Oh ja, Q3 heb ik verdrongenquote:
Hij was zelf not amusedquote:Op zondag 29 juli 2018 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alonso was wel echt genot tijdens Q3 gisteren
Ik bedoelde ook 'recenter' als in dit seizoen, in vergelijking met de lage downforce (ter compensatie van de Franse koffiemolen) wat al zeker 2/3 seizoenen speelt.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Max zei dat dat al het hele seizoen speelde? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Heb het niet zelf gezien.
Eigen schuld, te geniaal om ze niet uit te zendenquote:Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was zelf not amused
https://www.f1today.net/n(...)mijn-radiogesprekken
haha grapje zeker?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog 11 minuutjes voor BalkenendeGenot met Kamplul, dat wordt genieten.
Nee, Balkenende is grappig. Ik hoop dat hij de show overneemt van Kamphues want dat is een nagemaakte.quote:
Hier hetzelfde, flink wat nootjes gehaald ook.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef THEFXR het volgende:
net boodschappen gedaan en nu de voorbeschouwing
Same. Nootjesquote:Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef THEFXR het volgende:
net boodschappen gedaan en nu de voorbeschouwing
Dat gaat het om lijntje op de track wat de auto''s die de pit ingaan scheidt van de auto's die aan een volgend rondje beginnen. Normaal gesproken mag je daar overheen rijden, itt de witte lijn bij de pit exit, alleen als dat gevaarlijk is wordt aangegeven dat het niet mag. Dat is heel wat anders dan via het gras de pit entry verlaten en de baan weer oprijden, daar zijn andere regels op van toepassing.quote:Op zondag 29 juli 2018 00:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik al had aangetoond was het volstrekte onzin om Hamilton vorige week te bestraffen.
Ten eerste omdat hij de pit niet inging en dus die regel niet telt, want dat staat er sinds dit jaar expliciet bij en ten tweede omdat can de afgelopen 22 keer er slechts vier coureurs zijn bestraft voor het overschrijden van de witte lijn. Alle vier de keren waren de coureurs voor de race gewaarschuwd. Dat was deze race niet het geval.
Ik ben vatbaar voor objectieve vaststellingen, dat kan niet van iedereen hier gezegd worden.quote:Dus kom niet aan met het feit dat je objectief bent, want dat ben je niet.
Entering/entry, zouden die woorden wellicht verband met elkaar houden? Dit is echt geen moeilijke interpretatiekwestie of zo. Vandaar ook dat de stewards er van allerlei overwegingen bij moesten halen om maar geen straf uit te hoeven delen. Maar dat zien we wel vaker bij Hamilton, dan duiken er in de uitspraak nieuwe uitwerkingen van de regels op die dan weer verdwenen zijn zodra een andere coureur wel bestraft wordt.quote:Op zondag 29 juli 2018 01:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet volgens de Engelse grammaticaregels. Want op het moment dat je op de pit entry rijdt, ben je niet bezig met entering the pitlane. Dat doe je pas op het moment dat je de witte lijn tussen entry en de pit lane overschrijdt. Als je er helemaal overheen bent heb je de pitlane pas ge-entered.
Maar hier wordem we het niet over eens, maar dat wist ik al.
Oh god...quote:Op zondag 29 juli 2018 14:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same.
En de espressomachine naast me pc gezetIk ligt dus straks met een caffeine overdosis op me toetsenbord te spasmen
Die is al een keer of 4 intussen bij Max in de paddock geweest tijdens races. Hijs fan, nu ook een keer op de bank dus.quote:
sky sports voor me.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Balkenende is grappig. Ik hoop dat hij de show overneemt van Kamphues want dat is een nagemaakte.
Ik wist het en kan het nog steeds niet geloven.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een ware petrolhead, verwacht je misschien niet maar het is toch echt zo.
niet kijken. optocht, standaard toch?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Gaat het regenen straks of hoef ik niet te kijken?
voorproefjequote:Op zondag 29 juli 2018 14:06 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
niet kijken. optocht, standaard toch?
jep, zag vrieslollies liggen bij de kassa #childhoodmemoriesquote:Op zondag 29 juli 2018 14:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, flink wat nootjes gehaald ook.
Macadamia’s, amandelen en nog wat gekruid spul.
Hoe kom je daarbij? Omdat Toto het zegt nadat Hamilton een start verklootte? Volgens mij heeft Raikkonen dit jaar nog geen plek gewonnen bij de start en start Bottas doorgaans prima.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ferrari heeft doorgaans een veel betere start en de run naar bocht 1 is best lang.
Ik heb ze in de vriezer liggen 🍦quote:Op zondag 29 juli 2018 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jep, zag vrieslollies liggen bij de kassa #childhoodmemories
Olav staat gewoon op een kutplek, dan moet het schuifje wat lager.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:09 schreef TehRocks het volgende:
Wat gebruikt Ziggo toch een kutmicrofoons.
Genoeg tieten anders net.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Olav staat gewoon op een kutplek, dan moet het schuifje wat lager.
Niet alleen nu, ook in de commentaarbox. Vergelijk deze uitzendingen met die van 10 jaar geleden. Weet niet wat het precies is maar het klinkt gewoon altijd zaad.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Olav staat gewoon op een kutplek, dan moet het schuifje wat lager.
jaquote:Op zondag 29 juli 2018 14:11 schreef THEFXR het volgende:
heeft iedereen nu vrije bandenkeuze om te starten?
Yupquote:Op zondag 29 juli 2018 14:11 schreef THEFXR het volgende:
heeft iedereen nu vrije bandenkeuze om te starten?
De boordradio van Button was nog onduidelijker. Die was in al zijn jaren niet te verstaanquote:Op zondag 29 juli 2018 14:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Niet alleen nu, ook in de commentaarbox. Vergelijk deze uitzendingen met die van 10 jaar geleden. Weet niet wat het precies is maar het klinkt gewoon altijd zaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |