Zonder twijfel.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Balkenende van alle gasten bij Ziggo (buiten Coronel/Doornbos enzo) misschien wel het meeste verstand van autoracen heeft
Die is al lange tijd F1 & Max fan, hier nog bij TRquote:Op zondag 29 juli 2018 14:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
WhatBalkenende in de studio bij Ziggy
! Van alle mensen die er konden zitten had ik dit het minst verwacht
Mankeert er wat aan je ogen? Sinds spec 2 is Ferrari beter van de plek. Raikkonen zat bijv ook gelijk tussen beide Mercedessen in Oostenrijk. Aan de data kun je zien dat Ferrari aangedreven auto's na 100 km/h meer power hebben dan de rest.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Omdat Toto het zegt nadat Hamilton een start verklootte? Volgens mij heeft Raikkonen dit jaar nog geen plek gewonnen bij de start en start Bottas doorgaans prima.
Hij was al auto en autosportliefhebber voordat Max geboren was joh.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is al lange tijd Max fan, hier nog bij TR
[ afbeelding ]
Ha, grappig. Ik volg die man totaal niet dus heb geen idee verder, maar was erg verbaasd. Had niet wacht dat hij into racen was. Wel leuk dat Ho-Pin er zit, toffe gastquote:Op zondag 29 juli 2018 14:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is al lange tijd F1 & Max fan, hier nog bij TR
[ afbeelding ]
had hij nog iets bijzonders te melden?quote:
Balkenende liep ook altijd helemaal te glunderen bij Bavaria City Racing in Rotterdam want al die auto's en alles vond hij helemaal het eindequote:Op zondag 29 juli 2018 14:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ha, grappig. Ik volg die man totaal niet dus heb geen idee verder, maar was erg verbaasd. Had niet wacht dat hij into racen was. Wel leuk dat Ho-Pin er zit, toffe gast
Daar reed hij nog bijna een Ferrari California los.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Balkenende liep ook altijd helemaal te glunderen bij Bavaria City Racing in Rotterdam want al die auto's en alles vond hij helemaal het einde
Ga nou niet jinxen.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:21 schreef zoem het volgende:
Als het een beetje mee zit heeft Max na de race meer punten dan Ric.
De spec 2 is van vorig jaar toch?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je ogen? Sinds spec 2 is Ferrari beter van de plek. Raikkonen zat bijv ook gelijk tussen beide Mercedessen in Oostenrijk. Aan de data kun je zien dat Ferrari aangedreven auto's na 100 km/h meer power hebben dan de rest.
maar RIC is kwalificatiebeest.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:21 schreef zoem het volgende:
Als het een beetje mee zit heeft Max na de race meer punten dan Ric.
ik was in de veronderstelling dat het een mof was.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu door dit interview pas dat Günther Steiner een Italiaan is
Südtirolergoden
Zo klinkt ie welquote:Op zondag 29 juli 2018 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
ik was in de veronderstelling dat het een mof was.
Ik dacht een oostenrijkerquote:Op zondag 29 juli 2018 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
ik was in de veronderstelling dat het een mof was.
Ferrari starts zijn de afgelopen races echt beter dan die van Merc, Kimi was de afgelopen races wat te agressief waardoor hij af en toe een plekje verloor maar dat zegt niks over de daadwerkelijke initiele start.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De spec 2 is van vorig jaar toch?
Bij welke race heeft Raikonnen een plek gewonnen bij de start?
Check die jumpquote:Op zondag 29 juli 2018 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Balkenende liep ook altijd helemaal te glunderen bij Bavaria City Racing in Rotterdam want al die auto's en alles vond hij helemaal het einde
Mooi toch.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooi toch.
Ook eens een stukje gezien dat Balky op een skateboard ging staan, en vervolgens op z’n plaat ging. Niks aan de hand hoor.
Veel prettiger dan de zoveelste C-garnituur gast die niks met autosport heeft.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:27 schreef GM78 het volgende:
Moet toch eerlijk zeggen dat Balkenende een prettige gast is.
Lult lekker mee, en heeft duidelijk verstand van zaken
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veel prettiger dan de zoveelste C-garnituur gast die niks met autosport heeft.
hear, hearquote:Op zondag 29 juli 2018 14:27 schreef GM78 het volgende:
Moet toch eerlijk zeggen dat Balkenende een prettige gast is.
Lult lekker mee, en heeft duidelijk verstand van zaken
dat zeker, zoals froger die voor een paycheck komtquote:Op zondag 29 juli 2018 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Shelly Sterk was wel top.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ga je mond spoelenquote:
Was wel 2 pluspunten jaquote:
Iemand die we nu plots missenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:30 schreef LTVDK het volgende:
JP is gewoon een nerd die alles volgt en probeert te analyseren en alles. Vraag me af wat zijn FOK! account is
Vossquote:Op zondag 29 juli 2018 14:30 schreef LTVDK het volgende:
JP is gewoon een nerd die alles volgt en probeert te analyseren en alles. Vraag me af wat zijn FOK! account is
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed om de boze geesten te verjagenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:38 schreef TehRocks het volgende:
Ho Pin Tung woonde bij mij om de hoek. Schoot altijd tijdens nieuwjaar absurd veel vuurwerk de lucht in.
Het is niet de persoon die ik associeer met sportquote:
Tja, het is een Chinees he.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:38 schreef TehRocks het volgende:
Ho Pin Tung woonde bij mij om de hoek. Schoot altijd tijdens nieuwjaar absurd veel vuurwerk de lucht in.
JPB is een ware petrolhead. En heeft er verstand van.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Het is niet de persoon die ik associeer met sport
En de meeste andere gasten wel?!quote:Op zondag 29 juli 2018 14:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Die is al heeeel lang daarmee bezig, toen die premier was is die geloof ik ook een paar keer op een GP gespot en met die demonstratie in Rotterdam was die er ook vaak bij.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
True truequote:
100.000 klappers als een echte chineesquote:Op zondag 29 juli 2018 14:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Was ook niet louter van de intratuin.
Leuk om een keer een andere kant van Lewis te zien.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis legt even z'n regenrijskills uit van gister
Hij heeft ook meegedaan aan de Mille Miglia.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is al heeeel lang daarmee bezig, toen die premier was is die geloof ik ook een paar keer op een GP gespot en met die demonstratie in Rotterdam was die er ook vaak bij.
[ afbeelding ]
Zo'n analyse met de rijder zelf is sowieso leukquote:Op zondag 29 juli 2018 14:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Leuk om een keer een andere kant van Lewis te zien.
Schijn bedriegt, Oscar.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:
En Coronel in Curaçao of Aruba waar hij ook zit houden...quote:Op zondag 29 juli 2018 14:41 schreef potjecreme het volgende:
En het scheelt ook dat Ho-Pin er is. Die mag er echt wel iedere race zitten.
Ja ik vond hem gewoon eens een keer oprecht hier.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Leuk om een keer een andere kant van Lewis te zien.
Hij was ook goed in skateboarden.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft ook meegedaan aan de Mille Miglia.
https://topgear.nl/autote(...)nde-test-uitgelicht/quote:Wat heeft de MP met auto's, zo willen wij weten. 'Ik ben al heel lang gefascineerd door auto's. Het ontwerp, maar ook de techniek spreekt mij zeer aan. Ik volg de autowereld dan ook nauwgezet. Ook de autosport vind ik bijzonder interessant. Vorig jaar was ik in Australië waar ik ook de Formule 1 bezocht, echt een machtig evenement. Dit jaar reed ik ook een dag mee met de Mille Miglia in een oude Porsche, samen met racecoryfee Gijs van Lennep - ik was toch in Italië voor een gesprek met premier Berlusconi als voorbereiding op de G8. En natuurlijk steek ik dan heel veel op over hoe te rijden, welke lijnen, enzovoorts. Ik vertelde Silvio Berlusconi dat ik een dag zou meerijden en dat vond hij geweldig. Italianen zijn trots op dergelijke evenementen.' Begin dit jaar reed Balkenende ook mee als navigator in een rallyauto, ook die ervaring heeft hij kunnen bijschrijven op z'n automobiele to-do-lijstje. Dit alles verklaart ons waarom, zo zal later ook op het vliegveld blijken, Balkenende een bovengemiddelde wagenbeheersing blijkt te hebben.
Eindelijk rust in de studio. Alleen Kamphuis is gekke Henkie aan het spelenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:41 schreef potjecreme het volgende:
Ja, gewoon hele raceweekend er bij zetten, zou ook een waardevolle co-commentator zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:41 schreef potjecreme het volgende:
Hoor constant heerlijk foute eurodance op de achtergrond. Net ook aquaquote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoor ik noi Scooter op de achtergrond bij de grid walk?
Haten op Scooterquote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Welkom in Oost-Europa.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoor constant foute eurodance op de achtergrond. Net ook aqua
Die muziek leeft nog in die landen. Hier hebben we Lil Kleine en Boef.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
It' s race weekend😀quote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, Raikkonen had ook een keer een goede start. Het verschil wordt doorgaans gemaakt door hoe goed je van je plek komt, en dat is tegenwoordig weer aan de coureur.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je ogen? Sinds spec 2 is Ferrari beter van de plek. Raikkonen zat bijv ook gelijk tussen beide Mercedessen in Oostenrijk. Aan de data kun je zien dat Ferrari aangedreven auto's na 100 km/h meer power hebben dan de rest.
Goede reden om deze race te bezoeken.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
is daar nog steeds populair en terechtquote:Op zondag 29 juli 2018 14:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Liever eurodance dan.lik kleine en boefquote:Op zondag 29 juli 2018 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die muziek leeft nog in die landen. Hier hebben we Lil Kleine en Boef.
en goedkope hoerenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welkom in Oost-Europa.
Waar Scooter nog hip is, en de vrouw nog een corrigerende tik mag krijgen.
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
, en de vrouw nog een corrigerende tik mag krijgen.
quote:
Liever een wortelkanaalbehandeling dan kleine en boefquote:Op zondag 29 juli 2018 14:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Liever eurodance dan.lik kleine en boef
En goedkope Pivoquote:
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Liever eurodance dan.lik kleine en boef
Liep van hem weg, Jack praat tegen zijn rug. En dan zegt ie "Je ziet in zijn ogen..."quote:
Hou zou 'm moeten aanbidden, Max krijgt nooit meer zo'n simpele "interviewer" voor z'n neus.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welkom in Oost-Europa.
Waar Scooter nog hip is, en de vrouw nog een corrigerende tik mag krijgen.
Bier in die regio is goedkoopquote:Op zondag 29 juli 2018 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de drankrekening krijgt.
hahaquote:Op zondag 29 juli 2018 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liep van hem weg, Jack praat tegen zijn rug. En dan zegt ie "Je ziet in zijn ogen..."
Die heeft ie nooit gezien man
Dit inderdaad. Ziggo zit vuistdiep in max.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hou zou 'm moeten aanbidden, Max krijgt nooit meer zo'n simpele "interviewer" voor z'n neus.
Nooit een kritische vraag, altijd een bruine arm.
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]Scooter
is weer hip sinds ze weer aan het toeren zijn
Ja precies, samen met Kamphues ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Wanneer gaan ze Jack eens een andere functie aanbieden, iets achter de schermen ofzo.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]Respect to the man in the icecreamvan!
By the way, how much is the fish?
Jij weetquote:Op zondag 29 juli 2018 14:53 schreef YokiKater het volgende:
Eens.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
I AM THE HORSEMAN!!!quote:Op zondag 29 juli 2018 14:53 schreef YokiKater het volgende:
Stroll start vanuit de pits, dus dat werkt in zijn voordeel om minder snel te crashenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Wie gaat er als eerst uitvallen?
Stroll of Grosjean.
Ik denk Vettel.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Stroll of Grosjean.
Ik verwacht dat een van de Ferrari's wat geks gaat doen bij de startquote:Op zondag 29 juli 2018 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Stroll of Grosjean.
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Jammer dat ze Scooter niet het volkslied lieten doen
Dat is heul niet Scooterquote:
quote:
Ik hoop het niet met mijn manager.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een van de Ferrari's wat geks gaat doen bij de start
Altijd nog fijner dan de beste vriend van Herman Brood.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:57 schreef Monolith het volgende:
Ik was even vergeten wat een beroerde spreker Balkenende was.
Ohja, dat ding ben ik ook pas de afgelopen 8 races vergeten in te vullenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het niet met mijn manager.
Ik ookquote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding ben ik ook pas de afgelopen 8 races vergeten in te vullen
Hoe gaat Max zijn teamgenoot eraf tikken dan?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik verwacht een gele vlag na de eerste bochten.
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd nog fijner dan de beste vriend van Herman Brood.
Is er al een Scooter fan-topic hier in F1?quote:
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht isquote:Op zondag 29 juli 2018 14:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]Scooter
is weer hip sinds ze weer aan het toeren zijn
Jazeetie, TURBOOOOOOO!!!!quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"We'll see" - en loopt weg.
Na een lange vraag naar zijn verwachten van chickie van Sky.
En vorig jaar kon je er in Den Bosch nog voor een euro naartoequote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht is
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:01 schreef flipsen het volgende:
IEmand die pagina met livestreams op reddit? Kan het zo snel weer niet vinden (nieuwe comp, alles kwijt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Daarom, Scooter is weer hotquote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht is
Ja heb ze ooit eens op we love the 90's gezien in het goffert park. Was geniaalquote:Op zondag 29 juli 2018 15:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En vorig jaar kon je er in Den Bosch nog voor een euro naartoe
Nee, dan krijgen ze die ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:02 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Gezien de kwalificatie van gister zijn er natuurlijk meer setjes nieuwe banden over, aangezien de top 10 voor Q3 altijd een extra setje US (of welke in dat weekend ook maar de zachtste compound is) krijgt. Deze zijn gister niet gebruikt maar ik neem aan dat ze die extra set nu ook niet meer hebben of wel?
Eigenlijk zijn die gridwalk interviews ook complete bullshit natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
'we zullen het zien' standaard Max uitspraak voor de race
Hij zegt dan eigenlijk 'jack zout eens op'.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
'we zullen het zien' standaard Max uitspraak voor de race
Oeh voor november zijn er nog kaarten beschikbaarquote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Jezus... wat denkt die Doornbos wel niet, ze hebben maar 60 minuten om over Max te praten voorafgaand aan de GP. Dan is er toch geen tijd voor titelstrijd!quote:Op zondag 29 juli 2018 15:04 schreef franklop het volgende:
Doornbos probeert het om de titelstrijd te laten gaan. Dat is een foutje bij Ziggo
Spa 98quote:Op zondag 29 juli 2018 15:06 schreef Metalfreak het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een flinke startcrash
Dit.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal haten op JP die meer van heel de autosport weet dan de meesten hier
Typisch idd.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Mee eens maar hij bracht dat laatste op een heel domme wijzequote:Op zondag 29 juli 2018 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Dan had het moeten regenen vrees ik... niet in deze omstandigheden.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop ergens dat hier iemand de 3 topteams kan breken
Gelukkig is dat na 1 bocht al opgelost.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef Justevo het volgende:
Waarschijnlijk krijgt Sainz ook weer last van een dosis bewijsdrang als Verstappen achter hem rijdt.
Geen teamorders richtung STR zei hij tegen Skyquote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft Dr Malko al tegen STR gezegd dat ze moeten inhouden?
Doen ze niet zei hij eerder bij Sky, zulke ordersquote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft Dr Malko al tegen STR gezegd dat ze moeten inhouden?
En die voorspelling luidt?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de OP staat een weersvoorspelling.
Van een week oud, gister zou het volgens die voorspelling ook droog blijven.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de OP staat een weersvoorspelling.
Denk dat iedereen ook wel weer dat Redbull sneller isquote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen ze niet zei hij eerder bij Sky, zulke orders
De link voor de actuele staat erbijquote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van een week oud, gister zou het volgens die voorspelling ook droog blijven.
Jup!quote:Op zondag 29 juli 2018 15:11 schreef vosss het volgende:
Wel zuur voor JP, die dacht natuurlijk bij een zeker podium van max in de studio te zitten.
Voorbeschouwing gemist. Leuke gast neem ik aan?
Oh, niet gezienquote:Op zondag 29 juli 2018 15:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
De link voor de actuele staat erbij
Kan de TS hem zelf updaten, ergo. Regel dan![]()
Iemand zei dat jij JP op Fok was. Wel heel toevallig dat je nu pas komt inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2018 15:11 schreef vosss het volgende:
Wel zuur voor JP, die dacht natuurlijk bij een zeker podium van max in de studio te zitten.
Moet hij nog maar een keer komenquote:Op zondag 29 juli 2018 15:11 schreef vosss het volgende:
lolquote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand zei dat jij JP op Fok was. Wel heel toevallig dat je nu pas komt inderdaad...
volgens Pirelli welquote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR heeft geen mediums meer volgens Sky
Lijkt me ook niet nodig.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR heeft geen mediums meer volgens Sky
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat na 1 bocht al opgelost.
Dan geen nwe verse mediums meerquote:
Glazen bol. Netjes.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat na 1 bocht al opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |