Krijg je Rosé van,vandaar dat haar, vandaag is roodddddddquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Marco Borsato ook de meest weerzinwekkende muziek die er is maar ja die prachtige ogen en die mooie bos haar gooien meteen een hoop water bij de wijn
Wat jij dacht dat we al een relatie hadden, ik het niet zo zag en nog gewoon doorging met andere meiden te neuken, jij zwanger werd van een tweeling een 7 jaar geleden en ik het toen pas als een relatie begon te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij ermee bedoelde?
Nee, maar dat snap ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet volledig, ik had bijv. geen gemillimeterd haar
Vrouwen zijn veel knapper joh dan mannen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:52 schreef VEM2012 het volgende:
Mensen eindigen nu eenmaal vooral met een partner van gelijke aantrekkelijkheid (in ruime zin).
Jij klinkt verliefd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Marco Borsato ook de meest weerzinwekkende muziek die er is maar ja die prachtige ogen en die mooie bos haar gooien meteen een hoop water bij de wijn
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn veel knapper joh dan mannen.
Zeker wel.quote:
Dat zien ze zelf nog wel eens anders. Mijn schatje is werkelijk stunning (niet alleen mijn mening, commentaar op haar uiterlijk van anderen (waaronder mijn exquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken, ik ben gewoon extreem knap en extreem sexyquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar dat snap ik.
De reden waarom ik het vraag is dat het goed is om als je een eisenlijst hebt je te spiegelen aan dat niveau. Mensen eindigen nu eenmaal vooral met een partner van gelijke aantrekkelijkheid (in ruime zin).
Dus als je zoekt naar de prins op het witte paard, moet je zelf niet op een Belgische knol aan komen rijden.
Zeggen alle mannen die boven hun league jagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken, ik ben gewoon extreem knap en extreem sexy
Dan nog vind ik vrouwen heel veel mooier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:01 schreef momentius het volgende:
Mannen en vrouwen zijn gemiddeld gesproken gewoon even knap hoor.
O je bent er zo een.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Dat alsquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij klinkt verliefd.
Zorg dat als die fase voorbij is ze geleerd heeft dat jij de muziek bepaalt als je thuis bent. Anders gaat het niet lang duren.
Ja oke maar dat is ik 'vind' in plaats van het 'is'. sovisicus begrijpt dat niet echt heb ik het ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik vrouwen heel veel mooier.
Alsof hij betrouwbaar is, hij kan een lucifersdoosje nog aantrekkelijk vinden als het de juiste vorm heeftquote:
Ik vind vrouwen ook veel mooier dan mannen.. Vind mannen geiler, maar vrouwen mooierquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik vrouwen heel veel mooier.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:08 schreef momentius het volgende:
[..]
Alsof hij betrouwbaar is, hij kan een lucifersdoosje nog aantrekkelijk vinden als het de juiste vorm heeft
Oke ja nou mooi dat we allemaal wat vinden, heel knap en open dat we onze meningen zo uitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook veel mooier dan mannen.. Vind mannen geiler, maar vrouwen mooier
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:08 schreef momentius het volgende:
[..]
Alsof hij betrouwbaar is, hij kan een lucifersdoosje nog aantrekkelijk vinden als het de juiste vorm heeft
Man ga lekker op je Sega spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:09 schreef momentius het volgende:
[..]
Oke ja nou mooi dat we allemaal wat vinden, heel knap en open dat we onze meningen zo uiten
Na jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Man ga lekker op je Sega spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |