Wat zou KingRoland, markering expert, vinden van het concept van on-that-ass?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende: en naast haar stond iemand met een on that ass boxer
![]()
AZ kan dan best wel een matig seizoen krijgen dit speeljaar, dat waren toch wel echt degenen waar je op kon rekenen voor een kowl.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woutje en Jahanbakshs allebei, alleen die Roemeen van Brugge gehuurd volgens mij.
ga je de NZ lijn nog gebruiken JRquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geniet van Hazes op de achtergrond.
Jup, dus kan zomaar dat ze morgen stootkracht tekort komen tegen wat STUGGE Kazachen (of hoe noem je inwoners uit Kazachstan? Kazachstaniërs?)quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AZ kan dan best wel een matig seizoen krijgen dit speeljaar, dat waren toch wel echt degenen waar je op kon rekenen voor een kowl.
Vandaag nog mee geweest, ouwe reus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je de NZ lijn nog gebruiken JR
lekker manquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag nog mee geweest, ouwe reus.
Lekker snel van CS in De Pijp
Dat moet echt wel goedkomen lijkt me, op FC Astana na (die ook niet echt goed zijn) heeft dat hele land geen flauw idee hoe ze voetbal moeten spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup, dus kan zomaar dat ze morgen stootkracht tekort komen tegen wat STUGGE Kazachen (of hoe noem je inwoners uit Kazachstan? Kazachstaniërs?)
Ja is wel te hopen, Vitesse tegen die Roemenen zal wel lastig worden. Al hoop ik dat die Rus er een beetje een degelijk team van kan maken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat moet echt wel goedkomen lijkt me, op FC Astana na (die ook niet echt goed zijn) heeft dat hele land geen flauw idee hoe ze voetbal moeten spelen.
of brandend het publiek in gooien, is ie ook goed inquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Zal ome Sjek zijn sigaar eens in jouw asbakje legen?"
Slutsky heb ik best wel vertrouwen in eigenlijk. Tegen die Roemenen komt dat ook wel goed. Wel pech dat ze daarna tegen de verliezer van PAOK-Basel moeten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is wel te hopen, Vitesse tegen die Roemenen zal wel lastig worden. Al hoop ik dat die Rus er een beetje een degelijk team van kan maken.
Muah alhoewel lastig zijn dat ook geen wonderploegen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slutsky heb ik best wel vertrouwen in eigenlijk. Tegen die Roemenen komt dat ook wel goed. Wel pech dat ze daarna tegen de verliezer van PAOK-Basel moeten.
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen, dat....quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
WAT GAAT ER DOOR JE HEEN?
- Wilfred Genee
Meer punten gehaald al dan heel vorig seizoen denk ik?quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste punten gehaald voor Nederland dit jaar, ja
Voor heel Nederland? Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer punten gehaald al dan heel vorig seizoen denk ik?
quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Zal ome Sjek zijn sigaar eens in jouw asbakje legen?"
Evenveel geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer punten gehaald al dan heel vorig seizoen denk ik?
Vies varken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo even een pizza in de oven schuiven voor tijdens de wedstrijd
mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der vaart heb ik bijvoorbeeld nog nooit op iets interessants kunnen betrappen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:12 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel echt opvallend dat analisten die zelf uit de voetbalwereld komen (zoals trainers) eigenlijk zelden een interessante analyse of strategische toelichting geven.
Klein beetje maarquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frenkie doet me altijd aan Iniesta denken (wel wat beter natuurlijk)
Jaloersquote:Op woensdag 1 augustus 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjek speknekquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:18 schreef gniffie het volgende:
Die nek van sjek wordt ook steeds dikker he
Geniet er van Mani.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik word bijna bang van dit elftal van Ajax. We hebben een reele kans op de Champions League. Wat wordt dit seizoen genieten zeg. Landskampioen zijn we eigenlijk al.
Jij bent me er eentje.quote:
Ik hoop 0-2quote:
Waarom doet PSV dan niet mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Champions League is voor de kampioenen he
Het leichtatletik in Götzis brengen ze toch beter bij de Oostenrijkse sportboer.quote:
Die Elting kan er wel echt weinig vanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Eiting wordt echt alleen maar door ten hag opgesteld om dat ten hag zo nodig aan heel de buitenwereld wil laten zien dat hij een speler laat doorbreken
die ten is echt een domme toneelspeler
Leuke speler voor Roda ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Eiting wordt echt alleen maar door ten hag opgesteld om dat ten hag zo nodig aan heel de buitenwereld wil laten zien dat hij een speler laat doorbreken
die ten is echt een domme toneelspeler
Niet zoveel goals met die bejaarde als spitsquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Ziet er soms goed uit hoor sooww. Rechterrijtje spelen we van de mat wel met dit voetbal
lekker 0-0 omdat hunter alle kansen gaat missen genotquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Ziet er soms goed uit hoor sooww. Rechterrijtje spelen we van de mat wel met dit voetbal
tiki taka van het hoogste niveauquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch leuk voor de neutrale supporter wat Ajax hier voorschotelt.
Maduroquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet de nieuwe spits worden van Ajax?
he vriendquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus
die defensie met de ligt en frenkie de jong .......
Dat kan echt niet tegen echte tegenstanders in europa
dat is lachwekkend
Balotelli.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet zoveel goals met die bejaarde als spits
Akinfenwaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Kan je beter Van der Heijden en Van Beek hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus
dat is lachwekkend
De treurnis :’)quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je beter Van der Heijden en Van Beek hebben
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
mee eensquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eto'oquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ben je Ajacied geworden ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus
dat is lachwekkend
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je Ajacied geworden ofzo?
wtf
ik geef gewoon mijn analyse van de defensie van ajax....quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je Ajacied geworden ofzo?
wtf
Stiekem heeft ajax wel een beetje je sympathie, toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn analyse van de defensie van ajax....
ben ik dan ineens ajaxcied
Magnmum met framboosquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn analyse van de defensie van ajax....
ben ik dan ineens ajaxcied
Het is nooit te laat je nog te bekeren Krokettenbakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel kut dat ik geen magnum krijg van Klaas
Voor een magnum fan worden van Ajax, nou die keuze lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is nooit te laat je nog te bekeren Krokettenbakker
Als het Sturm Graz - PSV was geweest was dat geen pingel.quote:
Zie je in de ArenA.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een magnum fan worden van Ajax, nou die keuze lijkt me duidelijk
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het Sturm Graz - PSV was geweest was dat geen pingel.
Heeft Muse weer een concertje daar binnenkortquote:
ja maar jij bent niet objectiefquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar had inderdaad gefloten moeten worden
Voor een vrije trap voor Ajax
jij mag mijnes wel hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een magnum fan worden van Ajax, nou die keuze lijkt me duidelijk
Momenteel gebeurd dat enkel door Oostenrijkers.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:57 schreef skysherrif het volgende:
Zijn er nog mensen op FOK die huntelaar verdedigen
hij werd al afgeschreven in het Ajaxtopicquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
Echt waar, wanneer is Dolberg er weer? Iets met laag korte hoek...
gebeurtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Momenteel gebeurd dat enkel door Oostenrijkers.
Leuke grap, jammer van de pijnlijke taalfout.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Momenteel gebeurd dat enkel door Oostenrijkers.
Ik zou zeggen autocorrect. Ware het niet ik op de laptop zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke grap, jammer van de pijnlijke taalfout.
In de Kuip was dit rood.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er waren tijden dat daar rood voor werd gegeven. (Al vind ik geel voldoende)
Jullie mogen me aanraken hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:58 schreef Wotte het volgende:
Goed moment om te gokken op een goal van Huntelaar
Jij wel dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
de commenator is niet echt superenthousiast
Ja dat zei hijquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:11 schreef over_hedge het volgende:
Zei hij nou: hij raakt de bal geweldig?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik net zat te gamen en te kijken tegelijkertijd dus bij mij viel het ook wel meequote:
WoW?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik net zat te gamen en te kijken tegelijkertijd dus bij mij viel het ook wel mee
Nouja, had eigenlijk wel een goeie assist op de voeten als Huntelaar die eerste kans niet verneukte.quote:
Maar verder wel veel momentjes die veel beter konden . Vorige week ook alquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, had eigenlijk wel een goeie assist op de voeten als Huntelaar die eerste kans niet verneukte.
Wisselt prachtige momenten af met bizar domme momenten wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar verder wel veel momentjes die veel beter konden . Vorige week ook al
Tom de Mulquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spelers waar je wel fan van bent?
Ga ergens anders huilen, die negativiteit valt reuze mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:17 schreef Wotte het volgende:
Stoor me wel wat aan de negativiteit hier, ik kan begrijpen dat je een hekel aan Ajax hebt. Maar je hebt toch ogen en twee hersencellen om iets nuttigs uit je porum te persen?
Hij wilde hem voorgeven. Er was alleen niemand om aan voor te gevenquote:
Jankbalquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:17 schreef Wotte het volgende:
Stoor me wel wat aan de negativiteit hier, ik kan begrijpen dat je een hekel aan Ajax hebt. Maar je hebt toch ogen en twee hersencellen om iets nuttigs uit je porum te persen?
Dat is juist het genot van Ajacied zijn, al die jelly Calimero's.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:17 schreef Wotte het volgende:
Ligt en Tadicgenotquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spelers waar je wel fan van bent?
Ik kan niet spreken voor ALLEMAAL maar ik juich mee voor Ajax ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Dit is goed voor PSV en voor Feyenoord. Wel leuk dat wij ALLEMAAL voor ons aller ajax juichen
YESS
Aad ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
Frankie is ook niet zo positief anders.
ik weet het niet, maar waarom moet het weer over spijkerhemdjes gaan? gaan we weer ordinair doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:19 schreef Karina het volgende:
Zouden ze dat hebben afgesproken. Allebei een spijkerhemd aan?
Maatquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor ALLEMAAL maar ik juich mee voor Ajax ja.
Wat is daar nou weer ordinair aanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar waarom moet het weer over spijkerhemdjes gaan? gaan we weer ordinair doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |