SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel schrrijf iets over harambe of bokito aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Meestal gaat het zo hard als er een zwaar onweer aan komt, of een andere grote weersveranderingquote:
Watertemperatuur doet er ook niet veel voor onder in de rivieren.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
34,8°C op de kaart van het KNMI
als het water was was het nu lauw
Dat wordt lekker lang doorzwemmen deze herfst, dat water is in november nog aangenaamquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:24 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Watertemperatuur doet er ook niet veel voor onder in de rivieren.
https://waterinfo.rws.nl/#!/kaart/watertemperatuur/
Gelukkig woon ik in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mensen hier die in tilburg/helmond wonen? Kans op een hitterecord daar op vrijdag... Thoughts & Prayers alvast
[ afbeelding ]
It giet niet an!quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat wordt lekker lang doorzwemmen deze herfst, dat water is in november nog aangenaam
Ik vraag mij af als eind van de zomer de zeewatertemperatuur een graad of 4 hoger is dan normaal of het invloed kan hebben op de kracht van de herfststromen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat wordt lekker lang doorzwemmen deze herfst, dat water is in november nog aangenaam
Vastquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:40 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ik vraag mij af als eind van de zomer de zeewatertemperatuur een graad of 4 hoger is dan normaal of het invloed kan hebben op de kracht van de herfststromen?
Bedankt voor je antwoord. Ik wist wel de zeewatertemperatuur veel doet met kracht van orkanen maar dit is dus ook al van invloed.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Gaat een heel winderige herfst worden
Zeker als de zee nog lang zo warm blijft.
elfstedentocht maar zwemmen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |