Alonso zal Honda niet accepteren denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Vreemde zet van RIC.
Alonso wil een team dat om hem draait en een auto die op hem gebouwd wordt. RBR gaat dat niet pikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso zal Honda niet accepteren denk ik
Ik bedoel Honda zal hem niet willen met z'n GP2 engine etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso wil een team dat om hem draait en een auto die op hem gebouwd wordt. RBR gaat dat niet pikken.
Dus dat zie ik niet gebeuren.
En dat heb ik het nog niet eens over de plannen van RBR om Max als jongste WK voor elkaar te krijgen. Team gaat eerder om Max gebouwd worden dan om iemand die erbij komt.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel Honda zal hem niet willen met z'n GP2 engine etc
Als ze (m.i. terecht) SAI niet naast Max willen moeten ze al helemaal niet aan Ocon beginnen. Dat wordt dikke oorlog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:37 schreef Deckard het volgende:
Voor RBR zie ik eigenlijk geen enkele geschikte kandidaat op dit moment. Behalve Hulkenberg of Ocon.
Gasly.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:37 schreef Deckard het volgende:
Voor RBR zie ik eigenlijk geen enkele geschikte kandidaat op dit moment. Behalve Hulkenberg of Ocon.
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.quote:
Rijpen is onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Ze gaan echt niemand anders dan hun eigen coureurs in de RBR zetten. Voor TR kan ik me nog voorstellen dat er iemand van buiten wordt aangetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, te weinig ervaring.
Nope, geen onzin. Gasly had bijna de F1 niet eens gehaald.quote:
En Max hebben ze ook rdelijk rigoreus in die RBR getrapt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, te weinig ervaring.
Wat is het nou?quote:
En hij doet het prima dus dat gedoe was onnodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, geen onzin. Gasly had bijna de F1 niet eens gehaald.
lijkt me ook al heb ik geen idee hoe goed hij isquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.
We gaan het zien. Als GAS een zekerheidje was hadden ze die meteen aangekondigd ipv te zeggen dat ze de talloze mogelijkheden die ze hebben tegen het licht gaan houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze gaan echt niemand anders dan hun eigen coureurs in de RBR zetten. Voor TR kan ik me nog voorstellen dat er iemand van buiten wordt aangetrokken.
Die was veel beter dan GAS en dat was na meer dan 1 seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En Max hebben ze ook rdelijk rigoreus in die RBR getrapt.
Hij lijkt vrij goed maar als hij een kans krijgt bij Red Bull zal hij daar ook gewoon de kans krijgen om te groeien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook al heb ik geen idee hoe goed hij is
Die kans krijgt hij vast als hij goed blijft presteren, maar ik verwacht nu nog niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij lijkt vrij goed maar als hij een kans krijgt bij Red Bull zal hij daar ook gewoon de kans krijgen om te groeien.
ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuďteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Nee, in 2019 dus pas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kans krijgt hij vast als hij goed blijft presteren, maar ik verwacht nu nog niet.
Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso zal Honda niet accepteren denk ik
Ik zie ze hem nog wel een STR stoeltje aanbieden maar RBR lijkt me stugquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:12 schreef Wuwwa het volgende:
Sainz is gehuurd door Renault, dus die kan volgend jaar 'gewoon' weer terug als tweede rijder naast Verstappen.
In theorie wel. Ik zie het echter niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:12 schreef Wuwwa het volgende:
Sainz is gehuurd door Renault, dus die kan volgend jaar 'gewoon' weer terug als tweede rijder naast Verstappen.
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In theorie wel. Ik zie het echter niet gebeuren.
Kvyat werd ook na een seizoen gepromoveerd (ten koste van Vergne)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was veel beter dan GAS en dat was na meer dan 1 seizoen.
de vraag is hoeveel heeft RB over voor een andere coureurquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezen
Klopt. En ik schrijf net in een ander topic dat het sowieso de vraag is of ze hem ergens kwijtkunnen. De weg naar Renault is dicht en FI verkeert in zwaar weer. Williams zou misschien kunnen, maar daar gaat Ocon niet blij van worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezen
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat werd ook na een seizoen gepromoveerd (ten koste van Vergne)
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.
1 jaar. In 2013 reed hij nog GP3, in 2014 voor STR en in 2015 voor RBR.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.
Je punt raakt gewoon kant noch wal. Zeker in de huidige F1 waarin het besturen van de bolides steeds eenvoudiger wordt en coureurs sneller kunnen instappen.
Had ie ook, maar wel met een slechter contract als voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:58 schreef byah het volgende:
Iedereen hier gaat er maar vanuit dat RIC de keus had om te blijven bij RBR.
Omdat Verstappen beter was en RBR hem wilde houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.
En waarschijnlijk bij lange na niet dezelfde voorwaarden als Max.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Had ie ook, maar wel met een slechter contract als voorgaande jaren.
In elk geval niet tegen hetzelfde salaris als waarvoor Max heeft bijgetekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.
Je punt raakt gewoon kant noch wal. Zeker in de huidige F1 waarin het besturen van de bolides steeds eenvoudiger wordt en coureurs sneller kunnen instappen.
Onzin. Kvyat deed het prima, scoorde zelfs beter dan Ricciardo in 2015. Het terugzetten is wat hem pijn deed, niet het promoveren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.
Ze vinden achteraf ook dat Kvyat te snel gepromoveerd was.
Punt is dat dat meer afhankelijk is van de persoon. Kvyat was ongeschikt, Max die in een nog lastigere situatie werd gepromoveerd wel geschikt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.
Ze vinden achteraf ook dat Kvyat te snel gepromoveerd was.
Volgens mij wilde ze hem hetzelfde contract als Max gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat SAI waarschijnlijk naar McLaren gaat bedoel je? Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Dus verschillende geruchten van twee kanten impliceren hetzelfde?
Het kostte hem beide jaren te veel tijd om op het niveau van Ricciardo te komen. Zijn achterstand in 2016 was weer op het niveau van begin 2015, in plaats van eind 2015 en dat was (volgens Marko) een van de redenen dat ze hem weer gedegradeerd hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Kvyat deed het prima, scoorde zelfs beter dan Ricciardo in 2015. Het terugzetten is wat hem pijn deed, niet het promoveren.
Kamp sainzquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al zijn er ook geruchten (uiteraard van een Spaanse krant) dat SAI McLaren zou verkiezen boven RBR![]()
https://www.f1today.net/n(...)z-kiest-voor-mclaren
Sainz heeft niks te kiezen. Die wordt gewoon door RRB ofwel aan de kant geschoven ofwel krijgt de keuze om terug in de TR te stappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al zijn er ook geruchten (uiteraard van een Spaanse krant) dat SAI McLaren zou verkiezen boven RBR![]()
https://www.f1today.net/n(...)z-kiest-voor-mclaren
Marko wil zo min mogelijk gedoe, wat je vrijwel zeker binnenhaalt met Sainz en Marca.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right. Sainz gaat vrijwillig bij een team wat in blinde paniek is rijden, als het alternatief een huidig topteam is...
Sainz kan willen wat ie wil; feit is hij heeft niks te willen. Hij mag doen wat RB zegt en als ie geen zin heeft om terug naar TR te gaan en zegt bekijk het maar ik vertrek dan zal McLaren ook nog eens flink in de buidel moeten tasten voor Sainz wat vervolgens van zijn salaris af gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right. Sainz gaat vrijwillig bij een team wat in blinde paniek is rijden, als het alternatief een huidig topteam is...
Die zullen hem ongetwijfeld TR aanbieden. Waar Sainz geen trek in heeft uiteraard. En dan mag ie zelf met geld over de brug komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:04 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens het nieuws uit de F1 app heeft RB tot september om Sainz wat aan te bieden. Anders is hij vrij om te gaan.
SAI gaat niet naar RBR, Marko wil dat niet. En terecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz heeft niks te kiezen. Die wordt gewoon door RRB ofwel aan de kant geschoven ofwel krijgt de keuze om terug in de TR te stappen.
Ze zetten Gasly naast Max en dat is heel geen foute beslissing. Die kan het prima vinden met Max en is echt geen pannenkoek.
Ja, dat schreef ik alquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:04 schreef vosss het volgende:
En doordat dit "nieuws" nu naar buiten komt is Vandoorne ook fucked zodra Alonso nog een jaar bijtekent.
Sainz speelt vieze spelletjes en zijn enige reële kans is een stoeltje van McLaren. Als je denkt dat het toevallig is dat een Spaanse krant dit naar buiten brengt dan zou ik zeggen denk nog maar eens opnieuw.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI gaat niet naar RBR, Marko wil dat niet. En terecht.
Denk dat die meerdere opties bekijken meer is wie ze in de TR gaan zetten en niet wie er in de RB gaat rijden. Ik verwacht echt Gasly in de RB komend jaar. Max en Gasly zouden ook een leuk team zijn samen.quote:Gasly echter ook niet verwacht ik. Het is iig geen zekerheidje, anders was hij al aangekondigd.
In plaats daarvan zegt RBR hun talloze opties te gaan bekijken.
Ja, jij herhaalde mij (ik had 2 linkjes achter elkaar he, die over Marko en Sai en en die over SAI en McLaren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
[..]
Denk dat die meerdere opties bekijken meer is wie ze in de TR gaan zetten en niet wie er in de RB gaat rijden. Ik verwacht echt Gasly in de RB komend jaar. Max en Gasly zouden ook een leuk team zijn samen.
Dat maakt niet uit, want opleidingsteam. Het gaat er vooral om wie het beste in de RBR kan, en dat is imho Gasly. Ze gaan geen andere coureur, die niet in het opleidingsprogramma zit, plaatsen, hooguit in de STR, zoals ze afgelopen jaar met Hartley gedaan hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij herhaalde mij (ik had 2 linkjes achter elkaar he, die over Marko en Sai en en die over SAI en McLaren)
Ik niet. En ik zou het ook niet doen als ik RBR was. Jong heeft net een half seizoen ervaring en ze twijfelden er sterk over om hem naar de F1 te halen. Bovendien slecht voor de continuiteit bij STR, wéér 2 nwe rijders...
De marktwaarde van RIC is ook niet wat hij zelf gehoopt had...quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo. Goede kop, goede persoonlijkheid, fijn om in je team te hebben (buiten echte 'heat of the moment' momenten)..
Met Gasly erbij marktwaarde genoeg. Laat die 2 lekker jetskien, beetje motorcrossen, dat soort dingen. PR opties genoeg. Zeker voor hun product met, by far, het jongste topteam op de grid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo.
Ook in een opleidingsteam heb je liever en absolute beginner en een wat ervarener coureur naast elkaar ipv 2 absolute beginners. Zo kan de beginner zich wat optrekken en de ervarenere zich belangrijker voelen en meer zelfvertrouwen krijgen. Op een gegeven moment stroomt de ervarenere door of gaat weg. Dan komt er een nwe absolute beginner en de oude beginner is de nwe ervanere etc. Dat is ideaal voor een opleidingsteam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want opleidingsteam. Het gaat er vooral om wie het beste in de RBR kan, en dat is imho Gasly. Ze gaan geen andere coureur, die niet in het opleidingsprogramma zit, plaatsen, hooguit in de STR, zoals ze afgelopen jaar met Hartley gedaan hebben.
Anders kunnen ze net zo goed hun opleidingsprogramma opdoeken.
Dat heb je nu al tig keer gezegd. Dat weet je niet, en ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook in een opleidingsteam heb je liever en absolute beginner en een wat ervarener coureur naast elkaar ipv 2 absolute beginners. Zo kan de beginner zich wat optrekken en de ervarenere zich belangrijker voelen en meer zelfvertrouwen krijgen. Op een gegeven moment stroomt de ervarenere door of gaat weg. Dan komt er een nwe absolute beginner en de oude beginner is de nwe ervanere etc. Dat is ideaal voor een opleidingsteam.
Als ze Gasly op zeker zouden willen laten doorstromen hadden ze hem meteen aangekondigd. Dat hebben ze niet. Ze hebben juist ad wereld te kennen gegeven hun talloze opties te gaan onderzoeken.
Tsja, waar ik op reageerde heb jij ook al tig keer gezegd he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat heb je nu al tig keer gezegd. Dat weet je niet, en ik ook niet.
Het lijkt mij in ieder geval het meest logische en verder is het afwachten.
Marko heeft al gezegd dat SAI er niet inkomt bij RBR als ik de pers mag geloven. Dus jammer joh..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:39 schreef RubenSosa het volgende:
Goed zo Ric weg uit dat moeras. Volgend jaar honda![]()
Al jaren lang de constante puntenpakker van red bull en aan het eind van het seizoen altijd boven je teamgenoot... maar nooit de waardering die je zou moeten krijgen.
Laten we hopen op sainz jr. Gaat genieten worden dan volgende seizoen tussen de families Sainz en Verstappen. Toro Rosso stijl.
Jammer joh, maar mag toch gewoon hopen. Mag zeker ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marko heeft al gezegd dat SAI er niet inkomt bij RBR als ik de pers mag geloven. Dus jammer joh..
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo. Goede kop, goede persoonlijkheid, fijn om in je team te hebben (buiten echte 'heat of the moment' momenten)..
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Hulk heeft in zijn carričre precies 0 keer op het podium gestaan, hij is goed maar rijdt ergens ook wel erg anoniem mee. Riccardo is een opvallende verschijning, doet het goed in de media, heeft de nodige GP's op zijn naam staan en komt van een groter team tegen een ongetwijfeld vet salaris. Of hij dan wel of niet officieel eerste rijder is, hij zal meer aandacht trekken dan de Hulk en hoe dan ook zeker niet als 2e rijder binnenkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Ik doelde ook meer op de laatste alineaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, waar ik op reageerde heb jij ook al tig keer gezegd he?
Iets met een pot, een ketel en zwart
Overigens had ik nog helemaal niets gepost over de reden dat continuiteit ook voor een opleidingsteam van belang is
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
DIT. Riccardio is niet extreem genoeg. Kijk maar naar alles wat RB sponsort voor de rest. Ze verkopen energy drank blikjes, geen liefdadigheid. Ze weten gewoon dat high risk high reward en do or die sporten veel meer mensen aanspreekt. Misschien pakt het goed uit voor hem hoor, en het is hem gegund. Maar ik denk dat hij hier een gruwelijke fout maakt. Wat wel naar is, Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.
Kijk trouwens ook eens wat er bij de andere topteams rondloopt qua persoonlijkheid. VettelRaikonnen
![]()
Bottas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen mooiboi Hamilton met zn socialmedia zal miss wat extra’s brengen ten opzichte van andere rijders.
Zeker niet idd. Vraag me af of het RIC wel lukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.
Ik gok op hand overspeeld bij de 3 topteans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.
Zou hij dat geld niet liever in een RB binnen geharkt hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Eerst dit en daarna dit:quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst zien. Sainz jr zou ook wel ff eerste rijder worden daar. En tot nu toe rijd Hulkie hem niet echt zoek, maar hij is wel gewoon beter in de classificatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:56 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat ze bij Renault zo blij zijn dat ze RIC binnen hebben kunnen halen, dat ze hem de positie van eerste rijder aangeboden hebben. Is toch een andere categorie van Hulkenberg.
Tbh, gut feeling. Ik kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |