Allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal haten op JP die meer van heel de autosport weet dan de meesten hier
Dan had het moeten regenen vrees ik... niet in deze omstandigheden.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop ergens dat hier iemand de 3 topteams kan breken
Gelukkig is dat na 1 bocht al opgelost.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef Justevo het volgende:
Waarschijnlijk krijgt Sainz ook weer last van een dosis bewijsdrang als Verstappen achter hem rijdt.
Geen teamorders richtung STR zei hij tegen Skyquote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft Dr Malko al tegen STR gezegd dat ze moeten inhouden?
Doen ze niet zei hij eerder bij Sky, zulke ordersquote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Heeft Dr Malko al tegen STR gezegd dat ze moeten inhouden?
En die voorspelling luidt?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de OP staat een weersvoorspelling.
Van een week oud, gister zou het volgens die voorspelling ook droog blijven.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de OP staat een weersvoorspelling.
Denk dat iedereen ook wel weer dat Redbull sneller isquote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen ze niet zei hij eerder bij Sky, zulke orders
De link voor de actuele staat erbijquote:Op zondag 29 juli 2018 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van een week oud, gister zou het volgens die voorspelling ook droog blijven.
Jup!quote:Op zondag 29 juli 2018 15:11 schreef vosss het volgende:
Wel zuur voor JP, die dacht natuurlijk bij een zeker podium van max in de studio te zitten.
Voorbeschouwing gemist. Leuke gast neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |