abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180901839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:14 schreef Durmada het volgende:
Foto met een riem en trui van Gucci en Hermes tasje werkt bij mij heel goed, ze zien dat je geld te besteden hebt en happen zeer gewillig. Daarnaast gewoon een vlot babbeltje voeren en je bent binnen.
nektasje?
pi_180901994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:14 schreef Durmada het volgende:
Foto met een riem en trui van Gucci en Hermes tasje werkt bij mij heel goed, ze zien dat je geld te besteden hebt en happen zeer gewillig. Daarnaast gewoon een vlot babbeltje voeren en je bent binnen.
Waarom zou je zo'n persoon willen daten?
Als je gewoon jezelf bent en iemand hapt, dan is dat tenminste om jou zelf.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:49:18 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180902413
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

...die de kunst van prikkelende teksten schrijven beheerst.

Maar snap je dat met hoe de verhoudingen ervoor staan dat nooit voor alle mannen kan gelden? Om er bovenuit te steken moet er altijd een groep zijn om onderop te hangen.
Voor alle mannen niet nee. Maar ik spreek het individu aan dat wel ambitie heeft om succes te hebben en het beter te doen dan de ander.

En zo moeilijk is het niet om prikkelende teksten te schrijven. Je moet alleen wel bereid zijn er energie in te steken.

quote:
Zouden al die mannen leren goede prikkelende teksten te schrijven en zich geweldig te promoten, dan gaat de lat weer hoger liggen en blijven er nieuwe achterblijvers over. Misschien ben jij dat dan wel, dus wees maar blij dat ze dat niet leren. :P
Nouja zouden in het theoretische geval al die mannen dat doen, dan zouden er wellicht ook meer vrouwen online daten. Ik kan me ook ged voorstellen dat veel vrouwen het mijden vanwege de niet al te vleiende aandacht die ze krijgen.

En omdat er net iets meer mannen dan vrouwen zijn is er uiteraard wel een bezinksel van mannen dat overblijft. Maar ik mag hopen dat de meeste mannen hier op FOK zich wel iets beter ontwikkeld hebben dan hen. Daarnaast nog steeds best wat vrouwen die overblijven.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:53:18 #179
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180902489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

nektasje?
Dat is voor paupers :r
AZ
ALKMAAR
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:54:32 #180
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180902522
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:25 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom zou je zo'n persoon willen daten?
Als je gewoon jezelf bent en iemand hapt, dan is dat tenminste om jou zelf.
De looks, de status. Ik leef maar een keer, dan moet ik het er ook van nemen,
AZ
ALKMAAR
pi_180902859
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Voor die hoogopgeleide vrouwen is het andersom. Hoogopgeleide mannen daten vaak ook nog lageropgeleide vrouwen. Daarnaast komen er elk jaar meer hoogopgeleide vrouwen dan mannen bij. Verschil is natuurlijk wel dat die vrouwen ook bij zichzelf te rade kunnen gaan waarom die mannen wel 'omlaag' kunnen daten en zij niet. Als je in een specifieke omgeving gewoon zwaar in de meerderheid bent is dat nog wel een beetje anders.

Vrouwen houden zelf patriarchische gedachtengoed in stand, net zoals dat mannen de leiding moeten nemen, meer moeten verdienen dan de vrouw, initiatief moeten nemen, etc, etc.
pi_180903119
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen houden zelf patriarchische gedachtengoed in stand, net zoals dat mannen de leiding moeten nemen, meer moeten verdienen dan de vrouw, initiatief moeten nemen, etc, etc.
Profiteer ervan. Je laat al meteen een groot deel van de mannen achter je als je initiatief neemt en van de rest kun je 90% achter je laten als je niet direct gaat voor in haar broekje komen.
pi_180904519
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:12 schreef Cockwhale het volgende:

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had. Maar dat soort meningen raken altijd snel in de vergetelheid

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:49 schreef Hexagon het volgende:

Voor alle mannen niet nee. Maar ik spreek het individu aan dat wel ambitie heeft om succes te hebben en het beter te doen dan de ander.

En zo moeilijk is het niet om prikkelende teksten te schrijven. Je moet alleen wel bereid zijn er energie in te steken.
Haha mee eens. "waarom zou ik er energie in steken als ik toch in de friendzone blijf hangen" . Waarom zou ik mn best doen voor een sollicitatie als het toch niet bij voorbaat al 100% gegarandeerd is dat ik die baan krijg?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180904537
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had. Maar dat soort meningen raken altijd snel in de vergetelheid
owwww
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:27:38 #185
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180905535
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende vrouwengedrag. Waarom kan het niet gewoon gaan om dat jullie het leuk hebben samen en hij in ieder geval geen patser is? Waarom moet het gelijk weer een afknapper zijn als hij meer verdient?
pi_180905821
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende vrouwengedrag. Waarom kan het niet gewoon gaan om dat jullie het leuk hebben samen en hij in ieder geval geen patser is? Waarom moet het gelijk weer een afknapper zijn als hij meer verdient?
Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende mannengedrag. Waarom is het niet goed als de vrouw een rijke patser wil, maar ook weer niet goed als de vrouw een man wil met hetzelfde inkomen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180906359
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Tja.. voor mij is de laatste datingsite 8 jaar geleden, maar toen vonden de vrouwen het wel interessant als je hbo(+) had en een mooi carrière vooruitzicht. Dat in combinatie met een gepersonaliseerde bericht en je kans op überhaupt een antwoord steeg alweer.

Bij mij was het ook drama, maar na wat gegoogle en daarna je eigen persoonlijke draai eraan te geven kan je ze wel zo ver krijgen. Oja.. vergeet ook niet dat je niet continu alleen de meest spatzuivere lekkere dames kiest, terwijl je zelf een 6je bent.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:32:58 #188
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180907026
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende mannengedrag. Waarom is het niet goed als de vrouw een rijke patser wil, maar ook weer niet goed als de vrouw een man wil met hetzelfde inkomen?
Omdat het gelijk weer 'afknapper nummer 1' is. Waarom gelijk zo overdreven?

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:05 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Tja.. voor mij is de laatste datingsite 8 jaar geleden, maar toen vonden de vrouwen het wel interessant als je hbo(+) had en een mooi carrière vooruitzicht. Dat in combinatie met een gepersonaliseerde bericht en je kans op überhaupt een antwoord steeg alweer.

Bij mij was het ook drama, maar na wat gegoogle en daarna je eigen persoonlijke draai eraan te geven kan je ze wel zo ver krijgen. Oja.. vergeet ook niet dat je niet continu alleen de meest spatzuivere lekkere dames kiest, terwijl je zelf een 6je bent.
Ik denk dat dat nog steeds vaak zo is. De vrouwen die per se lageropgeleid willen lijken ne de uitzondering.
pi_180907296
quote:

[..]

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had.
Ok, that hurts... ;)

Waarom is dat een afknapper?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:54:04 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180907484
Wat? Knappen mensen af omdat iemand meer of minder verdient? :')

Nouja, zulk volk moet je sowieso met een grote boog omheen lopen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180907640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wanneer je een laagopgeleide, lelijke, saaie, seksueel gefrustreerde en niet bijster sociale man bent dan ben je inderdaad de verliezer op zo'n site.

Maar des te beter je het in het leven voor elkaar heb, des te beter de verhoudingen daar op zo'n site liggen. Dus die leuke gasten waarover je het hebt die hebben sowieso al een flinke voorsprong op veel anderen.

Ik heb wel eens inzage in inboxen van vrouwen gehad. Je krijgt gewoon plaatsvervangende schaamte van sommige seksegenoten.
Uiteraard, maarja, echt, de meest matige vrouwen qua uiterlijk hebben op een tinder bijvoorbeeld zo 100+ matches, zonder profieltekst, het is wél gigantisch scheef verdeelt.

En op basis van foto's moet je eens proberen een model als profielfoto neer te zetten, zie je het verschil.

Je maakt het jezelf wel een tandje moeilijk hoor op Tinder als man als je niet hele goede foto's hebt met een goeie bakkus erop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180907671
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

_O- damn. Echt, 50% van de vrouwen is knettergek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180907771
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo dat is een flink percentage
pi_180907799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:11 schreef momentius het volgende:

[..]

Zo dat is een flink percentage
Jajoh maar ook op een positieve manier gek hoor. Maar ook genoeg op een negatieve manier. Al die eisenlijstjes die je inderdaad op Tinder tegenkomt, flikker toch op.
pi_180907811
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jup, maar minimaal 50% van de mannen ook.. 💁
pi_180907821
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jup, maar minimaal 50% van de mannen ook.. 💁
Waar hoor ik thuis? :7
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:14:42 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180907832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh maar ook op een positieve manier gek hoor. Maar ook genoeg op een negatieve manier. Al die eisenlijstjes die je inderdaad op Tinder tegenkomt, flikker toch op.
Al die eisenlijstjes :? Je bent weer schromelijk aan het overdrijven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180907843
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Al die eisenlijstjes :? Je bent weer schromelijk aan het overdrijven.
Je komt ze genoeg tegen. Maar waarschijnlijk valt het al op als 1% het in het profiel heeft staan daar niet van.
pi_180907870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar hoor ik thuis? :7
Compleet gestoord :*
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:17:13 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180907884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, maarja, echt, de meest matige vrouwen qua uiterlijk hebben op een tinder bijvoorbeeld zo 100+ matches, zonder profieltekst, het is wél gigantisch scheef verdeelt.

En op basis van foto's moet je eens proberen een model als profielfoto neer te zetten, zie je het verschil.

Je maakt het jezelf wel een tandje moeilijk hoor op Tinder als man als je niet hele goede foto's hebt met een goeie bakkus erop.
Ja maar er is meer dan alleen Tinder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')