Zal kort en hevig zijn rond 16:20, maar ergens vrees ik dat het niets wordt. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een stevige regenbui. Dat je straks niet je ramen open hebt staan

Als ik de webcams in Deventer en Zutphen zie plenst het aardig.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zal kort en hevig zijn rond 16:20, maar ergens vrees ik dat het niets wordt. We gaan het zien.

Assen ook pikzwarte lucht. Maar schampt Assen slechtsquote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:52 schreef Koelkastje het volgende:
In Groningen ziet het er dreigend uit maar volgens mij gaat het allemaal om de stad heen!

Ik zit in Winterswijk, iets oostelijker nogquote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik de webcams in Deventer en Zutphen zie plenst het aardig.

Ik geniet hier, kijk mijn uitzichtquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:01 schreef minthy het volgende:
Uit het niets ineens een gitzwarte lucht, harde wind en hoosbui. En onweer![]()

Ja prachtig! Die luchten zijn erg mooi en ik ben blij met wind en regen. Maar dat gedonder hèquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik geniet hier, kijk mijn uitzicht![]()
[ afbeelding ]

Enschede krijgt er ook nog wel wat van mee denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:11 schreef ACT-F het volgende:
Volop regen, maar relatief weinig onweer nu in Goor.

Valt echt reuze mee. Of in mijn geval tegenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja prachtig! Die luchten zijn erg mooi en ik ben blij met wind en regen. Maar dat gedonder hè![]()

Geef mij! Ik wil verkoeling!quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Omg het is zooooooooooooooooooooooo KOEL![]()
![]()
![]()
En vanaf middernacht gaat het hier 100% regenen tot zeker middag
Gelukkig zit ik de hele dag op werk. Maar laat dat water maar komen!

Mazzelaar!quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee. Of in mijn geval tegen

Been there, done that.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op te halen in Goor. Wat heerlijk koel nu

Goor was toch wat dichterbijquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Even de zee overHier in het zuiden van Engeland nu heerlijk 20 graden en een heerlijke wind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |