Ohja, dat ding ben ik ook pas de afgelopen 8 races vergeten in te vullenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het niet met mijn manager.
Ik ookquote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding ben ik ook pas de afgelopen 8 races vergeten in te vullen
Hoe gaat Max zijn teamgenoot eraf tikken dan?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik verwacht een gele vlag na de eerste bochten.
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2018 14:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd nog fijner dan de beste vriend van Herman Brood.
Is er al een Scooter fan-topic hier in F1?quote:
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht isquote:Op zondag 29 juli 2018 14:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]Scooter
is weer hip sinds ze weer aan het toeren zijn
Jazeetie, TURBOOOOOOO!!!!quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"We'll see" - en loopt weg.
Na een lange vraag naar zijn verwachten van chickie van Sky.
En vorig jaar kon je er in Den Bosch nog voor een euro naartoequote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht is
quote:Op zondag 29 juli 2018 15:01 schreef flipsen het volgende:
IEmand die pagina met livestreams op reddit? Kan het zo snel weer niet vinden (nieuwe comp, alles kwijt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Daarom, Scooter is weer hotquote:Op zondag 29 juli 2018 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In december en nu ook november in de AFAS live. Zie dat het concert van december al uitverkocht is
Ja heb ze ooit eens op we love the 90's gezien in het goffert park. Was geniaalquote:Op zondag 29 juli 2018 15:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En vorig jaar kon je er in Den Bosch nog voor een euro naartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |