Dat is zeker bizar. Grappig hoe mensen van alles zien en denken te moeten geloven!quote:Op zondag 15 september 2019 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet veel eerder tegengekomen in samenhang met FE.
Natuurlijk wel veel andere dingen die er aan gekoppeld moeten worden om de gaten te kunnen dichten die de FE veroorzaakt.
-dinosaurussen
- zwaartekracht
- ruimtereizen
- dag nacht cyclus
- de maan en de invloed.
En ga maar even door.
Maar er bestaan natuurlijk ook andere theorieën deze is ook wel lekker bizar
Staat er ook een tussen een Schot die twijfelt over het bestaan van Schotland en Engeland....quote:Op zondag 15 september 2019 23:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker bizar. Grappig hoe mensen van alles zien en denken te moeten geloven!
Ja, die heb je ook over een stad in Duitsland, weet even niet welke en zelfs over, jawel, Australië.quote:Op zondag 15 september 2019 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat er ook een tussen een Schot die twijfelt over het bestaan van Schotland en Engeland....
Nee ik verzin het niet.
If you open your mind too much, your brain will fall out.quote:Op zondag 15 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook over een stad in Duitsland, weet even niet welke en zelfs over, jawel, Australië.
Zo zouden dinosauriërs ook nooit hebben bestaan (hoe komen we dan aan die fossielen?) en bestaan bossen niet, echte bossen bestonden alleen vroeger.
https://www.theatlantic.c(...)rth-truthers/499322/
Ik verzin dit ook niet.
De "cosmo-nots" doen net zo hard mee, of zitten gewoon niet hoog genoeg in de rangorde dus zijn ook gewoon gebrainwashed.quote:Op zondag 15 september 2019 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me altijd af he. Flat Earthers zeggen dat NASA over alles liegt, videos bewerkt en fotos photoshopt enz. Maar waarom zou Rusland of China NASA dan niet keihard onderuit halen? De hele wereld kan niet in het NASA complot zitten.
Niet afgekeken, wel door geklikt naar het brons gieten van de play button.quote:Op zondag 15 september 2019 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet veel eerder tegengekomen in samenhang met FE.
Natuurlijk wel veel andere dingen die er aan gekoppeld moeten worden om de gaten te kunnen dichten die de FE veroorzaakt.
-dinosaurussen
- zwaartekracht
- ruimtereizen
- dag nacht cyclus
- de maan en de invloed.
En ga maar even door.
Maar er bestaan natuurlijk ook andere theorieën deze is ook wel lekker bizar
Dan wordt het tijd dat je maat zich aanmeldt bij een psychiater.quote:Op maandag 16 september 2019 08:32 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Heb een maat die gelooft in de Flat Earth theorie, als bewijs neemt hij de bijbel. En dat het de duivel is die je wil doen laten geloven dat de aarde rond is.
Hij gedraagt zich verder normaal.quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je maat zich aanmeldt bij een psychiater.
Omdat het allemaal schijn is. Alle regeringen worden in stand gehouden door de heersende macht. Het is allemaal een spelletje om de gewone man dom te houden.quote:Op zondag 15 september 2019 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me altijd af he. Flat Earthers zeggen dat NASA over alles liegt, videos bewerkt en fotos photoshopt enz. Maar waarom zou Rusland of China NASA dan niet keihard onderuit halen? De hele wereld kan niet in het NASA complot zitten.
Zolang hij verder niemand kwaad doet is dat niet nodig.quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je maat zich aanmeldt bij een psychiater.
Enceladus en Europa zijn denk ik de beste kanshebbersquote:Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik lees niet veel over Mars, verdiep me de laatste tijd meer in Titan maar daar is uiteraard nog geen leven gevonden, dat zou een klein wonder zijn.
Maar ik acht de kans nihil, eigenlijk niet bestaand, dat er buiten de aarde geen leven is.
Gaat natuurlijk niet op met de FE theorie, want daarin zijn we speciaal, en zijn we het enige leven op de enige planeet, en alles draait om ons.
Ik wil nog wel verder gaan dan de psychiater...quote:Op maandag 16 september 2019 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zolang hij verder niemand kwaad doet is dat niet nodig.
Maar als zijn hersenen smelten en jij glijdt er over uit.
Dan kan je beter afvragen of het überhaupt nog niet heeft.
Tja, wanneer komen we erachter? Het duurt nog wel even voordat we er voeten aan de grond hebben.quote:Op maandag 16 september 2019 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Enceladus en Europa zijn denk ik de beste kanshebbers
Het lokale reli-gekkie mag ook gewoon midden in Amsterdam gaan prediken, dus waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil nog wel verder gaan dan de psychiater...
Dat lijkt me namelijk niet afdoende.
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 september 2019 22:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, wanneer komen we erachter? Het duurt nog wel even voordat we er voeten aan de grond hebben.
Misschien off-topic, maar waarom zie je Europa als grotere kanshebber dan Titan? En dan heb ik het vooral over het overleven van intelligent leven, niet over de kans om een of andere microbe te vinden.quote:
Ik had het over buitenaards leven in het algemeenquote:Op maandag 16 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien off-topic, maar waarom zie je Europa als grotere kanshebber dan Titan? En dan heb ik het vooral over het overleven van intelligent leven, niet over de kans om een of andere microbe te vinden.
Dank, ga me er eens op focusen wanneer ik een paar uur de tijd heb.quote:Op maandag 16 september 2019 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had het over buitenaards leven in het algemeenEuropa heeft vloeibaar water, dat mist Titan.
Oe, waar is dat? Tijd voor een raid.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:27 schreef illusions het volgende:
Ik probeer een Flat Erfer uit te leggen dat zijn "maanlicht is koud"-experiment dezelfde resultaten heeft bij een nieuwe maan (geen maanlicht) of dikke bewolking. Worden m'n reacties verwijderd.Ze hebben echt hun hoofd in hun reet zitten die gasten.
Op Facebook, ken die gozer persoonlijk, dus dat gaat 'm helaas niet worden.quote:Op donderdag 19 september 2019 01:33 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Oe, waar is dat? Tijd voor een raid.
intelligent leven op Titan?quote:Op maandag 16 september 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien off-topic, maar waarom zie je Europa als grotere kanshebber dan Titan? En dan heb ik het vooral over het overleven van intelligent leven, niet over de kans om een of andere microbe te vinden.
Kan je hem niet overtuigen/uitdagen zijn standpunten hier te verdedigen?quote:Op donderdag 19 september 2019 03:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Op Facebook, ken die gozer persoonlijk, dus dat gaat 'm helaas niet worden.
Hij zit zelf te zeiken over hoe censuur slecht en gevaarlijk is, maar alles wat ergens op slaat en z'n experimentjes onderuit haalt verwijdert hij per direct en geeft er geen antwoord op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |