abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180682983
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:54 schreef FenoFena het volgende:
Als ik om mij heen kijk zie ik mijn vriendinnen ook uit eigen belang met andere omgaan.

De 1 gaat graag uit en gaat dus met vriendinnen om die ook graag uitgaan en die gaat plots veel minder om met de non uitgaande studenten

De 1 die een baby krijgt trekt plots veel meer op met vriendinnen die ook babies hebben. Ook uit eigenbelang omdat ze over hun babies kunnen lullen.

De ander is student en wilt alleen met mede studenten omgaan als sociale kring omdat die over studie wilt kunnen praten en 'neerkijkt of iets in die trant naar non studenten' zo heeft ieder wat.

Je gaat toch niet met iemand om die jou niet echt iets kan bieden in wat je zoekt?

Nou ik zoek duidelijk bepaalde gunsten die die mannelijke vrienden met plezier kunnen verwezenlijken terwijl ik hun humeur ten goede doe en ze soms help met de dating en ze allang blij met gezelschap zijn
Verschil is wel dat ik de relaties die jouw vriendinnen hebben als gelijkwaardig zie, en wat jij doet niet. Die mannen hopen iets te krijgen wat jij ze nooit gaat geven.

De mannen/vrouwen met wie je vriendinnen omgaan hebben niet die hoop, die hebben gewoon een leuke tijd.
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2018 @ 21:01:28 #52
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180683023
Leuke sociopaat ben je trouwens, tekstboek voorbeeld.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180683129
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:59 schreef erikkll het volgende:

[..]

Verschil is wel dat ik de relaties die jouw vriendinnen hebben als gelijkwaardig zie, en wat jij doet niet. Die mannen hopen iets te krijgen wat jij ze nooit gaat geven.

De mannen/vrouwen met wie je vriendinnen omgaan hebben niet die hoop, die hebben gewoon een leuke tijd.
Maar hoe kan ik concluderen dat ze op iets hopen ? Sommige beweren de situatie echt te accepteren. Ik denk dat dat een oppervlakkige gedachte is meteen te denken : oh die hoopt op meer.

En waarom is het niet gelijkwaardig als de ander het leuk vind om klusjes voor mij te doen? Wanneer kan je iets hoger of lager qua waarde stellen? Maakt het geven dat ze minderwaardig zijn? Er zijn mensen die liever continu geven in een vriendschap en het juist vervelend vinden als de ander ook wilt geven. Dus dan win win. Ik heb nooit problemen in dit gehad met al mijn mannelijke vriendschappen, ze waarderen mij en mijn eerlijkheid en karakter.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:06:43 ]
pi_180683188
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Die conclusie heb ik ook getrokken en ik weet bijna zeker dat TS dat ook wel weet maar voor haarzelf deze luxe positie graag wil goedpraten terwijl ze geen respect voor haar minions heeft. Dat ze zichzelf ziet als iemand die al verder is dan haar vriendinnen is voor mij ook al een aanwijzing voor dat ze niet zo veel waardering en respect voor anderen heeft.
Ik denk eigenlijk niet eens dat ze het voor zichzelf probeert goed te praten, maar dat ze ons wil doen laten geloven dat ze het niet bewust doet.
pi_180683247
Je bent dus een hoer, zonder de sex.

Je waardeert mensen niet om wat ze je aan vriendschap kunnen brengen, maar om wat jij er beter van kan worden. Dat je anderen daarmee uiteindelijk kwetst interesseert je niets.

Als je dan met een lekker gevoel kunt slapen. Gefeliciteerd, je hebt een psychiatrische afwijking.

De mannen die jij wilt zullen je gebruiken, want je persoonlijkheid is diep rot. Liefde ga je niet vinden op deze manier.

Succes ermee. Je zult wel aardig ongelukkig zijn.
Whatever...
pi_180683272
Waarom is het ongelijkwaardig als een ander vrijwillig instemt om jou klusjes op te knappen?

De nadruk op 'vrijwillig'
En nee dus niet op ontoerekeningsvatbare mensen of iets dergelijks. Dit gaat om universitaire intelligente vrienden die zelfstandig kunnen nadenken.

Slavernij is ongelijkwaardig. Dat is gedwongen.

Deze mensen willen zelf graag mijn vriend zijn,en ik voel heel goed aan wanneer iemand het niet fijn vind ; daar ga ik dan ook niet mee om.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:14:38 ]
pi_180683305
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
Je bent dus een hoer, zonder de sex.

Je waardeert mensen niet om wat ze je aan vriendschap kunnen brengen, maar om wat jij er beter van kan worden. Dat je anderen daarmee uiteindelijk kwetst interesseert je niets.

Als je dan met een lekker gevoel kunt slapen. Gefeliciteerd, je hebt een psychiatrische afwijking.

De mannen die jij wilt zullen je gebruiken, want je persoonlijkheid is diep rot. Liefde ga je niet vinden op deze manier.

Succes ermee. Je zult wel aardig ongelukkig zijn.
Aldus de levensfilosoof die alle antwoorden op het leven weet , wat goed en kwaad is. Ik ben vrij gelukkig hoor, omdat ik doe wat voor mijzelf goed voelt. Leeg voel ik mij dus dan ook niet. Ik luister naar mijn gevoel. En liefde heb ik al gevonden : mezelf en mijn familie, en wat vrienden die dicht bij mij staan. Eventueel ooit een vriendje erbij, maar ben zonder ook gelukkig en dat is het belangrijkste.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:12:52 ]
pi_180683333
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
En ja ze laten zich zelf gebruiken. Ze lijken er van te genieten want ze doen het zelf dat ze alles voor mij regelen.
Goh, dit argument is trending zeg, gister ook al. En niet moeten mauwen erover, want je hebt goede intenties enzo, dus het straatje is echt heus wel schoon ja.

Maar goed, als het alleen maar als jaloezie opgevat kan worden als je vriendjes er commentaar op hebben, zegt misschien al genoeg. Verkeerde selectie of niet voldoende helder communiceren of val je toch een beetje door de mand met al je vrijgevige liefde als je niet een beetje in wil binden voor je hoofdrolspeler als die er om wat voor redenen ook issues heeft met je gedrag. Je woorden en je liefde kelderen gewoon keihard in waarde als de ander het simpelweg niet zo ervaart..
  maandag 23 juli 2018 @ 21:14:15 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180683358
Waar heb je t met die mannen over? Praten jullie ergens over?

Je vriendinnen zoeken mensen uit op activiteit of gedeelte interesse. Jij deelt niets, je gebruikt alleen. Klein verschil ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_180683416
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:14 schreef TaMieke het volgende:
Waar heb je t met die mannen over? Praten jullie ergens over?

Je vriendinnen zoeken mensen uit op activiteit of gedeelte interesse. Jij deelt niets, je gebruikt alleen. Klein verschil ;)
1. Ik ben niet zo uren prater doe liever een activiteit en vrouwen gaan vaker stilzitten en uren kletsen dat mijdt ik liever; behalve als het over filosofie van het leven gaat: maar ik heb werkelijk nog geenvrouw ontmoet die chill met mij over dat soort onderwerpen kan hebben, alleen bij mannen altijd.

2. Ik doe graag dingen en iedereen om mij heen is druk en gedoe met planning en dan heb ik er vaak al geen zin meer in dat uren organiseren, dan is mijn energie weer op voor de dag. Dan is het ideaal dat die 'nerds' altijd tijd hebben wat mij uitkomt voor de planning en het oké vinden in wat ik wil doen qua activiteit. Hoef ik mij ook geen zorgen te maken of ze zich wel vermaken want ze vinden toch alles wel oké en leuk wat we doen:zo dag doet mij zorgeloos ontspannen. Een activiteit die ik leuk vind kan wel echt mijn dag maken

Waar ik over praat? Ik hou van filosoferen en discussiëren over het leven, lekker wandelen en aapjes spotten, verschillende activiteiten doen, biertjes op het strand, lekkere mannen spotten en hun dat melden, vragen of ze nou al wat Tinder matches hebben, en dat soort simpele hersenloze iq praat. Doet wonderen, na een stressvolle studiedag.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:22:06 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 23 juli 2018 @ 21:22:27 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_180683544
Heb je een baan, TS?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180683572
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
Heb je een baan, TS?
Technische Master en veel vrijwilligerswerk(gewonden helpen)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:24:28 ]
pi_180683573
Zulke wijven moet je kleineren en ze een lesje leren over respect.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180683593
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:23 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Technische Master en veel vrijwilligerswerk(gewonde diertjes helpen)
Ja daarmee overdeed je je act een beetje
  Moderator / Redactie FP maandag 23 juli 2018 @ 21:25:10 #65
Brabo Bastard
pi_180683596
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:23 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Technische Master en veel vrijwilligerswerk(gewonden helpen)
Geen betaalde baan? Niks wat aansluit op je opleiding?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_180683608
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:23 schreef Aiciu het volgende:
Zulke wijven moet je kleineren en ze een lesje leren over respect.
Zulke wijven lesje leren: zulke wijven niet in waarde laten dat ze eenmal zo zijn => onrespectvol

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:26:30 ]
pi_180683632
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geen betaalde baan? Niks wat aansluit op je opleiding?
Master kost al genoeg tijd zo 50uur per week. En nee ik heb geen geld problemen en vrijwilligerswerk doe ik puur omdat ik graag anderen help die gewond zijn, dus uit passie zonder iets ervoor terug te hoeven.

Hierdoor weet ik dat je gelukkig kan zijn zonder iets terug te hoeven vragen, en snap ik dat sommige mensen leuk vinden om klusjes voor mij op te knappen, want ik heb dat ook weer op andere gebieden.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:28:44 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 23 juli 2018 @ 21:27:54 #68
Brabo Bastard
pi_180683649
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:27 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Master kost al genoeg tijd zo 50uur per week.
En hoe kom je die door? Ook door mensen te gebruiken?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_180683661
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:25 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Zulke wijven lesje leren: zulke wijven niet in waarde laten dat ze eenmal zo zijn => onrespectvol
respectloos*.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180683690
Je komt op mij over als een onzeker meisje die zichzelf moed in probeert te praten en te peilen hoe erop gereageerd wordt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180683717
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En hoe kom je die door? Ook door mensen te gebruiken?
Onder andere ja. Maar die mannen gebruiken mij ook om sneaky en ongewenst naar mijn kont en tieten te kunnen kijken nou goed. Ach ik ben blij dat jullie er allemaal heilig in geloven dat jullie niet mensen gebruiken! Maar zo zit de mens eenmal niet in elkaar. Onebwust doe je dat of je wilt of niet, is ook niet erg. Zo werkt het leven eenmal. Ik ben bewust van mijn onbewuste.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 21:32:16 ]
pi_180683754
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:30 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Onder andere ja. Maar die mannen gebruiken mij ook om sneaky en ongewenst naar mijn kont en tieten te kunnen kijken
Je bent Nederlands (al zou je dit niet denken gezien je matige beheersing van je eigen moerstaal): of je hebt geen tieten en geen kont, of het is alleen maar blubber.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie FP maandag 23 juli 2018 @ 21:32:30 #73
Brabo Bastard
pi_180683772
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:30 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Onder andere ja. Maar die mannen gebruiken mij ook om sneaky en ongewenst naar mijn kont en tieten te kunnen kijken
Dat doen ze toch wel ook als je ze niet gebruikt. Maar ga zo door, ook als je straks een echte baan hebt. Gewoon doen. Kijken hoelang het duurt voordat ze er niet meer intrappen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_180683782
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:31 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Je bent Nederlands (al zou je dit niet denken gezien je matige beheersing van je eigen moerstaal): of je hebt geen tieten en geen kont, of het is alleen maar blubber.
Dan zullen wel de pedos of de dikke fetish mannen achter me aanlopen voor ieder wat wils
pi_180683811
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:32 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Dan zullen wel de pedos of de dikke fetish mannen achter me aanlopen voor ieder wat wils
Het tweede lijkt mij aannemelijker.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')