En dat is? Om half 1 al naar huis?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:13 schreef Muck het volgende:
Mogge mopjes![]()
![]()
Ik heb mezelf maar een tropenrooster gegeven voor vandaag
Nee, om 6.30 uur al beginnen en om 15.00 uur naar huisquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat is? Om half 1 al naar huis?
Daar is niks mis mee. Btw, zeker stuk rustiger nu de vakantie daar is?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, om 6.30 uur al beginnen en om 15.00 uur naar huis
Het kan normaal niet, omdat de telefoon bemand moet blijven, maar ik sta vanmiddag toch op administratieve taken ingeroosterdquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Btw, zeker stuk rustiger nu de vakantie daar is?
ah okay. Werkze dan maarquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Het kan normaal niet, omdat de telefoon bemand moet blijven, maar ik sta vanmiddag toch op administratieve taken ingeroosterd![]()
En nee, het watersportseizoen en de droogte (laag waterpeil, stervende planten, bermbrandjes) zorgen voor knappe drukte
vallende fietsers door stervende asfaltlagen ook zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Het kan normaal niet, omdat de telefoon bemand moet blijven, maar ik sta vanmiddag toch op administratieve taken ingeroosterd![]()
En nee, het watersportseizoen en de droogte (laag waterpeil, stervende planten, bermbrandjes) zorgen voor knappe drukte
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga denk ik deze vakantie vroegtijdig afbreken.
Als je verregend op de camping gaan er ook mensen naar huis.
Als je tent wegwaaid is gaan er ook mensen naar huis.
Waarom zou je dan blijven als het godverziedend gloeiend heet is in je tent??
Goh....quote:Het Nationaal Hitteplan van het RIVM.
Tips: beperk lichamelijke inspanning in de middag, houd de woning koel, drink voldoende en bescherm je tegen de zon.
Hoe dannnnnn?quote:
Het is echt komkommertijd hequote:
Geen idee... we hebben niet zoveel fietspaden in beheerquote:Op woensdag 25 juli 2018 07:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
vallende fietsers door stervende asfaltlagen ook zeker?
verkoopt dat een beetje die festivals?quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:07 schreef drakin het volgende:
mogguh
Gang staat weer helemaal vol met bakken spullen voor het volgende festival
Van dat laatste heb ik ook snel last. Maar meer in de vorm van hittestuwing tijdens het sportenquote:Op zondag 22 juli 2018 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
ja serieus, ben daar helaas nogal gevoelig voor. Mijn lijf kan warmte niet goed genoeg kwijt.
Op dit moment niet heel erg door de hitte, maar het grootste deel van mijn inkomen komt wel door verkoop daar en door wat naamsbekendheid te krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
verkoopt dat een beetje die festivals?
M'n moeder heeft een hoop planken in de tuin en de buurvrouw haar terras is een beetje rot dus moesten die planken naar de buurvrouw om een nieuw terras te bouwenquote:Op woensdag 25 juli 2018 13:28 schreef Voxs het volgende:
Nu nog in gesprek..
Waarom planken sjouwen? Ben je wat aan het maken?
O dat is ook vevelend, ik zou nu ook niet gaan sporten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Van dat laatste heb ik ook snel last. Maar meer in de vorm van hittestuwing tijdens het sporten
39 ct net betaald, wie is deze afzetter?quote:
Gelukkig kwam hij er naar 2 minuten al achter!quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een hoop planken in de tuin en de buurvrouw haar terras is een beetje rot dus moesten die planken naar de buurvrouw om een nieuw terras te bouwen
Na wat gesjouwd te hebben kwam de zoon van de buurvrouw tot de conclusie dat ze toch niet geschikt waren en dus moest alles weer terug vanuit de auto de tuin in. Gelukkig maar een klein gedeelte gedaan
Nu zet m'n moeder ze op marktplaats, gratis af te halen
Kan morgen ook.quote:
Ja! Maar dat zei ik gister ookquote:
Dat is beter zonder geluid, dat irritant getoeter steeds.quote:
commentaar hoef ik ook niet te horen, zo heb ik ook een beetje vakantie in Frankrijkquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is beter zonder geluid, dat irritant getoeter steeds.
vrijdag schijnt nog erger te wordenquote:
daar heb ik dan wel weer geluk mee ik hoef niet te werkenquote:Op woensdag 25 juli 2018 17:27 schreef Karzai het volgende:
ik moet helaas werkenprobeer wel eerder naar huis te gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ajax Graz voor de zoveelste keer .... gaat altijd foutquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Zomerstop is voorbij. Voorronde Champions Leauge gaat beginnen![]()
En duurt mog tot eind volgende week minstensquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
27.0
Het klopt nog steeds, elke dag een halve graad erbij. Hittegolf begon een dag of 14 geleden, toch?
Volgens mij is dit pas de eerste officiële ontmoeting.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax Graz voor de zoveelste keer .... gaat altijd fout
Oh .. Maar ze hebben altijd problem met Oostenrijkse ploegenquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit pas de eerste officiële ontmoeting.![]()
![]()
Maar voor Ajax gaan dit soort wedstrijden wel vaker fout, als je dat bedoelt iig.
Ja. RB Salzburg en Rapid hebben ze vrij recent wel gehad en verlorenquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. Maar ze hebben altijd problem met Oostenrijkse ploegen
Ik wist niet hoeveel teams ze in Oostenrijk haddenquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. RB Salzburg en Rapid hebben ze vrij recent wel gehad en verloren
Waarin?quote:
Zouden we speurhonden moeten sturen om hem weer te vinden?quote:
Ben niet zo van de honden .. Het gaat hier meestal over wat andersquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden we speurhonden moeten sturen om hem weer te vinden?
kanaal 14 doet het niet?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet toch een keer dat ziggo sport ding op mijn tv zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |