Als je het laatste stuk hebt hangen is het eerste al droog.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga de was ophangen. Eens kijken hoelang het duurt voor het droog is
Dat dus. We lijden nu niet voor nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Ja nee nou zal dat record eraan gaan ook zeg. Niet een beetje lafjes net niet halen. Vol derop en derover. KOM OP.
Hoek van Holland doet z'n best met 36.8quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Ja nee nou zal dat record eraan gaan ook zeg. Niet een beetje lafjes net niet halen. Vol derop en derover. KOM OP.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Punt is dat het eerder dus 37,5 was blijkbaar (lette toen niet op) dus het stagneert.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoek van Holland doet z'n best met 36.8
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:58 schreef Greys het volgende:
Gemiddeld 10-minuten maximum denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:01 schreef spiritusbus het volgende:
Zijn die getallen op de knmi kaart een momentopname of een gemiddelde of maximum over die 10 minuten?
Nee, staat in brand.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Meetstation in Twente is weg gewaaid? Staat niet meer op de kaart.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan het eens even bijhouden
Hitterecord in aantocht? Nog 1,8 graden te gaan!
Gisterenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik deze temperatuur nog nooit meegemaakt in Nederland.
Dat kan ik me ook niet meer herinneren iig. 33 jaar jong hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Precies. Buiten is het 36 graden al. Binnen 25,5. Ik zou wel gek zijn om de ramen en deuren open te zetten. Alleen die helderheid van geest is duidelijk niet iedereen gegeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik het nu open zou zetten, dan wordt het binnen ook fakking heet. Nu nog 28 graden binnen, dus mooi alles dicht
Gisteren.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik twijfel alleen over de bovenverdieping, omdat het daar inmiddels net zo warm is als buitenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies. Buiten is het 36 graden al. Binnen 25,5. Ik zou wel gek zijn om de ramen en deuren open te zetten. Alleen die helderheid van geest is duidelijk niet iedereen gegeven.
38,2 in Arcen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu warmer dan gister amice.
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.quote:
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Buiten die max is het volgens mij wel heter in heel nederland dan gister idd.
We hebben hogere temperaturen dan bv Thailand nu. Het is echt bizar.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Het is hier ook al 3,4 graden warmer dan de max hier gister.
Wuif met die vlaggen! We moeten de luchtmoleculen en fotonen van de zon aanmoedigen. Hup!quote:
Snel, steek alles in de fik!quote:
Aan de andere kant, ik haalde altijd nog wat hoop uit het feit dat de warmste temperatuur ooit nog van tijdens de Tweede Wereldoorlog is/wasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wuif met die vlaggen! We moeten de luchtmoleculen en fotonen van de zon aanmoedigen. Hup!
Straks pakken FC wolken weer de leiding
Die kaart ververst om de 10 minuten, vaker op die knop rammen heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Kan ik bij het KNMI mijn F5-knop declareren?
Pak even een atoombom bij vliegbasis Volkel. Maakt het nog wel wat graadjes warmer denk ik.quote:
Dat gebeurt pas tegen het eind van de middag, na de piek.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zo lang de wind maar niet naar het westen draait...
En ververst ook automatisch, dus ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kaart ververst om de 10 minuten, vaker op die knop rammen heeft weinig zin.
Speaking of dit. Wel interessant dat dit in de oorlog was. Heeft dit nog slagvelden beinvloed? En een horrorzomer en een hongerwinter in een oorlog. Wat een tijd...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik haalde altijd nog wat hoop uit het feit dat de warmste temperatuur ooit nog van tijdens de Tweede Wereldoorlog is/was
Dan zijn straks alle warmterecords wel kapot denk ik
Haal de CFK's weer omhoog!quote:
Vroeger was alles beter inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Speaking of dit. Wel interessant dat dit in de oorlog was. Heeft dit nog slagvelden beinvloed? En een horrorzomer en een hongerwinter in een oorlog. Wat een tijd...
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd. Grenoble en Marseille werden op die dag in elk geval bevrijd, weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Speaking of dit. Wel interessant dat dit in de oorlog was. Heeft dit nog slagvelden beinvloed? En een horrorzomer en een hongerwinter in een oorlog. Wat een tijd...
Denk om vuur in de openlucht!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal lasagne in de oven en vlees op de BBQ, rap!
Kuteilanden, afsteken en de Noordzee in laten drijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog twee meetstations onder de 32 (31,6)
Je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het laatste stuk hebt hangen is het eerste al droog.
De IJstijd komt!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Lauwersoog daalt 3 graden in 10 minuten.
Dat het stevig waait zo nu en dan maakt het allemaal nog makkelijkerquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookde shirts zijn al droog!! Bizar
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/belgiequote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn de temperaturen in België eigenlijk?
Hup Gilze, pak die rode truiquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:23 schreef beantherio het volgende:
Spannende strijd tussen Gilze, Westdorpe en Hoek van Holland![]()
Fuck maar op met de Tour de France. Dit is veel spannender.
Pfoe nog hoger dan hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/belgie
En hun record is lager.quote:
niet liefquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kuteilanden, afsteken en de Noordzee in laten drijven.
Hoop dat er geen wolken komen vanavond.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:28 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja mensen zullen we nummertje 1000 doen wanneer de atmosfeer ontploft vannacht? Een rolwolk naast een bloedrode maan lijkt me wel wat. Of een maansverduisterings shelfy.
- België 27 juni 1947: 38,8°C, Ukkel (komt overeen met 37,4°C als herleid naar de huidige norm, een gesloten thermometerhut, conform de aanbevelingen van de Wereld Meteorologische Organisatie WMO)quote:
Heb ik ook nooit gezegd dat ik dat ben.quote:
best fris hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gezegd dat ik dat ben.
Is er ergens een live-stream?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze kunnen ook onweer en regen pakken. Spann0nd!
Inderdaad ook nieuwsgierig, wat zullen alle partijen het moeilijk hebben gehad, geen airco, weinig echt koude drankjes, blauwalg overal.. hehequote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel ventilatoren maar idd stel je voor dat je met die temperaturen ook nog in een soldaten outfit zit. Of in een tank...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:32 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Inderdaad ook nieuwsgierig, wat zullen alle partijen het moeilijk hebben gehad, geen airco, weinig echt koude drankjes, blauwalg overal.. hehe
Precies, anders was alles voor niks. Kan ik net zo goed mijn posts leegmaken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatverdamme wat warm, maar als het record eraan gaat, dan heb ik in ieder geval wat achtergelaten in deze reeks op deze monumentale dag.
Geen forum om lekker op te gaan klagen over de hittequote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:32 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Inderdaad ook nieuwsgierig, wat zullen alle partijen het moeilijk hebben gehad, geen airco, weinig echt koude drankjes, blauwalg overal.. hehe
Of in een U-bootquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel ventilatoren maar idd stel je voor dat je met die temperaturen ook nog in een soldaten outfit zit. Of in een tank...
Dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen forum om lekker op te gaan klagen over de hitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |