abonnement Unibet Coolblue
pi_180716702
Het doet me altijd denken aan het roddelclubje op de lagere school, er was één meisje die daar niet aan mee wilde doen, samen met mij. Zij is nu lerares op een basisschool en dat geeft me een heel goed gevoel.
Bij Jinek lijkt het op dat roddelclubje. De persoon zelf waarover het gaat, is er zelf nooit bij.
pi_180717654
Er is nooit in NL een 100% vredige maatschappij geweest en er zijn altijd strubbelingen met nieuwkomers geweest
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_180717668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:12 schreef Loekie1 het volgende:
Het doet me altijd denken aan het roddelclubje op de lagere school, er was één meisje die daar niet aan mee wilde doen, samen met mij. Zij is nu lerares op een basisschool en dat geeft me een heel goed gevoel.
Bij Jinek lijkt het op dat roddelclubje. De persoon zelf waarover het gaat, is er zelf nooit bij.
Gewoon echt onzin.
pi_180717696
Ik ben wel blij dat heel Nederland er nu over aan het praten of discussiëren is.
pi_180717790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:12 schreef Loekie1 het volgende:

Bij Jinek lijkt het op dat roddelclubje. De persoon zelf waarover het gaat, is er zelf nooit bij.
Dus jij bent nu aan het roddelen ? Jinek is er niet bij
pi_180717842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem is dan ook niet het multiculturalisme maar het gebrek aan samenleving. Wat de neoliberalen van de VVD en de NRC maar wat graag over het hoofd zien is dat die immigranten niet door en vanwege de samenleving zijn binnengehaald maar vanwege een deel van de Nederlandse en buitenlandse bedrijven die de loonkosten willen drukken en meer potentiele klanten willen.

Daardoor hebben we aparte monoculturele samenlevingen binnen de samenleving. We hebben feitelijk gewoon Turkse en Marokkaanse kolonies in Nederland laten vestigen. Mensen die loyaal zijn aan het moederland en zorgen voor verplaatsing van geld van Nederland naar hun moederland. Dat mag de VVD zichzelf aanrekenen.

Het borreltafelracisme van Blok is op geen enkele wijze een analyse van de situatie en de oorzaken. Hij krijgt nu lof toegezwaaid omdat hij het probleem zou benoemen terwijl hij het alleen maar aanroert en het probleem nou juist niet benoemt.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:46 schreef rockstah het volgende:
Ik kwam dat stukje in de NRC tegen inderdaad. Paar opmerkingen.

[..]

Dit is een vreemde manier van denken, een mens hoeft zijn bestaan of dat van anderen niet te rechtvaardigen. Als je een kind krijgt hoef je ook niet vooraf te bewijzen dat die iets toe gaat voegen, dat kun je ook niet eens weten. Het op zo'n manier kijken naar de samenleving is fatalistisch. Ook mbt het begrip "multiculturele samenleving" worden oorzaak en gevolg omgedraaid. Het is niet zo dat we mensen binnen zijn gaan halen om een multiculturele samenleving te stichten.
Vooralsnog is Nederland een van de minst diverse landen ter wereld, al die discussies rondom immigratie vinden vooral plaats in een politieke werkelijkheid en niet eens zozeer tussen culturen onderling.

[..]

"Wie ‘vreedzaam’ definieert als kalm, rustig en wars van ruzie,"
Ja das lekker makkelijk hè, als je de definitie veranderd dan klopt het.
Een samenleving waarin men geen opvliegers of ruzies heeft bestaat natuurlijk niet, echtgenoten en familieleden hebben ook weleens ruzie. Zo bezien is samenleven in elke vorm schier onmogelijk.

De geschiedenis is er één van een continue strijd van ideologieën, denkwijzes en inderdaad ook culturen in zekere zin. Als je daar geen zin in hebt zul je jezelf af moeten scheiden, je hebt gewoon niet het recht noch de middelen om de samenleving naar jouw ideaalbeeld in te richten en dat geld evengoed voor links als voor rechts georiënteerde burgers. Ook politici hebben die situatie niet volledig in de hand ondanks de macht die ze lijken te bezitten.

[..]

Dit stuk laat ik even voor wat het is, je kunt niet met stromannen debateren.

[..]

Je kunt er wmb niet vanuit gaan dat hij dit echt allemaal gelooft, dat weet je gewoon niet bij politici.
Goede posts.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180721862
Dan zitten ze heel schijnheilig van: ik snap niet waar hij het vandáán heeft!
Nou, vraag het hem!
pi_180724156
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan zie je dat vooral verkeerd betreffende dat licht. Mensen leven vreedzaam naast elkaar.
En de ruzies van kinderen zijn niet representatief .
Volgens mij kom jij niet veel de deur uit en heb je al helemaal geen tot weinig vrienden van een andere groep.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 18:02:06 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180724284
volgens mij is dat een drogreden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180724524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 18:02 schreef sp3c het volgende:
volgens mij is dat een drogreden
Dit zou eerder een stroman zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 18:17:58 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180724637
nee een stropop zou zijn als je erop had gereageerd met 'ow dus volgens jou zijn er helemaal geen burenruzies in Nederland?'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180725164
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 17:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Volgens mij kom jij niet veel de deur uit en heb je al helemaal geen tot weinig vrienden van een andere groep.
Je hebt geen inhoudelijke argumenten? Dat kan ....
Schrijf dan niks.
pi_180729161
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat doet ze omdat ze nu niet meer aan kan komen met de gebruikelijke 5 minuten Trump bashen sinds ze daarop is aangesproken.
Geert Dales was (terecht) streng voor haar ja
pi_180729325
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik zie vooral veel bevolkingsgroepen compleet apart leven en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.


pi_180731321
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 02:55 schreef richolio het volgende:

[..]

Je mag zeggen wat je wil hoor.

Lijkt me alleen logisch dat racisme niet echt gewaardeerd wordt, en terecht
Natuurlijk mag je niet zeggen wat je wil, alles wat je zegt heeft meteen consequenties, Als je alles mocht zeggen en bespreken, dan had bijvoorbeeld stichting Martijn nog bestaan.
  Beste debater 2022 woensdag 25 juli 2018 @ 23:22:29 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180731906
Stef Blok maakt met dit soort uitspraken weer handig gebruik van de nuttige alt rechtse stoottroepen, die zoveel bezig zijn met randverschijnselen voortgekomen uit een paranoïde en reactionair wereldbeeld dat ze nog steeds niet door hebben dat het juist de neoliberalen zijn waartoe Blok (thans uitgeroepen tot hun profeet) behoort die garen spinnen bij zoveel mogelijk open grenzen en zoveel mogelijk concurrentie, hetzij op de arbeidsmarkt, hetzij met betrekking tot sociale voorzieningen.

Al jaren is de VVD de grootste, en laten we wel zijn, de facto is hun beleid al decennia gemeengoed: een vrije marktfetisjisme gebouwd op onhoudbare economische modellen. Dat het 'plebs' nu vooral zaken wil horen aangaande de euvelen van de multiculti, daar speelt de VVD al lange tijd handig op in. En het werkt. Want wie krijgt de zwarte piet nog altijd toegespeeld? 'Links'.

Cultuur, samenleven en harmonie zal de VVD worst wezen. Zolang de grote salarissen en dito beroepen niet teveel last hebben van zieke, werkloze en oudere onrendabelen zal het ze worst zijn.

Ofwel, populistisch geblèr voor de bühne. En ondertussen breekt juist Blok's partij lustig verder af, en hebben juist de midden- en lagere klassen het meest last van dat beleid. Maar goed: roep wat over 'd'n butenlanders', en je hebt weer volle zalen. Wat heet, je wordt op handen gedragen als grote ziener.

lol...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180734009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als je alles mocht zeggen en bespreken, dan had bijvoorbeeld stichting Martijn nog bestaan.
Zou die club MARTIJN volgens Blok dan typisch Nederlandse cultuur zijn?
pi_180734027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stef Blok maakt met dit soort uitspraken weer handig gebruik van de nuttige alt rechtse stoottroepen, die zoveel bezig zijn met randverschijnselen voortgekomen uit een paranoïde en reactionair wereldbeeld dat ze nog steeds niet door hebben dat het juist de neoliberalen zijn waartoe Blok (thans uitgeroepen tot hun profeet) behoort die garen spinnen bij zoveel mogelijk open grenzen en zoveel mogelijk concurrentie, hetzij op de arbeidsmarkt, hetzij met betrekking tot sociale voorzieningen.

Al jaren is de VVD de grootste, en laten we wel zijn, de facto is hun beleid al decennia gemeengoed: een vrije marktfetisjisme gebouwd op onhoudbare economische modellen. Dat het 'plebs' nu vooral zaken wil horen aangaande de euvelen van de multiculti, daar speelt de VVD al lange tijd handig op in. En het werkt. Want wie krijgt de zwarte piet nog altijd toegespeeld? 'Links'.

Cultuur, samenleven en harmonie zal de VVD worst wezen. Zolang de grote salarissen en dito beroepen niet teveel last hebben van zieke, werkloze en oudere onrendabelen zal het ze worst zijn.

Ofwel, populistisch geblèr voor de bühne. En ondertussen breekt juist Blok's partij lustig verder af, en hebben juist de midden- en lagere klassen het meest last van dat beleid. Maar goed: roep wat over 'd'n butenlanders', en je hebt weer volle zalen. Wat heet, je wordt op handen gedragen als grote ziener.

lol...
woord

DE VVD spint het weer heel slim
ondertussen staat de deur wijd open en wordt de oorspronkelijke bevolking vervangen

Ze verdienen overigens ook niet beter
pi_180734640
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 26 juli 2018 @ 06:09:10 #70
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180736117
quote:
Ja en? Wat is nou je punt? :?

Exact ditzelfde zou volgens jou ook gebeuren wanneer je een zeer grote groep (werkelijk) hoogopgeleide immigranten hebt? Immigranten die niet in ghetto's komen te wonen, een hoge levensstandaard hebben, die een goede carrière maken in het nieuwe land, etc..

Jij denkt dat dergelijke rellen dan ook zouden ontstaan?

Sowieso, denken dat elke immigrant een moslim of laagopgeleide armoedzaaier uit de banlieu's is :')
Krekker is de bom!
pi_180736132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja en? Wat is nou je punt? :?

Exact ditzelfde zou volgens jou ook gebeuren wanneer je een zeer grote groep (werkelijk) hoogopgeleide immigranten hebt? Immigranten die niet in ghetto's komen te wonen, een hoge levensstandaard hebben, die een goede carrière maken in het nieuwe land, etc..

Jij denkt dat dergelijke rellen dan ook zouden ontstaan?

Sowieso, denken dat elke immigrant een moslim of laagopgeleide armoedzaaier uit de banlieu's is :')
Niet elke, maar wel de overgrote meerderheid. Ook wat er nu allemaal binnenkomt als "vluchteling" is vrijwel allemaal volledig onopgeleid en kansloos.

En dan krijg je dit:
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 26 juli 2018 @ 06:32:20 #72
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180736171
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Niet elke, maar wel de overgrote meerderheid. Ook wat er nu allemaal binnenkomt als "vluchteling" is vrijwel allemaal volledig onopgeleid en kansloos.

En dan krijg je dit:
Dat er nu vooral kansloze immigranten binnenkomen maakt dus niet je alleen maar kansloze migranten binnen kan halen. Dat is simpelweg een beleidskeuze die door de overheden wordt gemaakt. Ik zeg niet dat het 100% een kwestie van beleid is. Er zijn natuurlijk ook factoren als overmacht, etc. Maar beleid heeft wel degelijk grote invloed.

Wanneer de focus zou liggen op kennismigranten (ongeacht ras) zou de situatie heel anders zijn en zouden de verschillende culturen hoogstwaarschijnlijk wel vreedzaam kunnen leven. Al kan een factor als zeer strenge religieuze beleving (ongeacht welke religie) enige mate van negatieve impact hebben, maar niet zo groot als de ongeschooldheid/kansloosheid, etc.
Krekker is de bom!
pi_180736205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat er nu vooral kansloze immigranten binnenkomen maakt dus niet je alleen maar kansloze migranten binnen kan halen. Dat is simpelweg een beleidskeuze die door de overheden wordt gemaakt. Ik zeg niet dat het 100% een kwestie van beleid is. Er zijn natuurlijk ook factoren als overmacht, etc. Maar beleid heeft wel degelijk grote invloed.

Wanneer de focus zou liggen op kennismigranten (ongeacht ras) zou de situatie heel anders zijn en zouden de verschillende culturen hoogstwaarschijnlijk wel vreedzaam kunnen leven. Al kan een factor als zeer strenge religieuze beleving (ongeacht welke religie) enige mate van negatieve impact hebben, maar niet zo groot als de ongeschooldheid/kansloosheid, etc.
Er zijn in Europa altijd vrijwel alleen maar kansloze migranten binnengekomen. De hoogopgeleide gaan elders heen en wij gaan een burgeroorlog tegemoet met dank hieraan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 26 juli 2018 @ 07:49:35 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180736585
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn in Europa altijd vrijwel alleen maar kansloze migranten binnengekomen. De hoogopgeleide gaan elders heen en wij gaan een burgeroorlog tegemoet met dank hieraan.
Dat is niet juist wat je daar zegt. Er zijn continu genoeg kansrijke (kennis)migranten binnen gekomen, en dat is nog steeds aan de gang. Daar is alleen veel minder focus op.

En dat is mijn punt ook niet eens. Mijn punt is dat verschillende culturen prima vreedzaam samen kunnen leven.
Krekker is de bom!
  donderdag 26 juli 2018 @ 08:04:00 #75
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180736662
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 07:49 schreef KreKkeR het volgende:

Mijn punt is dat verschillende culturen prima vreedzaam samen kunnen leven.
Klopt, maar niet alle culturen kunnen dat. Er zijn in Nederland zat culturen die weinig tot niks bijdragen aan onze samenleving.
  donderdag 26 juli 2018 @ 08:06:15 #76
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180736676
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn in Europa altijd vrijwel alleen maar kansloze migranten binnengekomen. De hoogopgeleide gaan elders heen en wij gaan een burgeroorlog tegemoet met dank hieraan.
Ja, in plaats van migranten toe te laten die in staat zijn om bijv. spread sheets te lezen, komen er hier ongeletterden binnen die niets toevoegen.
pi_180737035
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 07:49 schreef KreKkeR het volgende:
. Mijn punt is dat verschillende culturen prima vreedzaam samen kunnen leven.
Samen leven of naast elkaar kunnen leven?
pi_180737560
Ik ben migrant op fok.

Zoals een Englishman in New York.

Ik was alleen nooit een illegal alien.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:46:16 #79
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180737839
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:31 schreef Starmanelon het volgende:
Ik ben migrant op fok.

Zoals een Englishman in New York.

Ik was alleen nooit een illegal alien.
I can read it in your accent when you type.
pi_180738737
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:06 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Ja, in plaats van migranten toe te laten die in staat zijn om bijv. spread sheets te lezen, komen er hier ongeletterden binnen die niets toevoegen.
een WK titel?

pi_180738752
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Samen leven of naast elkaar kunnen leven?
rijk en arm hebben ook altijd naast elkaar geleefd
pi_180738765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:43 schreef riazop het volgende:

[..]

een WK titel?

[ afbeelding ]
Twee aanvoerders een keeper en werkvolk?

En oei ik miste er eentje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 10:46:13 ]
pi_180738794
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn in Europa altijd vrijwel alleen maar kansloze migranten binnengekomen. ...
Loop eens een ziekenhuis binnen in Parijs of Londen.

Dacht je dat de witneuzen daar in de meerderheid waren?
pi_180738805
In bed of aan het bed?
pi_180738815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Twee aanvoerders een keeper en werkvolk?

Lloris en Hernandez zijn ook migranten hoor
pi_180738842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:47 schreef john2406 het volgende:
In bed of aan het bed?
de witneus is vnl consument

De migrant doet het werk, van schoonmaker tot chirurg
pi_180738847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:47 schreef riazop het volgende:

[..]

Lloris en Hernandez zijn ook migranten hoor
Maakt dat uit? Gebruik, (misbruik) iemand waar die goed voor is, echter maar ook alleen dat, jij spant toch ook geen racepaard voor een ploeg neem ik aan.
pi_180738876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Loop eens een ziekenhuis binnen in Parijs of Londen.

Dacht je dat de witneuzen daar in de meerderheid waren?
Witneuzen :')
Gelukkig laat je je masker vallen en komt de echte racistische aard naar boven zodat iedereen die kan zien. Heel goed.

De uitzonderingen doen niets af aan de feiten dat de overgrote meerderheid wat hier binnenkomt en binnengelaten is de afgelopen decennia laag- tot niet-opgeleid is en was.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180738900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:43 schreef riazop het volgende:

[..]

een WK titel?

[ afbeelding ]
Een verneuking van je land, honderden doden bij aanslagen, steden die erbij staan als 3e wereldtroep, massale criminaliteit, islamisering maar je wint eens een voetbaltoernooitje! Hoera! Hoe simpel kan je zijn? _O-

WTF? Steek die beker in je hol, 1000 x liever geen beker dan!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180738916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
De uitzonderingen doen niets af aan de feiten dat de overgrote meerderheid wat hier binnenkomt en binnengelaten is de afgelopen decennia laag- tot niet-opgeleid is en was.
Dat is dus al uit de duim gezogen gelul.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:15:52 #91
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180739341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:43 schreef riazop het volgende:

[..]

een WK titel?

[ afbeelding ]
Een voetbalspelletjes is voor jou dus meer waard dan de totale vernietiging van onze beschaving? Misdaad, ongeletterdheid, terrorisme, dat is wat deze immigratie inhoudt.
pi_180739366
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is dus al uit de duim gezogen gelul.
Oh? Vertel!

Als je dit niet eens weet of je liegt er over omdat de realiteit je visie tegenspreekt, dan vraag ik me echt af waarom jij je überhaupt hiermee bemoeit?

quote:
Van arbeidsmigratie op grote schaal zijn geen belangrijke gunstige effecten te verwachten voor het inkomen van de reeds aanwezige bevolking of voor de collectieve financiën. Als de sociaal-economische kenmerken van immigranten gemiddeld overeenkomen met de thans in Nederland aanwezige niet-westerse immigranten, is er zelfs sprake van een negatief effect op de collectieve financiën. Tot die sociaal-economische kenmerken worden met name gerekend: arbeidsdeelname, inkomen en gebruik van collectieve voorzieningen zoals gezondheidszorg, onderwijs en sociale zekerheid. In deze situatie neemt weliswaar het bruto binnenlands product toe, maar op lange termijn vallen de opbrengsten van deze toename nagenoeg geheel toe aan de immigranten en buitenlandse kapitaalverschaffers. Over de levensloop bezien zijn de kosten voor onder meer zorg, onderwijs, pensioenen en sociale zekerheid groter dan de extra belasting- en premie-inkomsten.
https://www.cpb.nl/persbe(...)ef-tegen-vergrijzing

quote:
Europe is facing an unprecedented humanitarian crisis, and this requires a coordinated, bold and comprehensive response by Member States. This does not diminish, however, the importance of addressing the challenges related to the management of legal labour migration in Europe. The long-term competitiveness of the EU and its ability to move to a strong and sustainable growth path is at stake.



Recruiting Immigrant Workers: Europe finds that migrants to the EU are younger and less well educated than those in other OECD destinations. Of the total pool of highly-educated third-country migrants residing in EU and OECD countries, the EU hosts less than one-third (31%), while more than half (57%) are in North America. Some progress has been made in the past decade, with a sizeable increase in the share of highly educated among recent migrants -- from 21% of the total in 2000 to 36% in 2011. But this is still less than received by North America (41%) or Australia and New Zealand (52%).
https://www.oecd.org/news(...)ition-for-talent.htm
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180739420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:15 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Een voetbalspelletjes is voor jou dus meer waard dan de totale vernietiging van onze beschaving? Misdaad, ongeletterdheid, terrorisme, dat is wat deze immigratie inhoudt.
Ik neem aan dat men daar ook stemmen kan om zich te laten vertegenwoordigen, dus wat lal je nu nog dan, het is toch niet mijn verantwoording of toch wel?
pi_180739463
Op een bank rondhangen en niks presteren kan ikzelf ook, als niet beter!
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:27:41 #95
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180739563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:22 schreef john2406 het volgende:
Op een bank rondhangen en niks presteren kan ikzelf ook, als niet beter!
Ja dat bedoelen ze nu met "ze pikken onze plekken in!" :T
pi_180739628
pi_180739646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:15 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Een voetbalspelletjes is voor jou dus meer waard dan de totale vernietiging van onze beschaving? ...
Een wk titel is best wel een dingetje ja

en wie willen er ONS hoger onderwijs verder verengelsen?? De vvd?
pi_180739691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]



De uitzonderingen doen niets af aan de feiten dat de overgrote meerderheid wat hier binnenkomt en binnengelaten is de afgelopen decennia laag- tot niet-opgeleid is en was.
Nederland heeft juist erg veel behoefte aan laaagbetaalde werkers. Of dacht jij serieus dat een Hollander nog gaat schoonmaken of in een Macdo staan?
pi_180739752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Nederland heeft juist erg veel behoefte aan laaagbetaalde werkers. Of dacht jij serieus dat een Hollander nog gaat schoonmaken of in een Macdo staan?
Alleen een Hollander of ook Nederlanders?
  Beste debater 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 11:44:52 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180739875
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er zijn in Europa altijd vrijwel alleen maar kansloze migranten binnengekomen. De hoogopgeleide gaan elders heen en wij gaan een burgeroorlog tegemoet met dank hieraan.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')