SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Anders moest je je echt gaan schamen.quote:
Ik ken genoeg muziek hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders moest je je echt gaan schamen.
Dat is al knap.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Daniel Sahuleka hoor ik, geen idee met wat...
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Twenty 4 Seven - Slave to The Music
Hier ziet ze er wel een stuk burgerlijker uit.quote:
Dit, maar ben de titel even vergetenquote:
Zoom was kort.quote:
Hierna een titel van 2 woorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoom was kort.
Ik was net al begonnen met typen, maar bedacht me dat het zinloos was omdat jij vast toch wel eerder zou zijn.
Ik ben geen typ wonder...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoom was kort.
Ik was net al begonnen met typen, maar bedacht me dat het zinloos was omdat jij vast toch wel eerder zou zijn.
Helaas.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
De titel van deze zal dan wel Please yourself zijn.
Ook niet.quote:
Ik heb alleen de tekst als houvast. Ken het nummer verder niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook niet.
Je raadt deze vast niet.
Oh, als ik dan een keer iets sneller iets weet zou ik je moeten kunnen verslaan met mijn 10 vingers. Alleen jammer dat jij het altijd zo snel weet.quote:
Aloha vakantiegangster.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Even ingetuned... we gaan zo naar een show bij het zwembad.
Allo Allo!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Camping met entertainment?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
quote:
quote:
Neem nog een paar cocktails, dan wordt de kans vanzelf groter.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Die kans acht ik erg klein. Ik denk dat ik ga toekijken vanaf het terras met een lekker drankje.
Staat 'ie daar weer te wiebelen...quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]De hele dag door is er wat te doen. Lennon is nu naar de minidisco. Het enige waar hij naartoe wil.
Waar waren jullie ookalweer heengegaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]De hele dag door is er wat te doen. Lennon is nu naar de minidisco. Het enige waar hij naartoe wil.
Dat hadden we Diaan moeten geven dus met de Efteling meet.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem nog een paar cocktails, dan wordt de kans vanzelf groter.
Dansjes aan het doen op Aaaaaaaaa gaaaa do do do, shake pineapple push a tree?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem nog een paar cocktails, dan wordt de kans vanzelf groter.
Oscar.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dansjes aan het doen op Aaaaaaaaa gaaaa do do do, shake pineapple push a tree?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:46 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog was het Suspicious Minds geweest, nu is het I Just Can't Help Believing...
We zitten in Volonne: http://www.l-hippocampe.com/quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar waren jullie ookalweer heengegaan?
Ah..... jullie doen ook aan de zwembad ligbankenrace mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten in Volonne: http://www.l-hippocampe.com/
Was dat maar zo. De liedjes daar zijn toch andere.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dansjes aan het doen op Aaaaaaaaa gaaaa do do do, shake pineapple push a tree?
Zou prima kunnen bij dit zwembad.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... jullie doen ook aan de zwembad ligbankenrace mee?
Zittend te wiebelen. En wel met zijn armen mee zwaaien. Tenminste dat deed hij eergisteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat 'ie daar weer te wiebelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |