

Hunter en DK kwamen altijd terug bij mij, Druid ook veel gespeeld tijdens WoD.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 14:14:45 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181229292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:06 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Fury nu, had ik mijn boost op gedaan. Nog nooit Fury gespeeld en weet nog niet of dit mijn main gaat worden, wel als eerste 120. Mijn mains gedurende verschillende expansions waren altijd Hunter, DK of disc Priest.

Hunter en DK kwamen altijd terug bij mij, Druid ook veel gespeeld tijdens WoD.
Mijn 105 undead warrior begon in vanilla in 2005 als fury, werd tijdens WOTLK tank, bleef dat tot de pre-Legion invasions en is nu weer fury. Hij is mijn eeuwige main, ookal heb ik alts gehad die een hoger level waren.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181230011
Net voor het eerst "Waycrest Manor" instances gedaan met allemaal mensen die het nog nooit gedaan hadden. Heerlijke instance en leuk ook als iedereen nieuw is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')