abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180878794
De meeste meiden reageren niet, of heel weinig.

Als ik vraag waarom is het antwoord bijna altijd hetzelfde.
Meiden, vooral leuke meiden worden helemaal kapot gegooid met berichten.
Ze hebben geen zin om iedereen te leren kennen want waarom zou jij voorrang hebben op 100 anderen jongens die zij ook nog niet kent.

Veel jongens waarschijnlijk met nep profielen, jongens die er ''perfect'' uitzien.
Of zelfs meiden met nep profielen.

En hier ben ik, een vrij anti sociaal persoon.
Geen mensen mens.
Aan het proberen een echte waardevolle relatie te vinden.

Is hier iemand die in het echt durft op meiden af te gaan en een beetje te flirten?
Zijn hier meiden die mij kunnen vertellen of zij dit wel of niet waarderen.

Ik heb totaal geen ervaring zoals ''players'' pff, altijd walgelijk gevonden.

Moet ik gedwongen in mijn eentje sociaal worden alleen om een meid te ontmoeten?

Ik zit vast, en het is zeer deprimerend want veel thuis zitten helpt zeer zeker niet, duh.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:44:13 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878820
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.

En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180878836
Datingsites werken wel. Je moet gewoon je best doen. Ook niet sociale mensen kunnen daar best wel iets uithalen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:45:45 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180878846
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met dating.fok.nl ^O^
pi_180878847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:44 schreef Dven het volgende:
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.

En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:46:57 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?' :')

Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo? :D _O- Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180878874
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
pi_180878893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo? :D _O- Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:48:21 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:48:52 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180878904
quote:
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:49:04 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
Interesseert mij dat nou hoeveel kerels er tegen haar praten?
pi_180878916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:49:31 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:49 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
Ja
pi_180878945
quote:
Dating sites bestaan al 20 jaar, en hebben al die tijd voor flink wat mensen, waaronder ik, prima gewerkt. En dan kom jij hier vertellen dat het op basis van jou korte ervaring dat mensen gek zijn of liegen? Ik denk dat ik het probleem wel snap.
pi_180878950
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Goed gedaan, voor mij werkt het helaas niet. Meiden nemen de tijd niet dus ik kan zeggen wat ik wil, ondertussen chatten ze met nog veel meer anderen jongens.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:51:43 #16
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180878952
Vroeger wel eens getindert, paar keer wat afgesproken met verschillende meiden maar uiteindelijk de liefde van me leven ontmoet in de club. Zoals het hoort. Datingssites zijn leuk om te neuken maar relaties werken niet op die manier.
#KICKOUTZP
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:56:40 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180879045
- Als je niet normaal / vriendelijk kan reageren, blijf dan a.u.b. weg -

[ Bericht 90% gewijzigd door STING op 01-08-2018 17:59:33 ]
pi_180879122
Het duizendste topic hierover en het ligt nooit aan Ts maar aan anderen.

Via chat of mail lijkt het mij veel moeilijker. Houding, uitdrukkingen en intonatie mis je allemaal en die ander ook. Je zal wel een beetje lekker moeten kunnen typen wilt je dan opvallen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:00:38 #19
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180879124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is toch niet prima vriend? Waarom moet ik een poëziecursus volgen om één of ander wicht dat blij mag zijn dat ik tegen d'r praat zover te krijgen om mij een bericht te sturen en te vereren met de kans om door nog 20 van haar hoepels te springen voor ze mij de kans geeft om een keer in het echt voor haar eten te betalen?

Dan kan ik toch beter gewoon een beetje praten met een meisje dat ik toevallig in de trein tegenkom, of in een café, of in het park. Datingsites verpesten de markt compleet. De verhoudingen worden absurd scheef op die ongein.
pi_180879153
Topic opgeschoond. Op de persoon spelen mag achterwege gelaten worden. Bedankt.
pi_180879164
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.

Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.

Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.

Hopelijk word dit begrepen.

Sorry voor mijn gescheld.
pi_180879197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Je bent te saai. Simpel as that.

Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
pi_180879221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je bent te saai. Simpel as that.

Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.

En ik ga heus niet elke meid vragen waarom ze niet reageert. Dit deed ik pas na dat ik lang genoeg van vele geen reactie heb gekregen.
pi_180879222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.

Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.

Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.

Hopelijk word dit begrepen.

Sorry voor mijn gescheld.
Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.

Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
pi_180879230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.

Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
Yup, ik ben stuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')