Jammer joh, maar mag toch gewoon hopen. Mag zeker ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marko heeft al gezegd dat SAI er niet inkomt bij RBR als ik de pers mag geloven. Dus jammer joh..
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo. Goede kop, goede persoonlijkheid, fijn om in je team te hebben (buiten echte 'heat of the moment' momenten)..
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Hulk heeft in zijn carrière precies 0 keer op het podium gestaan, hij is goed maar rijdt ergens ook wel erg anoniem mee. Riccardo is een opvallende verschijning, doet het goed in de media, heeft de nodige GP's op zijn naam staan en komt van een groter team tegen een ongetwijfeld vet salaris. Of hij dan wel of niet officieel eerste rijder is, hij zal meer aandacht trekken dan de Hulk en hoe dan ook zeker niet als 2e rijder binnenkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Ik doelde ook meer op de laatste alineaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, waar ik op reageerde heb jij ook al tig keer gezegd he?
Iets met een pot, een ketel en zwart
Overigens had ik nog helemaal niets gepost over de reden dat continuiteit ook voor een opleidingsteam van belang is
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
DIT. Riccardio is niet extreem genoeg. Kijk maar naar alles wat RB sponsort voor de rest. Ze verkopen energy drank blikjes, geen liefdadigheid. Ze weten gewoon dat high risk high reward en do or die sporten veel meer mensen aanspreekt. Misschien pakt het goed uit voor hem hoor, en het is hem gegund. Maar ik denk dat hij hier een gruwelijke fout maakt. Wat wel naar is, Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.
Kijk trouwens ook eens wat er bij de andere topteams rondloopt qua persoonlijkheid. VettelRaikonnen
![]()
Bottas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen mooiboi Hamilton met zn socialmedia zal miss wat extra’s brengen ten opzichte van andere rijders.
Zeker niet idd. Vraag me af of het RIC wel lukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.
Ik gok op hand overspeeld bij de 3 topteans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.
Zou hij dat geld niet liever in een RB binnen geharkt hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Eerst dit en daarna dit:quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst zien. Sainz jr zou ook wel ff eerste rijder worden daar. En tot nu toe rijd Hulkie hem niet echt zoek, maar hij is wel gewoon beter in de classificatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:56 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat ze bij Renault zo blij zijn dat ze RIC binnen hebben kunnen halen, dat ze hem de positie van eerste rijder aangeboden hebben. Is toch een andere categorie van Hulkenberg.
Tbh, gut feeling. Ik kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .
Sainz is nooit ván Renault geweest, hij zit daar op huurbasis vanuit Red Bull. Op basis van dat feit alleen al zou hij daar geen absolute eerste rijder status krijgen (Renault zou wel gek zijn).quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eerst zien. Sainz jr zou ook wel ff eerste rijder worden daar. En tot nu toe rijd Hulkie hem niet echt zoek, maar hij is wel gewoon beter in de classificatie.
Juist daarom, vanwege de rest. Lewis badboy, Max niet te sturen en Daniel ideale schoonzoon..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.
Kijk trouwens ook eens wat er bij de andere topteams rondloopt qua persoonlijkheid. VettelRaikonnen
![]()
Bottas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen mooiboi Hamilton met zn socialmedia zal miss wat extra’s brengen ten opzichte van andere rijders.
Ik ben erg benieuwd hoe Hulkenberg het tegen Ricciardo doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:56 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat ze bij Renault zo blij zijn dat ze RIC binnen hebben kunnen halen, dat ze hem de positie van eerste rijder aangeboden hebben. Is toch een andere categorie van Hulkenberg.
Ik dus ook, Hulkenberg heeft nooit in een topauto kunnen laten zien wat hij kan, maar hij hoort m.i. bij de betere rijders van het veld. Hij choked alleen vaak in kansrijke posities.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Hulkenberg het tegen Ricciardo doet.
TR is toch totaal niet belangrijk. Ik denk dat het aannemelijker is dat RB TR verkoopt voor het seizoen 2020 of 2021. Er zit ook nog maar weinig leven in het talentenprogrammaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
De hamvraag is eigenlijk nu... Wie komt er in die 2e RB. Sainz? Lijkt me sterk. Gasly? Zou kunnen, maar dan zit TR wederom zonder talent. Ocon? Gezien de historie tussen Max en Ocon ook niet zo waarschijnlijk. Aan de andere kant, wie had er hier verwacht dat Ricc weg zou gaan bij RB. Silly season in full swing, en we zitten pas in de zomerstop. Leuk.
Genoeg leven! Alleen niet in de hoogste (opstap)klassen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TR is toch totaal niet belangrijk. Ik denk dat het aannemelijker is dat RB TR verkoopt voor het seizoen 2020 of 2021. Er zit ook nog maar weinig leven in het talentenprogramma
Max niet te sturen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:06 schreef Sphinxxx het volgende:
[..]
Juist daarom, vanwege de rest. Lewis badboy, Max niet te sturen en Daniel ideale schoonzoon..
Verhagen nog steeds ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Genoeg leven! Alleen niet in de hoogste (opstap)klassen.
Dan Ticktum - Formule 3
Neil Verhagen - Formule Renault 2.0 Eurocup
Jack Doohan – Brits F4
Dennis Hauger – Brits F4
Harry Thompson – Kart
Jonny Edgar - Kart
Wel volgens de Red Bull junior site in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhagen nog steeds ja?
Verschoor liet hem alle hoeken van de baan zien, maar is er uit gegooid
Niet dat dat onterecht was, maar vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |