abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180908820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:10 schreef momentius het volgende:

[..]

Ik hou jou voortaan in de gaten
Doe wat je niet laten kunt, zolang ik er maar geen last van heb..
pi_180908839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:11 schreef momentius het volgende:

[..]

Na jou :W
:')
pi_180908844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Doe wat je niet laten kunt, zolang ik er maar geen last van heb..
Ow dat ga je niet hebben, daar zorg ik wel voor
pi_180909016
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Man ga lekker op je Sega spelen :W
Ik begrijp ineens de opmerking. Zou willen dat ik het nog steeds niet wist overigens...
pi_180909243
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik begrijp ineens de opmerking. Zou willen dat ik het nog steeds niet wist overigens...
_O-
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:49:02 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180909579
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

leg uit :D
pi_180909619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

leg uit :D
Heb eerder al weleens verteld dat Sega de bijnaam is voor mijn dingdong
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:58:53 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180909769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:50 schreef momentius het volgende:

[..]

Heb eerder al weleens verteld dat Sega de bijnaam is voor mijn dingdong
Zag het topic, ik voel je man. Is de visite eindelijk weg, jij denkt ik sla nu mijn slag. Maar op het moment dat je erop wil duiken heeft mevrouw besloten 'te gaan relaxen' :') Dat is de leef tegenwoordig maat, wen er maar aan.
pi_180909785
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zag het topic, ik voel je man. Is de visite eindelijk weg, jij denkt ik sla nu mijn slag. Maar op het moment dat je erop wil duiken heeft mevrouw besloten 'te gaan relaxen' :') Dat is de leef tegenwoordig maat, wen er maar aan.
Nou ja bent de enige die het echt snapt de rest hier lult en lacht maar wat zwakzinnig omdat hun opblaaspop nooit nee zegt
pi_180912477
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:

Vrouwen zijn veel knapper joh dan mannen.
Begint al in de jeugd: mooie prinses en prins die komt redden, wordt nu vervangen door iets anders door het feminisme maar weet niet of het zoden aan de dijk zet.
Vervolgens marketing gericht op de schoonheid verhogen van vrouwen en de activiteit , sportiviteit, slimheid, status, rijkdom enz verhogen van mannen.
Voor mannen is het niet stoer om alleen maar mooi te zijn.
Voor mannen is het niet stoer om gevoelige teksten op datingsites te zetten, die vrouwen mooi kunnen vinden.
Vrouwen kunnen een profiel aanmaken zoals mannen dus met activiteiten enz. Dat wordt volgens mij ook wel gedaan.
Omgekeerd, mannen die een profiel aanmaken zoals vrouwen, waarin ze hun eigen eisenlijst neerzetten, dat wordt bijna nooit gedaan. Terwijl het juist een pluspunt kan zijn, mots niet iets oppervlakkigs dat alleen om uiterlijk , status of gedienstigheid gaat. Als vrouw weet je direct waar je aan toe bent. De man is dan eerlijk, vond het belangrijk genoeg om over na te denken, je ziet direct of je erbij past en als je er dan bij past ben je pas echt speciaal.
Pas je er niet bij maar maakt ie een uitzondering ben je ook pas echt speciaal.
Heeft de man helemaal geen eisen en gaat het hem alleen om de seks dan voel je je een gebruiksvoorwerrp als hij aandacht aan je schenkt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180912727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:59 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja bent de enige die het echt snapt de rest hier lult en lacht maar wat zwakzinnig omdat hun opblaaspop nooit nee zegt
Of je doet wat beter je best horizontaal en je wordt door je vriendin besprongen.

Moet je wel stoppen met de whiny bitch uithangen, want daar droogt iedere vrouw van op.
pi_180912863
Veel dating sites hebben ook nog iets wat veel mensen niet weten. Beide partijen moeten betalend lid zijn om te kunnen reageren. Dus als de dame waar je iets naartoe stuurt geen lid is, kan ze niets terug sturen.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_180913404
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Begint al in de jeugd: mooie prinses en prins die komt redden, wordt nu vervangen door iets anders door het feminisme maar weet niet of het zoden aan de dijk zet.
Vervolgens marketing gericht op de schoonheid verhogen van vrouwen en de activiteit , sportiviteit, slimheid, status, rijkdom enz verhogen van mannen.
Voor mannen is het niet stoer om alleen maar mooi te zijn.
Voor mannen is het niet stoer om gevoelige teksten op datingsites te zetten, die vrouwen mooi kunnen vinden.
Vrouwen kunnen een profiel aanmaken zoals mannen dus met activiteiten enz. Dat wordt volgens mij ook wel gedaan.
Omgekeerd, mannen die een profiel aanmaken zoals vrouwen, waarin ze hun eigen eisenlijst neerzetten, dat wordt bijna nooit gedaan. Terwijl het juist een pluspunt kan zijn, mots niet iets oppervlakkigs dat alleen om uiterlijk , status of gedienstigheid gaat. Als vrouw weet je direct waar je aan toe bent. De man is dan eerlijk, vond het belangrijk genoeg om over na te denken, je ziet direct of je erbij past en als je er dan bij past ben je pas echt speciaal.
Pas je er niet bij maar maakt ie een uitzondering ben je ook pas echt speciaal.
Heeft de man helemaal geen eisen en gaat het hem alleen om de seks dan voel je je een gebruiksvoorwerrp als hij aandacht aan je schenkt.
Ach, ik heb het idee dat dit gewoon op biologisch niveau voor een groot deel bepaald is, de man is fysiek sterker en kan de vrouw beschermen. Sport en weet ik veel wat staat daarvan in het verlengde. Niet alles is een social construct, en daarnaast, who gives a fuck als het wel zo is? Nadeel van een eisenlijstje is dat het heel snel negatief overkomt, daar heb ik een gruwelijke hekel aan en ik denk vrouwen ook wel, mannen willen alles neuken wat los en vast zit dus vergeven het eerder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:31:22 #289
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180913512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:48 schreef boegschroef het volgende:
Veel dating sites hebben ook nog iets wat veel mensen niet weten. Beide partijen moeten betalend lid zijn om te kunnen reageren. Dus als de dame waar je iets naartoe stuurt geen lid is, kan ze niets terug sturen.
Bij die nieuwe, Happy Pancake, is dat niet. Alles is gratis. Berichtjes, likes etc.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:08:46 #290
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180914287
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan nog vind ik vrouwen heel veel mooier. ;)
Meestal zo als hetero man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180914609
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is?
Nerd gespot :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180917503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:06 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Yup, ik ben stuk
Vrouwen ruiken dat van 200 meter ver af. Mannen die niet lekker in hun vel zitten / negatief zijn worden als de PEST vermeden. Ik merk dat namelijk zelf altijd heel erg goed, na een relatiebreuk zit ik makkelijk 3-6 maanden in een vette dip. Vrouwen hebben in die periode gewoon 0,0 interesse, wat ik ook doe!!

Ik ben niet goed in alleen zijn en ben als gevolg daarvan "teveel" op zoek, Ook dat vinden ze niet leuk, het is best vreemd maar meestal als ik hetpunt bereik "laat maar zitten allemaal ik geef het op fuck it ik ga gewoon alleen verder" dan gebeuren er niet lang daarna weer positieve dingen, vrouwen komen opeens weer aanwaaien.

Je moet gewoon accepteren dat je niemand hebt, zodat je niet deverkeerde vibe uitstraalt.
En die social skills, ja, lastig, ik ben zeer sociaal, maar je moet gewoon out of jhe comfort zone gaan en zonder verwachtingen, meer kun ej niet doen
pi_180940508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Via relatieplanet mijn vrouw leren kennen.
Ondertussen 12 jaar samen, 5 jaar getrouwd en 3 kids.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:16:06 #294
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_180946000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Boehoe het is de schuld van iedereen behalve die van mij ;(
pi_180960501
Net als in real life dating: kwestie van doorzetten en volhouden. Er zijn veel verschillende type mensen, het is onwaarschijnlijk dat het gemakkelijk verloopt.

Niet iedereen is jouw smaak, jij bent ook niet ieders smaak. Voordat je diegene vindt, moet je wel wat geincasseerd hebben. Dat hoort erbij.
pi_180961736
Laten we eerlijk zijn, het is ook pijnlijk om in de rij te staan met 20+ mannen op zo’n dating site. De vrouw in kwestie heeft twee borsten, wat lang haar en een gemiddeld gezicht, waarvan je denkt is dat nou zo bijzonder! Is dit waar ik mijn tijd en energie aan kwijt ben.
pi_180961828
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:16 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Boehoe het is de schuld van iedereen behalve die van mij ;(
Hij vertelt toch gewoon hoe het zit. Hij zit niet te janken erover ofzo. Rare reactie geef je
pi_180964109
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 15:26 schreef Yiwei het volgende:
Net als in real life dating: kwestie van doorzetten en volhouden. Er zijn veel verschillende type mensen, het is onwaarschijnlijk dat het gemakkelijk verloopt.

Niet iedereen is jouw smaak, jij bent ook niet ieders smaak. Voordat je diegene vindt, moet je wel wat geincasseerd hebben. Dat hoort erbij.
Echter, zijn er smaken die vrijwel iedereen lust. En smaken die niemand lust.
pi_180964406
Op elk potje past een dekseltje
pi_180964423
Maar ja het is wel zo dat gewoon voor mannen spieren meestal mooi worden gevonden en voor vrouwen weer andere dingen. Zo werkt dat nou eenmaal, dus als je geen spieren hebt dan heb je nou eenmaal een beetje achterstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')