Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:44 schreef Dven het volgende:
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.
En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'
Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo?![]()
Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Interesseert mij dat nou hoeveel kerels er tegen haar praten?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smhquote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:49 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
Dating sites bestaan al 20 jaar, en hebben al die tijd voor flink wat mensen, waaronder ik, prima gewerkt. En dan kom jij hier vertellen dat het op basis van jou korte ervaring dat mensen gek zijn of liegen? Ik denk dat ik het probleem wel snap.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Goed gedaan, voor mij werkt het helaas niet. Meiden nemen de tijd niet dus ik kan zeggen wat ik wil, ondertussen chatten ze met nog veel meer anderen jongens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Dat is toch niet prima vriend? Waarom moet ik een poëziecursus volgen om één of ander wicht dat blij mag zijn dat ik tegen d'r praat zover te krijgen om mij een bericht te sturen en te vereren met de kans om door nog 20 van haar hoepels te springen voor ze mij de kans geeft om een keer in het echt voor haar eten te betalen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?'
Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo?![]()
Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Je bent te saai. Simpel as that.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je bent te saai. Simpel as that.
Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.
Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.
Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.
Hopelijk word dit begrepen.
Sorry voor mijn gescheld.
Yup, ik ben stukquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.
Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
Ik hoef niet eens te weten wat je zegt. Het feit dat ze niet met jou gaan zegt al dat je niet interessant genoeg bent. Maar lees mijn andere post. Fix eerst jezelf, dan word je vanzelf interessant genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.
En ik ga heus niet elke meid vragen waarom ze niet reageert. Dit deed ik pas na dat ik lang genoeg van vele geen reactie heb gekregen.
Ik stel helemaal nergens 'hoe goed ik het wel kan'. Enige wat ik in den beginne stelde was dat datingsites wel degelijk werken en dat het probleem dus bij jou zal moeten liggen en de tips die ik geef daar doe je ronduit niets mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.
Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.
Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.
Hopelijk word dit begrepen.
Sorry voor mijn gescheld.
Toen ik nog op school zat had ik genoeg meiden die mij leuk vonden. Toen was ik nog niet toe aan een relatie, dit is niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te weten wat je zegt. Het feit dat ze niet met jou gaan zegt al dat je niet interessant genoeg bent. Maar lees mijn andere post. Fix eerst jezelf, dan word je vanzelf interessant genoeg.
Misschien eerst daar gewoon maar iets mee doen voor je druk op zoek gaat naar een vriendin. Hoe kan je een ander gelukkig maken als je het met jezelf niet eens bent?quote:
Zoek andere vrienden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat had ik genoeg meiden die mij leuk vonden. Toen was ik nog niet toe aan een relatie, dit is niet zo heel lang geleden.
Nu ontmoet ik geen meiden omdat mijn vrienden net als ik altijd veel gamede.
Ik wil met gamen stoppen maar dat is vrij lastig als je geen een vriend hebt die met je dingen kan ondernemen snappie.
Misschien wel omdat ik gelukkiger was toen ik nog samen was met mijn ex vriendin, dat was ongeveer 5 maanden geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien eerst daar gewoon maar iets mee doen voor je druk op zoek gaat naar een vriendin. Hoe kan je een ander gelukkig maken als je het met jezelf niet eens bent?
Nooit je frustraties over vrouwen op een andere vrouw afreageren. Daarmee jaag je een vrouw echt weg. Andersom ook trouwens... een vrouw die bitchy naar jou doet vanwege slechte ervaringen met andere mannen is echt vreselijk onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef Kerel21 het volgende:
[..]
En ik ga heus niet elke meid vragen waarom ze niet reageert. Dit deed ik pas na dat ik lang genoeg van vele geen reactie heb gekregen.
Snap ik, omdat ik nu even gefrustreerd ben wilt niet zeggen dat ik altijd zo benquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nooit je frustraties over vrouwen op een andere vrouw afreageren. Daarmee jaag je een vrouw echt weg. Andersom ook trouwens... een vrouw die bitchy doet vanwege slechte ervaringen met andere mannen is echt vreselijk onaantrekkelijk.
Een single-reis boeken kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:11 schreef Kerel21 het volgende:
Ik ga me wel opgeven voor een tennis vereniging ofzo.
Het is een begin
Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder. Nieuwe apps en sites zijn niet de oplossing. Gewoon lekker op een normale manier met mensen praten. Iemand zei dat mensen het al 20 jaar met datingsites doen en het prima werkt, maar mensen deden het al 199.980 jaar zonder en dat werkte ook best.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tinder is misschien meer iets voor je. Dan wordt de eerste schifting al gemaakt zonder een woord te wisselen en heb je iig al een geïnteresseerde/nieuwsgierige match i.p.v. iemand die jou helemaal niet eens geselecteerd heeft.
En vragen als "waarom reageer je niet" idd achterwege laten.
Compleet mee eensquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder. Nieuwe apps en sites zijn niet de oplossing. Gewoon lekker op een normale manier met mensen praten. Iemand zei dat mensen het al 20 jaar met datingsites doen en het prima werkt, maar mensen deden het al 199.980 jaar zonder en dat werkte ook best.
Datingsites zijn leuk voor erbij, of als ze je juist goed liggen, maar als dat tegenvalt kan je beter moeite stoppen in werken aan hoe je in het echt vrouwen tegenkomt dan hoe je beter wordt in datingsites of de juiste vindt. Fuck die shit, wijzig gewoon je tactiek. Scheelt al die vrouwen ook weer dat 158e berichtje waardoor de verhoudingen een tikje minder scheef worden voor de achterblijvers.
Ik snap dat het lastig kan zijn om uit een sociaal isolement te stappen. Je geeft aan dat je veel gamed, er zijn tegenwoordig op genoeg gamer chicks, bezoek anders een keer wat lan party's of andere game gerelateerde evenementen? Dan heb je een gemeenschappelijke interesse waardoor je veel makkelijker sociaal kan inhaken. Maar ga er wel heen met de intentie om mensen te ontmoeten/nieuwe vrienden te maken, niet met de intentie dat je persee een gamer chick moet leren kennen.quote:
We weten niet hoe TS eruit ziet dus dat valt nog te bezien, en Tinderen met 0 matches is langer vol te houden dan telkens berichtjes sturen naar vrouwen en geen antwoord krijgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder.
Ik overweeg wel met een psycholoog te praten, ik denk heel veel vooruit en leef nooit in het moment. Hierdoor ontstaan bijna alle problemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:18 schreef schaapblaat het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig kan zijn om uit een sociaal isolement te stappen. Je geeft aan dat je veel gamed, er zijn tegenwoordig op genoeg gamer chicks, bezoek anders een keer wat lan party's of andere game gerelateerde evenementen? Dan heb je een gemeenschappelijke interesse waardoor je veel makkelijker sociaal kan inhaken. Maar ga er wel heen met de intentie om mensen te ontmoeten/nieuwe vrienden te maken, niet met de intentie dat je persee een gamer chick moet leren kennen.
En wat de rest zegt inderdaad, het is belangrijk dat je zelf lekker in je vel zit. Heb je wel eens met een psycholoog gebabbeld?
Zorg er dan voor dat ze die kant willen leren kennen. Je geeft ze geen reden om dieper op je in te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:14 schreef Kerel21 het volgende:
In het echt zorgen dat een meid mij leuk vind is veel makkelijker voor me.
Maar niet als ik naar vreemde meiden moet stappen.
Als er al een gesprek plaatsvind en het gebeurt op een natuurlijkere manier, zo gefixt.
Dus.. ik moet nieuwe vrienden zoeken.. en nog niet denken aan een relatie i guess.
Maar damn, ondanks wat van mij gedacht wordt, als meiden eens de kans namen om mij te leren kennen. Zo slecht ben ik niet eens.
Hier lijken de oordelen al klaar te liggen omdat ik helemaal met zak en as door de grond ben gezakt en absoluut mijn slechtste kant laat zien
Ik weet dat je probeerd te helpen, maar deze berichten irriteren momenteel een beetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat ze die kant willen leren kennen. Je geeft ze geen reden om dieper op je in te gaan.
Door in zak en as te zitten stoot je mensen af. Niemand wil negatieve energie voelen van iemand, en geloof me, dit straal je ook uit richting vrouwen als je je zo voelt.
Nogmaals, fix eerst jezelf en kijk niet zo naar externe factoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |