abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188964113
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef DeMolay het volgende:
daar gaat het tog niet om !
Dus je hebt geen verklaring voor de observatie dat sterren in Australië de andere kant op draaaien?
  zondag 15 september 2019 @ 21:31:25 #252
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964125
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Dus je hebt geen verklaring voor de observatie dat sterren in Australië de andere kant op draaaien?
niet lezen ...check
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188964131
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef DeMolay het volgende:
ik gelooof er ook niet in maar het is geen vrijbrief !
Ah, sorry. Ik dacht dat je jezelf ook bij de gelovers schaarde. :)
pi_188964151
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef DeMolay het volgende:

[..]

niet lezen ...check
Geen tijd geven om je antwoord te lezen... check
pi_188964522
Er is ook zo'n boekje:200 redenen dat de aarde plat is. Oid.
En dan komen ze met dat water gewoon op de plek blijft terwijl de aarde keihard door de zogenaamde luchtledigheid van t heelal zweeft, nou dat water zou dan volgens dat boekje alle kanten op moeten vliegen. Als zelfde met dat water in rivieren bijv. wanneer de aarde rond zou zijn omhoog zou moeten klimmen....
En als klap op de vuurpijl hebben ze t er dan ook nog over dat tijdens de aanleg van t panamakanaal geen rekening is gehouden met die zogenaamde fictieve kromming die je zou moeten hebben op een ronde aarde.... Door die kromming kunnen ze niet in een rechte lijn een kanaal graven zonder rekening te houden en dus door die kromming telkens im relatie met die kromming of hoger of lager te graven....

Als dit dan als meest serieuze redenen te geven voor een platte aarde maakt je niet serieus te nemen.
Erger nog, dit soort drogredenen lijken te zijn ontstaan in de babbelhoek van een psychiatrische afdeling of dan wel van een aantal mensen met een verstandelijke beperking die gezamenlijk natuurkunde zijn gaan bestuderen.

Platte aarde, leuk idee, niet haalbaar.
pi_188964551
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:39 schreef illusions het volgende:
-
Sorry.. :@

:s)

OT: 'Water always finds its level' maar hier niet. Hoe kan dat nou? 'Splain it to me, FE-ers.

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 15-09-2019 21:59:21 ]
pi_188964598
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:45 schreef HetDonkertAan het volgende:
Er is ook zo'n boekje:200 redenen dat de aarde plat is. Oid.
En dan komen ze met dat water gewoon op de plek blijft terwijl de aarde keihard door de zogenaamde luchtledigheid van t heelal zweeft, nou dat water zou dan volgens dat boekje alle kanten op moeten vliegen. Als zelfde met dat water in rivieren bijv. wanneer de aarde rond zou zijn omhoog zou moeten klimmen....
En als klap op de vuurpijl hebben ze t er dan ook nog over dat tijdens de aanleg van t panamakanaal geen rekening is gehouden met die zogenaamde fictieve kromming die je zou moeten hebben op een ronde aarde.... Door die kromming kunnen ze niet in een rechte lijn een kanaal graven zonder rekening te houden en dus door die kromming telkens im relatie met die kromming of hoger of lager te graven....

Als dit dan als meest serieuze redenen te geven voor een platte aarde maakt je niet serieus te nemen.
Erger nog, dit soort drogredenen lijken te zijn ontstaan in de babbelhoek van een psychiatrische afdeling of dan wel van een aantal mensen met een verstandelijke beperking die gezamenlijk natuurkunde zijn gaan bestuderen.

Platte aarde, leuk idee, niet haalbaar.
Ja dat is de 200 proofs van Eric Dubay, die staat al in dit topic sinds het 1e deel vermeld. Alle 200 heel eenvoudig te ontkrachten. Vooral die water-kwestie, dat zijn mensen die nog nooit een druppel op een blaadje hebben gezien denk ik. ;)

Dan heb je ook nog de natte tennisbal. Want als je die snel ronddraait spat al het water ervan af - een veel gehoord argument. Niet realiserend dat je die tennisbal niet snel moet ronddraaien, maar in 24u 1 draai moet hebben gehad, en dan is ie nog gewoon nat. :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:47 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Sorry.. :@

:s)

OT: 'Water always finds its level' maar hier niet. Hoe kan dat nou? 'Splain it to me, FE-ers.

Had het overduidelijk niet tegen jou hoor. :* :D
  zondag 15 september 2019 @ 21:50:55 #258
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964628
Maar als je nou Holographic Earth meeneemt
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_188964675
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:50 schreef DeMolay het volgende:
Maar als je nou Holographic Earth meeneemt
.. en dan? Leg eens uit.
  zondag 15 september 2019 @ 21:53:33 #260
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964688
Tja......
Δημοσθένης
  zondag 15 september 2019 @ 21:54:16 #261
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964703
ken je die theorie niet of probeer je te ontwijken zoals gewoonlijk
Δημοσθένης
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:04:36 #262
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188964959
Ontopic en inhoudelijk blijven!
A child is born with no state of mind.
pi_188964982
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:49 schreef illusions het volgende: [..] Ja dat is de 200 proofs van Eric Dubay, die staat al in dit topic sinds het 1e deel vermeld. Alle 200 heel eenvoudig te ontkrachten. Vooral die water-kwestie, dat zijn mensen die nog nooit een druppel op een blaadje hebben gezien denk ik. ;) Dan heb je ook nog de natte tennisbal. Want als je die snel ronddraait spat al het water ervan af - een veel gehoord argument. Niet realiserend dat je die tennisbal niet snel moet ronddraaien, maar in 24u 1 draai moet hebben gehad, en dan is ie nog gewoon nat. :P [..] Had het overduidelijk niet tegen jou hoor. :* :D
Ten tweede is een tennisbal een slechte vergelijking ten opzichte van de aarde. En ook een atmosferisch systeem dst hier op aarde heerst vergelijken met een heel ander atmosferisch systeem (dat van de zon waar de aarde onderdeel van is) is een vreemde vergelijking. Op de maan gelden andere wetten dan op aarde. Het is een beetje meten dat koelvloeistof een prima dagelijkse drinkwatervervanger is nadat je in een experiment hebt aangetoond dat het evenals water oraal in te nemen en door te slikken is. Maar dan eigenlijk nóg veel dommer.
pi_188965005
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ten tweede is een tennisbal een slechte vergelijking ten opzichte van de aarde. En ook een atmosferisch systeem dst hier op aarde heerst vergelijken met een heel ander atmosferisch systeem (dat van de zon waar de aarde onderdeel van is) is een vreemde vergelijking. Op de maan gelden andere wetten dan op aarde. Het is een beetje meten dat koelvloeistof een prima dagelijkse drinkwatervervanger is nadat je in een experiment hebt aangetoond dat het evenals water oraal in te nemen en door te slikken is. Maar dan eigenlijk nóg veel dommer.
Het is dan ook niet mijn vergelijking. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:54 schreef DeMolay het volgende:
ken je die theorie niet of probeer je te ontwijken zoals gewoonlijk
Jawel hoor, maar jij zegt "als je die theorie erbij haalt", en ik vraag "wat dan", begrijpelijke taal toch? Wat is je punt precies?
pi_188965043
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is dan ook niet mijn vergelijking. ;)
[..]

Weet ik. Wie zijn vergelijking het ook moge zijn, ik vind het een vreemde vergelijking :)
pi_188965110
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Weet ik. Wie zijn vergelijking het ook moge zijn, ik vind het een vreemde vergelijking :)
Moet je alle delen van dit topic eens nalezen, dan vind je nog veel meer vreemde dingen. ;) Dat dit topic zoveel delen heeft is al een wonder, maar dat komt grotendeels door francorex (wat een held was dat) die wel het gospel verkondigde maar verder nergens op in ging zodra door de theorieën werd heen geprikt. :P
pi_188965132
Ik zou het overigens wel echt geweldig vinden dat er binnenkort iets bekend wordt, dat we als mens ergens achter komen wat we voorheen als totaal onmogelijk achtten.
Bijvoorbeeld dat er buitenaards leven blijkt te zijn. Althans, dat wordt nu ook allerminst helemaal oogelijk geacht, het wordt meer onmogelijk geacht dat we dat buitenaards leven in een bepaalde voorgestelde vorm ook daadwerkelijk kunnen bewijzen.

Dat heeft mijn interesse ook gewekt in de platte aardetheorie, het zou toch geweldig zijn om tot zo'n globaal vernieuwend inzicht te komen. Dat er dus iets aan de hand is waar we momenteel totaal geen rekening mee houden maar wat wel op de 1 of andere manier duidelijk kan worden gemaakt.
Het is hartstikke leuk om je fantasie levndig te houden en je zintuigen de vrije loop te geven zodat ze t 1 of ander kunnen ontdekken.
pi_188965228
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:14 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik zou het overigens wel echt geweldig vinden dat er binnenkort iets bekend wordt, dat we als mens ergens achter komen wat we voorheen als totaal onmogelijk achtten.
Bijvoorbeeld dat er buitenaards leven blijkt te zijn. Althans, dat wordt nu ook allerminst helemaal oogelijk geacht, het wordt meer onmogelijk geacht dat we dat buitenaards leven in een bepaalde voorgestelde vorm ook daadwerkelijk kunnen bewijzen.

Dat heeft mijn interesse ook gewekt in de platte aardetheorie, het zou toch geweldig zijn om tot zo'n globaal vernieuwend inzicht te komen. Dat er dus iets aan de hand is waar we momenteel totaal geen rekening mee houden maar wat wel op de 1 of andere manier duidelijk kan worden gemaakt.
Het is hartstikke leuk om je fantasie levndig te houden en je zintuigen de vrije loop te geven zodat ze t 1 of ander kunnen ontdekken.
Dat is inderdaad ook de fascinatie. Maar inderdaad, buitenaards leven wordt juist als een waarschijnlijkheid gezien, het onwaarschijnlijke is dat wij dit ooit nog meemaken. Hoewel leven op Mars me niet zou verbazen, en op Titan (je weet wel, die maan) al helemaal niet.
pi_188965255
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Moet je alle delen van dit topic eens nalezen, dan vind je nog veel meer vreemde dingen. ;) Dat dit topic zoveel delen heeft is al een wonder, maar dat komt grotendeels door francorex (wat een held was dat) die wel het gospel verkondigde maar verder nergens op in ging zodra door de theorieën werd heen geprikt. :P
Tjah sommige enthousiastelingen die bijten zich soms ergens in vast en laten ook niet meer zomaar los. Zo had ik ook een toevallige Facebookvriend die begon met posten over de platte aarde, later werden het prehistorische reuzen en zelfs de bewering dat bergen eigenlijk versteende reuzen zouden zijn kwam meermaals voorbij. Heb me verbijsterd hoe iemand zichzelf dan uit op een social media account als Facebook.
Het onderzoek naar mysterieuze dingen is leuk maar lijkt voor sommige mensen soms ook een vluchtweg om een schijnwerkelijkheid te creëeren, waarin ze zich soms als een soort alwetende verlichter manifesteren en de rest (de ongelovigen) de les willen lezen.
pi_188965341
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Tjah sommige enthousiastelingen die bijten zich soms ergens in vast en laten ook niet meer zomaar los. Zo had ik ook een toevallige Facebookvriend die begon met posten over de platte aarde, later werden het prehistorische reuzen en zelfs de bewering dat bergen eigenlijk versteende reuzen zouden zijn kwam meermaals voorbij. Heb me verbijsterd hoe iemand zichzelf dan uit op een social media account als Facebook.
Het onderzoek naar mysterieuze dingen is leuk maar lijkt voor sommige mensen soms ook een vluchtweg om een schijnwerkelijkheid te creëeren, waarin ze zich soms als een soort alwetende verlichter manifesteren en de rest (de ongelovigen) de les willen lezen.
Daarom is mijn fascinatie met de FE "theorie" ook meer de psychologie erachter. Een vriend van me is dus helemaal ontspoord wat dat betreft, ik kan ook echt niet meer met hem omgaan. Hij gaat nu heel Europa door met grote spandoeken en flyers waarop staat "WE'RE BEING LIED TO", en dan overal het gospel van de platte aarde prediken. Hij looft bijv. ook 10.000¤ uit als je de curvature kunt bewijzen, uiteraard heeft hij nog niemand z'n bewijs geaccepteerd. Filmpje staat even eerder in dit topic, waar hij wordt gedebunked door SciManDan.

Op een gegeven moment vinden ze het zó fijn om zich speciaal te voelen, want hun zijn immers de enigen die wél verheven zijn boven de rest, de enigen die wél alle leugens doorzien en echt ergens bij horen. Dat is heel moeilijk om los te laten en gaat samen met experimenten waarbij naar de conclusie toe gewerkt wordt.
pi_188965348
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook de fascinatie. Maar inderdaad, buitenaards leven wordt juist als een waarschijnlijkheid gezien, het onwaarschijnlijke is dat wij dit ooit nog meemaken. Hoewel leven op Mars me niet zou verbazen, en op Titan (je weet wel, die maan) al helemaal niet.
Was er niet al ergens leven ontdekt laatst (op Mars??? Meende ik) als in een minuscuul molecuul dat als 'leven' gedefinieerd zou kunnen worden....?
Leven is veel breder dan hoe wij t zien momenteel is mijn opvatting. Enkel dat wij hier met elkaar communiceren door middel van computers en elektronische impulsen en enige ether-infra is voor de computer misschien een soort algoritme en voor een onwetende leek een onsamenhangend spel van digitale letters. Er is veel meer, je moet er alleen in geloven
pi_188965392
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Was er niet al ergens leven ontdekt laatst (op Mars??? Meende ik) als in een minuscuul molecuul dat als 'leven' gedefinieerd zou kunnen worden....?
Leven is veel breder dan hoe wij t zien momenteel is mijn opvatting. Enkel dat wij hier met elkaar communiceren door middel van computers en elektronische impulsen en enige ether-infra is voor de computer misschien een soort algoritme en voor een onwetende leek een onsamenhangend spel van digitale letters. Er is veel meer, je moet er alleen in geloven
Dat zou best kunnen, ik lees niet veel over Mars, verdiep me de laatste tijd meer in Titan maar daar is uiteraard nog geen leven gevonden, dat zou een klein wonder zijn. :P

Maar ik acht de kans nihil, eigenlijk niet bestaand, dat er buiten de aarde geen leven is.

Gaat natuurlijk niet op met de FE theorie, want daarin zijn we speciaal, en zijn we het enige leven op de enige planeet, en alles draait om ons. ;)
pi_188965644
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, ik lees niet veel over Mars, verdiep me de laatste tijd meer in Titan maar daar is uiteraard nog geen leven gevonden, dat zou een klein wonder zijn. :P

Maar ik acht de kans nihil, eigenlijk niet bestaand, dat er buiten de aarde geen leven is.

Gaat natuurlijk niet op met de FE theorie, want daarin zijn we speciaal, en zijn we het enige leven op de enige planeet, en alles draait om ons. ;)
Dat we speciaal zijn en alles om ons draait geloven ook velen op deze ronde aarde en dat is ook niet vreemd. We zijn er in ieder geval al achter dat de zon niet om ons draait maar wij om de zon. Dat is al een mooi begin in het concluderen van allerlei draaiingen en omwentelingen om deze planeet en het stelsel waar wij onderdeel van zijn.
pi_188965661
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:38 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat we speciaal zijn en alles om ons draait geloven ook velen op deze ronde aarde en dat is ook niet vreemd. We zijn er in ieder geval al achter dat de zon niet om ons draait maar wij om de zon. Dat is al een mooi begin in het concluderen van allerlei draaiingen en omwentelingen om deze planeet en het stelsel waar wij onderdeel van zijn.
Daarom lijkt FE ook meer op religie dan theorie. :)
  zondag 15 september 2019 @ 22:41:25 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188965712
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat ben ik nog niet veel eerder tegengekomen in samenhang met FE.

Natuurlijk wel veel andere dingen die er aan gekoppeld moeten worden om de gaten te kunnen dichten die de FE veroorzaakt.
-dinosaurussen
- zwaartekracht
- ruimtereizen
- dag nacht cyclus
- de maan en de invloed.

En ga maar even door.

Maar er bestaan natuurlijk ook andere theorieën deze is ook wel lekker bizar
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188966370
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Natuurlijk wel veel andere dingen die er aan gekoppeld moeten worden om de gaten te kunnen dichten die de FE veroorzaakt.
-dinosaurussen
- zwaartekracht
- ruimtereizen
- dag nacht cyclus
- de maan en de invloed.

En ga maar even door.

Dat is zeker bizar. Grappig hoe mensen van alles zien en denken te moeten geloven!

[ Bericht 17% gewijzigd door SuperHartje op 16-09-2019 05:38:06 ]
  zondag 15 september 2019 @ 23:22:34 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188966511
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Dat is zeker bizar. Grappig hoe mensen van alles zien en denken te moeten geloven!
Staat er ook een tussen een Schot die twijfelt over het bestaan van Schotland en Engeland....

Nee ik verzin het niet.
pi_188966657
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Staat er ook een tussen een Schot die twijfelt over het bestaan van Schotland en Engeland....

Nee ik verzin het niet.
Ja, die heb je ook over een stad in Duitsland, weet even niet welke en zelfs over, jawel, Australië. :D

Zo zouden dinosauriërs ook nooit hebben bestaan (hoe komen we dan aan die fossielen?) en bestaan bossen niet, echte bossen bestonden alleen vroeger.

https://www.theatlantic.c(...)rth-truthers/499322/

Ik verzin dit ook niet. :P
pi_188967029
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, die heb je ook over een stad in Duitsland, weet even niet welke en zelfs over, jawel, Australië. :D

Zo zouden dinosauriërs ook nooit hebben bestaan (hoe komen we dan aan die fossielen?) en bestaan bossen niet, echte bossen bestonden alleen vroeger.

https://www.theatlantic.c(...)rth-truthers/499322/

Ik verzin dit ook niet. :P
If you open your mind too much, your brain will fall out. ;)
pi_188967149
Ik vraag me altijd af he. Flat Earthers zeggen dat NASA over alles liegt, videos bewerkt en fotos photoshopt enz. Maar waarom zou Rusland of China NASA dan niet keihard onderuit halen? De hele wereld kan niet in het NASA complot zitten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188967220
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me altijd af he. Flat Earthers zeggen dat NASA over alles liegt, videos bewerkt en fotos photoshopt enz. Maar waarom zou Rusland of China NASA dan niet keihard onderuit halen? De hele wereld kan niet in het NASA complot zitten.
De "cosmo-nots" doen net zo hard mee, of zitten gewoon niet hoog genoeg in de rangorde dus zijn ook gewoon gebrainwashed.
pi_188969247
Heb een maat die gelooft in de Flat Earth theorie, als bewijs neemt hij de bijbel. En dat het de duivel is die je wil doen laten geloven dat de aarde rond is.
pi_188969585
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

-dinosaurussen
- zwaartekracht
- ruimtereizen
- dag nacht cyclus
- de maan en de invloed.

En ga maar even door.

Niet afgekeken, wel door geklikt naar het brons gieten van de play button. :P
pi_188969837
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:32 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Heb een maat die gelooft in de Flat Earth theorie, als bewijs neemt hij de bijbel. En dat het de duivel is die je wil doen laten geloven dat de aarde rond is.
Dan wordt het tijd dat je maat zich aanmeldt bij een psychiater.
pi_188969896
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich verder normaal.
pi_188971222
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
Omdat het allemaal schijn is. Alle regeringen worden in stand gehouden door de heersende macht. Het is allemaal een spelletje om de gewone man dom te houden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 16 september 2019 @ 21:00:59 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188979507
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Zolang hij verder niemand kwaad doet is dat niet nodig.

Maar als zijn hersenen smelten en jij glijdt er over uit.
Dan kan je beter afvragen of het überhaupt nog niet heeft.
  maandag 16 september 2019 @ 21:53:08 #288
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188980783
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Enceladus en Europa zijn denk ik de beste kanshebbers :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 september 2019 @ 21:57:56 #289
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_188980880
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zolang hij verder niemand kwaad doet is dat niet nodig.

Maar als zijn hersenen smelten en jij glijdt er over uit.
Dan kan je beter afvragen of het überhaupt nog niet heeft.
Ik wil nog wel verder gaan dan de psychiater...
Dat lijkt me namelijk niet afdoende.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_188981298
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Enceladus en Europa zijn denk ik de beste kanshebbers :Y
Tja, wanneer komen we erachter? Het duurt nog wel even voordat we er voeten aan de grond hebben. ;)
pi_188981319
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik wil nog wel verder gaan dan de psychiater...
Dat lijkt me namelijk niet afdoende.
Het lokale reli-gekkie mag ook gewoon midden in Amsterdam gaan prediken, dus waarom niet?
  maandag 16 september 2019 @ 22:22:16 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188981426
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, wanneer komen we erachter? Het duurt nog wel even voordat we er voeten aan de grond hebben. ;)
Helaas wel ja :'(
Onikaan ni ov dovah
pi_188982899
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Helaas wel ja :'(
Misschien off-topic, maar waarom zie je Europa als grotere kanshebber dan Titan? En dan heb ik het vooral over het overleven van intelligent leven, niet over de kans om een of andere microbe te vinden.
  maandag 16 september 2019 @ 23:34:19 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188982960
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien off-topic, maar waarom zie je Europa als grotere kanshebber dan Titan? En dan heb ik het vooral over het overleven van intelligent leven, niet over de kans om een of andere microbe te vinden.
Ik had het over buitenaards leven in het algemeen :) Europa heeft vloeibaar water, dat mist Titan.
Onikaan ni ov dovah
pi_188983134
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik had het over buitenaards leven in het algemeen :) Europa heeft vloeibaar water, dat mist Titan.
Dank, ga me er eens op focusen wanneer ik een paar uur de tijd heb. :)
pi_189015106
Ik probeer een Flat Erfer uit te leggen dat zijn "maanlicht is koud"-experiment dezelfde resultaten heeft bij een nieuwe maan (geen maanlicht) of dikke bewolking. Worden m'n reacties verwijderd. :') Ze hebben echt hun hoofd in hun reet zitten die gasten. :P
pi_189016326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:27 schreef illusions het volgende:
Ik probeer een Flat Erfer uit te leggen dat zijn "maanlicht is koud"-experiment dezelfde resultaten heeft bij een nieuwe maan (geen maanlicht) of dikke bewolking. Worden m'n reacties verwijderd. :') Ze hebben echt hun hoofd in hun reet zitten die gasten. :P
Oe, waar is dat? Tijd voor een raid. :D
pi_189016449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 01:33 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Oe, waar is dat? Tijd voor een raid. :D
Op Facebook, ken die gozer persoonlijk, dus dat gaat 'm helaas niet worden. :P

Hij zit zelf te zeiken over hoe censuur slecht en gevaarlijk is, maar alles wat ergens op slaat en z'n experimentjes onderuit haalt verwijdert hij per direct en geeft er geen antwoord op. :') _O-
  donderdag 19 september 2019 @ 12:42:04 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189020368
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

intelligent leven op Titan?
Kwa temperatuur en atmosfeer geen pretje voor gecompliceerd leven.
  donderdag 19 september 2019 @ 14:34:39 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189021891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 03:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Op Facebook, ken die gozer persoonlijk, dus dat gaat 'm helaas niet worden. :P

Hij zit zelf te zeiken over hoe censuur slecht en gevaarlijk is, maar alles wat ergens op slaat en z'n experimentjes onderuit haalt verwijdert hij per direct en geeft er geen antwoord op. :') _O-
Kan je hem niet overtuigen/uitdagen zijn standpunten hier te verdedigen? ;)
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')