SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt de remklauw in zijn geheel iets naar links of rechts draaien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:18 schreef Keroppi het volgende:
Mijn fiets heeftveen servicebeurt incl nieuwe remblokjes gekregen. Nu zit voor aan de rechterzijde veel minder ruimte tussen het wiel en remblok dan aan de linkerkant. Ik hoor ‘m ook zachtjes aanlopen aan de rechterkant.
Is dit iets wat ik makkelijk kan (ver)stellen of is het een kwestie van een paar keer goed hard remmen zodat ie wat slijt?
Volgend jaar pasquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:38 schreef the_critic het volgende:
Ik hoor het al.. Tijd voor een nieuwe fiets
Snelspanners al gecontroleerd? Die waren bij mijn TCR regelmatig oorzaak van gekraak.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:25 schreef Najieto het volgende:
Van de week begon mijn fiets ineens vreselijk te kraken. Wat een drama is dat om de oorzaak te vinden. Het leek uit het BB te komen. Die zijn 20k km oud en liepen niet heel soepel meer. Naar de FM dus voor een nieuw setje. Die heeft ook de balhoofdlagers onderhanden genomen want die kraakten blijkbaar ook. Welgeteld 1 dag kraakvrij gefietst.. Gisteren was het weer terug, aarghh.
Vanochtend heel de fiets gedemonteerd en elk boutje, draaiend onderdeel voorzien wat vet. Hopelijk blijft het nu weg.
Jep, op de as wat lagervet gedaan. En de dopjes met montagevet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Snelspanners al gecontroleerd? Die waren bij mijn TCR regelmatig oorzaak van gekraak.
Dan vaak je schoenplaatjes, smeer die maar eens een beetje.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:10 schreef Najieto het volgende:
[..]
Jep, op de as wat lagervet gedaan. En de dopjes met montagevet.
Dat is een goede. Ga ik gelijk doen!quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan vaak je schoenplaatjes, smeer die maar eens een beetje.
Of ze zitten iets los
Makkelijk te doen, mooi trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:20 schreef Najieto het volgende:
Jongens ik ga volgende week de Stelvio beklimnmen. Eerst vanaf Prato en weer terug omhoog vanaf de andere kant. Is het te doen met een 34/28 verzet als redelijk getrainde viesdikketourder ?
Ik zou evt mijn achterderailleur kunnen upgraden naar ultegra R8050 en een 11-30 cassette monteren. Maar dat wordt wel een dure grap aangezien ik di2 heb.
Ik heb de Stelvio beklommen met 38-28 als kleinste verzet. Ik ben alleen niet zo zwaar.quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:20 schreef Najieto het volgende:
Jongens ik ga volgende week de Stelvio beklimnmen. Eerst vanaf Prato en weer terug omhoog vanaf de andere kant. Is het te doen met een 34/28 verzet als redelijk getrainde viesdikketourder ?
Ik zou evt mijn achterderailleur kunnen upgraden naar ultegra R8050 en een 11-30 cassette monteren. Maar dat wordt wel een dure grap aangezien ik di2 heb.
Terug schieten dat is de volgende level.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag twee onhandige tiles weggewerkt (waaronder een onverharde met een forse zandbak), m'n square zit nu op 29, naar het noordwesten loop ik nu vast op een militair schietterrein.
Serieus 34x32?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:14 schreef MarcoD het volgende:
Stelvio dit jaar met 34x32 gedaan, 5 en 2 jaar terug met 34x29. 2 jaar terug Mortirolo met 34x32 gedaan maar dat kan prima met kleiner blijft harken of harken. Voor zoncolan geldt hetzelfde dus.
Maar ben meer een spinner dus voor het gevoel een fijner cadans.
En verder #RMJK
Patsercomment van de dagquote:
Waarom zou je ermee stilvallen?quote:
Omdat als het steil wordt en je te licht gaat rijden je qua cadans niet zoveel opschiet, maar vooral je snelheid afneemt en dan ook weer je cadans even laag als ervoor.quote:
Ik zeg overigens nergens dat ik die 32 ook daadwerkelijk veel gebruik he. Het is niet zo dat ik de ketting oo de 32 heb liggen als ik 7-8% omhoog gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat als het steil wordt en je te licht gaat rijden je qua cadans niet zoveel opschiet, maar vooral je snelheid afneemt en dan ook weer je cadans even laag als ervoor.
#lekker knallen met 80rpm![]()
Gewoon ramme vege beuke!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:35 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik zeg overigens nergens dat ik die 32 ook daadwerkelijk veel gebruik he. Het is niet zo dat ik de ketting oo de 32 heb liggen als ik 7-8% omhoog ga
Luchtafweergeschut past niet in m'n stuurtasquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Terug schieten dat is de volgende level.
Om pizza's op te serveren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik heb eergisteren mijn 30x42 nog gebruikt.
Dat deed mij op de berg van de geile maagden ook wel de das om op t eind, met 39-28 omhoog moeten. Te lage cadans (50-55) pffffquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:18 schreef Patroon het volgende:
De dagen voor Trois Ballons had ik 39x28 gemonteerd, maar vond dat op stukken 11-12% niet echt fijn, vooral niet met het idee dat 210km moest. Heb toen de dag ervoor nog een 36 gemonteerd en dat ging prima. Nooit lichter nodig gehad.
Voorheen reed ik nog wel met 34 voor, maar dat lijkt niet meer nodig.
#metooquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef muzas het volgende:
Zelfs als ik naar limburg ga schroef ik die 34 er op. Anders pleur ik om op de keutelberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |