-11 bedoel jequote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Fruts post dit elke dag tot het 11 graden is.
Mwah, ik zie toch liever een zomers plaatje, zoals dat van Thierry vandaag.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:58 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
ff een winterse plaatje om af te koelen
Zonder dat er een slang uit het raam moet?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een goede mobiele airco is er al voor ¤ 300.
Note +1quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom dus, want het is nu niet heet
Janken als een meisje. Nu snap ik die meisjesusername
Nou .. de airco die ik heb staat al jaren in de kelderquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een goede mobiele airco is er al voor ¤ 300.
Maar de meeste posts zijn dan: 'het is donker en geen minuutje zon, al weken niet, wanneer worden de dagen langer'quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:06 schreef Frutsel het volgende:
zo ff een ijsje halen, wat een heerlijk weer zeg
Echt hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:06 schreef Frutsel het volgende:
zo ff een ijsje halen, wat een heerlijk weer zeg
Wel lekker koel in de kelder dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou .. de airco die ik heb staat al jaren in de kelder
en ik vind het maar een onding.
Zwaar terechte klacht. Korte dagenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de meeste posts zijn dan: 'het is donker en geen minuutje zon, al weken niet, wanneer worden de dagen langer'
quote:
Deze maandenlange zomer heeft wél bereikt dat ik als 'hittehater' m'n jankgrens echt flink heb op kunnen schuiven.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hitte-haters zouden het vermoedelijk toch nog te heet vinden
En als ik straks begin november met winterjas loop, dragen jullie nog een vestje
Dit is wel de zomer waarin zelfs jij af en toe mekkerde wegens te heet. Even screenshotten.quote:
Me tooquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze maandenlange zomer heeft wél bereikt dat ik als 'hittehater' m'n jankgrens echt flink heb op kunnen schuiven.Waar ik eerst 26 al kut vond, kan ik daar inmiddels goed tegen. Mits geen 22+ in de nachten..
Dus stel dat het volgend jaar zomer maandenlang 25/26 zou zijn en koele nachten zou ik niet piepen. Toch iets bereikt
Dat ik dit jaar nog wel klaag bij 30+ dagenlang zal ik me nooit voor schamen. Dan wordt het gewoon in en om huis te heet om nog nuttige of leuke dingen te doen. Dus daar zal ik denk ik altijd om blijven mekkeren.
Maar voor mijn doen is dit al heel wat
Alleen af en toe een nachtelijk plensje voor het groen en boeren en egels enzo graag de komende jaren in de lange zomers. Dank u sweetbabyjesus.
Ik moet zeggen dat jij je deze zomer kranig weert, petje af. Je geniet er zelfs regelmatig van.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze maandenlange zomer heeft wél bereikt dat ik als 'hittehater' m'n jankgrens echt flink heb op kunnen schuiven.Waar ik eerst 26 al kut vond, kan ik daar inmiddels goed tegen. Mits geen 22+ in de nachten..
Dus stel dat het volgend jaar zomer maandenlang 25/26 zou zijn en koele nachten zou ik niet piepen. Toch iets bereikt
Dat ik dit jaar nog wel klaag bij 30+ dagenlang zal ik me nooit voor schamen. Dan wordt het gewoon in en om huis te heet om nog nuttige of leuke dingen te doen. Dus daar zal ik denk ik altijd om blijven mekkeren.
Alleen af en toe een nachtelijk plensje voor het groen en boeren en egels enzo graag de komende jaren in de lange zomers. Dank u sweetbabyjesus.
Deze eerste weken 26 met koele nachten met ook meer regen lijkt me echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is wel de zomer waarin zelfs jij af en toe mekkerde wegens te heet. Even screenshotten.
Dank jequote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij je deze zomer kranig weert, petje af. Je geniet er zelfs regelmatig van.
Precies, wensen mag!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze eerste weken 26 met koele nachten met ook meer regen lijkt me echt onmogelijk.
Maar ik ga het op mijn kerstmanlijstje zetten, naast een nieuwe mountainbike.
Altijd blijven hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |