Terug schieten dat is de volgende level.quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag twee onhandige tiles weggewerkt (waaronder een onverharde met een forse zandbak), m'n square zit nu op 29, naar het noordwesten loop ik nu vast op een militair schietterrein.
Serieus 34x32?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:14 schreef MarcoD het volgende:
Stelvio dit jaar met 34x32 gedaan, 5 en 2 jaar terug met 34x29. 2 jaar terug Mortirolo met 34x32 gedaan maar dat kan prima met kleiner blijft harken of harken. Voor zoncolan geldt hetzelfde dus.
Maar ben meer een spinner dus voor het gevoel een fijner cadans.
En verder #RMJK
Patsercomment van de dagquote:
Waarom zou je ermee stilvallen?quote:
Omdat als het steil wordt en je te licht gaat rijden je qua cadans niet zoveel opschiet, maar vooral je snelheid afneemt en dan ook weer je cadans even laag als ervoor.quote:
Ik zeg overigens nergens dat ik die 32 ook daadwerkelijk veel gebruik he. Het is niet zo dat ik de ketting oo de 32 heb liggen als ik 7-8% omhoog gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat als het steil wordt en je te licht gaat rijden je qua cadans niet zoveel opschiet, maar vooral je snelheid afneemt en dan ook weer je cadans even laag als ervoor.
#lekker knallen met 80rpm![]()
Gewoon ramme vege beuke!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:35 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik zeg overigens nergens dat ik die 32 ook daadwerkelijk veel gebruik he. Het is niet zo dat ik de ketting oo de 32 heb liggen als ik 7-8% omhoog ga
Luchtafweergeschut past niet in m'n stuurtasquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Terug schieten dat is de volgende level.
Om pizza's op te serveren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik heb eergisteren mijn 30x42 nog gebruikt.
Dat deed mij op de berg van de geile maagden ook wel de das om op t eind, met 39-28 omhoog moeten. Te lage cadans (50-55) pffffquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:18 schreef Patroon het volgende:
De dagen voor Trois Ballons had ik 39x28 gemonteerd, maar vond dat op stukken 11-12% niet echt fijn, vooral niet met het idee dat 210km moest. Heb toen de dag ervoor nog een 36 gemonteerd en dat ging prima. Nooit lichter nodig gehad.
Voorheen reed ik nog wel met 34 voor, maar dat lijkt niet meer nodig.
#metooquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef muzas het volgende:
Zelfs als ik naar limburg ga schroef ik die 34 er op. Anders pleur ik om op de keutelberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |