Ja eehh nou eehh nee maar jij eehhquote:Op zondag 29 juli 2018 08:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je zo op komt voor de meningsvrijheid van andere terwijl je ondertussen tegen mij zegt dat ik die van mij niet mag geven
quote:Op zondag 29 juli 2018 08:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben gewoon wel klaar met die discussie. Dat kan ook hé. Fijn dat dat mag.
quote:Op zondag 29 juli 2018 07:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Je bent 's ochtends wel lekker snel bij met het topic. Al die posts kun je gewoon skippen
quote:
Kan je gewoon kijken met uitzending gemist.. Inclusief voor en nabeschouwingquote:Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]Ik vind je verder gewoon lief hoor
In ander nieuws, vandaag met m'n nichtje naar één of ander kinderpretpark. Dus ik kan niet live kijken. En met dat ik dit type besef ik me dat ik de horizonbox niet heb ingesteld
Ik wens dit soort persoonlijk leed niet te lezen in dit topicquote:Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
In ander nieuws, vandaag met m'n nichtje naar één of ander kinderpretpark. Dus ik kan niet live kijken. En met dat ik dit type besef ik me dat ik de horizonbox niet heb ingesteld
Klopt, maar dan ik bij Ziggo vaak niet spoelen. Maarrrrr ik kan gewoon met Ziggo Go remote m'n box instellenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je gewoon kijken met uitzending gemist.. Inclusief voor en nabeschouwing
HET WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN!!quote:Op zondag 29 juli 2018 08:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben gewoon wel klaar met die discussie. Dat kan ook hé. Fijn dat dat mag.
Dit ja, nog erger dan de trolls.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit topic naar de tering gegaan zeg met dat achterlijke getief op elkaar de godganse tijd![]()
5 pagina's met retards die de dikste internet boner willen hebben
Gewoon even aantal posts per topic op 310 zetten, dan is het maar één paginaquote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit topic naar de tering gegaan zeg met dat achterlijke getief op elkaar de godganse tijd![]()
Die het irl allemaal zouden verliezen van mij mij als we ze op tafel zouden leggenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Als er geen ongelukken in bocht één gebeuren en Vettel houdt z'n auto heel. Dan wint die gewoon.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Die het irl allemaal zouden verliezen van mij mij als we ze op tafel zouden leggen
OT: Lewis wint vandaag en daarom wint Vettel de titel.
quote:Op zondag 29 juli 2018 09:13 schreef vosss het volgende:
[..]
HET WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN MALDONADO!!
dan wint lewis de titel.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als er geen ongelukken in bocht één gebeuren en Vettel houdt z'n auto heel. Dan wint die gewoon.
ik vrees een saaie race of gaat het vandaag ook regenen?quote:Op zondag 29 juli 2018 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
dan wint lewis de titel.
Althans zo ging het de afgelopen 15 jaar
Waarschijnlijk saaie optochtquote:Op zondag 29 juli 2018 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees een saaie race of gaat het vandaag ook regenen?
Ja eens, ook 1 van de redenen dat ik hier minder kom (en een reactie geef eventueel).. Behoorlijk irritant als er steeds op de man gespeeld word, zuigt de sfeer er behoorlijk snel uit.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit ja... Kan nooit gewoon gemoedelijk over F1 gaan...quote:Op zondag 29 juli 2018 09:15 schreef Sinister-D- het volgende:
dat ben ik wel met je eens, de betweters die niet van ophouden wetenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja eens, ook 1 van de redenen dat ik hier minder kom (en een reactie geef eventueel).. Behoorlijk irritant als er steeds op de man gespeeld word, zuigt de sfeer er behoorlijk snel uit.
hoeveel heb je er nu van Max?quote:Op zondag 29 juli 2018 09:37 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Dit ja... Kan nooit gewoon gemoedelijk over F1 gaan...
Inderdaad jammer, gelukkig voor Max waarschijnlijk, maar we wachten al TE lang op een volledige regenrace.quote:
Rond de 35 ofzo? Ik koop niet meer alles, ze brengen er veel te veel uitquote:Op zondag 29 juli 2018 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nu van Max?
Sorry voor de offtopic
Wat heb je nou weer aan een halve helmquote:Op zondag 29 juli 2018 09:45 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Rond de 35 ofzo? Ik koop niet meer alles, ze brengen er veel te veel uit![]()
Wel een 1/2 helm gekocht laatst, echt mooi
quote:Op zondag 29 juli 2018 09:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een halve helm
Je kan gewoon in de gids naar het programma gaan en voor afspelen vanaf het begin kiezenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Hij zegt toch ook dat hij het eenzijdig belicht? Ik vind dat er wel sprake is van vooruitgang, hij geeft nu eindelijk toe dat hij subjectief is.quote:Op zondag 29 juli 2018 00:19 schreef sasquatsch het volgende:
Dus kom niet aan met het feit dat je objectief bent, want dat ben je niet.
Ze zullen wel moeten willen ze nog een beetje meekomen voorin ipv opgehouden te worden. Racepace lag vrijdag allemaal redelijk dicht bij elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:11 schreef zoem het volgende:
De start lijkt me in ieder geval interessant. De bulls zullen naar voren willen komen.
Even serieus, maar een halve helm van een iconische rijder lijkt mij best vet, een goede doorsnede van alle cussioning etc is dan toch wel wat anders dan zomaar 'een replica'quote:Op zondag 29 juli 2018 09:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een halve helm
En de Ferrari's willen in ieder geval een van de Benzen te grazen nemen, want ze zijn intrinsiek de snellerequote:Op zondag 29 juli 2018 10:11 schreef zoem het volgende:
De start lijkt me in ieder geval interessant. De bulls zullen naar voren willen komen.
Was anders Mercedes geworden denk ik aangezien ze vorig jaar zomer all gebabbeld hadden.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:27 schreef VacaLoca het volgende:
Vorig jaar had Max wss Singapore gewonnen als ie niet gesandwicht was en won daarna overtuigend Maleisië. Hierna volgde een tweede plaats in Japan op een seconde van Hamilton, en het afgenomen podium in Amerika terwijl ie van achteren kwam.. dus ook de pace om te winnen. Wat ie vervolgens overtuigend deed in México..
Red Bull was 2017 slecht begonnen vanwege oa. correlatie problemen met de windtunnel data en veel uitvalbeurten. Tweede seizienshelft leek Red Bull echter de opmars naar voren gemaakt te hebben en velen van ons dachten/hoopten dat Red Bull in 2018 vooraan zou staan.
Niet dus. Ziet er naar uit dat gat met de top 2 nu groter is dan vorig jaar en weinig hoop voor 2019.
Max had naar Ferrari moeten gaan ipv verlengen
Alleen bij code rood toch?quote:Op zondag 29 juli 2018 10:37 schreef Kerplunk het volgende:
De start is leuk om te zien. Daarna hopen op een stuk of 5 safety car situaties zodat je nog een klein beetje spanning voelt bij de herstart elke keer.
Wat is er trouwens gebeurd met het herstarten vanaf de grid? Ik dacht dat dat serieus op de planning stond voor dit seizoen.
Van mij had het gemogen..
De hoop is dat Honda een betere motor levert dan Renault. Als dat gebeurt hoeven ze minder compromissen te maken in de setup om het gebrek aan vermogen te compenseren en kunnen ze meer het potentieel van hun betere chassis benutten.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ziet er naar uit dat gat met de top 2 nu groter is dan vorig jaar en weinig hoop voor 2019.
Alleen bij regen aan het begin van de race. Eerst een aantal ronden achter de safety car totdat de baan droog genoeg is en dan een staande start.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:37 schreef Kerplunk het volgende:
De start is leuk om te zien. Daarna hopen op een stuk of 5 safety car situaties zodat je nog een klein beetje spanning voelt bij de herstart elke keer.
Wat is er trouwens gebeurd met het herstarten vanaf de grid? Ik dacht dat dat serieus op de planning stond voor dit seizoen.
Van mij had het gemogen..
Ze rijden zeker zo weinig mogelijk downforce. Maar er is wel meer aan de hand, viel me na de herstart op Hockenheim al op dat Max een paar ronden nodig had voordat hij weer mee kon met de snelheid van de auto's voor hem.quote:Op zondag 29 juli 2018 08:47 schreef HerrFritz het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft bedacht en opgenoemd hier, maar volgens mij rijden de RB's met minder Downforce omdat ze minder pk's hebben, om dit te compenseren.
Kan dit de reden zijn waarom ze als een natte krant in het natte rijden ?
Het is echt schrijnend om te zien hoe veel verschil er tussen de renault en ferrari/merc zitten.
Renault en STR kunnen dan wel bij komen in de regen omdat zij niet alles op alles zetten om meer snelheid te pakken op het rechte stuk, iets wat RB al het hele jaar doet..
Just my 2 cents
Klinkt alsof de banden moeite hadden om terug op temperatuur te komen.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze rijden zeker zo weinig mogelijk downforce. Maar er is wel meer aan de hand, viel me na de herstart op Hockenheim al op dat Max een paar ronden nodig had voordat hij weer mee kon met de snelheid van de auto's voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |