Nee, daar raakt de server overbelast van, waardoor FOK! dus weer offline gaat.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want? Dan loop ik sociale contacten mis en daar gaat t juist over op Fok? Oh wacht...
Ik zeg niet dat ze niet met de massa mee lopen, er zullen er altijd zijn idd maar minder denk ik zeker wel ja. Ik heb er geen bewijs voor maar het is puur een gevoel, misschien teveel gericht op mezelf maar ik zelf denk uiteraard van niet.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus oudere mensen lopen niet/minder met de massa mee?
"Kleine"quote:Op maandag 30 juli 2018 04:13 schreef I. het volgende:
Weet niet hoe oud men mij schat hier, maar heb het gevoel dat ik mij wel naar mijn leeftijd gedraag. Met hier en daar soms kleine uitschieters naar beneden.
Fok gaat toch wel offline, of ik nou dm of niet!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, daar raakt de server overbelast van, waardoor FOK! dus weer offline gaat.
Dag slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2018 04:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga maar slapen.
Prettige nacht verder hier beste mensen![]()
En slaap lekker voor straks
Slaap lekker moentje!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga maar slapen.
Wel eens geprobeerd?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fok gaat toch wel offline, of ik nou dm of niet!
Trusten Moentjuh!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga maar slapen.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:18 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ik op de zelfde leeftijdslijn zit als jij.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag mijn oudere forumposts en die klinken volwassener dan nu
Ja want ik dm sinds vandaag pas zoveel met haar. Niet dat dat je wat aan gaat maar t is een feit.quote:
Alleen bij jou is dat vrij doorzichtigquote:Op maandag 30 juli 2018 04:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dat klinkt niet best
Ik blijf als een hyperactief, bijdehand kut kind posten
Ik vind je niet hyperactief en ik vind je geen kut kind, dus ik denk dat je het zelf een beetje overdrijft.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:21 schreef Flippiee het volgende:
Je wil misschien zo overkomen, maar dat lukt je niet hoor.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb het daar ook helemaal niet over, dus weet niet waar dit opeens vandaan komt.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want ik dm sinds vandaag pas zoveel met haar. Niet dat dat je wat aan gaat maar t is een feit.
Hmm. Wat zegt dat over mijn zelfbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:25 schreef I. het volgende:
[..]
Je wil misschien zo overkomen, maar dat lukt je niet hoor.
Blijft bijdehand over.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind je niet hyperactief en ik vind je geen kut kind, dus ik denk dat je het zelf een beetje overdrijft.![]()
Dat je de spiegel waar je dat beeld in bekijkt, even moet afstoffen.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm. Wat zegt dat over mijn zelfbeeld.
[..]
Blijft bijdehand over.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb het daar ook helemaal niet over, dus weet niet waar dit opeens vandaan komt.
Heb het over DM'en in het algemeen.
Jij quote mij op mijn dm gedrag, minderen wel eens geprobeert lees ik in die 2e quote....quote:
Ja, DM'en in het algemeen ja. Jij betrekt 'haar' er dan opeens bij, en zegt vervolgens dat jouw DM gedrag met 'haar' mij niks aan gaat.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Jij quote mij op mijn dm gedrag, minderen wel eens geprobeert lees ik in die 2e quote....
Ik dm vandaag met niemand anders, maakt dat t wat duidelijker?quote:Op maandag 30 juli 2018 04:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, DM'en in het algemeen ja. Jij betrekt 'haar' er dan opeens bij, en zegt vervolgens dat jouw DM gedrag met 'haar' mij niks aan gaat.
Daarom vraag ik mij af waarom je 'haar' er dan überhaupt bij betrekt, omdat het over het DM'en in het algemeen ging.
Maar goed, wij begrijpen elkaar wel vaker niet.
Ik heb ook liever sommige mensen bij de hand als ik die nodig hebquote:Op maandag 30 juli 2018 04:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je liever bij de hand als ik je nodig heb dan ver weg!
Nee. Je begrijpt mij duidelijk niet.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dm vandaag met niemand anders, maakt dat t wat duidelijker?
Sow. Queue the depri music.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liever sommige mensen bij de hand als ik die nodig ben
Wij begrijpen elkaar! Geen schuld in je eigen schoenen gaan leggen door beschuldigingen die je waarschijnlijk nooit gaat doen!quote:Op maandag 30 juli 2018 04:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liever sommige mensen bij de hand als ik die nodig heb
Ok, dan laten we t zitten.quote:Op maandag 30 juli 2018 04:31 schreef I. het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt mij duidelijk niet.
Maakt ook niet uit. Het was als een grap bedoeld, en als ik grappen moet gaan uitleggen is het bij voorbaat al een mislukte grap. Dit komt niet meer goed.
quote:Op maandag 30 juli 2018 04:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga maar slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |