Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:44 schreef Dven het volgende:
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.
En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'
Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo?![]()
Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Interesseert mij dat nou hoeveel kerels er tegen haar praten?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smhquote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:49 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
Dating sites bestaan al 20 jaar, en hebben al die tijd voor flink wat mensen, waaronder ik, prima gewerkt. En dan kom jij hier vertellen dat het op basis van jou korte ervaring dat mensen gek zijn of liegen? Ik denk dat ik het probleem wel snap.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Goed gedaan, voor mij werkt het helaas niet. Meiden nemen de tijd niet dus ik kan zeggen wat ik wil, ondertussen chatten ze met nog veel meer anderen jongens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Dat is toch niet prima vriend? Waarom moet ik een poëziecursus volgen om één of ander wicht dat blij mag zijn dat ik tegen d'r praat zover te krijgen om mij een bericht te sturen en te vereren met de kans om door nog 20 van haar hoepels te springen voor ze mij de kans geeft om een keer in het echt voor haar eten te betalen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'
Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo?![]()
Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Je bent te saai. Simpel as that.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je bent te saai. Simpel as that.
Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.
Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.
Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.
Hopelijk word dit begrepen.
Sorry voor mijn gescheld.
Yup, ik ben stukquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.
Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |