Als stelregel: precies wat ze zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ben echt totaal clueless met wat mannen bedoelen
Wanneer komt hij terug van vakantie?quote:Op zondag 29 juli 2018 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja laatste natuurlijk.
Maar ik moet sowieso nog wachten tot dat hij weer terug is van vakantie.
6 augustus.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wanneer komt hij terug van vakantie?
Ja maar geen datum nog.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben jullie al een nieuwe date in de planning staan of nog niet?
Ik ben ook geen held, maar heb geleerd dat het voor mij super werkt om zo snel mogelijk de fysieke kant op te gaan.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
En begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook echt geen held daarin en soms dan mis ik een signaal volledig of ben ik er niet mee bezig.
Maar te laat is het eigenlijk nooit, helemaal niet als je nog in de date fase zit.
Gekke uitspraak. Waarom zou het niet te laat kunnen zijn?quote:Op zondag 29 juli 2018 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
En begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook echt geen held daarin en soms dan mis ik een signaal volledig of ben ik er niet mee bezig.
Maar te laat is het eigenlijk nooit, helemaal niet als je nog in de date fase zit.
Zal per persoon verschillend zijn, als dat voor jou werkt.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen held, maar heb geleerd dat het voor mij super werkt om zo snel mogelijk de fysieke kant op te gaan.
Dus pas ik mij daar maar aan aan. Scared shitless.
Wat is daar gek aan dan?quote:Op zondag 29 juli 2018 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gekke uitspraak. Waarom zou het niet te laat kunnen zijn?
Sowieso.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal per persoon verschillend zijn, als dat voor jou werkt.
Waar en hoe leer je ze dan kennen?quote:
Wat bedoel jequote:Op zondag 29 juli 2018 21:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ben echt totaal clueless met wat mannen bedoelen
Een of ander datingsubforum hierquote:Op zondag 29 juli 2018 22:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar en hoe leer je ze dan kennen?
Je zegt hier boven al dat het per persoon verschillend is. Daarnaast heeft het ook geen zin om eeuwig over een opmerking als “blauw staat je goed” te blijven tobben.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal per persoon verschillend zijn, als dat voor jou werkt.
[..]
Wat is daar gek aan dan?
Dat is het punt toch niet, zij vind het lastig om het op het moment zelf te zeggen of die stap te nemen. Als je dan maar blijft wachten dan kan je zon moment wel missen.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zegt hier boven al dat het per persoon verschillend is. Daarnaast heeft het ook geen zin om eeuwig over een opmerking als “blauw staat je goed” te blijven tobben.
Er komt wel een nieuw moment voor een vergelijkbare opmerking.
Kom je uit de Randstad? Daar zijn er meer mannen die voor het tijdelijke gaan..quote:Op zondag 29 juli 2018 21:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Bij een vorige date bleek dat allemaal een grapje dus weet niet
Die is hier niet. Tenzij je het KPD dating topic bedoelt. Ja, dan snap ik dat ze niet blijven hangenquote:Op zondag 29 juli 2018 22:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Een of ander datingsubforum hier
Nee dat ene topic waar je je speciaal voor moet aanmeldenquote:Op zondag 29 juli 2018 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die is hier niet. Tenzij je het KPD dating topic bedoelt. Ja, dan snap ik dat ze niet blijven hangen
Dat is KPD?quote:Op zondag 29 juli 2018 23:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee dat ene topic waar je je speciaal voor moet aanmelden
Ja, of KEL bedenk ik mij nogquote:
Toevallig onlangs toegang gekregen. Her is daar superrustigquote:Op zondag 29 juli 2018 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar moet je onderhand je CV voor inleveren toch. En actief zijn.
Koffie drinken?quote:Op maandag 30 juli 2018 06:59 schreef TaMieke het volgende:
Een datingtopic in een seks subforum.... hmmm, nee geen idee wat die mannen zoeken
Het ging toch goed de laatste dates? Niet meteen in paniek joh. Geef het tijd. Paniekeren kan altijd nog.quote:Op maandag 30 juli 2018 07:17 schreef snoesje45 het volgende:
Geen berichtje meer gehad van me date gisteravond.Hopelijk vandaag dan maar
Ah. Zo. Ordinaire seksdates dus.quote:Op maandag 30 juli 2018 08:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weissman, user die elke date beschreef als: "koffie gedronken, was gezellig."
Kijk daar mee uit. Sammz heeft in het vorige topic de laatste waarschuwing gegeven. Dit is GEEN SC!!quote:Op maandag 30 juli 2018 08:05 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Ah. Zo. Ordinaire seksdates dus.
Sorry voor de slowchat.
wat is dat kel?quote:Op maandag 30 juli 2018 07:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig onlangs toegang gekregen. Her is daar superrustigKPD post ik ook al geen materiaal meer, je hele inbox wordt volgknald door homo's. Nee, laat maar zitten.
Trolletje dus.quote:
Forum hier voor BDSM, fetishes etc.quote:
Dat was een prachtaccountquote:Op maandag 30 juli 2018 08:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weissman, user die elke date beschreef als: "koffie gedronken, was gezellig."
quote:
Begrijp ik nu goed dat iemand hookups heeft via een seksdatingtopic en dat die verbaasd is dat die mannen daar alleen maar op seks uit zijn?quote:
Je moet maar ergens verbaasd over zijnquote:Op maandag 30 juli 2018 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat iemand hookups heeft via een seksdatingtopic en dat die verbaasd is dat die mannen daar alleen maar op seks uit zijn?
Het is ongelofeloosquote:Op maandag 30 juli 2018 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat iemand hookups heeft via een seksdatingtopic en dat die verbaasd is dat die mannen daar alleen maar op seks uit zijn?
quote:Op maandag 30 juli 2018 07:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig onlangs toegang gekregen. Her is daar superrustigKPD post ik ook al geen materiaal meer, je hele inbox wordt volgknald door homo's. Nee, laat maar zitten.
Niet wanneer het continu dezelfde zijn die om meer materiaal en andere zaken vragen. Of ik ze niet eens wil opzoeken en blablabla. Rot opquote:
Wat bedoel je exact met een knoop in je buik tijdens het daten?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vast wel een Fok!-er die z'n zolderkamer met je wil delen![]()
Anyway, meer mensen die in het prille begin van het daten zo'n knoop in hun buik voelen en nog tips hebben ermee om te gaan?
Je bent tevens een klant van de KLB SC dus hou maar op met deze act. Je bent niet eens een vrouw waarschijnlijk.quote:
VanderWoodsen is een echte dame.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je bent tevens een klant van de KLB SC dus hou maar op met deze act. Je bent niet eens een vrouw waarschijnlijk.
Moest toch echt googelen om er achter te gerakenquote:
Onzeker gevoel wat ik mezelf heb aangepraatquote:Op maandag 30 juli 2018 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat bedoel je exact met een knoop in je buik tijdens het daten?
Valt denk ik weinig aan te doen behalve beseffen dat als het goed zit, het ook wel goed komtquote:Op maandag 30 juli 2018 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Onzeker gevoel wat ik mezelf heb aangepraatMerk dat relativeren nu lastiger is
Hm, miscchien omdat ik juist wat saddistisch ben hou ik wel van dat teasen met niet kunnen hebbenquote:Op maandag 30 juli 2018 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet wanneer het continu dezelfde zijn die om meer materiaal en andere zaken vragen. Of ik ze niet eens wil opzoeken en blablabla. Rot opWat dat betreft zal je als vrouw die hier in KPD post zijnde een dagtaak hebben om al dat gekwijl te verwijderen.
Maar waarom onzeker?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Onzeker gevoel wat ik mezelf heb aangepraatMerk dat relativeren nu lastiger is
Hierquote:Op maandag 30 juli 2018 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vast wel een Fok!-er die z'n zolderkamer met je wil delen![]()
Anyway, meer mensen die in het prille begin van het daten zo'n knoop in hun buik voelen en nog tips hebben ermee om te gaan?
Vroeger het gevoel gehad dat ik opdringerig was als ik iemand leuk vond, als in meerdere keren per dag contact proberen te zoeken. Ik probeer tegenwoordig minder contact te leggen. Mezelf en de ander wat ruimte te gunnen, maar soms ben ik bang dat ik dan te veel ruimte geef en uit haar gezichtsveld verdwijn. Vind die balans lastig.quote:
Zo stom. Heel makkelijk om ander rationeel advies te geven, maar als je het zelf meemaakt is het toch lastigerquote:Op maandag 30 juli 2018 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Is toch ook niet raar dat je dat gevoel hebt?
Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?quote:Op maandag 30 juli 2018 12:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vroeger het gevoel gehad dat ik opdringerig was als ik iemand leuk vond, als in meerdere keren per dag contact proberen te zoeken. Ik probeer tegenwoordig minder contact te leggen. Mezelf en de ander wat ruimte te gunnen, maar soms ben ik bang dat ik dan te veel ruimte geef en uit haar gezichtsveld verdwijn. Vind die balans lastig.
Anyway, als we contact hebben dan hebben we wel interesse in elkaar
Misschien kunnen we een apart topic maken waar we onze 'zorgen' kwijt kunnenquote:Op maandag 30 juli 2018 12:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo stom. Heel makkelijk om ander rationeel advies te geven, maar als je het zelf meemaakt is het toch lastiger
Vanochtend een berichtje heen gestuurd en een terug ontvangen nadat ze een weekendje weg was (en we verder geen contact hadden)quote:Op maandag 30 juli 2018 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?
Lijkt me iets dat zich natuurlijk ontwikkelt. Denk dat de meeste mensen het ook niet vervelend vinden om meermaals op een dag gecontacteerd te worden indien de interesse er is. En vinden ze dat niet dan wordt dat sowieso ook wel snel duidelijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vroeger het gevoel gehad dat ik opdringerig was als ik iemand leuk vond, als in meerdere keren per dag contact proberen te zoeken. Ik probeer tegenwoordig minder contact te leggen. Mezelf en de ander wat ruimte te gunnen, maar soms ben ik bang dat ik dan te veel ruimte geef en uit haar gezichtsveld verdwijn. Vind die balans lastig.
Anyway, als we contact hebben dan hebben we wel interesse in elkaar
Jij hebt geen seks?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:19 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en dat sexdating topic, alsof fokkers uberhuapt sex hebben.
Maar dat is het rationele/emotionele en juist dat maakt het ook zo lastigquote:Op maandag 30 juli 2018 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vanochtend een berichtje heen gestuurd en een terug ontvangen nadat ze een weekendje weg was (en we verder geen contact hadden). Als ik dat zo lees, denk ik 'waar maak ik me druk om'
En hoe gaat het bij jou?
Nee, maar juist daarom lijkt mij dat ik beter geschikt ben om daar advies over te geven: benader het niet als een kans van jou op, maar als een kans van de ander op jou.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ook niet. En had even geen zin om te googlen.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Moest toch echt googelen om er achter te gerakenHoud me niet zo bezig met al dat soort termen
Nee, ik wacht nog op de perfecte vrouw welke alle punten op mijn lijstje kan afvinken.quote:
Vind ik eigenlijk wel. Maar dat zal vast voor iedereen anders zijn.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Is toch ook niet raar dat je dat gevoel hebt?
Zou een running gag niet grappig moeten zijn. Ik vind het zo een beetje kansloos klinken. Dat geldt ook voor die 34 cm trouwens.quote:
Ik leef nogquote:Op maandag 30 juli 2018 14:15 schreef Stratotanker het volgende:
Anneloos heeft zich nog steeds niet gemeld.
Ongerust.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:[15:31, 7/30/2018] Melani : Hahahahahahahahahah! Omg all the memes are funny af fuck
Maar wat is het punt van op date gaan als je niet een beetje dat gevoel hebt?quote:Op maandag 30 juli 2018 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel. Maar dat zal vast voor iedereen anders zijn.
Het is niet belangrijk (in het begin in ieder geval, want dan zijn er nog geen gevoelens) en je hebt er geen invloed op (je kan namelijk niet echt iemand met een trucje op jou laten vallen). Dus is je druk maken hierover volstrekt zinloos.
Mijn mening.
Juist een beetje speels toch, wat een goede eigenschap is.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Altijd gevaarlijk wanneer een meisje om memes vraagt.
In de toekomst ook nog!quote:Op maandag 30 juli 2018 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Altijd gevaarlijk wanneer een meisje om memes vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. echt heel erg gezellig! We hebben eerst twee uur lang door het bos gewandeld en echt over van alles en nog wat gepraat.. zo zenuwachtig, maar tegelijkertijd zo op mijn gemakquote:Op maandag 30 juli 2018 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe was de wandeldate van Anneloos eigenlijk? Ben benieuwd!
Welk gevoel moet ik hebben dan? Ik ken die persoon op een eerste date toch helemaal niet? Of het moet zo zijn dat ik iemand al ken en dat dan de vonk overslaat. Maar waarom zou ik dan nerveus zijn? Dan weet je al dat je elkaar leuk vindt.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
Maar wat is het punt van op date gaan als je niet een beetje dat gevoel hebt?
Hey, dat klinkt goed! En nu, alweer contact gehad, plannen voor een 2e date uitgesproken?quote:Op maandag 30 juli 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
.. echt heel erg gezellig! We hebben eerst twee uur lang door het bos gewandeld en echt over van alles en nog wat gepraat.. zo zenuwachtig, maar tegelijkertijd zo op mijn gemak![]()
Dit was die date die ik via via kende, maar tegenkwam op tinder.
Vervolgens wilde we nog een drankje doen bij een strandje in de buurt en zijn beland bij een vriendin van mij.. wilde het eigenlijk niet, want ik wil het gewoon tussen ons houden, maar het was echt leuk en zelfs mijn vriendin vond het een leuke jongen!
Vervolgens nog langs de boulevard gewandeld en afgesloten met zoenen![]()
.. dit was toch wel even anders dan mijn date op vrijdag! Wat trouwens ook een schat van een jongen was, maar .. ik weet niet
.. dit was eigenlijk nog veel leuker
Hoe was je date?quote:
Ben gek op memes maar als je verschillende meme-interesses hebt dan kan je de boel net zo goed direct afkappenquote:Op maandag 30 juli 2018 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wat is het punt van op date gaan als je niet een beetje dat gevoel hebt?
[..]
Juist een beetje speels toch, wat een goede eigenschap is.
Approvedquote:Op maandag 30 juli 2018 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Er is maar 1 meme die altijd goed is (en als ik ooit weer Tinder heb meteen in m'n profiel gaat)
[ afbeelding ]
Als dat geen goede selectiecriteria is, weet ik het ook niet meer.
Cutequote:Op maandag 30 juli 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
.. echt heel erg gezellig! We hebben eerst twee uur lang door het bos gewandeld en echt over van alles en nog wat gepraat.. zo zenuwachtig, maar tegelijkertijd zo op mijn gemak![]()
Dit was die date die ik via via kende, maar tegenkwam op tinder.
Vervolgens wilde we nog een drankje doen bij een strandje in de buurt en zijn beland bij een vriendin van mij.. wilde het eigenlijk niet, want ik wil het gewoon tussen ons houden, maar het was echt leuk en zelfs mijn vriendin vond het een leuke jongen!
Vervolgens nog langs de boulevard gewandeld en afgesloten met zoenen![]()
.. dit was toch wel even anders dan mijn date op vrijdag! Wat trouwens ook een schat van een jongen was, maar .. ik weet niet
.. dit was eigenlijk nog veel leuker
Je hebt toch wel gevoel erbij als je iemand spreekt, zoiets is toch niet alleen op date gaan en binnen een paar uur duidelijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welk gevoel moet ik hebben dan? Ik ken die persoon op een eerste date toch helemaal niet? Of het moet zo zijn dat ik iemand al ken en dat dan de vonk overslaat. Maar waarom zou ik dan nerveus zijn? Dan weet je al dat je elkaar leuk vindt.
Misschien handig om te vermelden: ik heb sowieso niet zoveel last van zenuwen.
Je kan dat altijd sturen natuurlijk, wie weet valt het nog te redden?quote:Op maandag 30 juli 2018 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben gek op memes maar als je verschillende meme-interesses hebt dan kan je de boel net zo goed direct afkappenEn aangezien dit één van de twee is waarbij ik het spijtig zou vinden als het contact stopt zou dat toch wel zonde zijn.
Van de 15 gestuurde was er eentje die ze niets vond en dat heb ik goed gemaakt door er snel eentje voor haar te makenquote:Op maandag 30 juli 2018 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cute![]()
[..]
Je hebt toch wel gevoel erbij als je iemand spreekt, zoiets is toch niet alleen op date gaan en binnen een paar uur duidelijk.
Voor mij dan in iedergeval.
[..]
Je kan dat altijd sturen natuurlijk, wie weet valt het nog te redden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |