quote:Op maandag 30 juli 2018 04:37 schreef I. het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht al, klinkt opeens wel heel verdrietig.
That's life.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nee joh, ik heb niks te klagen. Al betekent dat ook weer niet dat ik niet depri kan zijn. 🤔
Jouw probleem (lol)quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Flippiee het volgende:
Pfff lees net dat er 6 doden zijn door bosbranden in California. Zat er afgelopen nacht 5km vandaan
Moest nog om 12 u 's nachts 100 km rijden om en bosbranden te ontvluchten en een beschikbare kamer te vinden
Fuck it!! jij zit daar nu gewoon?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Flippiee het volgende:
Pfff lees net dat er 6 doden zijn door bosbranden in California. Zat er afgelopen nacht 5km vandaan
Moest nog om 12 u 's nachts 100 km rijden om en bosbranden te ontvluchten en een beschikbare kamer te vinden
Hij heeft het verdiend.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola Haags, feli met je aanstelling!
Probeer je Moentjuh er nou bij te naaien?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je vorige jongensnamenlepeltopic gezien
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!quote:
Voornamelijk zomerhitte, gok ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!
Het duurt nu al zo lang dat ik bijna aan Fok! wil zeggen, pleur maar op met je aanstelling, mja ik weet niet wat er achter de schermen leeft dus ik hou mn mond.
Ze zitten al weken op jouw reactie te wachten.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!
Het duurt nu al zo lang dat ik bijna aan Fok! wil zeggen, pleur maar op met je aanstelling, mja ik weet niet wat er achter de schermen leeft dus ik hou mn mond.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zitten al weken op jouw reactie te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |