En zo spreek je alsnog 2 meningen aan terwijl je een voorbehoud neemt.quote:Op zondag 29 juli 2018 03:27 schreef twiFight het volgende:
Het sneue is dat als Verstappen die actie gedaan zou hebben er hier niemand om zou zeiken en iedereen het er volmondig mee eens was geweest dat het geen enkel probleem was (op de mensen die expres er tegenin willen gaan na).
Bek dicht. Iedereen kan gewoon posten wat ie wil. TR gezet dus dit gaat ook gewoon weer de kliko in.quote:Op zondag 29 juli 2018 04:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
En zo spreek je alsnog 2 meningen aan terwijl je een voorbehoud neemt.
Maar goed, kunnen we nou even stoppen met letterneuken over engelse grammatica over de vorige race?
Ze zijn al in Hongarije, kwalificatie is al geweest maar engelse grammatica is belangrijker dan dit raceweekend?
Kap er gewoon mee, het is besproken, FIA heeft een beslissing genomen en hopelijk krijgen we morgen een mooie race te zien!
En met dit bedoel je die hele zinloze discussie over de pitlane? Want dat zou wel prettig zijnquote:Op zondag 29 juli 2018 07:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bek dicht. Iedereen kan gewoon posten wat ie wil. TR gezet dus dit gaat ook gewoon weer de kliko in.
Jij vind het stom dus anderen mogen hier niet over doorpraten?quote:Op zondag 29 juli 2018 07:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En met dit bedoel je die hele zinloze discussie over de pitlane? Want dat zou wel prettig zijn
Jij vind het een week en 150 posts later (die niks aan de situatie veranderen) nog wel boeiend? Good for you.quote:Op zondag 29 juli 2018 08:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij vind het stom dus anderen mogen hier niet over doorpraten?
Interessant, ik hoop dat je wel accepteert of gedoogt als er straks mensen zijn die over de race willen praten of misschien zelfs namijmeren over de kwalificatie. Ik hoop het anders wordt het wel een heel leeg topic en dan zijn er nog tien andere users die iets anders zinloos vinden, dit topic kan misschien wel op slot
Ik boeiend vind? Doe nou niet zo kinderachtig. Ik geloof dat het de bedoeling is dat iedereen die over F1 wil praten, hier in dit topic moet zijn. Niet bij de gratie van alle fokkers unaniem.quote:Op zondag 29 juli 2018 08:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jij vind het een week en 150 posts later (die niks aan de situatie veranderen) nog wel boeiend? Good for you.
Ik vind het fijn dat je zo op komt voor de meningsvrijheid van andere terwijl je ondertussen tegen mij zegt dat ik die van mij niet mag gevenquote:Op zondag 29 juli 2018 08:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik boeiend vind? Doe nou niet zo kinderachtig. Ik geloof dat het de bedoeling is dat iedereen die over F1 wil praten, hier in dit topic moet zijn. Niet bij de gratie van alle fokkers unaniem.
Er zijn wel vaker onderwerpen wat iemand stom of op dat moment oninteressant vindt. Jammer joh gedraag je volwassen en negeer wat je niet leuk vindt want je bent niet alleen. Het is net zoals al die andere topics op fok die je even niet interessant vindt, die negeer je ipv daar te posten dat je het topic stom vindt.
Ja eehh nou eehh nee maar jij eehhquote:Op zondag 29 juli 2018 08:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je zo op komt voor de meningsvrijheid van andere terwijl je ondertussen tegen mij zegt dat ik die van mij niet mag geven
quote:Op zondag 29 juli 2018 08:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben gewoon wel klaar met die discussie. Dat kan ook hé. Fijn dat dat mag.
quote:Op zondag 29 juli 2018 07:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Je bent 's ochtends wel lekker snel bij met het topic. Al die posts kun je gewoon skippen
quote:
Kan je gewoon kijken met uitzending gemist.. Inclusief voor en nabeschouwingquote:Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]Ik vind je verder gewoon lief hoor
In ander nieuws, vandaag met m'n nichtje naar één of ander kinderpretpark. Dus ik kan niet live kijken. En met dat ik dit type besef ik me dat ik de horizonbox niet heb ingesteld
Ik wens dit soort persoonlijk leed niet te lezen in dit topicquote:Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]Ik vind je verder gewoon lief hoor
In ander nieuws, vandaag met m'n nichtje naar één of ander kinderpretpark. Dus ik kan niet live kijken. En met dat ik dit type besef ik me dat ik de horizonbox niet heb ingesteld
Klopt, maar dan ik bij Ziggo vaak niet spoelen. Maarrrrr ik kan gewoon met Ziggo Go remote m'n box instellenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je gewoon kijken met uitzending gemist.. Inclusief voor en nabeschouwing
HET WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN!!quote:Op zondag 29 juli 2018 08:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben gewoon wel klaar met die discussie. Dat kan ook hé. Fijn dat dat mag.
Dit ja, nog erger dan de trolls.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit topic naar de tering gegaan zeg met dat achterlijke getief op elkaar de godganse tijd![]()
5 pagina's met retards die de dikste internet boner willen hebben
Gewoon even aantal posts per topic op 310 zetten, dan is het maar één paginaquote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit topic naar de tering gegaan zeg met dat achterlijke getief op elkaar de godganse tijd![]()
Die het irl allemaal zouden verliezen van mij mij als we ze op tafel zouden leggenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Als er geen ongelukken in bocht één gebeuren en Vettel houdt z'n auto heel. Dan wint die gewoon.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Die het irl allemaal zouden verliezen van mij mij als we ze op tafel zouden leggen
OT: Lewis wint vandaag en daarom wint Vettel de titel.
quote:Op zondag 29 juli 2018 09:13 schreef vosss het volgende:
[..]
HET WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN MALDONADO!!
dan wint lewis de titel.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als er geen ongelukken in bocht één gebeuren en Vettel houdt z'n auto heel. Dan wint die gewoon.
ik vrees een saaie race of gaat het vandaag ook regenen?quote:Op zondag 29 juli 2018 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
dan wint lewis de titel.
Althans zo ging het de afgelopen 15 jaar
Waarschijnlijk saaie optochtquote:Op zondag 29 juli 2018 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees een saaie race of gaat het vandaag ook regenen?
Ja eens, ook 1 van de redenen dat ik hier minder kom (en een reactie geef eventueel).. Behoorlijk irritant als er steeds op de man gespeeld word, zuigt de sfeer er behoorlijk snel uit.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit ja... Kan nooit gewoon gemoedelijk over F1 gaan...quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |