Terechte klacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:54 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Ik hoop dat dit homoweer snel van de baan is, want dit is niet gezond leven.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:54 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Ik hoop dat dit homoweer snel van de baan is, want dit is niet gezond leven.
uhm...quote:
twitter:WeermanRoel twitterde op woensdag 01-08-2018 om 12:48:45En de volgende hitte-opstoot is in zicht. Vanaf dinsdag 7 augustus meerdere opties richting 35 graden. In het zuidoosten gaan we hier gewoon weer overheen https://t.co/KYp3p6Qcen reageer retweet
Week daarvoor was geen 31 graden, daarbij is huis amper bekomen van de hitte van dit weekend dus 2 dagen bloedhitte en het is weer 28 graden binnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk ik niet, ik denk meer als de week daarvoor. Toen het 's avonds ook gewoon flink afkoelde. En heb je geen raam of zo?
Zie je wel, gaan we weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
uhm...twitter:WeermanRoel twitterde op woensdag 01-08-2018 om 12:48:45En de volgende hitte-opstoot is in zicht. Vanaf dinsdag 7 augustus meerdere opties richting 35 graden. In het zuidoosten gaan we hier gewoon weer overheen https://t.co/KYp3p6Qcen reageer retweet
Stond al een week in de kaarten, ook staat er dat 9 augustus eindelijk verkoeling komt laten we dan tenminsten hopen dat dat uitkomt.quote:
Heerlijk weer voor de koukleumen hierquote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
uhm...twitter:WeermanRoel twitterde op woensdag 01-08-2018 om 12:48:45En de volgende hitte-opstoot is in zicht. Vanaf dinsdag 7 augustus meerdere opties richting 35 graden. In het zuidoosten gaan we hier gewoon weer overheen https://t.co/KYp3p6Qcen reageer retweet
Eerst zien dan geloven. De voorspelde regen van zaterdag werd ook 8mm op woensdag naar 4mm op vrijdag tot uiteindelijk 2 matige buitjes van amper 5 minuten toen het zover was.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Stond al een week in de kaarten, ook staat er dat 9 augustus eindelijk verkoeling komt laten we dan tenminsten hopen dat dat uitkomt.
Ja hey niet terugkrabbelen nuquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja van 35 graden wordt een koukleum als ik ook niet blij hoor. Tenzij het op vakantie is en overal zwemwater in de buurt. Maar zoals steeds het voor vorige week was, wekenlang overdag rond de 30 en 's nachts 15/17, heerlijk hoor!
Bedenk me nu pas dat jij de moeder van simba bentquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey niet terugkrabbelen nugenieten zal je
Lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:37 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Nieuwe gfs-oper komt met 38 graden
[ link | afbeelding ]
Nouja, ga maar immigreren naar IJsland ofzo, als het je hier niet bevalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:41 schreef Elan het volgende:
Doe normaal hoorEr zou gewoon een wettelijke maximumtemperatuur moeten gelden, net als een maximumsnelheid.
30, geen graad meer.
Vond dit wel interessantquote:In Spanje en Portugal gaan ze nu een hittegolf in. Daar hebben ze het dan niet over 5 dagen of meer met 25 graden of meer waarvan minstens 3 dagen een maximumtemperatuur van 30 graden of hoger moeten hebben. Nee, in die streken is een hittegolf van een heel ander kaliber. Daar spreken ze er pas over als meer dan 10 procent van de landelijke meetstations minimaal 3 dagen lang temperaturen laat zien die tot de bovenste 5 procent van de hoogst gemeten temperaturen ooit behoren. Dit is een intrigerende definitie, omdat hij vanzelf meebeweegt met het warmer worden van het klimaat
klopt, definitie is uiteraard overal weer anders. Ik zal eens zoeken, in Australië ligt de lat nog veel hoger.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
via weer.nl:
[..]
Vond dit wel interessant
http://www.weer.nl/nieuws(...)-portugal-51-graden/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |