Dan is de kans kleiner dat UEFAdrid een paar miljoentjes op hun bankrekening stort.quote:
dit lag aan klaas jan hoentelaarquote:
VVVquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom mijn zin in posten weg was.
Voor wie juich jij dit seizoen het meest, VVV of Fortuna?
Achter het standbeen op 1-0 is alleen voor types die er weinig van begrepen hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit lag aan klaas jan hoentelaar
voor wie?quote:
Niet slim nee, maar die bal was niet echt op maat.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achter het standbeen op 1-0 is alleen voor types die er weinig van begrepen hebben
Dan nog was een simpele aanraking veel beter geweestquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet slim nee, maar die bal was niet echt op maat.
Dat is onhandig, dan kan ie niet meer voetballenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:03 schreef Wotte het volgende:
Je moet Ziyech gewoon vastbinden tot 1 september.
inb4 kopbal Huntelaar erinquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Huntelaar had beter kunnen stoppen,kan er niks meer van
Ten Hag had net zo goed Dolberg een kans kunnen geven.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Huntelaar had beter kunnen stoppen,kan er niks meer van
Dat is wel moeilijk voetballenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:03 schreef Wotte het volgende:
Je moet Ziyech gewoon vastbinden tot 1 september.
Nogmaals, die is niet fit. Buikblessure opgelopen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ten Hag had net zo goed Dolberg een kans kunnen geven.
Excuus, niet meegekregenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals, die is niet fit. Buikblessure opgelopen.
Jij hebt het nog steeds over deze wedstrijd neem ik aan?quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef Karina het volgende:
Nog wel even eentje erin voor de rust hoor.
Net als Sanchezquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef S0nic het volgende:
De Ligt gaat gewoon weg hoor als Barca met een serieus bod komt.
Domme commentator.
Jij moet niet naar timmmmm luisterenquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt het nog steeds over deze wedstrijd neem ik aan?
Onderdeel van het proces waarschijnlijk.quote:
Heb ik er voor over, kan Tadic even invallen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk voetballensorry kon het niet laten
goed plan inderdaad
Die hoort wanneer ie straks fit is gewoon in de basis ja ,huntelaar moet je als stormram gebruiken .quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ten Hag had net zo goed Dolberg een kans kunnen geven.
wat een onzin. Huntelaar is drie klassen beterquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hoort wanneer ie straks fit is gewoon in de basis ja ,huntelaar moet je als stormram gebruiken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |