Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso zal Honda niet accepteren denk ik
Ik zie ze hem nog wel een STR stoeltje aanbieden maar RBR lijkt me stugquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:12 schreef Wuwwa het volgende:
Sainz is gehuurd door Renault, dus die kan volgend jaar 'gewoon' weer terug als tweede rijder naast Verstappen.
In theorie wel. Ik zie het echter niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:12 schreef Wuwwa het volgende:
Sainz is gehuurd door Renault, dus die kan volgend jaar 'gewoon' weer terug als tweede rijder naast Verstappen.
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In theorie wel. Ik zie het echter niet gebeuren.
Kvyat werd ook na een seizoen gepromoveerd (ten koste van Vergne)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was veel beter dan GAS en dat was na meer dan 1 seizoen.
de vraag is hoeveel heeft RB over voor een andere coureurquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezen
Klopt. En ik schrijf net in een ander topic dat het sowieso de vraag is of ze hem ergens kwijtkunnen. De weg naar Renault is dicht en FI verkeert in zwaar weer. Williams zou misschien kunnen, maar daar gaat Ocon niet blij van worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kan Ocon zijn contract met Mercedes verliezen
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat werd ook na een seizoen gepromoveerd (ten koste van Vergne)
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.
1 jaar. In 2013 reed hij nog GP3, in 2014 voor STR en in 2015 voor RBR.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.
Je punt raakt gewoon kant noch wal. Zeker in de huidige F1 waarin het besturen van de bolides steeds eenvoudiger wordt en coureurs sneller kunnen instappen.
Had ie ook, maar wel met een slechter contract als voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:58 schreef byah het volgende:
Iedereen hier gaat er maar vanuit dat RIC de keus had om te blijven bij RBR.
Omdat Verstappen beter was en RBR hem wilde houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We we hebben gezien hoe dat afliep.. En RBR ook.
En waarschijnlijk bij lange na niet dezelfde voorwaarden als Max.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Had ie ook, maar wel met een slechter contract als voorgaande jaren.
In elk geval niet tegen hetzelfde salaris als waarvoor Max heeft bijgetekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, Kvyat werd na twee seizoenen gepromoveerd en Max na iets meer dan een seizoen.
Je punt raakt gewoon kant noch wal. Zeker in de huidige F1 waarin het besturen van de bolides steeds eenvoudiger wordt en coureurs sneller kunnen instappen.
Onzin. Kvyat deed het prima, scoorde zelfs beter dan Ricciardo in 2015. Het terugzetten is wat hem pijn deed, niet het promoveren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.
Ze vinden achteraf ook dat Kvyat te snel gepromoveerd was.
Punt is dat dat meer afhankelijk is van de persoon. Kvyat was ongeschikt, Max die in een nog lastigere situatie werd gepromoveerd wel geschikt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische deel he? Het rijden voor een topteam, het moeten presteren.
Ze vinden achteraf ook dat Kvyat te snel gepromoveerd was.
Volgens mij wilde ze hem hetzelfde contract als Max gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |