Dat staat er niet eens, schelequote:Op maandag 30 juli 2018 07:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Alsof elke Turk een jihadstrijder is. Racist
gut... wat ben jij politiekcorrect ineensquote:Op maandag 30 juli 2018 06:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh dat racistische gezeik om minder blanke NLers ja.
Dat landverraders dat 'prachtig' vinden verbaasd me niets. Hun racistische hypocrisie is tenenkrommend.
Ah ja, oproepen tegen racisme is racisme. Mooi, zo simpel als het brein van een racist werkt.quote:Op maandag 30 juli 2018 06:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh dat racistische gezeik om minder blanke NLers ja.
Dat landverraders dat 'prachtig' vinden verbaasd me niets. Hun racistische hypocrisie is tenenkrommend.
Mensen selecteren op basis van hun ras en zeggen dat er teveel blanken werken is exact dat: racisme.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah ja, oproepen tegen racisme is racisme. Mooi, zo simpel als het brein van een racist werkt.
Jij was toch juist voor racisme als daarmee de etnische Nederlanders worden behoed voor hun ondergang? Ga je me nu zonder blikken en blozen vertellen dat je tegen racisme bent?quote:Op maandag 30 juli 2018 10:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mensen selecteren op basis van hun ras en zeggen dat er teveel blanken werken is exact dat: racisme.
De ontgroenbare is een bijzonder fenomeen hier.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij was toch juist voor racisme als daarmee de etnische Nederlanders worden behoed voor hun ondergang? Ga je me nu zonder blikken en blozen vertellen dat je tegen racisme bent?
![]()
Hier had ik je er graag op willen quoten, maar de betreffende post is (geheel terecht) verwijderd.
Zelfde telt andersom uiteraard: je kan niet claimen tegen racisme te zijn en dan zeggen 'er zijn teveel blanken hier'.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij was toch juist voor racisme als daarmee de etnische Nederlanders worden behoed voor hun ondergang? Ga je me nu zonder blikken en blozen vertellen dat je tegen racisme bent?
![]()
Hier had ik je er graag op willen quoten, maar de betreffende post is (geheel terecht) verwijderd.
Dat laatste zegt dan ook helemaal niemand. Zeker niet in dit topic.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zelfde telt andersom uiteraard: je kan niet claimen tegen racisme te zijn en dan zeggen 'er zijn teveel blanken hier'.
Natuurlijk kan dat wel ..... je kunt van mening zijn dat meer donkere mensen een andere kwaliteit inbrengen of dat een representatieve vermenging goed is voor de integratie .quote:Op maandag 30 juli 2018 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zelfde telt andersom uiteraard: je kan niet claimen tegen racisme te zijn en dan zeggen 'er zijn teveel blanken hier'.
Meer 'diversiteit' is in de praktijk altijd hetzelfde: minder blanken (mannen).quote:Op maandag 30 juli 2018 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel ..... je kunt van mening zijn dat meer donkere mensen een andere kwaliteit inbrengen of dat een representatieve vermenging goed is voor de integratie .
Of voor de werkervaring van een bestuurder die samenwerkt met ambtenaren van diverse afkomsten en hun weet te waarderen . Dan zou Stef Blok niet zulke extreemrechtse onzin eruitflappen, wellicht.
Maar die ambtenaren hadden het niet over ras. Dat raciaal denken komt van jou af.
Gadverdamme, zo'n slager die zo'n lief lammetje de keel doorsnijdt omdat hij schijt heeft aan de Nederlandse wet. De Nederlandse wet die jij minder belangrijk vindt dan de barbaarse gewoonten van moslims.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:04 schreef Molurus het volgende:
En zo moeilijk is het allemaal niet. Loop gewoon eens binnen bij een Islamitische slager.
Eens.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
Maar misschien dat het uiteindelijk tot het besef leidt dat je met rechtsextremisten helemaal niet moet praten. Dat wordt inmiddels al dik 15 jaar geprobeerd en het leverde alleen maar dom gelul op en een verschuiving van de morele waarden. Als je dat tuig nou gewoon in hun eigen bruine bubbel isoleert, dan kan de rest van de maatschappij weer normaal gaan doen.
Welke wetquote:Op maandag 30 juli 2018 12:09 schreef Voice_Over het volgende:
[..]
Gadverdamme, zo'n slager die zo'n lief lammetje de keel doorsnijdt omdat hij schijt heeft aan de Nederlandse wet. De Nederlandse wet die jij minder belangrijk vindt dan de barbaarse gewoonten van moslims.
Ik heb daar letterlijk niemand over gehoord. Met wat voor figuren omring jij je in vredesnaam en welke media volg je?quote:Op maandag 30 juli 2018 12:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
Er wordt tijdens het WK geklaagd over het gebrek aan 'diversiteit' van het Poolse, Russische of Kroatische team
Joh het Franse team werd door alle wereldmedia bijna geheiligd want hun succes hadden ze te danken aan hun grote 'diversiteit' (lees: bijna geen autochtone Fransman erin).quote:Op maandag 30 juli 2018 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb daar letterlijk niemand over gehoord. Met wat voor figuren omring jij je in vredesnaam en welke media volg je?
Er is een wettelijk verbod op onverdoofd slachten in NL.quote:
Ik vroeg niet naar bronnen die het Franse team ophemelden vanwege zijn diversiteit, maar media die Kroatie en Rusland aanvielen vanwege het gebrek daaraan.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Joh het Franse team werd door alle wereldmedia bijna geheiligd want hun succes hadden ze te danken aan hun grote 'diversiteit' (lees: bijna geen autochtone Fransman erin).
https://www.rt.com/op-ed/431933-russia-squad-racism-world-cup/
https://hailtoyou.wordpre(...)from-western-poland/
https://chicago.suntimes.(...)-diversity-coaching/
https://www.sbnation.com/(...)diversity-immigrants
https://inews.co.uk/sport(...)018-squad-diversity/
quote:Op zondag 29 juli 2018 14:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zucht... ik heb zelden zo veel vooroordelen in 1 post gezien. Zover ik kan zien is alles wat je hier schrijft regelrecht onjuist. Meer kan ik er echt niet van maken.
Er is niet één "de echte wereld". Mensen zijn verschillend.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Voice_Over het volgende:
[..]Dat is nou juist jouw probleem. Jij zit de hele dag thuis, onwetend van wat er in het echte leven aan de hand is. Lunatiek beschrijft de echte wereld maar jij begrijpt die gewoon niet.
Ah oke. Dus geen wet die het verbiedt. Duidelijk. Was al eventjes bang dat je gelijk zou hebben.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:15 schreef Voice_Over het volgende:
[..]
https://www.dierenwelzijn(...)ritueel-slachten.htm
Weet ik maar Molurus ziet de wereld als one big happy family . Mensen met een andere mening accepteert hij gewoon niet. Lachwekkend inconsequent figuur dus.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Er is niet één "de echte wereld". Mensen zijn verschillend.
Nee, dat kan niet. Er is er hier maar eentje die altijd gelijk heeft. Twee kan echt niet ..quote:Op maandag 30 juli 2018 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Dus geen wet die het verbiedt. Duidelijk. Was al eventjes bang dat je gelijk zou hebben.
Die staan ook in die links. Je leest niet eens.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar bronnen die het Franse team ophemelden vanwege zijn diversiteit, maar media die Kroatie en Rusland aanvielen vanwege het gebrek daaraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |