Je speelt de hoer en je weet het best.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:30 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Onder andere ja. Maar die mannen gebruiken mij ook om sneaky en ongewenst naar mijn kont en tieten te kunnen kijken nou goed. Ach ik ben blij dat jullie er allemaal heilig in geloven dat jullie niet mensen gebruiken! Maar zo zit de mens eenmal niet in elkaar. Onebwust doe je dat of je wilt of niet, is ook niet erg. Zo werkt het leven eenmal. Ik ben bewust van mijn onbewuste.
Wel eerlijk. Maar alsnog moet je het kunnen. Valt niet mee als je een geweten hebt.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Jullie haten gewoon omdat TS wel de VOC mentaliteit heeft. Ik zou precies hetzelfde doen als ik een lekkere chick was namelijk.
Schrijfstijl is maghrebijnse.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:41 schreef momentius het volgende:
klooncheck van TS levert niks op begrijp ik?
Mwoa, de eerste 1-2x is het wel een beetje vals inderdaad. Maar als je nog 10x terugkomt voor klusjes terwijl je niks terugkrijgt val je onder de categorie die elke donderdag naar de sbs6 waarzeggers belt.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wel eerlijk. Maar alsnog moet je het kunnen. Valt niet mee als je een geweten hebt.
Met die redenatie kan je ook elke keer geld van je demente oma jatten en het voor jezelf goedpratenquote:Op maandag 23 juli 2018 21:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa, de eerste 1-2x is het wel een beetje vals inderdaad. Maar als je nog 10x terugkomt voor klusjes terwijl je niks terugkrijgt val je onder de categorie die elke donderdag naar de sbs6 waarzeggers belt.
Even de OP quoten.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Oké ik kan goed mannen gebruiken en ik trek deze mannen ook aan.
Ik heb dit al sinds ik geboren ben, altijd.
Dit zijn mannen waarmee ik geen relatie wil want die wil ik gelijkwaardig hebben en liefhebben
Maar ik heb wel altijd ruzies in mijn vorige relaties hierom gehad
Het ging om zaken zoals (vriendinnen zouden nooit al deze kut klusjes voor mij met liefde opknappen) daarom heb ik veel mannelijke 'vrienden':
-mannen al mijn studiewerk laten doen
-mannen mij overal naartoe laten brengen met de auto
-mannen voor mij op laten komen
-mannen mij laten beschermen of midden in de nacht laten ophalen
-mannen die mijn vervelingstijd opvullen
-mannen die alles voor me betalen
En ga zo maar door
Ik vond dit super chill om naast mijn vriend te hebben, alleen werden mijn vriendjes altijd jaloers, en deed de relatie ten slechte, ik snap dat niet. Er zit namelijk geen andere intentie (sexuele of emotionele reden) voor mij achter ik gebruik ze gewoon puur voor eigen belang.
Het is puur praktisch en handig hoe de samenleving werkt: veel mannen willen zich nuttig voor vrouwen maken, zit in het instinct en ik kan hier handig op inspelen: ik ruik dat ik de juiste doelgroep (klinkt haast economisch) te pakken heb om te krijgen wat ik wil
En ja tuurlijk vinden die vrienden mij super leuk en zullen ze vast op mij geilen ofzo. Maar dat kan ik niet concluderen meteen. Maar moeten ze toch lekker zelf weten? Niet mijn probleem. Ik ben verder eerlijk als ze vragen waar het op staat
En ja ze laten zich zelf gebruiken. Ze lijken er van te genieten want ze doen het zelf dat ze alles voor mij regelen.
Ik weet wat liefde is, wat ik bij mijn partner wil hebben. Ik geef dan alleen maar en denk dan niet puur praktisch in wat ik aan hem heb. Dat onderscheid ken ik nu erg goed. Ik hoop dat ik ooit een partner vind die het niet erg vind dat ik andere mannen gebruik voor eigenbelang en hij niet gaat denken dat ik hem dan ook gebruik of dat hij bang moet zijn.
Misschien hebben ze wel een fetish.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
En ja ze laten zich zelf gebruiken. Ze lijken er van te genieten want ze doen het zelf dat ze alles voor mij regelen.
Dat is anders omdat het een aandoening betreft die je geestelijk aantast. Als je naïef bent kan dat, maar als je er vervolgens niks van geleerd hebt is dat niet best. En zolang het geen minderjarigen of geestelijk gehandicapten treft heb ik er geen medelijden mee...quote:Op maandag 23 juli 2018 21:44 schreef momentius het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je ook elke keer geld van je demente oma jatten en het voor jezelf goedpraten
Jawel hoor, kloon van Slangebek.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:41 schreef momentius het volgende:
klooncheck van TS levert niks op begrijp ik?
R&P / Gebruiken (in de quote kun je lezen wat er in haar reactie stond voor ze hem editte)quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Toevallig sinds 5weken werk ik 2x vrijwillig in de week voor het verzorgen en behandelen van zieke dieren, en dat doet mij enorm goed! Ook vooral qua eigenwaarde en zelfvertrouwen! Die site is idd een goeie over narcisten, had die nog laatst gelezen.
Ts = slangebekquote:Op maandag 23 juli 2018 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
TS komt needy over.
Haal die mannen weg die haar met van alles helpen en je houdt een klein, hulpeloos en onzeker meisje over. Beter lever je prestaties op eigen kracht.
aandacht, het potje aandacht was kennelijk leegquote:Op maandag 23 juli 2018 21:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een fetish.
Maar wat was het doel van dit topic?
Zie je die mensen die 10 keer zoiets toelaten niet als geestelijk gehandicapt op een bepaalde manier dan? Denk je dat ze het zouden laten gebeuren als ze er iets tegen zouden kunnen doen? Bedoel ik heb ook geen medelijden met jou laat dat even duidelijk zijnquote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is anders omdat het een aandoening betreft die je geestelijk aantast. Als je naïef bent kan dat, maar als je er vervolgens niks van geleerd hebt is dat niet best. En zolang het geen minderjarigen of geestelijk gehandicapten treft heb ik er geen medelijden mee...
Hehe nice, goed gedaanquote:Op maandag 23 juli 2018 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ts = slangebek
R&P / Ex heeft mij gehersenspoeld
Ah de aanbidders waren even niet voor handen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aandacht, het potje aandacht was kennelijk leeg
Ik vind dit een beetje onrespectvol tegenover prostituee's.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
Je bent dus een hoer, zonder de sex.
Je waardeert mensen niet om wat ze je aan vriendschap kunnen brengen, maar om wat jij er beter van kan worden. Dat je anderen daarmee uiteindelijk kwetst interesseert je niets.
Als je dan met een lekker gevoel kunt slapen. Gefeliciteerd, je hebt een psychiatrische afwijking.
De mannen die jij wilt zullen je gebruiken, want je persoonlijkheid is diep rot. Liefde ga je niet vinden op deze manier.
Succes ermee. Je zult wel aardig ongelukkig zijn.
Nou volgens mij chanteert ze niemand en hoezo zou je er dan niks tegen kunnen doen? Je ervaart toch situaties waar je naar handelt? Als je zo naïef bent en blijkbaar niks van situaties wil leren moet je het lekker zelf weten, maar dan moet je ook niet zielig gaan doen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:54 schreef momentius het volgende:
[..]
Zie je die mensen die 10 keer zoiets toelaten niet als geestelijk gehandicapt op een bepaalde manier dan? Denk je dat ze het zouden laten gebeuren als ze er iets tegen zouden kunnen doen? Bedoel ik heb ook geen medelijden met jou laat dat even duidelijk zijn
Hehe humor, ik ben zelfs daar diegene die de reactie quote voor ze hem editte zodat anderen het konden lezen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jawel hoor, kloon van Slangebek.
O.a.
[..]
R&P / Gebruiken (in de quote kun je lezen wat er in haar reactie stond voor ze hem editte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |