Dat SAI waarschijnlijk naar McLaren gaat bedoel je? Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Dus verschillende geruchten van twee kanten impliceren hetzelfde?
Het kostte hem beide jaren te veel tijd om op het niveau van Ricciardo te komen. Zijn achterstand in 2016 was weer op het niveau van begin 2015, in plaats van eind 2015 en dat was (volgens Marko) een van de redenen dat ze hem weer gedegradeerd hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Kvyat deed het prima, scoorde zelfs beter dan Ricciardo in 2015. Het terugzetten is wat hem pijn deed, niet het promoveren.
Kamp sainzquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al zijn er ook geruchten (uiteraard van een Spaanse krant) dat SAI McLaren zou verkiezen boven RBR![]()
https://www.f1today.net/n(...)z-kiest-voor-mclaren
Sainz heeft niks te kiezen. Die wordt gewoon door RRB ofwel aan de kant geschoven ofwel krijgt de keuze om terug in de TR te stappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al zijn er ook geruchten (uiteraard van een Spaanse krant) dat SAI McLaren zou verkiezen boven RBR![]()
https://www.f1today.net/n(...)z-kiest-voor-mclaren
Marko wil zo min mogelijk gedoe, wat je vrijwel zeker binnenhaalt met Sainz en Marca.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right. Sainz gaat vrijwillig bij een team wat in blinde paniek is rijden, als het alternatief een huidig topteam is...
Sainz kan willen wat ie wil; feit is hij heeft niks te willen. Hij mag doen wat RB zegt en als ie geen zin heeft om terug naar TR te gaan en zegt bekijk het maar ik vertrek dan zal McLaren ook nog eens flink in de buidel moeten tasten voor Sainz wat vervolgens van zijn salaris af gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right. Sainz gaat vrijwillig bij een team wat in blinde paniek is rijden, als het alternatief een huidig topteam is...
Die zullen hem ongetwijfeld TR aanbieden. Waar Sainz geen trek in heeft uiteraard. En dan mag ie zelf met geld over de brug komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:04 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens het nieuws uit de F1 app heeft RB tot september om Sainz wat aan te bieden. Anders is hij vrij om te gaan.
SAI gaat niet naar RBR, Marko wil dat niet. En terecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz heeft niks te kiezen. Die wordt gewoon door RRB ofwel aan de kant geschoven ofwel krijgt de keuze om terug in de TR te stappen.
Ze zetten Gasly naast Max en dat is heel geen foute beslissing. Die kan het prima vinden met Max en is echt geen pannenkoek.
Ja, dat schreef ik alquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:04 schreef vosss het volgende:
En doordat dit "nieuws" nu naar buiten komt is Vandoorne ook fucked zodra Alonso nog een jaar bijtekent.
Sainz speelt vieze spelletjes en zijn enige reële kans is een stoeltje van McLaren. Als je denkt dat het toevallig is dat een Spaanse krant dit naar buiten brengt dan zou ik zeggen denk nog maar eens opnieuw.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI gaat niet naar RBR, Marko wil dat niet. En terecht.
Denk dat die meerdere opties bekijken meer is wie ze in de TR gaan zetten en niet wie er in de RB gaat rijden. Ik verwacht echt Gasly in de RB komend jaar. Max en Gasly zouden ook een leuk team zijn samen.quote:Gasly echter ook niet verwacht ik. Het is iig geen zekerheidje, anders was hij al aangekondigd.
In plaats daarvan zegt RBR hun talloze opties te gaan bekijken.
Ja, jij herhaalde mij (ik had 2 linkjes achter elkaar he, die over Marko en Sai en en die over SAI en McLaren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
[..]
Denk dat die meerdere opties bekijken meer is wie ze in de TR gaan zetten en niet wie er in de RB gaat rijden. Ik verwacht echt Gasly in de RB komend jaar. Max en Gasly zouden ook een leuk team zijn samen.
Dat maakt niet uit, want opleidingsteam. Het gaat er vooral om wie het beste in de RBR kan, en dat is imho Gasly. Ze gaan geen andere coureur, die niet in het opleidingsprogramma zit, plaatsen, hooguit in de STR, zoals ze afgelopen jaar met Hartley gedaan hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij herhaalde mij (ik had 2 linkjes achter elkaar he, die over Marko en Sai en en die over SAI en McLaren)
Ik niet. En ik zou het ook niet doen als ik RBR was. Jong heeft net een half seizoen ervaring en ze twijfelden er sterk over om hem naar de F1 te halen. Bovendien slecht voor de continuiteit bij STR, wéér 2 nwe rijders...
De marktwaarde van RIC is ook niet wat hij zelf gehoopt had...quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo. Goede kop, goede persoonlijkheid, fijn om in je team te hebben (buiten echte 'heat of the moment' momenten)..
Met Gasly erbij marktwaarde genoeg. Laat die 2 lekker jetskien, beetje motorcrossen, dat soort dingen. PR opties genoeg. Zeker voor hun product met, by far, het jongste topteam op de grid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo.
Ook in een opleidingsteam heb je liever en absolute beginner en een wat ervarener coureur naast elkaar ipv 2 absolute beginners. Zo kan de beginner zich wat optrekken en de ervarenere zich belangrijker voelen en meer zelfvertrouwen krijgen. Op een gegeven moment stroomt de ervarenere door of gaat weg. Dan komt er een nwe absolute beginner en de oude beginner is de nwe ervanere etc. Dat is ideaal voor een opleidingsteam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want opleidingsteam. Het gaat er vooral om wie het beste in de RBR kan, en dat is imho Gasly. Ze gaan geen andere coureur, die niet in het opleidingsprogramma zit, plaatsen, hooguit in de STR, zoals ze afgelopen jaar met Hartley gedaan hebben.
Anders kunnen ze net zo goed hun opleidingsprogramma opdoeken.
Dat heb je nu al tig keer gezegd. Dat weet je niet, en ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook in een opleidingsteam heb je liever en absolute beginner en een wat ervarener coureur naast elkaar ipv 2 absolute beginners. Zo kan de beginner zich wat optrekken en de ervarenere zich belangrijker voelen en meer zelfvertrouwen krijgen. Op een gegeven moment stroomt de ervarenere door of gaat weg. Dan komt er een nwe absolute beginner en de oude beginner is de nwe ervanere etc. Dat is ideaal voor een opleidingsteam.
Als ze Gasly op zeker zouden willen laten doorstromen hadden ze hem meteen aangekondigd. Dat hebben ze niet. Ze hebben juist ad wereld te kennen gegeven hun talloze opties te gaan onderzoeken.
Tsja, waar ik op reageerde heb jij ook al tig keer gezegd he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat heb je nu al tig keer gezegd. Dat weet je niet, en ik ook niet.
Het lijkt mij in ieder geval het meest logische en verder is het afwachten.
Marko heeft al gezegd dat SAI er niet inkomt bij RBR als ik de pers mag geloven. Dus jammer joh..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:39 schreef RubenSosa het volgende:
Goed zo Ric weg uit dat moeras. Volgend jaar honda![]()
Al jaren lang de constante puntenpakker van red bull en aan het eind van het seizoen altijd boven je teamgenoot... maar nooit de waardering die je zou moeten krijgen.
Laten we hopen op sainz jr. Gaat genieten worden dan volgende seizoen tussen de families Sainz en Verstappen. Toro Rosso stijl.
Jammer joh, maar mag toch gewoon hopen. Mag zeker ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marko heeft al gezegd dat SAI er niet inkomt bij RBR als ik de pers mag geloven. Dus jammer joh..
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:17 schreef Sphinxxx het volgende:
Qua Imago marktwaarde gaat RBR wel flink achteruit zonder Ricciardo. Goede kop, goede persoonlijkheid, fijn om in je team te hebben (buiten echte 'heat of the moment' momenten)..
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Hulk heeft in zijn carrière precies 0 keer op het podium gestaan, hij is goed maar rijdt ergens ook wel erg anoniem mee. Riccardo is een opvallende verschijning, doet het goed in de media, heeft de nodige GP's op zijn naam staan en komt van een groter team tegen een ongetwijfeld vet salaris. Of hij dan wel of niet officieel eerste rijder is, hij zal meer aandacht trekken dan de Hulk en hoe dan ook zeker niet als 2e rijder binnenkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk vanuot gegaan (pers, users op fora) dat RIC eerste rijder wordt bij Renault?
Hulk is geen mietje als coureur en zit er al langer. Ga er zelf vanuit dat RIC Hulk eerst maar eens stelselmatig moet verslaan voor hij iig moreel 1e rijder is/wordt
Ik doelde ook meer op de laatste alineaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, waar ik op reageerde heb jij ook al tig keer gezegd he?
Iets met een pot, een ketel en zwart
Overigens had ik nog helemaal niets gepost over de reden dat continuiteit ook voor een opleidingsteam van belang is
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
DIT. Riccardio is niet extreem genoeg. Kijk maar naar alles wat RB sponsort voor de rest. Ze verkopen energy drank blikjes, geen liefdadigheid. Ze weten gewoon dat high risk high reward en do or die sporten veel meer mensen aanspreekt. Misschien pakt het goed uit voor hem hoor, en het is hem gegund. Maar ik denk dat hij hier een gruwelijke fout maakt. Wat wel naar is, Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.
Kijk trouwens ook eens wat er bij de andere topteams rondloopt qua persoonlijkheid. VettelRaikonnen
![]()
Bottas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen mooiboi Hamilton met zn socialmedia zal miss wat extra’s brengen ten opzichte van andere rijders.
Zeker niet idd. Vraag me af of het RIC wel lukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Hulk heeft nog nooit een bewezen toprijder als teamgenoot gehad. En het is niet zo dat Sainz hem alle hoeken van de baan laat zien.
Ik gok op hand overspeeld bij de 3 topteans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max heeft een coureur naast hem nodig die hem kan pushen. Ricc was daar goed genoeg voor. Wat er nu komt, dat moet je maar afwachten of dat ook zo is.
Zou hij dat geld niet liever in een RB binnen geharkt hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij de boel eens op een rijtje heeft gezet en voor het geld gaat.
Eerst dit en daarna dit:quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Vraag me inmiddels wel af of Ricciardo niet gewoon zijn hand heeft overspeeld bij RB.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst zien. Sainz jr zou ook wel ff eerste rijder worden daar. En tot nu toe rijd Hulkie hem niet echt zoek, maar hij is wel gewoon beter in de classificatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:56 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat ze bij Renault zo blij zijn dat ze RIC binnen hebben kunnen halen, dat ze hem de positie van eerste rijder aangeboden hebben. Is toch een andere categorie van Hulkenberg.
Tbh, gut feeling. Ik kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Volgens mij is Max wel het type dat de grenzen toch wel opzoekt .
Sainz is nooit ván Renault geweest, hij zit daar op huurbasis vanuit Red Bull. Op basis van dat feit alleen al zou hij daar geen absolute eerste rijder status krijgen (Renault zou wel gek zijn).quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eerst zien. Sainz jr zou ook wel ff eerste rijder worden daar. En tot nu toe rijd Hulkie hem niet echt zoek, maar hij is wel gewoon beter in de classificatie.
Juist daarom, vanwege de rest. Lewis badboy, Max niet te sturen en Daniel ideale schoonzoon..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen vind hem sympathiek en grappig. Big deal. Elke Europese gp zit vol met Nederlandse fans. Is rebels en wordt altijd besproken. Daar heeft zo’n Red Bull veel meer aan.
Kijk trouwens ook eens wat er bij de andere topteams rondloopt qua persoonlijkheid. VettelRaikonnen
![]()
Bottas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen mooiboi Hamilton met zn socialmedia zal miss wat extra’s brengen ten opzichte van andere rijders.
Ik ben erg benieuwd hoe Hulkenberg het tegen Ricciardo doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:56 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat ze bij Renault zo blij zijn dat ze RIC binnen hebben kunnen halen, dat ze hem de positie van eerste rijder aangeboden hebben. Is toch een andere categorie van Hulkenberg.
Ik dus ook, Hulkenberg heeft nooit in een topauto kunnen laten zien wat hij kan, maar hij hoort m.i. bij de betere rijders van het veld. Hij choked alleen vaak in kansrijke posities.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Hulkenberg het tegen Ricciardo doet.
TR is toch totaal niet belangrijk. Ik denk dat het aannemelijker is dat RB TR verkoopt voor het seizoen 2020 of 2021. Er zit ook nog maar weinig leven in het talentenprogrammaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
De hamvraag is eigenlijk nu... Wie komt er in die 2e RB. Sainz? Lijkt me sterk. Gasly? Zou kunnen, maar dan zit TR wederom zonder talent. Ocon? Gezien de historie tussen Max en Ocon ook niet zo waarschijnlijk. Aan de andere kant, wie had er hier verwacht dat Ricc weg zou gaan bij RB. Silly season in full swing, en we zitten pas in de zomerstop. Leuk.
Genoeg leven! Alleen niet in de hoogste (opstap)klassen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TR is toch totaal niet belangrijk. Ik denk dat het aannemelijker is dat RB TR verkoopt voor het seizoen 2020 of 2021. Er zit ook nog maar weinig leven in het talentenprogramma
Max niet te sturen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:06 schreef Sphinxxx het volgende:
[..]
Juist daarom, vanwege de rest. Lewis badboy, Max niet te sturen en Daniel ideale schoonzoon..
Verhagen nog steeds ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Genoeg leven! Alleen niet in de hoogste (opstap)klassen.
Dan Ticktum - Formule 3
Neil Verhagen - Formule Renault 2.0 Eurocup
Jack Doohan – Brits F4
Dennis Hauger – Brits F4
Harry Thompson – Kart
Jonny Edgar - Kart
Wel volgens de Red Bull junior site in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhagen nog steeds ja?
Verschoor liet hem alle hoeken van de baan zien, maar is er uit gegooid
Niet dat dat onterecht was, maar vaag.
Denk dat Ricciardo de competitie met Verstappen een beetje beu begon te worden waar ook een verbeterd contract voor de laatstgenoemde niet veel heeft opgelost. Verstappen wordt misschien nog wel wat overschat terwijl Ricciardo constanter en wellicht beter rijdt en steeds maar als tweede viool wordt gezien. In een iets minder team voor vol worden aangezien met een beter salaris geeft wellicht een beter gevoel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar meer vertrouwen in Renault dan in Honda. En ze zullen vast een leuk salaris overhebben. En hij wordt daar normaal gesproken eerste rijder.
Een paar jaar terug was er volgens mij een verhaal dat topteams niet in zee wilden gaan met Hulkenberg omdat hij eigenlijk te lang en te zwaar zou zijn voor de huidige F1-wagens. Moesten ze teveel concessies doen bij het ontwerp van de auto ofzo. Geloof dat Webber er toen ook nog over klaagde dat 'ie al jaren niet normaal meer at om zo maar beneden een bepaald aantal kilo's te blijven. Een gewicht wat niet gezond was voor iemand van zijn lengte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik dus ook, Hulkenberg heeft nooit in een topauto kunnen laten zien wat hij kan, maar hij hoort m.i. bij de betere rijders van het veld. Hij choked alleen vaak in kansrijke posities.
Ja dit. Altijd leuk om coureurs die je hoog inschat maar in de toch wat mindere auto's zitten tegen elkaar te zien rijden. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Hulkenberg het tegen Ricciardo doet.
https://www.gpblog.com/nl(...)niel-ricciardo-.htmlquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:12 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje al opgenomen? Lekker dan om alsnog weg te gaan.
Had wel de indruk dat RBR dit niet helemaal zag aankomen, maar zo abrupt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat RIC voor 2 jaar had getekend wisten we al. Nu zegt de DM ook te weten wat zijn salaris is.
En RBR zou erg geschrokken zijn omdat RIC in Oostenrijk het filmpje over zijn contractverlenging bij RBR al had opgenomen.
https://www.gpblog.com/nl(...)niel-ricciardo-.html
dan nemen ze altijd verschillende filmpjes op, dat ie blijft en dat hij weggaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat RIC voor 2 jaar had getekend wisten we al. Nu zegt de DM ook te weten wat zijn salaris is.
En RBR zou erg geschrokken zijn omdat RIC in Oostenrijk het filmpje over zijn contractverlenging bij RBR al had opgenomen.
wanneer had het filmpje dan moeten worden uitgezonden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC heeft ze gewoon genaaid, onbetrouwbaar mens, de hakenneus geeft dat ook al aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had wel de indruk dat RBR dit niet helemaal zag aankomen, maar zo abrupt...
In de F1 is het naaien of genaaid worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIC heeft ze gewoon genaaid, onbetrouwbaar mens,
Dus wat dat aangaat wel goed. Kan Max wat meer de 2019 auto naar zijn hand zetten vroeg in de ontwikkeling en daarbij niet gehinderd worden door een teamgenoot die toch een andere rijstijl heeft en dus ook liever net een wat andere auto heeft. Hoeven ze bij RB geen compromissen te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIC heeft ze gewoon genaaid, onbetrouwbaar mens, de hakenneus geeft dat ook al aan.
voor hetzelfde geld, maakt hij het seizoen niet af. reken maar dat hij nu geïsoleerd wordt en niks meer meekrijgt van 2019 updates en plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |