Donequote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand de plaatjes in de OP als volgt vervangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het ergens wel fijn bij het hardlopen, als de zon iets minder fikt scheelt het net íetsquote:Op woensdag 25 juli 2018 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Donder op met die bewolking
De regen gaat toch om ons heen.
Dat is wel een mega domper zeg, gewoon regen krijgen, terwijl wij een prachtig warm lief zonnetje hadden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Normaal slaap ik nog door allesvernietigende onweersbuien heen maar vannacht werd ik gewoon wakker van de regen
Ik hoef dus ook geen regen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat zo leuk is aan regen met de komende 35 graden? Benauwdheid
Ik heb liever die mega-hoosbui om het af te sluiten.
Gewoon gaan liggen. Komt vanzelf. Overal straks.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:17 schreef quirina het volgende:
Waar schijnt de zon in Nederland vandaag? Ik wil lekker even bruinen.
Maar is die regen die sommigen vanmorgen hadden (hier niksquote:Op woensdag 25 juli 2018 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat zo leuk is aan regen met de komende 35 graden? Benauwdheid
Ik heb liever die mega-hoosbui om het af te sluiten.
Zo ziet het een niet uit. Misschien pas na 13:00quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen. Komt vanzelf. Overal straks.
Het heeft nu tenminste een keer zin de achterdeur open te zetten om het af te koelenquote:Op woensdag 25 juli 2018 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel een mega domper zeg, gewoon regen krijgen, terwijl wij een prachtig warm lief zonnetje hadden.
#prayforquirina #jesuisquirinaquote:Op woensdag 25 juli 2018 10:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Zo ziet het een niet uit. Misschien pas na 13:00
Dit is echt kutweer.
Tis niet te geloven maar in Assen schijnt iequote:Op woensdag 25 juli 2018 10:17 schreef quirina het volgende:
Waar schijnt de zon in Nederland vandaag? Ik wil lekker even bruinen.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis niet te geloven maar in Assen schijnt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |