That's life.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nee joh, ik heb niks te klagen. Al betekent dat ook weer niet dat ik niet depri kan zijn. 🤔
Jouw probleem (lol)quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Flippiee het volgende:
Pfff lees net dat er 6 doden zijn door bosbranden in California. Zat er afgelopen nacht 5km vandaan
Moest nog om 12 u 's nachts 100 km rijden om en bosbranden te ontvluchten en een beschikbare kamer te vinden
Fuck it!! jij zit daar nu gewoon?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Flippiee het volgende:
Pfff lees net dat er 6 doden zijn door bosbranden in California. Zat er afgelopen nacht 5km vandaan
Moest nog om 12 u 's nachts 100 km rijden om en bosbranden te ontvluchten en een beschikbare kamer te vinden
Hij heeft het verdiend.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola Haags, feli met je aanstelling!
Probeer je Moentjuh er nou bij te naaien?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je vorige jongensnamenlepeltopic gezien
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!quote:
Voornamelijk zomerhitte, gok ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!
Het duurt nu al zo lang dat ik bijna aan Fok! wil zeggen, pleur maar op met je aanstelling, mja ik weet niet wat er achter de schermen leeft dus ik hou mn mond.
Ze zitten al weken op jouw reactie te wachten.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat nu eindelijk besloten is, tijd voor de onz mod aanstelling!
Het duurt nu al zo lang dat ik bijna aan Fok! wil zeggen, pleur maar op met je aanstelling, mja ik weet niet wat er achter de schermen leeft dus ik hou mn mond.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zitten al weken op jouw reactie te wachten.
Heb je het niet meegelezen dan? Die airco's worden constant gejat door de verschillende modclubjes.quote:
Er zijn wel meer mensen die een beslissing kunnen maken.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
I vertelde me dat hij er niets mee te maken heeft.....
Het is weer heerlijk onz hier!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je het niet meegelezen dan? Die airco's worden constant gejat door de verschillende modclubjes.
Simon en garfunkel genotquote:Op maandag 30 juli 2018 04:48 schreef I. het volgende:
Tot nadere mededeling moeten we het gewoon nog even doen met;
En heel veel die een beslissing kunnen vertragen....quote:Op maandag 30 juli 2018 04:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die een beslissing kunnen maken.
Ik wacht af...quote:Op maandag 30 juli 2018 04:50 schreef I. het volgende:
[..]
Zal het topic even voor je opzoeken. Was een heuse rel.
Als het echt haast had, was er al lang een mod gekozen.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En heel veel die een beslissing kunnen vertragen....
Gewoon heers en verdeel tactiekquote:Op maandag 30 juli 2018 04:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En heel veel die een beslissing kunnen vertragen....
Afstrepen, die kan dit, die kan dat, hij heeft een groen armpje bij haar, zij bij hem of haar.....quote:
Aantal quotes voor je op een rijtje gezet;quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds dit jaar wel airco in de mod-area, al had ik liever die salarisverhoging gehad.
quote:Op maandag 23 juli 2018 21:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel toevallig dat de FA airco sindsdien vermist is.....
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Airco door je beeldscherm? Voor zover ik weer zitten alleen Admins op kantoor.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mods ook, hoe moeten we ze anders in de gaten houden?
Omdat ik m zo goed vind ga ik m gewoon nog een keer afspelen!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:48 schreef I. het volgende:
Tot nadere mededeling moeten we het gewoon nog even doen met;
Ik ben ook weleens wat kwijtquote:Op maandag 30 juli 2018 04:58 schreef I. het volgende:
Ik ben net een paar minuten weg, en ben het nu alweer helemaal kwijt.
Bedankt maar wat heb ik er aan?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:56 schreef I. het volgende:
[..]
Aantal quotes voor je op een rijtje gezet;
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |