Je zoekt een loverboy?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Ik hoop dat ik ooit een partner vind die het niet erg vind dat ik andere mannen gebruik voor eigenbelang en hij niet gaat denken dat ik hem dan ook gebruik of dat hij bang moet zijn.
Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vriendenquote:Op maandag 23 juli 2018 19:32 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou afknappen op iemand die anderen met plezier voor hun kar laat spannen. Het heeft iets respectloos en als mensen gebruiken zo vanzelfsprekend is dan verwacht ik ook dat ik met zo'n zelfde bril bekeken wordt.
Ook al zou ze zeggen dat dat niet zo is, acties spreken harder dan woorden.
Wellicht dat je vriendjes er net zo over denken of dat het ze iig niet lekker zit.
Wen er maar alvast aan want dat is straks wel je toekomst. Hoe meer je gaat verleppen hoe minder je voor elkaar gaat krijgen zonder tegenprestatie.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:32 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Nee ik wil niks sexueels met een ander als ik een relatie heb
Even so. Het heeft iets naars in mijn ogen. Een beetje vergelijkbaar met uit eten gaan met een supercharmant persoon die dan tegen het personeel heel naar doet, doet toch afbreuk aan de positieve trekken.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:34 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vrienden
Ik had juist graag de kijk dat mijn partner zich juist vereerd mag voelen dat hij de uitzondering voor mij is, en ik hem als enige van de mannen niet gebruik.. dat is toch speciaal dat ik voor mijn partner echt 180graden gedraaid ben?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Even so. Het heeft iets naars in mijn ogen. Een beetje vergelijkbaar met uit eten gaan met een supercharmant persoon die dan tegen het personeel heel naar doet, doet toch afbreuk aan de positieve trekken.
Er zullen vast mensen bestaan die dat wel zo voelen maar mijn eerste gedachte is: "gatver!".quote:Op maandag 23 juli 2018 19:39 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik had juist graag de kijk dat mijn partner zich juist vereerd mag voelen dat hij de uitzondering voor mij is, en ik hem als enige van de mannen niet gebruik.. dat is toch speciaal dat ik voor mijn partner echt 180graden gedraaid ben?
gelijkwaardigheid lijkt me erg lastig met iemand die anderen juist graag gebruikt en niet gelijkwaardig behandeld.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:34 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed maar ik vind het wel jammer aangezien ik mezelf ken en weet dat ik in mijn relatie juist een gever ben, en daar enorm lief en trouw persoon verder ben. Ik ben 180 graden gedraaid naar mijn eigen partner in vergelijking met gewone vrienden
Ik zie het meer als een soort leuke machtspositie naar mijn vrienden toe die wel alles voor mij doen omdat in de positie als vrouw zit, en dus mezelf onderscheid van geslacht en een bijzondere behandeling krijg .
Maar kijk waarom komen deze vrienden /mannen dan zelf op mij af? Die kiezen er dan toch zelf voor om gebruikt te willen worden? Ik ken een paar die hebben aangegeven het juist fijn te vinden dat ik ze 'gebruik' dus blijkbaar vragen mensen er zelf om dat ze gebruikt willen worden.
In mijn relatie wil ik juist gelijkwaardigheid en dit niet
Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:48 schreef FenoFena het volgende:
Oké ik weet niet zo wanneer je iets "gebruiken" kan noemen. Gebruiken heeft een negatieve ondertoon
Het is voor zowel mij als die mannelijke vrienden win win situatie. En win win situatie heeft een positieve ondertoon
Als ik mannelijke vrienden ken die al te graag mij ergens naartoe rijden of iets betalen, wanneer noem je dat gebruiken?
Hoe zie je dat precies? Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:48 schreef FenoFena het volgende:
... ben dat ook wat verder op veel aspecten.
Deze mannelijke vrienden vertel ik uiteindelijk met een lach over al mijn andere mannen waarmee ik date. Dit beginnen ze te accepteren, maar nog steeds doen ze alles voor mij. Het lijkt of ze dan hun plek kennen en proberen doen ze niet, maar nog steeds 1 call away en ze staan klaar voor mij. Dan voelt het toch echt of ze dit willen ( je persoonlijke body/lifeguard zijn ofzo ) .quote:Op maandag 23 juli 2018 19:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?
Flirt je ook met ze en hoe reageren ze op het nieuws als je een vriendje hebt?
Accepteerden ze dit in den beginne niet?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:54 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Deze mannelijke vrienden vertel ik uiteindelijk met een lach over al mijn andere mannen waarmee ik date. Dit beginnen ze te accepteren, maar nog steeds doen ze alles voor mij. Het lijkt of ze dan hun plek kennen en proberen doen ze niet, maar nog steeds 1 call away en ze staan klaar voor mij. Dan voelt het toch echt of ze dit willen ( je persoonlijke body/lifeguard zijn ofzo ) .
Ik ben namelijk een vrij gevoelig en emotioneel persoon verder en als ik merk dat ik iemand echt pijn doe dan stop ik meteen, omdat ik niet zo ben
Mannen die mij onder druk zetten of pogingen wagen behoren niet in deze mannelijke vriendengroep van mij, ik weet dat die ook beledigd zullen zijn als ik 'nee' zeg en dan niet meer bevriend kunnen zijn. Het zijn het type mannen die nerds zijn en niet eens weten hoe ze moeten proberen, of nooit zouden durfen mij op de bek te grijpen of al geaccepteerd hebben dat ze mij toch niet kunnen krijgen. Maar toch zijn ze voor mij 1 call away om te doen waar ik zin in heb, wanneer het mij ook maar uitkomt.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat is de winst voor deze mannen? Hopen ze op meer dan alleen een dankjewel of neem je ook de tijd voor ze als ze wat te melden hebben enzo?
Flirt je ook met ze en hoe reageren ze op het nieuws als je een vriendje hebt?
Mja als ze ech goed voor ogen hebben hoe de vork in de steel zit ben ik het met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso 'mannen' die zich hiervoor laten gebruikenAls je zo'n ruggengraatloos figuur bent verdien je het ook wel. Dus kan TS hierin ook wel gelijk geven. Bedoel als er mensen zijn die het vrijwillig toelaten...
Ja zo denk ik dus ook. Kijk het is toch echt hun eigen leven, en ze gaan zelf met mij om. Vinden ze het toch blijkbaar leuk. Want ik heb wel altijd vrienden al voor jaren, dus ik stoot ze niet af met mijn gedragquote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso 'mannen' die zich hiervoor laten gebruikenAls je zo'n ruggengraatloos figuur bent verdien je het ook wel. Dus kan TS hierin ook wel gelijk geven. Bedoel als er mensen zijn die het vrijwillig toelaten...
Dit ja, en kijk, 1x of misschien 2x kan ik best begrijpen. Maar als je het daarna nog niet inziet ligt de fout toch ook grotendeels bij jezelf.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja als ze ech goed voor ogen hebben hoe de vork in de steel zit ben ik het met je eens.
Wel bijzonder dat er zoveel lui zijn die zonder miepen zo'n verstandhouding aangaan. Het overgrote deel van de mensheid houdt er niet zo van om te mogen geven en er niets voor terug te krijgen.
Maar wat is de winst voor die mannen dan?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Mannen die mij onder druk zetten of pogingen wagen behoren niet in deze mannelijke vriendengroep van mij, ik weet dat die ook beledigd zullen zijn als ik 'nee' zeg en dan niet meer bevriend kunnen zijn. Het zijn het type mannen die nerds zijn en niet eens weten hoe ze moeten proberen, of nooit zouden durfen mij op de bek te grijpen of al geaccepteerd hebben dat ze mij toch niet kunnen krijgen. Maar toch zijn ze voor mij 1 call away om te doen waar ik zin in heb, wanneer het mij ook maar uitkomt.
Klinkt stom maar ik vind het ideaal. Bijv als het donker is en ik wil veilig thuiskomen of als ik mij verveel . Soms probeer ik hun dan ook wel eens te helpen / gunst te verlenen door ze te koppelen door aan te moedigen dat ze op Tinder moeten en dan geef ik ze date tips. Maar ik weet toch dat veel komende jaren single zullen blijven en dus voor mij altijd klaar zullen staan.
Haha nee. Ik heb zelfs iemand van de week online gevonden die mij vrijwillig gratis financieerd, zonder enige moeite in te hoeven doen, maar ik ga hier verder niks over zeggen want dat is lekker privé. Maar er zijn mensen die het oprecht leuk vinden!quote:
Dit siert je echt niet, dat je zo naar je Igors kijkt.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Mannen die mij onder druk zetten of pogingen wagen behoren niet in deze mannelijke vriendengroep van mij, ik weet dat die ook beledigd zullen zijn als ik 'nee' zeg en dan niet meer bevriend kunnen zijn. Het zijn het type mannen die nerds zijn en niet eens weten hoe ze moeten proberen, of nooit zouden durfen mij op de bek te grijpen of al geaccepteerd hebben dat ze mij toch niet kunnen krijgen. Maar toch zijn ze voor mij 1 call away om te doen waar ik zin in heb, wanneer het mij ook maar uitkomt.
Klinkt stom maar ik vind het ideaal. Bijv als het donker is en ik wil veilig thuiskomen of als ik mij verveel . Soms probeer ik hun dan ook wel eens te helpen / gunst te verlenen door ze te koppelen door aan te moedigen dat ze op Tinder moeten en dan geef ik ze date tips. Maar ik weet toch dat veel komende jaren single zullen blijven en dus voor mij altijd klaar zullen staan.
Winst om gewoon nuttig te kunnen zijn voor anderen. Dat nuttig voor een vrouw kunnen zijn kan een winst op zichzelf bijv zijn. Maar ieder heeft zijn eigen vorm van winst, soms alleen totaal niet begrijpbaar of zichtbaar voor een ander.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar wat is de winst voor die mannen dan?
Hahaha, je weet dat dat niet hetgene is waarom ze shit voor je doen.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:04 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Winst om gewoon nuttig te kunnen zijn voor anderen. Dat nuttig voor een vrouw kunnen zijn kan een winst op zichzelf bijv zijn. Maar ieder heeft zijn eigen vorm van winst, soms alleen totaal niet begrijpbaar of zichtbaar voor een ander.
En wat als ik anderen gelukkig maak ? Ik geloof niet dat ze het niet door hebben dat ik ze "gebruik". Ze weten toch zelf dat ze mij studie werk maken of mij betalen? Ze doen dat toch zelf zo ook na die jaren? Maakt 'mij' dat een fout persoon of siert mij dat niet? Die vrienden zoeken wel mij op, dus blijkbaar beteken ik dus wel iets voor hunquote:Op maandag 23 juli 2018 20:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit siert je echt niet, dat je zo naar je Igors kijkt.
Mensen die niet hun perspectief hebben zullen inderdaad geen zin hebben om met iemand te gaan die niets vindt van mensen die van alles voor ze doen en dan ook nog vinden dat hun liefje maar dankbaar mag zijn dat dat lot hem bespaard blijft.
Ja, waarschijnlijk hopen ze toch op meer.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:06 schreef FenoFena het volgende:
[..]
En wat als ik anderen gelukkig maak ? Ik geloof niet dat ze het niet door hebben dat ik ze "gebruik". Ze weten toch zelf dat ze mij studie werk maken of mij betalen? Ze doen dat toch zelf zo ook na die jaren? Maakt 'mij' dat een fout persoon of siert mij dat niet? Die vrienden zoeken wel mij op, dus blijkbaar beteken ik dus wel iets voor hun
Je kiest bewust 'sociaal zwakke' jongens uit.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:06 schreef FenoFena het volgende:
[..]
En wat als ik anderen gelukkig maak ? Ik geloof niet dat ze het niet door hebben dat ik ze "gebruik". Ze weten toch zelf dat ze mij studie werk maken of mij betalen? Ze doen dat toch zelf zo ook na die jaren? Maakt 'mij' dat een fout persoon of siert mij dat niet? Die vrienden zoeken wel mij op, dus blijkbaar beteken ik dus wel iets voor hun
Als ik merk dat ze iets tegen hun zin doen, dan zaten ze ook niet in die vrienden groep omdat ik mij daar ongemakkelijk en niet goed bij zou voelen.
haha ja. Maar goed je kan blijkbaar de mensen hier om de tuin leiden dus leuk genoegquote:Op maandag 23 juli 2018 20:02 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Haha nee. Ik heb zelfs iemand van de week online gevonden die mij vrijwillig gratis financieerd, zonder enige moeite in te hoeven doen, maar ik ga hier verder niks over zeggen want dat is lekker privé. Maar er zijn mensen die het oprecht leuk vinden!
Die conclusie heb ik ook getrokken en ik weet bijna zeker dat TS dat ook wel weet maar voor haarzelf deze luxe positie graag wil goedpraten terwijl ze geen respect voor haar minions heeft. Dat ze zichzelf ziet als iemand die al verder is dan haar vriendinnen is voor mij ook al een aanwijzing voor dat ze niet zo veel waardering en respect voor anderen heeft.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kiest bewust 'sociaal zwakke' jongens uit.
'Het zijn het type mannen die nerds zijn en niet eens weten hoe ze moeten proberen, of nooit zouden durfen mij op de bek te grijpen of al geaccepteerd hebben dat ze mij toch niet kunnen krijgen.'
Die jongens hopen stuk voor stuk dat je uiteindelijk verliefd op ze zal worden. Dat je je, als ze maar hard en lang genoeg hun best doen, zult realiseren dat zij zijn wat je eigenlijk zoekt.
Zou je gelijk denken ja, als je leest wat in de OP staat. "Vanaf haar geboorte, altijd al, gebruikt ze mannen en trekt ze die aan".quote:
Koekkoekskind zeg ik je.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zou je gelijk denken ja, als je leest wat in de OP staat. "Vanaf haar geboorte, altijd al, gebruikt ze mannen en trekt ze die aan".
Vanaf haar geboorte....![]()
Ow, sinds ze geboren is
Ja oke nou ja dat soort dingetjes zijn er inderdaad ook maar zijn zoveel dingen die 'speciaal' zijn. Veel hetzelfde als ik zou doen als ik zoiets zou verzinnen, misschien heb ik een broer gevonden ofzo hiermee.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zou je gelijk denken ja, als je leest wat in de OP staat. "Vanaf haar geboorte, altijd al, gebruikt ze mannen en trekt ze die aan".
Vanaf haar geboorte....![]()
Ow, sinds ze geboren is
Okequote:Op maandag 23 juli 2018 20:49 schreef FenoFena het volgende:
Ik hoef niet iemand te gebruiken om het over mijn muziek te willen hebben :p
Je beschrijft ze als nerds die geen kans in de liefde maken. Hoe is dat respectvol?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:49 schreef FenoFena het volgende:
Maar geen respect voor ze? Ik heb respect voor de dingen die ze voor mij doen.
Gebruikt iedereen niet elkaar? Je kiest ook je vrienden uit omdat je ze aardig vind en fijn vind : dat is ook iets wat je zoekt uit eigenbelang. Ook je partner wil je dat die niet al te lelijk is want je wilt iets moois hebben om naar te kijken , dat is ook eigenbelang.
Het is maar net wat je zoekt en verlangt in mensen.
Qua vrienden vind ik het chill van ze als ze veel voor mij doen. Daar voel ik mij fijn bij. Dat soort lui trek ik dus aan. Ik respecteer hun uitvoeringen voor mij.
Andere zoeken weer iets anders in hun vrienden bijv. Zelfde muzieksmaak zodat je ook uit eigenbelang je met je vriendin over die muziek kan hebben. Dat hoef ik weer niet. Ik hoef niet iemand te gebruiken om het over mijn muziek te willen hebben :p
Is dat niet een feit?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je beschrijft ze als nerds die geen kans in de liefde maken. Hoe is dat respectvol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |