abonnement Unibet Coolblue
pi_180910541


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.




[ Bericht 0% gewijzigd door EggsTC op 03-08-2018 02:14:13 ]
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 02:01:04 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180910568
Fipo
#KICKOUTZP
pi_180910569
We gaan allemaal rekt.
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 02:02:03 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180910573
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 02:01 schreef EggsTC het volgende:
We gaan allemaal rekt.
tripo
#KICKOUTZP
pi_180910578
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 02:02 schreef wollah het volgende:

[..]

tripo
En rekter dan dat.
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 02:04:10 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180910580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 02:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En rekter dan dat.
oke eieren
#KICKOUTZP
pi_180910608
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 02:13:44 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180910629
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 02:08 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
:')
#KICKOUTZP
pi_180910772
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 02:08 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180910982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:22 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Grote speler gespot.
Denk dat ik gewoon in shitcoins trade.

Maar serieus, welke orders worden nou echt in 1x fulfilled? Vrij weinig toch?``
pi_180911099
Morge!

Lekker zo verstandskiezen trekken. Mooi vooruitzicht.
Ik opende net even binance, was kut. Dus vandaag is alles rood. Mn bek en mijn ducaten.
pi_180911307
Wat is deze amk
pi_180911356
Nog iets meer dan 2.5 uur tot de okex geneuzel voorbij is. Kijken of we rekt in kwadraat gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door ArnoldG0342 op 03-08-2018 07:37:53 ]
pi_180911411
Je zou toch een keer zeggen dat de verkopers uitgeput raken, of ben ik nou gek?
Ook geen 38
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:38:44 #15
42184 crew  DaMart
pi_180911432
Door omstandigheden heb ik me een paar maanden even niet beziggehouden met crypto, maar wil het wel weer gaan oppakken. Portfolio is iets minder waard dan in april/mei, maar dat trekt op termijn vast wel weer bij. Heb nog wel wat BTC over om te investeren, dus wat zijn momenteel leuke coins om me eens in te gaan verdiepen?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_180911442
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:38 schreef DaMart het volgende:
Door omstandigheden heb ik me een paar maanden even niet beziggehouden met crypto, maar wil het wel weer gaan oppakken. Portfolio is iets minder waard dan in april/mei, maar dat trekt op termijn vast wel weer bij. Heb nog wel wat BTC over om te investeren, dus wat zijn momenteel leuke coins om me eens in te gaan verdiepen?
Ik zou zelf even in btc blijven zitten.alts doen het ergste slecht momenteel.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:43:30 #17
42184 crew  DaMart
pi_180911458
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik zou zelf even in btc blijven zitten.alts doen het ergste slecht momenteel.
Dat levert vaak ook weer mooie instapmomenten op, toch? ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:47:42 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180911485
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:38 schreef DaMart het volgende:
Door omstandigheden heb ik me een paar maanden even niet beziggehouden met crypto, maar wil het wel weer gaan oppakken. Portfolio is iets minder waard dan in april/mei, maar dat trekt op termijn vast wel weer bij. Heb nog wel wat BTC over om te investeren, dus wat zijn momenteel leuke coins om me eens in te gaan verdiepen?
Vechain
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:52:37 #19
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180911524
Vechain inderdaad die is veel gedaald vanochtend
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:55:14 #20
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180911544
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:38 schreef DaMart het volgende:
maar dat trekt op termijn vast wel weer bij.
Hmz...
pi_180911816
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 07:38 schreef DaMart het volgende:
maar dat trekt op termijn vast wel weer bij.
pi_180911860
pi_180911885
Xrp hup hoppa
pi_180912341
Dat gebeuren om 10 uur gaat meevallen en alles draait gewoon door.

Waardoor ieder weer gigantisch gaat inkopen
pi_180912629
Gigantisch ja. :')
pi_180912669
Ik zit weer eens door de wat goedkopere coins te bladeren en ik kom steeds SilentNotary tegen. Heeft iemand daar wel eens van gehoord? Klinkt op zich als een prima idee door simpelweg overeenkomsten te kunnen vastleggen in een blockchain etc.
pi_180912713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:37 schreef metallicelmo het volgende:
SilentNotary
Notarieel gezien is blockchain een heel goed idee, helemaal qua erfrecht.

Betekent echter geen mallemoer wanneer je maatschappelijk nut tegen prijs gaat afwegen. :P
pi_180912750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:37 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit weer eens door de wat goedkopere coins te bladeren en ik kom steeds SilentNotary tegen. Heeft iemand daar wel eens van gehoord? Klinkt op zich als een prima idee door simpelweg overeenkomsten te kunnen vastleggen in een blockchain etc.
Agrello combineert dat met AI. Zijn ook al best ver met hun product. Mooi project.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180912768
Heeft iemand hier al eens geld verdiend omdat het desbetreffende project zo goed is?
pi_180912821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand hier al eens geld verdiend omdat het desbetreffende project zo goed is?
Ik denk zelf eigenlijk dat nog nooit iemand geld heeft verdiend met crypto omdat een project goed is maar alleen doordat men met speculatie geluk heeft en de prijs omhoog is gegaan. Ik zie zoveel goede ideeën maar meer dan dat is het vaak niet
pi_180912850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik denk zelf eigenlijk dat nog nooit iemand geld heeft verdiend met crypto omdat een project goed is maar alleen doordat men met speculatie geluk heeft en de prijs omhoog is gegaan. Ik zie zoveel goede ideeën maar meer dan dat is het vaak niet
My point exactly.

Enige geld wat ik met crypto heb verdiend komt uit daytraden en lange termijn investeren in Bitcoin zelf.
pi_180912860
Ik lees trouwens vanalles over OKEX die blijkbaar allerlei contracten hebben moeten laten verlopen vanwege financiele risico's. een groot aantal long posities ofzo. Ik probeer het wat meer te begrijpen maar ik ben totaal niet thuis in die wereld. OKEX gaat 2500 Bitcoins kopen melden ze net ofzo vage shit
pi_180912890
Het komt niet meer goed.
R.I.P. alle coins en de nabestaanden.
pi_180912914
Had ik nou toch die Lambo maar gekocht dat was nog niet zo'n slechte investering geweest achteraf gezien
pi_180912916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:48 schreef illusions het volgende:

[..]

My point exactly.

Enige geld wat ik met crypto heb verdiend komt uit daytraden en lange termijn investeren in Bitcoin zelf.
Als je voor long term ergens in gaat zitten hoop je natuurlijk dat het project ooit door iedereen wordt gebruikt. Dan moet het product wel klaar zijn, en veel projecten zijn gewoon nog niet zo ver.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:51:45 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_180912918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:49 schreef MaGNeT het volgende:
Het komt niet meer goed.
R.I.P. alle coins en de nabestaanden.
In blinde paniek alles verkocht. Gelukkig kan ik er nog een cornetto van halen.
pi_180912924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je voor long term ergens in gaat zitten hoop je natuurlijk dat het project ooit door iedereen wordt gebruikt. Dan moet het product wel klaar zijn, en veel projecten zijn gewoon nog niet zo ver.
Als je voor dergelijke lange termijn in crypto wilt investeren vind ik je enorm dapper. :P
pi_180912959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je voor dergelijke lange termijn in crypto wilt investeren vind ik je enorm dapper. :P
Ik heb een aantal zakjes waar ik niet aan kom. Grootste gedeelte gebruik ik gewoon om te traden. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:07:43 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180913154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:48 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees trouwens vanalles over OKEX die blijkbaar allerlei contracten hebben moeten laten verlopen vanwege financiele risico's. een groot aantal long posities ofzo. Ik probeer het wat meer te begrijpen maar ik ben totaal niet thuis in die wereld. OKEX gaat 2500 Bitcoins kopen melden ze net ofzo vage shit
Even simpel gezegd, iemand had een weddenschap afgesloten voor 950 BTC dat hij zou stijgen (boven de +/- 8k zou eindigen vandaag. Dit heeft hij via OkEX gefaciliteerd. Die weddenschap heeft hij verloren en nu is die persoon/instantie 950 BTC verschuldigd, wat hij niet heeft. Normaal zou OkEX dit dan moeten vergoeden, maar die zijn maar verzekerd voor 10 BTC, dus dan blijft er nog een schuld van 940 BTC over.

Alle mensen die gokten dat BTC onder de 8k zou eindigen die hebben dus geld gewonnen, echter de verliezende partij kan zijn schuld niet betalen. Dus de winnaars krijgen of hun geld niet (of een klein gedeelte), wat OkEX dus enorme reputatieschade gaat opleveren of OkEX moet iets doen om te zorgen dat die prijs van BTC anders eindigt, zodat die ene instantie niet zo'n massaschuld heeft, of ze moeten zelf zo'n 400 miljoen gaan lappen en dan gaan ze bankroet.

Dit kunnen ze doen door flink wat BTC zelf in te slaan en daardoor de markt te beinvloeden. Maargoed als je een weddenschap afsluit bij een partij, die vervolgens zelf de uitslag gaat bepalen is ook niet bepaald goed voor zijn reputatie.

Met andere woorden, enorm slechte publiciteit voor de cryptomarkt, dus we zullen wel weer flink gaan crashen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180913207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand hier al eens geld verdiend omdat het desbetreffende project zo goed is?
Bitcoin ?

Misschien Ethereum, meer kan ik er niet verzinnen.. meeste zijn nog veel te jong en bestaan alleen nog uit gebakken lucht..
pi_180913222
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Even simpel gezegd, iemand had een weddenschap afgesloten voor 950 BTC dat hij zou stijgen (boven de +/- 8k zou eindigen vandaag. Dit heeft hij via OkEX gefaciliteerd. Die weddenschap heeft hij verloren en nu is die persoon/instantie 950 BTC verschuldigd, wat hij niet heeft. Normaal zou OkEX dit dan moeten vergoeden, maar die zijn maar verzekerd voor 10 BTC, dus dan blijft er nog een schuld van 940 BTC over.

Alle mensen die gokten dat BTC onder de 8k zou eindigen die hebben dus geld gewonnen, echter de verliezende partij kan zijn schuld niet betalen. Dus de winnaars krijgen of hun geld niet (of een klein gedeelte), wat OkEX dus enorme reputatieschade gaat opleveren of OkEX moet iets doen om te zorgen dat die prijs van BTC anders eindigt, zodat die ene instantie niet zo'n massaschuld heeft, of ze moeten zelf zo'n 400 miljoen gaan lappen en dan gaan ze bankroet.

Dit kunnen ze doen door flink wat BTC zelf in te slaan en daardoor de markt te beinvloeden. Maargoed als je een weddenschap afsluit bij een partij, die vervolgens zelf de uitslag gaat bepalen is ook niet bepaald goed voor zijn reputatie.

Met andere woorden, enorm slechte publiciteit voor de cryptomarkt, dus we zullen wel weer flink gaan crashen.
Dus eigenlijk bestaat er daar de mogelijkheid om een enorme positie in te nemen, short of long waarbij ze niet kijken naar wat je zelf aan kapitaal hebt?
Je zou toch geen contract aan moeten kunnen gaan als je zelf de funds niet hebt om je verlies te kunnen betalen?
pi_180913260
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Even simpel gezegd, iemand had een weddenschap afgesloten voor 950 BTC dat hij zou stijgen (boven de +/- 8k zou eindigen vandaag. Dit heeft hij via OkEX gefaciliteerd. Die weddenschap heeft hij verloren en nu is die persoon/instantie 950 BTC verschuldigd, wat hij niet heeft. Normaal zou OkEX dit dan moeten vergoeden, maar die zijn maar verzekerd voor 10 BTC, dus dan blijft er nog een schuld van 940 BTC over.

Alle mensen die gokten dat BTC onder de 8k zou eindigen die hebben dus geld gewonnen, echter de verliezende partij kan zijn schuld niet betalen. Dus de winnaars krijgen of hun geld niet (of een klein gedeelte), wat OkEX dus enorme reputatieschade gaat opleveren of OkEX moet iets doen om te zorgen dat die prijs van BTC anders eindigt, zodat die ene instantie niet zo'n massaschuld heeft, of ze moeten zelf zo'n 400 miljoen gaan lappen en dan gaan ze bankroet.

Dit kunnen ze doen door flink wat BTC zelf in te slaan en daardoor de markt te beinvloeden. Maargoed als je een weddenschap afsluit bij een partij, die vervolgens zelf de uitslag gaat bepalen is ook niet bepaald goed voor zijn reputatie.

Met andere woorden, enorm slechte publiciteit voor de cryptomarkt, dus we zullen wel weer flink gaan crashen.
Ze moeten gewoon ff die Binance CEO een belletje geven, die heeft vast ergens in een la in ze kantoor 400 miljoen liggen..
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:15:37 #43
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180913268
Wat een kut markt.
En dan te bedenken dat het nog kutter gaat worden vanwege dit geintje weer. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180913284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand hier al eens geld verdiend omdat het desbetreffende project zo goed is?
Niet veel waarshijnlijk, het zijn allemaal meer wilde ideeën die geld ophaalde toen het een hype was. Dat kan over het algemeen nooit lang goed gaan :p

Wat ik me ook afvraag bij al die projecten is wat ze eigenlijk gedaan hebben met hun ETH/BTC. Als je 2k ETH bezit en het gaat omhoog is dat natuurlijk leuk. Maar als je mensen aangenomen hebt en ETH klapt hard omlaag wil je die ETH ook nog eens omzetten naar fiat want anders is de burnrate van het project wel extreem groot en risicovol. Ongeveer een startup in het kwadraat.
It All Goes Back in the Box
pi_180913286
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:15 schreef ssjgoku het volgende:
Wat een kut markt.
En dan te bedenken dat het nog kutter gaat worden vanwege dit geintje weer. :(
SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_180913292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb een aantal zakjes waar ik niet aan kom. Grootste gedeelte gebruik ik gewoon om te traden. :P
Ik zit niet eens permanent in Bitcoin. Als ik long term ergens in zou investeren zou het zeker Bitcoin zijn. Ethereum absoluut niet, en wat blijft er dan nog over? Vrij weinig.

Laat ik het zo stellen, hoeveel hoop heb je dat als je ergens geld in stopt en over 5 jaar terug kijkt, dat het er nog is? Laat staan dat het in waarde gestegen is. Dat zou ik alleen Bitcoin toevertrouwen realistisch gezien.
pi_180913306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:11 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bestaat er daar de mogelijkheid om een enorme positie in te nemen, short of long waarbij ze niet kijken naar wat je zelf aan kapitaal hebt?
Je zou toch geen contract aan moeten kunnen gaan als je zelf de funds niet hebt om je verlies te kunnen betalen?
Dat is de margin trading markt toch ?

Ik ben pas geleden 90 euro kwijt geraakt terwijl ik voor 2000 euro long was :D
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:19:33 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180913323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:11 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bestaat er daar de mogelijkheid om een enorme positie in te nemen, short of long waarbij ze niet kijken naar wat je zelf aan kapitaal hebt?
Je zou toch geen contract aan moeten kunnen gaan als je zelf de funds niet hebt om je verlies te kunnen betalen?
Nou nee zo werkt het niet helemaal.

quote:
For example, user A and B place 1 BTC each as the margin for opening positions. Assuming the price of BTC is USD1, then each contract costs USD1 as well. At this price, user A longs 10 contracts with 10x leverage, and user B shorts 10 contracts with 10x leverage. If now the spot index price drops from USD1 to USD0.1, user B should gain USD9 and user A should lose USD9 from this trade. However, the margin from user A for this order is 1 BTC, which worths USD 1 only.
Er blijft dan dus een schuld van 8 BTC over en die moet user A betalen. Maar dat heeft hij niet.

Dit had OkEX al gesignaleerd, maar helaas klapte de markt in elkaar voordat ze dit geregeld hadden:

quote:
The client with user ID 2051247 initiated an unusually large long position order (4168515 contracts) at 2am on July 31 (HKT) and triggered our risk management alert system. Our risk management team immediately contacted the client, requesting the client several times to partially close the positions to reduce the overall market risks. However, the client refused to cooperate, which lead to our decision of freezing the client’s account to prevent further positions increasing 2. Shortly after this preemptive action, unfortunately, the BTC price tumbled, causing the liquidation of the account.
Daarom gaan ze het tekort nu zelf betalen, door 2500 BTC in hun verzekeringspotje te stoppen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180913500
Risicovol vak dat handelen met hefbomen. Iets heel anders, als je kijkt naar de prijs van altcoins nu, hoe staan die er qua prijs voor als je de prijs vergelijkt met wanneer Bitcoin voor het eerst in 2017 de 7300 aan tikte? Ik heb het idee dat altcoins toch wel gegroeid zijn. We zijn alleen verwend geraakt door die bullrun in december 2017
pi_180913830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:30 schreef metallicelmo het volgende:
Risicovol vak dat handelen met hefbomen. Iets heel anders, als je kijkt naar de prijs van altcoins nu, hoe staan die er qua prijs voor als je de prijs vergelijkt met wanneer Bitcoin voor het eerst in 2017 de 7300 aan tikte? Ik heb het idee dat altcoins toch wel gegroeid zijn. We zijn alleen verwend geraakt door die bullrun in december 2017
Nouja, tis vrij rekt allemaal vind ik.
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:53:41 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180913946
In december vloog BTC naar zijn piek en een maand later vlogen alle alts naar hun ATH, daarna een trendreversal voor beiden.

Vorige maand klapte BTC voor de laatste keer onder de 6k en deze maand krijgen de alts de hardste klappen.

Ik zie een patroon, trend reversal volgende maand? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180913957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef illusions het volgende:
Heeft iemand hier al eens geld verdiend omdat het desbetreffende project zo goed is?
Tja hoe maak je onderscheid tussen die twee, speculatie en "zo goed" ?
pi_180914102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja hoe maak je onderscheid tussen die twee, speculatie en "zo goed" ?
Neem exchanges bijvoorbeeld, die zitten ook in de cryptomarkt en daar ben ik vrijwel zeker van dat ze heel succesvol zijn in terms of money. Oftewel hun product/service is blijkbaar goed. Bitmain is er nog zo één.
It All Goes Back in the Box
pi_180914205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja hoe maak je onderscheid tussen die twee, speculatie en "zo goed" ?
Resultaat?
pi_180914234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:59 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Neem exchanges bijvoorbeeld, die zitten ook in de cryptomarkt en daar ben ik vrijwel zeker van dat ze heel succesvol zijn in terms of money. Oftewel hun product/service is blijkbaar goed. Bitmain is er nog zo één.
Ja en wat kan jij ermee? Ga je all-in op BNB?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:20:02 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180914541
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180914566
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
Zoutzuur. Alles dood.
pi_180914603
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
Azijn.
Lambo of Rekt
pi_180914668
Napalm schijnt ook te werken :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:28:57 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180914711
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
Belgie

Verder kun je ook azijn gebruiken of gewoon chloorbleekloog (natriumhypocloriet). Niet zo goed voor het milieu en je hele tuin ruikt als een zwembad, maar het werkt als een trein.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180914729
Je tuin asfalteren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180914734
Wat vinden jullie van Gulden (NLG) Ik heb die coin eind vorig jaar verkocht, hij staat nu toch vrij laag heb ik het idee en ze hebben volgens mij ProofOfStake ingevoerd.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:34:42 #63
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180914830
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Belgie

Verder kun je ook azijn gebruiken of gewoon chloorbleekloog (natriumhypocloriet). Niet zo goed voor het milieu en je hele tuin ruikt als een zwembad, maar het werkt als een trein.
Ben idd in Belgie geweest, maar blijkbaar krijg je het daar ook niet meer zomaar? Of ik moet veel verder Belgie in rijden..
Ik wil vanavond Azijn + kopje zout + afwasmiddel over mn tuin pleuren.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180914853
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
Round up is hier bij de Welkoop nog gewoon te krijgen. Gewoon die ik al 10 jaar heb. In max halve liters (360g/l glyfosaat)
Tegenhanger daarvan is luxan clean up ofzo. Exact zelfde middel

Anders werkt:
- azijnzuur (let op je onkruidspuit)
- zoutzuur
- ecostyle werkt vrij goed tegen kleine onkruiden.
- zoutoplossing
- formaline (kankerverwekkend)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:36:19 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180914868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:30 schreef metallicelmo het volgende:
Wat vinden jullie van Gulden (NLG) Ik heb die coin eind vorig jaar verkocht, hij staat nu toch vrij laag heb ik het idee en ze hebben volgens mij ProofOfStake ingevoerd.
PoS? Nee joh! PoW2!!! Dat is net zoiets als gewone PoW maar dan 2! Dus gewoon twee keer zo goed! Gulden verovert de wereld! Je kunt er al bij tante miep's oliebollenkraam in lutjebroek mee betalen en je weet dat als Tante Miep het goed vind, dan duurt het niet lang meer voor Rutte naar Trump vliegt om hem Gulden te shillen! Wilders extatisch, want alles om de EU en de euro een mes in de rug te steken.

De amerikanen en arabieren schroeven de oliepompen verder open, zo snel mogelijk alle oliedollars in Gulden omzetten voordat iedereen door heeft dat dit de nieuwe goudstandaard van de wereld wordt.

Rijk Plasman laat zijn villa uitbouwen met een west, oost en noordvleugel in de vorm van een Guldenmunt, Standbeelden in de vorm van Guldens verschijnen langs de oprijlaan.

Het gerucht gaat zelfs dat de letters van Hollywood worden neergehaald en dat de letters N L G boven het filmimperium zullen pronken!
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:37:17 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180914891
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Round up is hier bij de Welkoop nog gewoon te krijgen. Gewoon die ik al 10 jaar heb. In max halve liters (360g/l)

Anders werkt:
- azijnzuur (let op je onkruidspuit)
- zoutzuur
- ecostyle werkt vrij goed tegen kleine onkruiden.
- zoutoplossing
- formaline (kankerverwekkend)
Concentratie van roundup in nederland is belachelijk laag, kun je net zo goed je onkruid besproeien met puur water...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180914973
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Concentratie van roundup in nederland is belachelijk laag, kun je net zo goed je onkruid besproeien met puur water...
Nou opzich valt het wel mee. Het is al jaren hetzelfde product. Het werkt enkel curatief en niet preventief.

Het is vooral jammer dat er geen afgeleide van mcpa en mcpp door heen zit. Dan is het veel effectiever.

Toki is pas mooi spul. Houd alles een jaar weg. Enkel te krijg voor boeren en mag alleen gespoten worden op kuilplaatsen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:42:33 #68
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180914989
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nou opzich valt het wel mee. Het is al jaren hetzelfde product. Het werkt enkel curatief en niet preventief.

Het is vooral jammer dat er geen afgeleide van mcpa en mcpp door heen zit. Dan is het veel effectiever.

Toki is pas mooi spul. Houd alles een jaar weg. Enkel te krijg voor boeren en mag alleen gespoten worden op kuilplaatsen.
Toki?
Hebben we een boer hier die me kan helpen? :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180915033
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Toki?
Hebben we een boer hier die me kan helpen? :+
Haha helaas niet. Ik kan het niet krijgen. Maar aan 100 gram heb je denk ik heel je leven genoeg bij een kleine achter tuin.

Google er maar eens op. Kost wel 350 euro de kilo :).

Als je ergens iemand goed kent die boer is, misschien mag je wel wat lenen ;)
pi_180915044
SEAL is de coin.
Lambo of Rekt
pi_180915056
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

PoS? Nee joh! PoW2!!! Dat is net zoiets als gewone PoW maar dan 2! Dus gewoon twee keer zo goed! Gulden verovert de wereld! Je kunt er al bij tante miep's oliebollenkraam in lutjebroek mee betalen en je weet dat als Tante Miep het goed vind, dan duurt het niet lang meer voor Rutte naar Trump vliegt om hem Gulden te shillen! Wilders extatisch, want alles om de EU en de euro een mes in de rug te steken.

De amerikanen en arabieren schroeven de oliepompen verder open, zo snel mogelijk alle oliedollars in Gulden omzetten voordat iedereen door heeft dat dit de nieuwe goudstandaard van de wereld wordt.

Rijk Plasman laat zijn villa uitbouwen met een west, oost en noordvleugel in de vorm van een Guldenmunt, Standbeelden in de vorm van Guldens verschijnen langs de oprijlaan.

Het gerucht gaat zelfs dat de letters van Hollywood worden neergehaald en dat de letters N L G boven het filmimperium zullen pronken!
Ik wil jou wel in de tweede kamer zien eigenlijk, epic shit.
Verder is dat "Witness" systeem gewoon een soort proof of stake maar dan zet je het eerst vast voor een bepaalde periode (minimaal 1 maand). Zet je ze per ongeluk 3 jaar vast, dan kun je dus ook echt 3 jaar niet bij je coins. Hoe langer je ze "vast" zet, hoe meer coins je verdient. 20% gaat nu naar dit staking systeem, 80% van de block rewards blijven bij de miners.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:49:21 #72
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180915121
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Haha helaas niet. Ik kan het niet krijgen. Maar aan 100 gram heb je denk ik heel je leven genoeg bij een kleine achter tuin.

Google er maar eens op. Kost wel 350 euro de kilo :).

Als je ergens iemand goed kent die boer is, misschien mag je wel wat lenen ;)
Of ik ga eerst dit even halen:
https://spuitlicentie.nl/
En hierna mag ik het zelf bestellen? :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:50:23 #73
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180915145
Bij zo'n linkje helpt de context wel voor ik klik :')
pi_180915214
Voor degene die een paar maanden geleden bij de top hebben verkocht en jaren geleden zijn ingestapt. Kopen jullie nu opnieuw in (bitcoin en altcoins) ? Of denken jullie dat de ATH eenmalig was.
pi_180915218
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Of ik ga eerst dit even halen:
https://spuitlicentie.nl/
En hierna mag ik het zelf bestellen? :+
Gewoon zoutzuur en klaar ben je. Dat spul vreet zelfs de tegels schoon.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:55:42 #76
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180915250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Gewoon zoutzuur en klaar ben je. Dat spul vreet zelfs de tegels schoon.
Ik wil wel nog stenen hebben in mijn tuin? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180915266
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:20 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand tips voor tegen onkruid?
Is er nog ergens die rechte round-up te krijgen?
Bestel bij de Vietnamees om de hoek even wat agent orange bij de loempia. Je zult verrast zijn.
pi_180915303
Jezus wat een dump :')
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:00:09 #79
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180915349
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:56 schreef MisChrartin het volgende:
agent orange
Agent Orange veroorzaakt onder andere de volgende ziektes: chlooracne, de ziekte van Hodgkin, verschillende soorten kanker in de luchtwegen, prostaatkanker, disfunctioneren van het perifere zenuwstelsel. Door het gebruik van Agent Orange werden er duizenden kinderen met bijvoorbeeld spina bifida (open rug) en andere misvormingen aan de wervelkolom geboren. 8)7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180915401
we zijn rekter dan rekt
Lambo of Rekt
pi_180915403
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik wil wel nog stenen hebben in mijn tuin? :D
Maak er wel eens m'n tegels mee schoon en soms het zwembad als ik dat ding weer eens heb laten verpauperen en bruin laten worden als een slootje.
pi_180915422
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:00 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Agent Orange veroorzaakt onder andere de volgende ziektes: chlooracne, de ziekte van Hodgkin, verschillende soorten kanker in de luchtwegen, prostaatkanker, disfunctioneren van het perifere zenuwstelsel. Door het gebruik van Agent Orange werden er duizenden kinderen met bijvoorbeeld spina bifida (open rug) en andere misvormingen aan de wervelkolom geboren. 8)7
Ik heb laatst die documentaire gezien van een belgische tv zender over Vietnam, 10 delen volgens mij. Holy shit wat een zinloze oorlog was dat zeg, de hoeveelheid bommen en chemische shit die ze zomaar overal hebben gedropt zonder te kijken waar het eigenlijk terecht kwam is echt ongelooflijk
pi_180915501
Nog even en we kunnen universa <> VET 1:1 ruilen.
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:07:28 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180915539
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik wil wel nog stenen hebben in mijn tuin? :D
Steen kan tegen zoutzuur :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180915543
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:
Nog even en we kunnen universa <> VET 1:1 ruilen.
¤0.01 EOY :D
pi_180915583
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:58 schreef EggsTC het volgende:
Jezus wat een dump :')
Is het crisis ja?
pi_180915601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is het crisis ja?
Crisis? we zijn bijna rekt.
Lambo of Rekt
pi_180915721
Waves moet nog ff zakken, heb namelijk spijt dat ik er destijds zo weinig had gekocht, dan kan ik bijkopen voor dezelfde prijs.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_180915811
Blijf me verbazen hoeveel mensen hier ven/vet hebben
pi_180915836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:18 schreef ChickenMan het volgende:
Blijf me verbazen hoeveel mensen hier ven/vet hebben
Ja, en we gaan bijna rekt _O-
Lambo of Rekt
pi_180915916
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:18 schreef ChickenMan het volgende:
Blijf me verbazen hoeveel mensen hier ven/vet hebben
quote:
CZ cited newer tools like Komodo
http://fortune.com/2018/08/02/changpeng-zhao-binance-blockchain/

Dit vind jij leuk denk ik :)
pi_180915969
Maar wat is er gaande met VEN dan dat het zo in elkaar tyft? :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:44 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:26 schreef KappenBakken het volgende:
Maar wat is er gaande met VEN dan dat het zo in elkaar tyft? :P
Geld voor de hele markt atm?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916031
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geld voor de hele markt atm?
Niet zo hard als vet hoor he., bijna rekt.
Lambo of Rekt
pi_180916112
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geld voor de hele markt atm?
Ja is ook wel zo hoor, maar die -14% viel me wel op. Vroeg me af of er een specifieke reden.

Neemt niet weg dat VEN prima coin X outperformed kan hebben hoor, dat volg ik niet specifiek genoeg.
pi_180916153
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:18 schreef ChickenMan het volgende:
Blijf me verbazen hoeveel mensen hier ven/vet hebben
het is dan ook de Phoenix die gaat herrijzen
pi_180916163
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

het is dan ook de Phoenix die gaat herrijzen
Ik mag het hopen, ik mag inmiddels mn huis uit zo'n beetje.
Lambo of Rekt
pi_180916170
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik mag het hopen, ik mag inmiddels mn huis uit zo'n beetje.
Heb jij ook moeite met 4 hypotheken tegelijk te betalen? :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:38:17 #99
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916173
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

het is dan ook de Phoenix die gaat herrijzen
pnx... phoenix... jinxed.... zo dichtbij.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Heb jij ook moeite met 4 hypotheken tegelijk te betalen? :P
Jep.
Lambo of Rekt
pi_180916186
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

pnx... phoenix... jinxed.... zo dichtbij.
IK ZIE DE HINT; IK NEEM SNEL EEN 5E HYPOTHEEK VOOR SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_180916237
Maar is SEAL al gelist? :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:42:43 #103
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916269
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:41 schreef KappenBakken het volgende:
Maar is SEAL al gelist? :P
Begin me er niet over. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916282
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Begin me er niet over. :(
Oke oke oke.
pi_180916285
1 voordeel, eth begint wel te knallen, dus wellicht altseason incoming. Schrale troost
Lambo of Rekt
pi_180916290
Ik weet waarom SEAL niet gelist wordt.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:43:46 #107
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:43 schreef KappenBakken het volgende:
Ik weet waarom SEAL niet gelist wordt.
:o Waarom dan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916324
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

:o Waarom dan.
Te goed. Ze willen niet dat BTC van de troon gestoten wordt door godencoin SEAL.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:46:29 #109
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Te goed. Ze willen niet dat BTC van de troon gestoten wordt door godencoin SEAL.
_O- Erg dit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916367
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:
1 voordeel, eth begint wel te knallen, dus wellicht altseason incoming. Schrale troost
ETH heb ik al een week en is erg gezakt de laatste dagen :'(
Vakman pur sang
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:55:07 #111
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180916546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Te goed. Ze willen niet dat BTC van de troon gestoten wordt door godencoin SEAL.
Seal Dukaat der Dukaten _O_
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:55:34 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_180916556
Ik heb geen seal in m'n bags jongens. Whatamigonnadoooo
pi_180916605
ik ben zelf een beetje VeChain sceptisch. Naar mijn idee gewoon nog een coin die de beste probeert te zijn tussen de 2000 andere altcoins. Dat dat ding momenteel op nr. 20 staat op coinmarketcap verbaast mij eigenlijk wel. Teveel gehyped en nu de hele markt het moeilijk heeft zie ik voorlopig geen vooruitgang in prijs, zeker niet in zo'n coin. Geldt ook wel voor EOS
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:58:46 #114
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180916617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
ik ben zelf een beetje VeChain sceptisch. Naar mijn idee gewoon nog een coin die de beste probeert te zijn tussen de 2000 andere altcoins. Dat dat ding momenteel op nr. 20 staat op coinmarketcap verbaast mij eigenlijk wel. Teveel gehyped en nu de hele markt het moeilijk heeft zie ik voorlopig geen vooruitgang in prijs, zeker niet in zo'n coin. Geldt ook wel voor EOS
als de markt weer aantrekt zijn dat wel de coins die als eerste stijgen na BTC en ETH
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_180916676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
ik ben zelf een beetje VeChain sceptisch. Naar mijn idee gewoon nog een coin die de beste probeert te zijn tussen de 2000 andere altcoins. Dat dat ding momenteel op nr. 20 staat op coinmarketcap verbaast mij eigenlijk wel. Teveel gehyped en nu de hele markt het moeilijk heeft zie ik voorlopig geen vooruitgang in prijs, zeker niet in zo'n coin. Geldt ook wel voor EOS
Je vergelijkt VeChain met EOS? :P
pi_180916692
Tip: ga massaal UIT de alts!
Vakman pur sang
pi_180916698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Je vergelijkt VeChain met EOS? :P
Ik denk dat hij bedoelt qua hoe het gemarket wordt en gehyped, en niet zozeer de werking.
Lambo of Rekt
pi_180916699
VeChain heeft best een solide product, EOS is een fucking shitcoin.

Het nadeel is echter, zodra alles weer aantrekt verdienen we geld op EOS en staan de VET'ers hun schouders op te halen.
pi_180916703
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Tip: ga massaal UIT de alts!
:')
Lambo of Rekt
pi_180916730
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Tip: ga massaal UIT de alts!
Heb jij je ¤70 er alweer uit?
pi_180916734
Ik heb echt godverdomme weer een fucking kater dat wil je niet weten. En dat bij een graad of 40. Nou ik weet 't wel. Lekker de airco op 16 graden en onder de dekens filmpjes kijken met warme chocomel.
pi_180916757
Of misschien terrasje pakken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:08:34 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:04 schreef illusions het volgende:
Of misschien terrasje pakken.
Ibuprofen?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916886
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ibuprofen?
Wishful thinking. Dat werkt echt niet meer na een liter wodka een slof sigaretten en een paar keer aan de huissleutel ruiken.
pi_180916894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Wishful thinking. Dat werkt echt niet meer na een liter wodka een slof sigaretten en een paar keer aan de huissleutel ruiken.
Klopt, dan moet je doorzuipen.
Lambo of Rekt
pi_180916922
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, dan moet je doorzuipen.
Is het wel een goeie dag voor, dan heb ik 2 dagen om uit te kateren voordat ik me schuldig begin te voelen zegmaar.
pi_180916933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:01 schreef illusions het volgende:
VeChain heeft best een solide product, EOS is een fucking shitcoin.

Het nadeel is echter, zodra alles weer aantrekt verdienen we geld op EOS en staan de VET'ers hun schouders op te halen.
Hou toch op, VeChain en EOS zijn precies hetzelfde. Gebakken lucht
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11:25 #128
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180916946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Wishful thinking. Dat werkt echt niet meer na een liter wodka een slof sigaretten en een paar keer aan de huissleutel ruiken.
Wtf ouwe _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180916951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hou toch op, VeChain en EOS zijn precies hetzelfde. Gebakken lucht
Als je het zo simpel wilt stellen is het allemaal gebakken lucht behalve Bitcoin.
pi_180916976
Universa en SEAL gaan het oplossen , gellukkig.
Lambo of Rekt
pi_180916979
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wtf ouwe _O-
Hoef me in ieder geval niet als donor op te geven.
pi_180916997
Ik hoop dat we binnenkort organen kunnen 3D printen via een of ander blockchain project. :P Reserveer ik alvast een lever en een nieuw hart.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13:57 #133
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180917014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:12 schreef EggsTC het volgende:
Universa en SEAL gaan het oplossen , gellukkig.
Dat sowiso.
Maak me 0 zorgen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180917016
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:13 schreef illusions het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort organen kunnen 3D printen via een of ander blockchain project. :P Reserveer ik alvast een lever en een nieuw hart.
Ja, en ik reserveer alvast een kist.
Lambo of Rekt
pi_180917039
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en ik reserveer alvast een kist.
Onnodig. Mag de gemeente lekker voor opdraaien.
pi_180917107
Ik hoop echt dat die KIKI challenge mongolen allemaal onder een vrachtwagen raken.
pi_180917167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je het zo simpel wilt stellen is het allemaal gebakken lucht behalve Bitcoin.
Nee
pi_180917170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Je vergelijkt VeChain met EOS? :P
EOS is beter dan VEN. Puur omdat ze een kist van 4 miljard hebben om aan developers te geven.
pi_180917181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hou toch op, VeChain en EOS zijn precies hetzelfde. Gebakken lucht
Dit wel ja :P
pi_180917204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:19 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee
Welles.
pi_180917251
Crypto investeerders op dit moment.

pi_180917405
Ja ik dacht dat we die despairfase al voorbij waren, maar het wordt steeds gekker _O-
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:05 #143
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180917442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:27 schreef EggsTC het volgende:
Ja ik dacht dat we die despairfase al voorbij waren, maar het wordt steeds gekker _O-
Ik ben op de half dood fase.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180917505
vette bulltrap VEN. nu weer verder omlaag.
pi_180917534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:31 schreef iloveshitcoins het volgende:
vette bulltrap VEN. nu weer verder omlaag.
Jep, zometeen UTN 1:1 ruilen tegen VET
Lambo of Rekt
pi_180917633
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ben op de half dood fase.
Ben er al een tijdje klaar mee. Stap wel weer in als 't weer leuk word.
pi_180917667
Ik heb echt een supermarkt nodig die aan huis bezorgt.
pi_180917697
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:38 schreef illusions het volgende:
Ik heb echt een supermarkt nodig die aan huis bezorgt.
Doen ze hier gewoon :7
Lambo of Rekt
pi_180917841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Doen ze hier gewoon :7
Ja hier ook wel, de Nederlandse supermarkten zelfs, maar slechts 2 keer per week ofzo.

Ga ze ff bellen of ze nu gelijk kunnen komen. :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:46:13 #150
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180917874
Gaat lekker zo.

Wordt denk ik een thaise hoer en speed vandaag.
pi_180917980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Wishful thinking. Dat werkt echt niet meer na een liter wodka een slof sigaretten en een paar keer aan de huissleutel ruiken.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180918199
Rekt of niet, ik ga nu ff vol in op vet, die grafiek is om te janken, dus goed moment om in te slaan op 14,5 USD cent.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_180918365
Klopt het dat VET nog niet op CMC staat?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:13:35 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180918540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Wishful thinking. Dat werkt echt niet meer na een liter wodka een slof sigaretten en een paar keer aan de huissleutel ruiken.
Zoals de sleutel thuis ruikt, ruikt ie nergens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180918631
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Zoals de sleutel thuis ruikt, ruikt ie nergens.
Soms heb je wel eens heimwee als je in de kroeg zit en dan werkt dat toch best goed.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:18:51 #156
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180918679
Kabouterpost _O_
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_180918756
Ik pers ook al mn laatst beschikbare doekoe richting VEN lol
Lambo of Rekt
pi_180918759
quote:
Dear Holders of MobileGo Tokens,

One year ago, some of you preferred wMGO over eMGO tokens for our ICO. We are now commencing work on a Token Swap platform, which will allow investors to exchange wMGO for eMGO tokens and are happy to announce our Security Partner - BlockchainLabs https://www.blockchainlabs.nz - will be helping with the architecture and security.

Numerous partnerships and successful projects of BlockchainLabs make us confident in the future quality of the Token Swap MobileGo platform, its safety, and completion of this project by mid-September 2018.

We will keep you updated on the completion stages and the exact day of the product release.
Weet niet of Waves MGO tokens goedkoper zijn dan de ETH variant maar doe er je voordeel mee :)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:27:55 #159
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180918917
Heb een nieuwe pinpas moeten aanvragen omdat ie kapot was gegaan van al die coke cutten.

Eerste wereld struggles als een mofokker hier
pi_180919047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:27 schreef SugeLucky het volgende:
Heb een nieuwe pinpas moeten aanvragen omdat ie kapot was gegaan van al die coke cutten.

Eerste wereld struggles als een mofokker hier
Nooit je pinpas gebruiken, maar altijd die pas van je zorgverzekering. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:33:44 #161
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180919060
Erm....

Vrijwel alle alts gaan door het putje, maar uitgerekend deze topper staat gewoon 7% in de plus vandaag _O-

https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:35:57 #162
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180919124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nooit je pinpas gebruiken, maar altijd die pas van je zorgverzekering. :P
Dan kunnen ze in het ziekenhuis in ieder geval gelijk zijn wat de deal is
pi_180919133
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:33 schreef Rossdale het volgende:
Erm....

Vrijwel alle alts gaan door het putje, maar uitgerekend deze topper staat gewoon 7% in de plus vandaag _O-

https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
ChickenMan en ik vieren ook een klein feestje. Komodo staat vandaag ook ruim in de plus. :)

https://coinmarketcap.com/currencies/komodo/
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:36:29 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180919141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Rekt of niet, ik ga nu ff vol in op vet, die grafiek is om te janken, dus goed moment om in te slaan op 14,5 USD cent.
dat dus
pi_180919585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja en wat kan jij ermee? Ga je all-in op BNB?
Niet veel. De bitmain ipo kan wel interessant worden misschien. BNB nog niet echt uitgezocht, maar het viel me wel op dat die coin het best wel goed doet dit jaar. Zit iemand hier in BNB?

Mijn god van mij mag de crypto koers nog wel 15% naar beneden gaan als de temperatuurmeter ook mee gaat. Ik snap niet dat jij het heel de zomer uit kan houden daar. _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180919707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:53 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Niet veel. De bitmain ipo kan wel interessant worden misschien. BNB nog niet echt uitgezocht, maar het viel me wel op dat die coin het best wel goed doet dit jaar. Zit iemand hier in BNB?

Mijn god van mij mag de crypto koers nog wel 15% naar beneden gaan als de temperatuurmeter ook mee gaat. Ik snap niet dat jij het heel de zomer uit kan houden daar. _O_
Heb iets van 100 BNB ofzo. Hield het vast omdat ik dacht dat die coin burn iets zou uithalen, maar dat deed dus geen reet. Maar ben wel benieuwd, normaal hold ik niks maar vind deze wel interessant.
pi_180919714
Plus het scheelt me de helft aan transactiekosten op trades.
pi_180920284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

dat dus
Dat was een goede buy the dip tot nu toe, 200e 400e :') gepakt

[ Bericht 11% gewijzigd door Nappeklapperapper op 03-08-2018 16:12:04 ]
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_180920319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weet niet of Waves MGO tokens goedkoper zijn dan de ETH variant maar doe er je voordeel mee :)
Serieus? wtf
pi_180920392
Maar zie ik het dan goed dat MGO op het Waves platform 0,06 cent is en op Ethereum 0,13?
Die kun je dan toch niet 1:1 wisselen naar Eth? gratis geld
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:33:44 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180920424
quote:
Goeie dokter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180920503
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Goeie dokter
Nee goed workout schema
pi_180920602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:28 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Serieus? wtf
Hmm?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef metallicelmo het volgende:
Maar zie ik het dan goed dat MGO op het Waves platform 0,06 cent is en op Ethereum 0,13?
Die kun je dan toch niet 1:1 wisselen naar Eth? gratis geld
Ja, juist wel, vandaar de tip.
Die functie was van het begin aan al aangekondigd.
pi_180920623
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm?
Maargoed, verwacht je een 1:1 swap of berekenen ze gewoon hoeveel je van de nieuwe krijgt op basis van de huidige prijs op het Waves platform? Niet heel goed nieuws voor Waves wat mij betreft
pi_180920656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:43 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Maargoed, verwacht je een 1:1 swap of berekenen ze gewoon hoeveel je van de nieuwe krijgt op basis van de huidige prijs op het Waves platform? Niet heel goed nieuws voor Waves wat mij betreft
Juist wel goed nieuws, omdat ze te swappen zijn zullen ze op beide platforms even duur worden.

1:1 swap, zo zijn ze destijds ook bij ICO gekocht (je kon kiezen uit Eth / Waves token maar swap zat bug in dus uitgesteld).

En dat MGO met Eth smart contracts zou werken is vanaf het begin al duidelijk.
pi_180920750
https://nulltx.com/mobile(...)ember-reveals-fraud/

Er spelen natuurlijk wel wat dingen bij MGO. Ik heb laatst een behoorlijke dump van MGO opgevangen, die heb ik zo snel mogelijk met een 'bescheiden' winst doorverkocht, heb niet langer gewacht vanwege deze zaken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180920805
Ik kan het fout hebben maar de ERC20 token op het Eth netwerk van MobileGo is momenteel $0,13

Op het Waves netwerk gaan ze voor 0,0089 Waves de deur uit wat neerkomt op ongeveer $0,016 ?
mis ik iets?
pi_180920828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kan het fout hebben maar de ERC20 token op het Eth netwerk van MobileGo is momenteel $0,13

Op het Waves netwerk gaan ze voor 0,0089 Waves de deur uit wat neerkomt op ongeveer $0,016 ?
mis ik iets?
Ja... je maakt ergens een rekenfout :P

Verschil is nu ¤0,04
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:55:23 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180920840
CryptoNewsFlash twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 15:26:54 I have retweeted the full article on my page. Thank you BusinessWire! This is huge news! 😱#Bakkt #Crypto #SBUX #Microsoft #BCG #DigitalAssets #Nov2018 https://t.co/T3jmdRDd0k reageer retweet
And so it begins _O_

#bakkt gaat de nieuwe bullrun inluiden _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180920862
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:55 schreef Rossdale het volgende:
CryptoNewsFlash twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 15:26:54 I have retweeted the full article on my page. Thank you BusinessWire! This is huge news! 😱#Bakkt #Crypto #SBUX #Microsoft #BCG #DigitalAssets #Nov2018 https://t.co/T3jmdRDd0k reageer retweet
And so it begins _O_

#bakkt gaat de nieuwe bullrun inluiden _O_
Maar ff zien wat die er van bakken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:57:44 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180920882
https://www.businesswire.(...)l-Platform-Ecosystem

quote:
Launch of regulated, physical Bitcoin futures contract and warehouse planned for November 2018
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180920907
Word lemker moonen dit weekend
pi_180920923
MOON
pi_180921532
Maan! Lambo etc
Ook geen 38
pi_180921700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

ChickenMan en ik vieren ook een klein feestje. Komodo staat vandaag ook ruim in de plus. :)

https://coinmarketcap.com/currencies/komodo/
Ja haha, klein pumpje maar goed. Ik wacht tot het grote feest kan beginnen :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:42:57 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180921791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:37 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nee goed workout schema
Ja klopt en zwarte piet kruipt door de schoorsteen en neemt de winterpeen uit je schoen mee voor Americo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180922129
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180922173
We gaan rekter dan rekt.... beyond rekt zelfs, dus dat je zelfs als je al rekt was, nog een keer rekt gaat.
Lambo of Rekt
pi_180922319
Hele markt ontploft door NYSE
pi_180922358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:11 schreef KappenBakken het volgende:
Hele markt ontploft door NYSE
Ja, wanneer ontploft t eens de goeie kan top
Lambo of Rekt
pi_180922425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, wanneer ontploft t eens de goeie kan top
Nu.
pi_180922468
AE WTF
Lambo of Rekt
pi_180922492
Dit is trouwens ook waarom ik niet actief trade.
pi_180922516
Ik lees net dat SEAL weg wil van Ethereum. Komodo gaat proberen ze binnen te hengelen :D
pi_180922520
Klopt www.coinmarketcap.com nou? lijkt me sterk toch... wtf
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:20:37 #197
132191 -jos-
Money=Power
pi_180922539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
Klopt www.coinmarketcap.com nou? lijkt me sterk toch... wtf
Dat vraag ik me nu ook af. :?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_180922547
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:19 schreef ChickenMan het volgende:
Ik lees net dat SEAL weg wil van Ethereum. Komodo gaat proberen ze binnen te hengelen :D
Ik ben tot nu toe vrij tevreden over mijn Komodo positie.
pi_180922588
coinmarketcap heeft last van de hitte denk ik hoor, Bitcoin 8400?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:23:04 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180922600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
Klopt www.coinmarketcap.com nou? lijkt me sterk toch... wtf
Nee joh kan ze op binance nog gewoon voor een prikkie oppikken :P
pi_180922709
Is bug CMC... op gate.io is AE helemaal geen 18usd.
Lambo of Rekt
pi_180922867
CMC die ervoor gekozen heeft om FOMO te creëren. *O* _O_ _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180922915
Iedereen weer rijk (op papier).
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_180922944
quote:
Je zou bijna zeggen van wel.
It All Goes Back in the Box
pi_180922971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:31 schreef Aventuras het volgende:
CMC die ervoor gekozen heeft om FOMO te creëren. *O* _O_ _O_
Waarschijnlijk zijn het gewoon de gevolgen van een uit de hand gelopen bedrijfsfeestje.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180922972
VET 12usd eoy.
Lambo of Rekt
pi_180923191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:35 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Je zou bijna zeggen van wel.
Van bitconnect ondergang naar Verge adviseur, vooral volgen, deze vrouw weet :D
Vakman pur sang
pi_180923914
Waarom is VeChain verdwenen uit de top100? Lol bij mij staat ie er echt niet bij op coinmarketcap
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:26:32 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180924105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is VeChain verdwenen uit de top100? Lol bij mij staat ie er echt niet bij op coinmarketcap
CPC is hem aan het omzetten naar VET, maar klopt geen reet van. Marketcap is bugged en vechain zou naar plek 5 schieten.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180924534
Kreeg net een melding van Delta dat Bitcoin 30% was gestegen een paar min daarna 10% gezakt :')
Vakman pur sang
pi_180924591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is VeChain verdwenen uit de top100? Lol bij mij staat ie er echt niet bij op coinmarketcap
tis over naar VET, volume onbekend en alles, staat 600 ofzo
Lambo of Rekt
pi_180924615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is VeChain verdwenen uit de top100? Lol bij mij staat ie er echt niet bij op coinmarketcap
Vet is dead baby.
Vet is dead.


Vakman pur sang
pi_180924677
Ongeacht welke coin je steunt. Het zojuist geplaatste berichten van vechain leidt tot adoptie. Go go go!
pi_180924797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:50 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ongeacht welke coin je steunt. Het zojuist geplaatste berichten van vechain leidt tot adoptie. Go go go!
Vakman pur sang
pi_180924823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:50 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ongeacht welke coin je steunt. Het zojuist geplaatste berichten van vechain leidt tot adoptie. Go go go!
True that motherfuckers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:06:45 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180925054
Bizar nieuws, alle vaccinaties in China traceren. Gesteund door de overheid, aangeduid als de enige door de overheid gerechtigde blockchain toepassing om dit te doen :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180925203
The rumors were true..
pi_180925209
The Phoenix is rising..

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 19:13:26 ]
pi_180925644
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe vrij tevreden over mijn Komodo positie.
Toch wat binnengesnoept dus?
pi_180926286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:50 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ongeacht welke coin je steunt. Het zojuist geplaatste berichten van vechain leidt tot adoptie. Go go go!
inb4 het is niet te zien aan de prijs
pi_180926331
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

inb4 het is niet te zien aan de prijs
hou vol maatje
pi_180926603
VEN/VET _O_ WAT EEN GODENCOIN
Lambo of Rekt
pi_180926646
zijn we al rekt?
Lambo of Rekt
pi_180926847
hoeren neuken nooit meer werken??!!!
pi_180926860
Is VET de nieuwe coin voor Vechain trouwens?
pi_180926864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:39 schreef noobcrypto het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken??!!!
Nou, het zal eerder rekt zijn, en zal je zelf als hoer werken achter CS.
Lambo of Rekt
pi_180926866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef metallicelmo het volgende:
Is VET de nieuwe coin voor Vechain trouwens?
Lol, dit meen je?
Lambo of Rekt
pi_180926896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol, dit meen je?
oh wacht
pi_180926898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef metallicelmo het volgende:
Is VET de nieuwe coin voor Vechain trouwens?
Nee joh, we vinden het gewoon een VET project!
pi_180926931
Ik zag op Kucoin een nieuwe coin verschijnen voor $0,015 namelijk
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:43:39 #233
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180926939
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, het zal eerder rekt zijn, en zal je zelf als hoer werken achter CS.
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180926960
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

SEAL. _O_
DOOR SEAL BEN IK NU REKT _O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:46:02 #235
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180926990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DOOR SEAL BEN IK NU REKT _O_
:( niet waar man.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:47:09 #236
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180927013
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

:( niet waar man.
Ik zal me inhouden over een ander token :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180927019
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, het zal eerder rekt zijn, en zal je zelf als hoer werken achter CS.
Ah joh, hang paar lampjes op en je verdiend weer wat geld ;d
pi_180927718
Hoe dichter bij de 0...
pi_180927867
Alles boven de 11 beslist zelf.
pi_180927931
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:40:16 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180927983
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:36 schreef BadVlad het volgende:
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
Ooit bijna gekocht. Lucky me :D
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:40:32 #242
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180927987
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:36 schreef BadVlad het volgende:
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
Kleinigheidje, blijf je toch houden. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180928181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:39 schreef noobcrypto het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken??!!!
Nee, als hoer werken en nooit meer neuken.
Vakman pur sang
pi_180928197
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:36 schreef BadVlad het volgende:
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
Rent a Berry. Nou aan de naam zou het niet liggen _O-
Vakman pur sang
pi_180928268
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Rent a Berry. Nou aan de naam zou het niet liggen _O-
Ja, ik dacht dat het dus om berries ging. Gaat het om appartementen. :')
pi_180928405
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:36 schreef BadVlad het volgende:
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
Ja dat heb ik dus ook. De enige coin die ik echt langdurig hold is NavCoin en die is echt door het slijk gegaan.
pi_180928416
Ik zie liever the one and only Gucci Berry
https://www.instagram.com/thegucciberry/
pi_180928556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. De enige coin die ik echt langdurig hold is NavCoin en die is echt door het slijk gegaan.
NavCoin heb ik ook langdurig gehold maar ben uiteindelijk uitgestapt na de release van de Valence whitepaper. Ik was nogal underwhelmed waar ze mee kwamen na al die tijd. Het is een sympathiek project maar men is in mijn ogen gewoon veel te traag en daardoor al lang en breed ingehaald door de competitie.
pi_180928625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:05 schreef illusions het volgende:
Ik zie liever the one and only Gucci Berry
https://www.instagram.com/thegucciberry/
What the fuck is dat voor ongedierte
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:16:25 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180928636
Daarom SEAL kopen.
Haalt je uit alle shit die er maar is.
Is een ALLkiller. *O* _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180928698
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:16 schreef ssjgoku het volgende:
Daarom SEAL kopen.
Haalt je uit alle shit die er maar is.
Is een ALLkiller. *O* _O_
1 seal voor deze post.

  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:21:05 #252
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180928721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:19 schreef Gehrman het volgende:

[..]

1 seal voor deze post.

[ afbeelding ]
Omg. Brengt me terug naar vroeger. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180928732
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

What the fuck is dat voor ongedierte
The Gucci Berry is een baas.
pi_180928746
Iemand nog filmtips?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:25:46 #256
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180928834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:22 schreef illusions het volgende:
Iemand nog filmtips?
Wel series?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180928849
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wel series?
Kom maar op. Heb bijna alle goeie series al gezien alleen. Heb heel veel vrije tijd. :P
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:28:56 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180928903
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 21:36 schreef BadVlad het volgende:
Leuk feitje: het project waar ik dit jaar het meeste vertrouwen in had is met -93% de slechtste presterende coin in mijn portfolio. :D

Rentberry
Universa en Rentberry, de twee projecten waarvan ik continu met reclame werd doodgegooid _O-

Puur en alleen daarom al dat ik er niet in geïnvesteerd hebt :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:30:14 #259
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180928932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Kom maar op. Heb bijna alle goeie series al gezien alleen. Heb heel veel vrije tijd. :P
Ja dat dacht ik al :D
Breaking Bad
Lost
GOT
Better Call Saul
Prison Break
The Sopranos
Vikings
Westworld
Under the Dome
The walking dead
The IT Crowd
Blackadder
Marvel's Luke Cage
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:30:40 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180928941
Er was nog zo'n schijt project zoals rentberry, beetoken ofzo?
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:31:25 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180928958
Happy! Bizarre serie, maar lach me echt kapot _O-

https://m.imdb.com/title/tt2452242/?ref_=m_ttep_tt

[ Bericht 37% gewijzigd door Rossdale op 03-08-2018 22:37:27 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180928964
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:30 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik al :D
Breaking Bad
Lost
GOT
Better Call Saul
Prison Break
The Sopranos
Vikings
Westworld
Under the Dome
The walking dead
The IT Crowd
Blackadder
Marvel's Luke Cage
Allemaal al gezien behalve The IT Crowd maar hou niet echt van comedies.
pi_180928988
Condor is wel vet vind ik. En Colony, omdat LOST's Sawyer erin speelt en ik ben de grootste LOST-fan OOIT.
pi_180929013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:22 schreef illusions het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gommorah
Peaky blinders
Subbura (7)
Vakman pur sang
pi_180929073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:40 schreef metallicelmo het volgende:
Is VET de nieuwe coin voor Vechain trouwens?
pi_180929103
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heet nu Vetchain :7
Vakman pur sang
pi_180929126
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gommorah
Peaky blinders
Subbura (7)
Gezien.

Narcos, El Chapo, Peaky Blinders, Mr. Robot, The Terror, Man in the High Castle, Better Call Saul, The Last Kingdom, La Casa de Papel, Ozark, ook allemaal bazenseries.
pi_180929261
ik ben zojuist begonnen met Miami Vice :P
pi_180929588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Gezien.

Narcos, El Chapo, Peaky Blinders, Mr. Robot, The Terror, Man in the High Castle, Better Call Saul, The Last Kingdom, La Casa de Papel, Ozark, ook allemaal bazenseries.
Gommorah 3 is uit :D
Die kale gaat de handel uitspelen met dat maffiazoontje.
Vakman pur sang
pi_180929605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:45 schreef metallicelmo het volgende:
ik ben zojuist begonnen met Miami Vice :P
De orginele? :7
Vakman pur sang
pi_180929769
we gaan rekt.
Lambo of Rekt
pi_180929772
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 19:36 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Toch wat binnengesnoept dus?
Jazeker :)
pi_180929779
Lambo of Rekt
pi_180929787
FOK! kan niet overweg met IMDB links. Probeer een lijstje aan series te posten maar krijg SQL foutmeldingen.

FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.

(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 23:05:36 ]
pi_180929907
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jazeker :)
Nice. Mensen die SEAL kopen ipv het platform waar SEAL op gaat draaien :')

Onder voorbehoud
pi_180930458
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nice. Mensen die SEAL kopen ipv het platform waar SEAL op gaat draaien :')

Onder voorbehoud
Het boeit me echt geen reet waar SEAL ( :') ) op draait, wil gewoon exposure aan verschillende platformen met mijn porto :).
pi_180930876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het boeit me echt geen reet waar SEAL ( :') ) op draait, wil gewoon exposure aan verschillende platformen met mijn porto :).
Was gewoon grapje :@ ;(
pi_180930923
SEAL _O_
Lambo of Rekt
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:10:39 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180931250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:55 schreef EggsTC het volgende:
SEAL _O_
Zit jij ook al in die godencoin? :D
pi_180931477
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zit jij ook al in die godencoin? :D
_O_
Lambo of Rekt
pi_180931550
zo, scharreltje komt even met een thuis gemaakte milkshake aanzetten. En nee geen rare fratsen gewoon beetje melk met aardbeien en vanille ijs nom nom nom!
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:31:43 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180931830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:20 schreef noobcrypto het volgende:
zo, scharreltje komt even met een thuis gemaakte milkshake aanzetten. En nee geen rare fratsen gewoon beetje melk met aardbeien en vanille ijs nom nom nom!
nu haar pruimpje nog even en je bent helemaal het mannetje
pi_180932111
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nu haar pruimpje nog even en je bent helemaal het mannetje
Pruimpje? Noem jij dat zo? :')
pi_180932712
lekker dit man
Lambo of Rekt
pi_180933460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 00:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nu haar pruimpje nog even en je bent helemaal het mannetje
pi_180933993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Gezien.

Narcos, El Chapo, Peaky Blinders, Mr. Robot, The Terror, Man in the High Castle, Better Call Saul, The Last Kingdom, La Casa de Papel, Ozark, ook allemaal bazenseries.
The Leftovers ?
pi_180934058
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gommorah 3 is uit :D
Die kale gaat de handel uitspelen met dat maffiazoontje.
Is al vrij lang uit, hij was exiled naar Bulgarije en begint opnieuw samen met de ratten uit het centrum i.p.v. Secondigliano.
pi_180934064
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:08 schreef TwztId het volgende:

[..]

The Leftovers ?
Trok me niet enorm maar ga 'm proberen. Neig nu naar The Americans. Morgenmiddag eens proberen wanneer en als ik wakker word. :P
pi_180935114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Trok me niet enorm maar ga 'm proberen. Neig nu naar The Americans. Morgenmiddag eens proberen wanneer en als ik wakker word. :P
Misschien dat je ff een paar episodes moet inkomen maar het zit goed in elkaar.

Een van de weinige series waar ik het echt jammer vond dat het afgelopen was..

Plus het is created by Damon Lindelof (Lost) ;)


Anyway enough shilling :')
pi_180936565
Jaja.



The writing is on the wall..
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:03:48 #291
131603 Afwazig
Serious business
pi_180936617
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 02:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf man :r
pi_180936640
Zijn er uberhaupt nog nieuwsartikelen of announcements ofzo die iets positiefs met de prijs doen? Ik bewonder echt mensen die nog durven te hodlen terwijl alles gewoon al een half jaar finaal naar de pestpleuris aan't gaan is. :')
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:15:44 #293
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180936807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:05 schreef illusions het volgende:
Zijn er uberhaupt nog nieuwsartikelen of announcements ofzo die iets positiefs met de prijs doen? Ik bewonder echt mensen die nog durven te hodlen terwijl alles gewoon al een half jaar finaal naar de pestpleuris aan't gaan is. :')
Dankje dankje. :D
Maar is het heel makkelijk hoor.
Pleurt geld erin wat je kunt missen en gaat wachten.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180937308
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dankje dankje. :D
Maar is het heel makkelijk hoor.
Pleurt geld erin wat je kunt missen en gaat wachten.
Aha maar dat wachten, je denkt nog steeds dat dat wat oplevert of is het nu een gevalletje "in too deep?" :P
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:47:35 #295
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180937365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Aha maar dat wachten, je denkt nog steeds dat dat wat oplevert of is het nu een gevalletje "in too deep?" :P
Mwah, het maakt me niet super veel uit. Het is enkel nog speelgeld wat erin zit, vorig jaar genoeg winsten behaald. Maar verwacht wel dat er ooit een soort van mass adoption komt en dingen meer waard worden :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180937436
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mwah, het maakt me niet super veel uit. Het is enkel nog speelgeld wat erin zit, vorig jaar genoeg winsten behaald. Maar verwacht wel dat er ooit een soort van mass adoption komt en dingen meer waard worden :P
Dat is de vraag niet, ik mag hopen dat 't je niet uitmaakt, maar zijn er echt coins waarvan je durft te zeggen ik gooi er vandaag 5000 euro in, en je hebt er vertrouwen in dat het over 5 jaar nog bestaat?

Volgens mij blijft alleen BTC over bij mass adoption en misschien 1 of 2 anderen, en is er dan weer een hele nieuwe lichting shitcoins die de scepter gaan zwaaien.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:53:32 #297
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180937491
Wat is er met de VENnetjes/VETtetjes aan de hand: Groot vraagteken op CMC
The best firms advertise the least...
pi_180937556
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:53 schreef edcetera het volgende:
Wat is er met de VENnetjes/VETtetjes aan de hand: Groot vraagteken op CMC
Uh even denken hoor, misschien heeft het iets te maken met de token swap. :P
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:00:35 #299
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180937632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is de vraag niet, ik mag hopen dat 't je niet uitmaakt, maar zijn er echt coins waarvan je durft te zeggen ik gooi er vandaag 5000 euro in, en je hebt er vertrouwen in dat het over 5 jaar nog bestaat?

Volgens mij blijft alleen BTC over bij mass adoption en misschien 1 of 2 anderen, en is er dan weer een hele nieuwe lichting shitcoins die de scepter gaan zwaaien.
Oh zo, goeie vraag.
Durf ik eigenlijk geen antwoord op te geven :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180937738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Allemaal al gezien behalve The IT Crowd maar hou niet echt van comedies.
Snel kijken dan :p
It All Goes Back in the Box
pi_180937740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is de vraag niet, ik mag hopen dat 't je niet uitmaakt, maar zijn er echt coins waarvan je durft te zeggen ik gooi er vandaag 5000 euro in, en je hebt er vertrouwen in dat het over 5 jaar nog bestaat?

Volgens mij blijft alleen BTC over bij mass adoption en misschien 1 of 2 anderen, en is er dan weer een hele nieuwe lichting shitcoins die de scepter gaan zwaaien.
Oh jawel hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')