abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2018 @ 13:47:57 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180896432
Maar het is zo lastig niet. Als je geen onverbeterlijke grafkop hebt en geen tientallen kilo's teveel weegt dan lukt het wel om je met een beetje goede, smaakvolle uiterlijke verzorging. Dan kun je wel met een foto komen die interessant genoeg is voor de normale vrouwen.

Maar veel mannen daar komen gewoon enorm saai en wanhopig over.

Het gemiddelde profiel van zo'n kerel ziet er ongeveer zo uit

quote:
Hoi ik ben Klaas

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven maar ik zet het toch hier neer.

Ik heb een baan als IT-manager en ik volg naast mijn werk een opleiding om erin te kunnen groeien.

In mijn vrije tijd kijk ik graag series of ga ik met mijn vrienden spellen spelen. Daarbij houd ik van een goed gesprek met een goed glas wijn. Ik vind mijn leven leuk maar ik zou soms graag die ene speciale persoon hebben en misschien ben jij die wel. Ik zoek een lieve vrouw met wie ik samen leuke dingen kan doen of gewoon gezellig samen op de bank zitten.

Ik hoop dat mijn profiel je aanspreekt en me een leuk berichtje stuurt.
Daarvan worden vrouwen zo droog als een autoband die al 10 jaar in de woestijn ligt
pi_180897268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen de straat of de supermarkt en de bus?
De vluchtroute.
pi_180897334
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:50 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

En dan zelf een topic aanmaken waarin je je beklaagt dat mensen bot / niet netjes op je reageren op fok ... tja ...
Tsjah het is toch ook wel speciaal te noemen dat mensen gewoon maar alles wat in ze opkomt zeggen zonder dat ze gewoon de reacties kunnen lezen uberhaupt.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 14:32:50 #154
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180897570
Ik denk dat mensen voor een reden op datingsites zitten. Ofwel lelijk, te veeleisend, te anti-sociaal etc. Daarom werken ze nauwelijks. Ook heb je aan een kant wanhopige mannen en de andere kant te verwaande vrouwen dan krijg je een slechte cocktail.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180898460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik denk dat mensen voor een reden op datingsites zitten. Ofwel lelijk, te veeleisend, te anti-sociaal etc. Daarom werken ze nauwelijks. Ook heb je aan een kant wanhopige mannen en de andere kant te verwaande vrouwen dan krijg je een slechte cocktail.
Die zullen er best zijn, maar ik heb altijd prima aanspraak en dates via die sites kunnen regelen. Op een bepaalde leeftijd en met kinderen kom je buiten je werk gewoon niet zoveel vrouwen tegen. In de supermarkt ben ik vooral bezig zo snel mogelijk alles bij elkaar te hebben en weer weg te zijn. En de kans dat je een getrouwde vrouw aan gaat spreken is vrij groot. op die site weet je (waarschijnlijk) dat de desbetreffende vrouw single is en je kan op een rustige manier elkaar leren kennen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:28:33 #156
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180898562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Op een bepaalde leeftijd en met kinderen kom je buiten je werk gewoon niet zoveel vrouwen tegen. In de supermarkt ben ik vooral bezig zo snel mogelijk alles bij elkaar te hebben en weer weg te zijn. En de kans dat je een getrouwde vrouw aan gaat spreken is vrij groot. op die site weet je (waarschijnlijk) dat de desbetreffende vrouw single is en je kan op een rustige manier elkaar leren kennen.
Dit inderdaad. Toen ik nog vrijgezel was ging ik 1) zelden stappen en 2) niet random dames aanspreken in de supermarkt. Verder wilde ik werk en privé gescheiden houden, dus zo hou je weinig 'opportunities om vrouwen te leren kennen' over. Online dating was perfect om toch je wekelijkse dates bij elkaar te harken.

quote:
Ik denk dat mensen voor een reden op datingsites zitten. Ofwel lelijk, te veeleisend, te anti-sociaal etc. Daarom werken ze nauwelijks.
Dit is een achterhaald beeld van datingsites. Vroeger zat hier wel een kern van waarheid in, maar tegenwoordig zit bijna iedere vrijgezel - zeker de jongeren - op dating apps/sites. Niemand kijkt meer vreemd op als je je partner via het internet hebt leren kennen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180898583
quote:
Wat een achterhaalde gedachte zeg.

Het is gewoon een heel efficiënte manier van daten. Daarom zitten mensen daar. Het is echt geen kneuzenkermis.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:39:58 #158
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_180898777
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een achterhaalde gedachte zeg.

Het is gewoon een heel efficiënte manier van daten. Daarom zitten mensen daar. Het is echt geen kneuzenkermis.
Inderdaad, dat was het vroeger misschien toen ze net op kwamen, destijds kende ik een paar mensen die er gebruik van maakten, maar daar was per definitie echt iets mis mee. Maar daarna heb ik toch van heel wat mensen succesverhalen gehoord en dat waren wel heel normale mensen die er soms ook gewoon echt goed uit zagen.

Als ik nu geen vaste relatie had, zou ik er ook zeker gebruik van maken.
Don't let my username fool you...
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:40:43 #159
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180898796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Maar het is zo lastig niet. Als je geen onverbeterlijke grafkop hebt en geen tientallen kilo's teveel weegt dan lukt het wel om je met een beetje goede, smaakvolle uiterlijke verzorging. Dan kun je wel met een foto komen die interessant genoeg is voor de normale vrouwen.

Maar veel mannen daar komen gewoon enorm saai en wanhopig over.

Het gemiddelde profiel van zo'n kerel ziet er ongeveer zo uit

[..]

Daarvan worden vrouwen zo droog als een autoband die al 10 jaar in de woestijn ligt
Maar is dit zoveel slechter dan het gemiddelde profiel van een vrouw? Lijkt me niet. Weet ik wel zeker van niet, want als je al die zure sloten meerekent met lijsten over wat ze allemaal niet moeten en hoe kut alle berichtjes die ze krijgen wel niet zijn, dan steekt dit er met kop en schouders bovenuit. Dát is dus wat die scheve verhouding inhoudt. Dat van de man veel meer wordt verwacht op een datingsite. Prima dat jij dat even uit je mouw schudt en het voor jou dus perfect werkt, maar dat neemt niet weg dat de scheve verhouding er nog steeds is.
pi_180899010
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar is dit zoveel slechter dan het gemiddelde profiel van een vrouw? Lijkt me niet. Weet ik wel zeker van niet, want als je al die zure sloten meerekent met lijsten over wat ze allemaal niet moeten en hoe kut alle berichtjes die ze krijgen wel niet zijn, dan steekt dit er met kop en schouders bovenuit. Dát is dus wat die scheve verhouding inhoudt. Dat van de man veel meer wordt verwacht op een datingsite. Prima dat jij dat even uit je mouw schudt en het voor jou dus perfect werkt, maar dat neemt niet weg dat de scheve verhouding er nog steeds is.
Er is niet zoiets als één scheve verhouding.

Probeer als vrouw van boven de 30, hoogopgeleid, leuke baan maar eens een echt leuke man te vinden die ook hoogopgeleid is. Dat blijkt uit onderzoek vrij lastig te zijn, met name in stedelijk gebied.

Hoe dan ook: je kan wel allemaal gaan jammeren dat het niet eerlijk is, maar als ik rondkijk, dan zie ik dat bijzonder veel mensen bepaald niet het beste uit zichzelf halen. Ik denk dat met name die mensen ervaren dat het lastig is om te daten en zeker online. Man en vrouw.

Een probleem dat je echt zelf op kan lossen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:28:57 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180899667
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Tja, zo is de realiteit. Bij versieren ligt het initiatief bij de man, dat is al sinds mensenheugenis zo. Dat kun je kei-oneerlijk vinden maar dat gaat toch niet veranderen.

In plaats van erover te mopperen en klagen kan iemand ook gewoon zn best doen om positief op te vallen.

Los daarvan krijgen vrouwen met saaie profielen ook vooral de mindere goden in hun inbox. Als je het een beetje goed aanpakt dan heb je als man ook best wat te kiezen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:34:47 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180899783
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Probeer als vrouw van boven de 30, hoogopgeleid, leuke baan maar eens een echt leuke man te vinden die ook hoogopgeleid is. Dat blijkt uit onderzoek vrij lastig te zijn, met name in stedelijk gebied.

Hoe dan ook: je kan wel allemaal gaan jammeren dat het niet eerlijk is, maar als ik rondkijk, dan zie ik dat bijzonder veel mensen bepaald niet het beste uit zichzelf halen. Ik denk dat met name die mensen ervaren dat het lastig is om te daten en zeker online. Man en vrouw.

Exact, zo veel leuke reacties krijgen veel vrouwen helemaal niet

Natuurlijk stroomt hun inbox vol wanneer ze zich aanmelden. Maar iedere datingsite heeft een groep van 100 wanhopige figuren die iedere vrouw een of ander kansloos bericht sturen. Maar het is bepaald niet de aandacht waar ze blij van worden.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 16:50:05 #163
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180900044
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O ik wil niet zeggen dat het voor vrouwen allemaal maar makkelijk is. Ook als je zo een datingsite als voorbeeld neemt. Ik weet niet of ik de positie van de vrouw zo leuk zou vinden. Ik snap best dat je sloot zuur wordt van sommige berichten en dat dan keer 100. Maar dat neemt niet weg dat de verhouding scheef is.

Voor die hoogopgeleide vrouwen is het andersom. Hoogopgeleide mannen daten vaak ook nog lageropgeleide vrouwen. Daarnaast komen er elk jaar meer hoogopgeleide vrouwen dan mannen bij. Verschil is natuurlijk wel dat die vrouwen ook bij zichzelf te rade kunnen gaan waarom die mannen wel 'omlaag' kunnen daten en zij niet. Als je in een specifieke omgeving gewoon zwaar in de meerderheid bent is dat nog wel een beetje anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, zo is de realiteit. Bij versieren ligt het initiatief bij de man, dat is al sinds mensenheugenis zo. Dat kun je kei-oneerlijk vinden maar dat gaat toch niet veranderen.

In plaats van erover te mopperen en klagen kan iemand ook gewoon zn best doen om positief op te vallen.

Los daarvan krijgen vrouwen met saaie profielen ook vooral de mindere goden in hun inbox. Als je het een beetje goed aanpakt dan heb je als man ook best wat te kiezen.
De scheve verhouding op datingsites is niet hetzelfde als de verdeling van initiatief. Het vloeit er wel uit voort, maar het gevolg is dat een mannelijke 7 blij mag zijn met vrouwelijke 5-jes, tenzij zijn game een 9 is, want dan mag hij blij zijn met 7's en een uitzonderlijke 8.* Dat is een scheve verhouding en niet 'het initiatief ligt bij de man'.

Op datingsites heb je namelijk niet alleen dat mannen het initiatief nemen en dat vrouwen een inbox vol krijgen. Daar komt nog bovenop dat er sowieso véél meer mannen actief zijn. Dat kan puur statistisch gezien niet werken voor veruit de meeste mannen. En dan kan je zeggen 'doe beter je best', 'zorg dat je er bovenuit steekt' en dat kan allemaal werken. Maar dat kan nooit voor iedereen werken, het blijft een minderheid en dus is het misschien beter voor een deel van die mannen om zich te richten op zaken waar de kansen niet zo in hun nadeel zijn. Ik weet namelijk dat er voldoende prima uitziende, gasten met interessante hobbies, die echt wel wat te vertellen hebben, tussen zitten.

*Ik heb een hekel aan die cijfers, maar voor het punt is het wel even handig.
pi_180900151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Maar het is zo lastig niet.

Etc. Etc. Verhaal over Klaas de IT-Manager.

Daarnaast ook aangeven dat je hierdoor veel geld binnen harkt. Potentiële ONS is dan wel makkelijker geregeld :P. Net als het effect van drank op vrouwelijk schoon..
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:17:07 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180900495
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

De scheve verhouding op datingsites is niet hetzelfde als de verdeling van initiatief. Het vloeit er wel uit voort, maar het gevolg is dat een mannelijke 7 blij mag zijn met vrouwelijke 5-jes, tenzij zijn game een 9 is, want dan mag hij blij zijn met 7's en een uitzonderlijke 8.* Dat is een scheve verhouding en niet 'het initiatief ligt bij de man'.

Op datingsites heb je namelijk niet alleen dat mannen het initiatief nemen en dat vrouwen een inbox vol krijgen. Daar komt nog bovenop dat er sowieso véél meer mannen actief zijn. Dat kan puur statistisch gezien niet werken voor veruit de meeste mannen. En dan kan je zeggen 'doe beter je best', 'zorg dat je er bovenuit steekt' en dat kan allemaal werken. Maar dat kan nooit voor iedereen werken, het blijft een minderheid en dus is het misschien beter voor een deel van die mannen om zich te richten op zaken waar de kansen niet zo in hun nadeel zijn. Ik weet namelijk dat er voldoende prima uitziende, gasten met interessante hobbies, die echt wel wat te vertellen hebben, tussen zitten.

*Ik heb een hekel aan die cijfers, maar voor het punt is het wel even handig.
Wanneer je een laagopgeleide, lelijke, saaie, seksueel gefrustreerde en niet bijster sociale man bent dan ben je inderdaad de verliezer op zo'n site.

Maar des te beter je het in het leven voor elkaar heb, des te beter de verhoudingen daar op zo'n site liggen. Dus die leuke gasten waarover je het hebt die hebben sowieso al een flinke voorsprong op veel anderen.

Ik heb wel eens inzage in inboxen van vrouwen gehad. Je krijgt gewoon plaatsvervangende schaamte van sommige seksegenoten.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:18:37 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180900523
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:55 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Daarnaast ook aangeven dat je hierdoor veel geld binnen harkt. Potentiële ONS is dan wel makkelijker geregeld :P. Net als het effect van drank op vrouwelijk schoon..
Voor een ONS boeit het inkomen nou juist helemaal niet. Voor een nacht heb je er weinig aan.
pi_180900674
Ik heb me wel eens ingeschreven op zo'n datingssite voor autisten.
Binnen een kwartier had ik 3 jongens die me berichten stuurden en een ervan had mijn facebook (dat privé staat en niet gekoppeld was) achterhaald en begon mij te bellen via facebook.
Hij stuurt mij nu nog berichten ook al heb ik nooit gereageerd en is mijn profiel op die datingssite er ook meteen daarna afgehaald :') :X
Twiddel
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:33:18 #168
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180900864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wanneer je een laagopgeleide, lelijke, saaie, seksueel gefrustreerde en niet bijster sociale man bent dan ben je inderdaad de verliezer op zo'n site.

Maar des te beter je het in het leven voor elkaar heb, des te beter de verhoudingen daar op zo'n site liggen. Dus die leuke gasten waarover je het hebt die hebben sowieso al een flinke voorsprong op veel anderen.

Ik heb wel eens inzage in inboxen van vrouwen gehad. Je krijgt gewoon plaatsvervangende schaamte van sommige seksegenoten.
Als je een laagopgeleide, lelijke, saaie, seksueel gefrustreerde en niet bijster sociale man bent, ben je helaas overal de verliezer. Al lukt het velen nog wel om er iets van te maken. Zo een datingsite gaat verder. Als je een redelijk uitziende, hoogopgeleide man, met een prima sociaal leven en wat normale hobby's bent, dan is het nog een hele sport om reacties te krijgen (en dat blijkt ook uit het advies dat zulke mannen krijgen).

Ik heb ook weleens inboxen van vrouwen ingekeken, maar ik heb ook de andere kant gezien. De eisen om überhaupt in gesprek te komen zijn veel hoger dan in het normale leven. Dat zorgt er deels ook voor dat mannen zulke belachelijke dingen sturen. Ze gaan namelijk met hagel schieten of domme dingen zeggen in de hoop origineel te zijn.
pi_180901142
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik heb ook weleens inboxen van vrouwen ingekeken, maar ik heb ook de andere kant gezien. De eisen om überhaupt in gesprek te komen zijn veel hoger dan in het normale leven. Dat zorgt er deels ook voor dat mannen zulke belachelijke dingen sturen. Ze gaan namelijk met hagel schieten of domme dingen zeggen in de hoop origineel te zijn.
Dit inderdaad ook. Zoals door iemand hierboven ook al gezegd is, en door mij ook vanochtend, er zitten gewoon veel meer mannen dan vrouwen op datingsites. Ik weet niet de percentages maar eigenlijk weet iedereen dat wel. Dus die vrouwen worden overspoeld met berichten, welke veelal niet interessant zijn.

Desondanks is het zo als ik iemand in het echt tegenkom bij een cafe, terras of waar dan ook en je zegt hoi alles goed. Ik heb nog nooit gehad dat iemand niet terug praatte. Ik heb één keer gehad bij centerparcs dat dat meisje wel terugpraatte maar de andere kant uit keek, na een minuutje ben ik maar weggegaan toen :') In real life negeren mensen je niet snel, natuurlijk kun je wel hebben dat je merkt aan hun reacties/lichaamstaal dat ze niet op dat gesprek zitten te wachten.
pi_180901415
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb me wel eens ingeschreven op zo'n datingssite voor autisten.
Binnen een kwartier had ik 3 jongens die me berichten stuurden en een ervan had mijn facebook (dat privé staat en niet gekoppeld was) achterhaald en begon mij te bellen via facebook.
Hij stuurt mij nu nog berichten ook al heb ik nooit gereageerd en is mijn profiel op die datingssite er ook meteen daarna afgehaald :') :X
Haha, ben jij zelf autist?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:05:50 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180901568
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als je een laagopgeleide, lelijke, saaie, seksueel gefrustreerde en niet bijster sociale man bent, ben je helaas overal de verliezer. Al lukt het velen nog wel om er iets van te maken. Zo een datingsite gaat verder. Als je een redelijk uitziende, hoogopgeleide man, met een prima sociaal leven en wat normale hobby's bent, dan is het nog een hele sport om reacties te krijgen (en dat blijkt ook uit het advies dat zulke mannen krijgen).
Ik ben een redelijk uitziende, hoogopgeleide man met een prima sociaal leven en een ICT baan (en dan geeneens manager). Alleen mn hobbies zijn dan niet zo standaard.

Maar aanspraak krijgen is geen enkel probleem. Het gaat er vooral om de ongeschreven regels te kennen en het schrijven van prikkelende teksten te beheersen.

quote:
De hele eisenlijstjes verdwijnen doorgaans de prullenbak in wanneer iemand in de smaak valt. Kinderwens is meestal de enige waar je echt rekening mee moet houden.

Het is als van die bedrijven die vacatures maken waar ze 100 eisen en uiteindelijk al blij zijn met 50. Maar ze kunnen altijd hopen dat 100 een brief schrijft.

En hagel schieten werkt dus duidelijk averechts, al wil dat bij velen toch niet doordringen.
pi_180901613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Haha, ben jij zelf autist?
Jups.
Twiddel
pi_180901623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben een redelijk uitziende, hoogopgeleide man met een prima sociaal leven en een ICT baan (en dan geeneens manager). Alleen mn hobbies zijn dan niet zo standaard.

Maar aanspraak krijgen is geen enkel probleem. Het gaat er vooral om de ongeschreven regels te kennen en het schrijven van prikkelende teksten te beheersen.

[..]

De hele eisenlijstjes verdwijnen doorgaans de prullenbak in wanneer iemand in de smaak valt. Kinderwens is meestal de enige waar je echt rekening mee moet houden.

Het is als van die bedrijven die vacatures maken waar ze 100 eisen en uiteindelijk al blij zijn met 50. Maar ze kunnen altijd hopen dat 100 een brief schrijft.

En hagel schieten werkt dus duidelijk averechts, al wil dat bij velen toch niet doordringen.
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:07 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Jups.
Daten?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:14:43 #174
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180901781
Foto met een riem en trui van Gucci en Hermes tasje werkt bij mij heel goed, ze zien dat je geld te besteden hebt en happen zeer gewillig. Daarnaast gewoon een vlot babbeltje voeren en je bent binnen.
AZ
ALKMAAR
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:16:27 #175
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180901818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

...die de kunst van prikkelende teksten schrijven beheerst.

Maar snap je dat met hoe de verhoudingen ervoor staan dat nooit voor alle mannen kan gelden? Om er bovenuit te steken moet er altijd een groep zijn om onderop te hangen.

Zouden al die mannen leren goede prikkelende teksten te schrijven en zich geweldig te promoten, dan gaat de lat weer hoger liggen en blijven er nieuwe achterblijvers over. Misschien ben jij dat dan wel, dus wees maar blij dat ze dat niet leren. :P
pi_180901839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:14 schreef Durmada het volgende:
Foto met een riem en trui van Gucci en Hermes tasje werkt bij mij heel goed, ze zien dat je geld te besteden hebt en happen zeer gewillig. Daarnaast gewoon een vlot babbeltje voeren en je bent binnen.
nektasje?
pi_180901994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:14 schreef Durmada het volgende:
Waarom zou je zo'n persoon willen daten?
Als je gewoon jezelf bent en iemand hapt, dan is dat tenminste om jou zelf.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:49:18 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180902413
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

...die de kunst van prikkelende teksten schrijven beheerst.

Maar snap je dat met hoe de verhoudingen ervoor staan dat nooit voor alle mannen kan gelden? Om er bovenuit te steken moet er altijd een groep zijn om onderop te hangen.
Voor alle mannen niet nee. Maar ik spreek het individu aan dat wel ambitie heeft om succes te hebben en het beter te doen dan de ander.

En zo moeilijk is het niet om prikkelende teksten te schrijven. Je moet alleen wel bereid zijn er energie in te steken.

quote:
Zouden al die mannen leren goede prikkelende teksten te schrijven en zich geweldig te promoten, dan gaat de lat weer hoger liggen en blijven er nieuwe achterblijvers over. Misschien ben jij dat dan wel, dus wees maar blij dat ze dat niet leren. :P
Nouja zouden in het theoretische geval al die mannen dat doen, dan zouden er wellicht ook meer vrouwen online daten. Ik kan me ook ged voorstellen dat veel vrouwen het mijden vanwege de niet al te vleiende aandacht die ze krijgen.

En omdat er net iets meer mannen dan vrouwen zijn is er uiteraard wel een bezinksel van mannen dat overblijft. Maar ik mag hopen dat de meeste mannen hier op FOK zich wel iets beter ontwikkeld hebben dan hen. Daarnaast nog steeds best wat vrouwen die overblijven.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:53:18 #179
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180902489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

nektasje?
Dat is voor paupers :r
AZ
ALKMAAR
  donderdag 2 augustus 2018 @ 18:54:32 #180
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180902522
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:25 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom zou je zo'n persoon willen daten?
Als je gewoon jezelf bent en iemand hapt, dan is dat tenminste om jou zelf.
De looks, de status. Ik leef maar een keer, dan moet ik het er ook van nemen,
AZ
ALKMAAR
pi_180902859
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Voor die hoogopgeleide vrouwen is het andersom. Hoogopgeleide mannen daten vaak ook nog lageropgeleide vrouwen. Daarnaast komen er elk jaar meer hoogopgeleide vrouwen dan mannen bij. Verschil is natuurlijk wel dat die vrouwen ook bij zichzelf te rade kunnen gaan waarom die mannen wel 'omlaag' kunnen daten en zij niet. Als je in een specifieke omgeving gewoon zwaar in de meerderheid bent is dat nog wel een beetje anders.

Vrouwen houden zelf patriarchische gedachtengoed in stand, net zoals dat mannen de leiding moeten nemen, meer moeten verdienen dan de vrouw, initiatief moeten nemen, etc, etc.
pi_180903119
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen houden zelf patriarchische gedachtengoed in stand, net zoals dat mannen de leiding moeten nemen, meer moeten verdienen dan de vrouw, initiatief moeten nemen, etc, etc.
Profiteer ervan. Je laat al meteen een groot deel van de mannen achter je als je initiatief neemt en van de rest kun je 90% achter je laten als je niet direct gaat voor in haar broekje komen.
pi_180904519
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:12 schreef Cockwhale het volgende:

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had. Maar dat soort meningen raken altijd snel in de vergetelheid

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:49 schreef Hexagon het volgende:

Voor alle mannen niet nee. Maar ik spreek het individu aan dat wel ambitie heeft om succes te hebben en het beter te doen dan de ander.

En zo moeilijk is het niet om prikkelende teksten te schrijven. Je moet alleen wel bereid zijn er energie in te steken.
Haha mee eens. "waarom zou ik er energie in steken als ik toch in de friendzone blijf hangen" . Waarom zou ik mn best doen voor een sollicitatie als het toch niet bij voorbaat al 100% gegarandeerd is dat ik die baan krijg?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180904537
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had. Maar dat soort meningen raken altijd snel in de vergetelheid
owwww
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:27:38 #185
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180905535
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende vrouwengedrag. Waarom kan het niet gewoon gaan om dat jullie het leuk hebben samen en hij in ieder geval geen patser is? Waarom moet het gelijk weer een afknapper zijn als hij meer verdient?
pi_180905821
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende vrouwengedrag. Waarom kan het niet gewoon gaan om dat jullie het leuk hebben samen en hij in ieder geval geen patser is? Waarom moet het gelijk weer een afknapper zijn als hij meer verdient?
Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende mannengedrag. Waarom is het niet goed als de vrouw een rijke patser wil, maar ook weer niet goed als de vrouw een man wil met hetzelfde inkomen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180906359
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Tja.. voor mij is de laatste datingsite 8 jaar geleden, maar toen vonden de vrouwen het wel interessant als je hbo(+) had en een mooi carrière vooruitzicht. Dat in combinatie met een gepersonaliseerde bericht en je kans op überhaupt een antwoord steeg alweer.

Bij mij was het ook drama, maar na wat gegoogle en daarna je eigen persoonlijke draai eraan te geven kan je ze wel zo ver krijgen. Oja.. vergeet ook niet dat je niet continu alleen de meest spatzuivere lekkere dames kiest, terwijl je zelf een 6je bent.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:32:58 #188
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180907026
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Toch is dat ook weer van dat typische veeleisende mannengedrag. Waarom is het niet goed als de vrouw een rijke patser wil, maar ook weer niet goed als de vrouw een man wil met hetzelfde inkomen?
Omdat het gelijk weer 'afknapper nummer 1' is. Waarom gelijk zo overdreven?

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:05 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Tja.. voor mij is de laatste datingsite 8 jaar geleden, maar toen vonden de vrouwen het wel interessant als je hbo(+) had en een mooi carrière vooruitzicht. Dat in combinatie met een gepersonaliseerde bericht en je kans op überhaupt een antwoord steeg alweer.

Bij mij was het ook drama, maar na wat gegoogle en daarna je eigen persoonlijke draai eraan te geven kan je ze wel zo ver krijgen. Oja.. vergeet ook niet dat je niet continu alleen de meest spatzuivere lekkere dames kiest, terwijl je zelf een 6je bent.
Ik denk dat dat nog steeds vaak zo is. De vrouwen die per se lageropgeleid willen lijken ne de uitzondering.
pi_180907296
quote:

[..]

Mij hoor je dat niet zeggen. Ergens op het forum zei ik dat afknapper nr 1 was als de man meer verdiende of dingen beter voor elkaar had.
Ok, that hurts... ;)

Waarom is dat een afknapper?
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:54:04 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180907484
Wat? Knappen mensen af omdat iemand meer of minder verdient? :')

Nouja, zulk volk moet je sowieso met een grote boog omheen lopen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180907640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteraard, maarja, echt, de meest matige vrouwen qua uiterlijk hebben op een tinder bijvoorbeeld zo 100+ matches, zonder profieltekst, het is wél gigantisch scheef verdeelt.

En op basis van foto's moet je eens proberen een model als profielfoto neer te zetten, zie je het verschil.

Je maakt het jezelf wel een tandje moeilijk hoor op Tinder als man als je niet hele goede foto's hebt met een goeie bakkus erop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180907671
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

_O- damn. Echt, 50% van de vrouwen is knettergek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180907771
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo dat is een flink percentage
pi_180907799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:11 schreef momentius het volgende:

[..]

Zo dat is een flink percentage
Jajoh maar ook op een positieve manier gek hoor. Maar ook genoeg op een negatieve manier. Al die eisenlijstjes die je inderdaad op Tinder tegenkomt, flikker toch op.
pi_180907811
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jup, maar minimaal 50% van de mannen ook.. 💁
pi_180907821
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jup, maar minimaal 50% van de mannen ook.. 💁
Waar hoor ik thuis? :7
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:14:42 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180907832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh maar ook op een positieve manier gek hoor. Maar ook genoeg op een negatieve manier. Al die eisenlijstjes die je inderdaad op Tinder tegenkomt, flikker toch op.
Al die eisenlijstjes :? Je bent weer schromelijk aan het overdrijven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180907843
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Al die eisenlijstjes :? Je bent weer schromelijk aan het overdrijven.
Je komt ze genoeg tegen. Maar waarschijnlijk valt het al op als 1% het in het profiel heeft staan daar niet van.
pi_180907870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar hoor ik thuis? :7
Compleet gestoord :*
  donderdag 2 augustus 2018 @ 23:17:13 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180907884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, maarja, echt, de meest matige vrouwen qua uiterlijk hebben op een tinder bijvoorbeeld zo 100+ matches, zonder profieltekst, het is wél gigantisch scheef verdeelt.

En op basis van foto's moet je eens proberen een model als profielfoto neer te zetten, zie je het verschil.

Je maakt het jezelf wel een tandje moeilijk hoor op Tinder als man als je niet hele goede foto's hebt met een goeie bakkus erop.
Ja maar er is meer dan alleen Tinder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')