Alonso zal Honda niet accepteren denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Vreemde zet van RIC.
Alonso wil een team dat om hem draait en een auto die op hem gebouwd wordt. RBR gaat dat niet pikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso zal Honda niet accepteren denk ik
Ik bedoel Honda zal hem niet willen met z'n GP2 engine etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso wil een team dat om hem draait en een auto die op hem gebouwd wordt. RBR gaat dat niet pikken.
Dus dat zie ik niet gebeuren.
En dat heb ik het nog niet eens over de plannen van RBR om Max als jongste WK voor elkaar te krijgen. Team gaat eerder om Max gebouwd worden dan om iemand die erbij komt.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel Honda zal hem niet willen met z'n GP2 engine etc
Als ze (m.i. terecht) SAI niet naast Max willen moeten ze al helemaal niet aan Ocon beginnen. Dat wordt dikke oorlog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:37 schreef Deckard het volgende:
Voor RBR zie ik eigenlijk geen enkele geschikte kandidaat op dit moment. Behalve Hulkenberg of Ocon.
Gasly.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:37 schreef Deckard het volgende:
Voor RBR zie ik eigenlijk geen enkele geschikte kandidaat op dit moment. Behalve Hulkenberg of Ocon.
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.quote:
Rijpen is onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Ze gaan echt niemand anders dan hun eigen coureurs in de RBR zetten. Voor TR kan ik me nog voorstellen dat er iemand van buiten wordt aangetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuiteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, te weinig ervaring.
Nope, geen onzin. Gasly had bijna de F1 niet eens gehaald.quote:
En Max hebben ze ook rdelijk rigoreus in die RBR getrapt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, te weinig ervaring.
Wat is het nou?quote:
En hij doet het prima dus dat gedoe was onnodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, geen onzin. Gasly had bijna de F1 niet eens gehaald.
lijkt me ook al heb ik geen idee hoe goed hij isquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ervaring is totaal onnodig en overrated. Hij kan een STR besturen dan kan hij ook een RBR besturen.
We gaan het zien. Als GAS een zekerheidje was hadden ze die meteen aangekondigd ipv te zeggen dat ze de talloze mogelijkheden die ze hebben tegen het licht gaan houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze gaan echt niemand anders dan hun eigen coureurs in de RBR zetten. Voor TR kan ik me nog voorstellen dat er iemand van buiten wordt aangetrokken.
Die was veel beter dan GAS en dat was na meer dan 1 seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En Max hebben ze ook rdelijk rigoreus in die RBR getrapt.
Hij lijkt vrij goed maar als hij een kans krijgt bij Red Bull zal hij daar ook gewoon de kans krijgen om te groeien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook al heb ik geen idee hoe goed hij is
Die kans krijgt hij vast als hij goed blijft presteren, maar ik verwacht nu nog niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij lijkt vrij goed maar als hij een kans krijgt bij Red Bull zal hij daar ook gewoon de kans krijgen om te groeien.
ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Slecht voor de continuïteit van STR en dan pas 1 jaar ervaring in de F1. Die kan beter nog wat rijpen bij STR.
Nee, in 2019 dus pas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kans krijgt hij vast als hij goed blijft presteren, maar ik verwacht nu nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |