abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180878794
De meeste meiden reageren niet, of heel weinig.

Als ik vraag waarom is het antwoord bijna altijd hetzelfde.
Meiden, vooral leuke meiden worden helemaal kapot gegooid met berichten.
Ze hebben geen zin om iedereen te leren kennen want waarom zou jij voorrang hebben op 100 anderen jongens die zij ook nog niet kent.

Veel jongens waarschijnlijk met nep profielen, jongens die er ''perfect'' uitzien.
Of zelfs meiden met nep profielen.

En hier ben ik, een vrij anti sociaal persoon.
Geen mensen mens.
Aan het proberen een echte waardevolle relatie te vinden.

Is hier iemand die in het echt durft op meiden af te gaan en een beetje te flirten?
Zijn hier meiden die mij kunnen vertellen of zij dit wel of niet waarderen.

Ik heb totaal geen ervaring zoals ''players'' pff, altijd walgelijk gevonden.

Moet ik gedwongen in mijn eentje sociaal worden alleen om een meid te ontmoeten?

Ik zit vast, en het is zeer deprimerend want veel thuis zitten helpt zeer zeker niet, duh.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:44:13 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878820
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.

En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180878836
Datingsites werken wel. Je moet gewoon je best doen. Ook niet sociale mensen kunnen daar best wel iets uithalen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:45:45 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180878846
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met dating.fok.nl ^O^
pi_180878847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:44 schreef Dven het volgende:
Datingsites werken prima zolang je er maar een beetje uitziet.

En maak gewoon eens een babbeltje met een meisje dat je op cafe ziet. Je hoeft het niet perse als flirten/playen te zien en ze bijten niet.
Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:46:57 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Dating sites werken echt niet prima, zou in het echt ook niet werken als 20 man tegenlijk met een meid praten en jij probeert er tussen te komen. Dit is letterlijk wat meiden mij vertellen als ik ze vraag waarom ze bijna niet reageren.
Waarom vraag je uberhaupt 'waarom reageer je niet?' :')

Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo? :D _O- Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180878874
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
pi_180878893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze op datingsites zitten? Omdat ze niet willen daten ofzo? :D _O- Tuurlijk reageren ze wel als ze je leuk vinden en je komt met iets anders aan dan hoi/alles goed/je ziet er leuk uit/etc
Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:48:21 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:47 schreef Kerel21 het volgende:
Mensen die denken dat dating sites goed werken zijn waarschijnlijk goedgelovig of hebben het zelf niet eens geprobeerd.
Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:48:52 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180878904
quote:
Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:49:04 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Ooit gezien in een videogame of website als 9gag wat er gebeurt als iemand verteld dat zij een meid is? Dat is precies wat er op dating sites gebeurt, alsof je een meid naar de wolven gooit.
Interesseert mij dat nou hoeveel kerels er tegen haar praten?
pi_180878916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, of ze weten wel hoe de interesse van een meisje op te wekken.
Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:49:31 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180878919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:49 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Zeker, want jij weet hoe je interessanter moet zijn dan die andere 19 jongens die haar ook berichten sturen. smh
Ja
pi_180878945
quote:
Dating sites bestaan al 20 jaar, en hebben al die tijd voor flink wat mensen, waaronder ik, prima gewerkt. En dan kom jij hier vertellen dat het op basis van jou korte ervaring dat mensen gek zijn of liegen? Ik denk dat ik het probleem wel snap.
pi_180878950
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zal dit tegen mijn vriendin zeggen die ik via een datingsite ken.
Goed gedaan, voor mij werkt het helaas niet. Meiden nemen de tijd niet dus ik kan zeggen wat ik wil, ondertussen chatten ze met nog veel meer anderen jongens.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:51:43 #16
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180878952
Vroeger wel eens getindert, paar keer wat afgesproken met verschillende meiden maar uiteindelijk de liefde van me leven ontmoet in de club. Zoals het hoort. Datingssites zijn leuk om te neuken maar relaties werken niet op die manier.
#KICKOUTZP
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:56:40 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180879045
- Als je niet normaal / vriendelijk kan reageren, blijf dan a.u.b. weg -

[ Bericht 90% gewijzigd door STING op 01-08-2018 17:59:33 ]
pi_180879122
Het duizendste topic hierover en het ligt nooit aan Ts maar aan anderen.

Via chat of mail lijkt het mij veel moeilijker. Houding, uitdrukkingen en intonatie mis je allemaal en die ander ook. Je zal wel een beetje lekker moeten kunnen typen wilt je dan opvallen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:00:38 #19
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180879124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is toch niet prima vriend? Waarom moet ik een poëziecursus volgen om één of ander wicht dat blij mag zijn dat ik tegen d'r praat zover te krijgen om mij een bericht te sturen en te vereren met de kans om door nog 20 van haar hoepels te springen voor ze mij de kans geeft om een keer in het echt voor haar eten te betalen?

Dan kan ik toch beter gewoon een beetje praten met een meisje dat ik toevallig in de trein tegenkom, of in een café, of in het park. Datingsites verpesten de markt compleet. De verhoudingen worden absurd scheef op die ongein.
pi_180879153
Topic opgeschoond. Op de persoon spelen mag achterwege gelaten worden. Bedankt.
pi_180879164
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.

Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.

Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.

Hopelijk word dit begrepen.

Sorry voor mijn gescheld.
pi_180879197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:45 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Je bent te saai. Simpel as that.

Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
pi_180879221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je bent te saai. Simpel as that.

Draai het eens om: als 20 vrouwen tegen jou zouden praten, zou je dan diegene kiezen die vraagt waarom je niet reageert?
Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.

En ik ga heus niet elke meid vragen waarom ze niet reageert. Dit deed ik pas na dat ik lang genoeg van vele geen reactie heb gekregen.
pi_180879222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:
Sorry allemaal, maar zoals je begrijpt ben ik zeer down van het feit dat ik meerdere problemen heb waaronder niet sociaal zijn.

Geld besteden aan dating sites en dan erachter komen dat meiden het super druk hebben met te veel jongens is ook niet leuk om achter te komen.

Dus ik ben prikkelbaar en kan het niet hebben als iemand hier het haantje gaat uithangen en mij disrespectvol nog erger probeert te laten voelen door te laten weten hoe goed hij het wel kan.

Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.

Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
pi_180879230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daar heb je het probleem al. Je bent down en voelt je slecht over jezelf.

Als je dat al over jezelf voelt, hoe moet iemand anders je dan leuk vinden? Je bent teveel extern op zoek naar oplossingen, maar die oplossing ligt in jezelf.
Yup, ik ben stuk
pi_180879234
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Zucht.. makkelijk praten, je weet niet eens wat ik zeg of hoe interessant ik ben.

En ik ga heus niet elke meid vragen waarom ze niet reageert. Dit deed ik pas na dat ik lang genoeg van vele geen reactie heb gekregen.
Ik hoef niet eens te weten wat je zegt. Het feit dat ze niet met jou gaan zegt al dat je niet interessant genoeg bent. Maar lees mijn andere post. Fix eerst jezelf, dan word je vanzelf interessant genoeg.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:06:58 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180879248
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:02 schreef Kerel21 het volgende:

Ik stel helemaal nergens 'hoe goed ik het wel kan'. Enige wat ik in den beginne stelde was dat datingsites wel degelijk werken en dat het probleem dus bij jou zal moeten liggen en de tips die ik geef daar doe je ronduit niets mee.
pi_180879249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:06 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Yup, ik ben stuk
En hoe ga je dat oplossen?
pi_180879250
Tinder is misschien meer iets voor je. Dan wordt de eerste schifting al gemaakt zonder een woord te wisselen en heb je iig al een geïnteresseerde/nieuwsgierige match i.p.v. iemand die jou helemaal niet eens geselecteerd heeft.

En vragen als "waarom reageer je niet" idd achterwege laten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180879259
Spreek mensen irl
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180879260
quote:

[..]

Yup, ik ben stuk
Maar wat wil je nu precies met dit topic?
pi_180879262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik hoef niet eens te weten wat je zegt. Het feit dat ze niet met jou gaan zegt al dat je niet interessant genoeg bent. Maar lees mijn andere post. Fix eerst jezelf, dan word je vanzelf interessant genoeg.
Toen ik nog op school zat had ik genoeg meiden die mij leuk vonden. Toen was ik nog niet toe aan een relatie, dit is niet zo heel lang geleden.

Nu ontmoet ik geen meiden omdat mijn vrienden net als ik altijd veel gamede.
Ik wil met gamen stoppen maar dat is vrij lastig als je geen een vriend hebt die met je dingen kan ondernemen snappie.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:07:53 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180879267
quote:

[..]

Yup, ik ben stuk
Misschien eerst daar gewoon maar iets mee doen voor je druk op zoek gaat naar een vriendin. Hoe kan je een ander gelukkig maken als je het met jezelf niet eens bent?
pi_180879275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Toen ik nog op school zat had ik genoeg meiden die mij leuk vonden. Toen was ik nog niet toe aan een relatie, dit is niet zo heel lang geleden.

Nu ontmoet ik geen meiden omdat mijn vrienden net als ik altijd veel gamede.
Ik wil met gamen stoppen maar dat is vrij lastig als je geen een vriend hebt die met je dingen kan ondernemen snappie.
Zoek andere vrienden.
pi_180879289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zoek andere vrienden.
yup.. guess so
pi_180879299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien eerst daar gewoon maar iets mee doen voor je druk op zoek gaat naar een vriendin. Hoe kan je een ander gelukkig maken als je het met jezelf niet eens bent?
Misschien wel omdat ik gelukkiger was toen ik nog samen was met mijn ex vriendin, dat was ongeveer 5 maanden geleden.
pi_180879311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:05 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

Nooit je frustraties over vrouwen op een andere vrouw afreageren. Daarmee jaag je een vrouw echt weg. Andersom ook trouwens... een vrouw die bitchy naar jou doet vanwege slechte ervaringen met andere mannen is echt vreselijk onaantrekkelijk.
pi_180879316
Ik ga me wel opgeven voor een tennis vereniging ofzo.
Het is een begin
pi_180879324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nooit je frustraties over vrouwen op een andere vrouw afreageren. Daarmee jaag je een vrouw echt weg. Andersom ook trouwens... een vrouw die bitchy doet vanwege slechte ervaringen met andere mannen is echt vreselijk onaantrekkelijk.
Snap ik, omdat ik nu even gefrustreerd ben wilt niet zeggen dat ik altijd zo ben
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:11:29 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180879325
Je moet haar unieke berichtjes sturen.
Dus niet: "Hoi, hoe is het?" "Hey, hoe gaat het?"
Dan kun je net zo goed niets sturen.
En geen smileys, die zijn voor manwijven, homo's, en mietjes.

Pak een leuke profielfoto en profieltekst (dus geen wanhopige profielfoto of profieltekst :') ).
Benader niet alleen top modellen die way out of your reach zijn.
Als je high standards hebt, en niet wilt daten met iets minder knappe vrouwen terwijl je er zelf niet als een hunk uitziet, dan verdien je het ook gewoon om alleen te blijven,

Plaag haar een beetje tijdens het gesprek.
Je moet haar aan het lachen maken en zorgen dat ze geïnteresseerd in je blijft.
Zorg daarna zo snel mogelijk voor een date in real life.

Dit heeft bij mij wel een paar keer gewerkt.

Maar de meeste successen heb ik in kroegen en clubs gehad. Daar kan een datingsite niet tegenop.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180879341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:11 schreef Kerel21 het volgende:
Ik ga me wel opgeven voor een tennis vereniging ofzo.
Het is een begin
Een single-reis boeken kan ook.
pi_180879380
In het echt zorgen dat een meid mij leuk vind is veel makkelijker voor me.
Maar niet als ik naar vreemde meiden moet stappen.

Als er al een gesprek plaatsvind en het gebeurt op een natuurlijkere manier, zo gefixt.
Dus.. ik moet nieuwe vrienden zoeken.. en nog niet denken aan een relatie i guess.

Maar damn, ondanks wat van mij gedacht wordt, als meiden eens de kans namen om mij te leren kennen. Zo slecht ben ik niet eens.

Hier lijken de oordelen al klaar te liggen omdat ik helemaal met zak en as door de grond ben gezakt en absoluut mijn slechtste kant laat zien
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:16:13 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180879409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tinder is misschien meer iets voor je. Dan wordt de eerste schifting al gemaakt zonder een woord te wisselen en heb je iig al een geïnteresseerde/nieuwsgierige match i.p.v. iemand die jou helemaal niet eens geselecteerd heeft.

En vragen als "waarom reageer je niet" idd achterwege laten.
Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder. Nieuwe apps en sites zijn niet de oplossing. Gewoon lekker op een normale manier met mensen praten. Iemand zei dat mensen het al 20 jaar met datingsites doen en het prima werkt, maar mensen deden het al 199.980 jaar zonder en dat werkte ook best.

Datingsites zijn leuk voor erbij, of als ze je juist goed liggen, maar als dat tegenvalt kan je beter moeite stoppen in werken aan hoe je in het echt vrouwen tegenkomt dan hoe je beter wordt in datingsites of de juiste vindt. Fuck die shit, wijzig gewoon je tactiek. Scheelt al die vrouwen ook weer dat 158e berichtje waardoor de verhoudingen een tikje minder scheef worden voor de achterblijvers.
pi_180879428
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder. Nieuwe apps en sites zijn niet de oplossing. Gewoon lekker op een normale manier met mensen praten. Iemand zei dat mensen het al 20 jaar met datingsites doen en het prima werkt, maar mensen deden het al 199.980 jaar zonder en dat werkte ook best.

Datingsites zijn leuk voor erbij, of als ze je juist goed liggen, maar als dat tegenvalt kan je beter moeite stoppen in werken aan hoe je in het echt vrouwen tegenkomt dan hoe je beter wordt in datingsites of de juiste vindt. Fuck die shit, wijzig gewoon je tactiek. Scheelt al die vrouwen ook weer dat 158e berichtje waardoor de verhoudingen een tikje minder scheef worden voor de achterblijvers.
Compleet mee eens
pi_180879440
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:09 schreef Kerel21 het volgende:

[..]

yup.. guess so
Ik snap dat het lastig kan zijn om uit een sociaal isolement te stappen. Je geeft aan dat je veel gamed, er zijn tegenwoordig op genoeg gamer chicks, bezoek anders een keer wat lan party's of andere game gerelateerde evenementen? Dan heb je een gemeenschappelijke interesse waardoor je veel makkelijker sociaal kan inhaken. Maar ga er wel heen met de intentie om mensen te ontmoeten/nieuwe vrienden te maken, niet met de intentie dat je persee een gamer chick moet leren kennen.

En wat de rest zegt inderdaad, het is belangrijk dat je zelf lekker in je vel zit. Heb je wel eens met een psycholoog gebabbeld?
pi_180879450
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Krijgt ie 0 matches, wordt ie nog gefrustreerder.
We weten niet hoe TS eruit ziet dus dat valt nog te bezien, en Tinderen met 0 matches is langer vol te houden dan telkens berichtjes sturen naar vrouwen en geen antwoord krijgen.
pi_180879490
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:18 schreef schaapblaat het volgende:

[..]

Ik snap dat het lastig kan zijn om uit een sociaal isolement te stappen. Je geeft aan dat je veel gamed, er zijn tegenwoordig op genoeg gamer chicks, bezoek anders een keer wat lan party's of andere game gerelateerde evenementen? Dan heb je een gemeenschappelijke interesse waardoor je veel makkelijker sociaal kan inhaken. Maar ga er wel heen met de intentie om mensen te ontmoeten/nieuwe vrienden te maken, niet met de intentie dat je persee een gamer chick moet leren kennen.

En wat de rest zegt inderdaad, het is belangrijk dat je zelf lekker in je vel zit. Heb je wel eens met een psycholoog gebabbeld?
Ik overweeg wel met een psycholoog te praten, ik denk heel veel vooruit en leef nooit in het moment. Hierdoor ontstaan bijna alle problemen.

Het is voor mij een beetje een loser gevoel om naar een psycholoog te gaan maar hier kan ik mij wel overheen zetten
pi_180879580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:14 schreef Kerel21 het volgende:
In het echt zorgen dat een meid mij leuk vind is veel makkelijker voor me.
Maar niet als ik naar vreemde meiden moet stappen.

Als er al een gesprek plaatsvind en het gebeurt op een natuurlijkere manier, zo gefixt.
Dus.. ik moet nieuwe vrienden zoeken.. en nog niet denken aan een relatie i guess.

Maar damn, ondanks wat van mij gedacht wordt, als meiden eens de kans namen om mij te leren kennen. Zo slecht ben ik niet eens.

Hier lijken de oordelen al klaar te liggen omdat ik helemaal met zak en as door de grond ben gezakt en absoluut mijn slechtste kant laat zien
Zorg er dan voor dat ze die kant willen leren kennen. Je geeft ze geen reden om dieper op je in te gaan.

Door in zak en as te zitten stoot je mensen af. Niemand wil negatieve energie voelen van iemand, en geloof me, dit straal je ook uit richting vrouwen als je je zo voelt.

Nogmaals, fix eerst jezelf en kijk niet zo naar externe factoren.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:27:28 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180879602
Ze maken nu ook reclame van een app. Iets met Pancake ofzo :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180879628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zorg er dan voor dat ze die kant willen leren kennen. Je geeft ze geen reden om dieper op je in te gaan.

Door in zak en as te zitten stoot je mensen af. Niemand wil negatieve energie voelen van iemand, en geloof me, dit straal je ook uit richting vrouwen als je je zo voelt.

Nogmaals, fix eerst jezelf en kijk niet zo naar externe factoren.
Ik weet dat je probeerd te helpen, maar deze berichten irriteren momenteel een beetje.

Dit zijn echt vooroordelen van iedereen. Niemand hier kent mij, ik ben normaal nooit zo.

Komt zelden voor, dus niet denken dat ik dit bij meiden doe alleen omdat ik nu op het forum alles eruit gooi vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')