Dat zou Sky ook wel willenquote:Op maandag 23 juli 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
Zouden ze nog eens moeten doen een ploegentijdrit van 150km
quote:
Ik kende hem niet.quote:
Die tijdrit die Menchov toen in de Giro won was wel geniaal. Over 2 bergen heenquote:
Van de shirtjescollectie van Zonneveld idd niet.quote:
Het zou een podcast kunnen zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke uitzending. Gewoon praten over koers, verder geen onzin.
We weten nog niet wie er in Parijs langskomt naast Eddyquote:
Bakelmans komt nooit meer op tv na zijn uitspraak dat Cav vier ritten zou winnen.quote:
Nee. Komende drie dagen wel Bert de Backerquote:
Verdomme wat heb ik daar spijt van.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bakelmans komt nooit meer op tv na zijn uitspraak dat Cav vier ritten zou winnen.
Drie dagen?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Komende drie dagen wel Bert de Backer.
Als tafelheer. Iljo Keisse had voor vandaag en gisteren moeten zijn, maar op de een of andere manier niet.quote:
De laatste TTT?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef franklop het volgende:
Het is lang geleden dat Sagan nog in een regulier truitje van zijn ploeg heeft gereden denk ik zo
Toen had ie het geelquote:
quote:Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) secured himself the Slovakian national road race champion’s jersey on Sunday, continuing the run of decorations which mean his last (non-time trial) race in a standard team jersey was the Tour de Suisse in 2011.
quote:
En terecht.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verdomme wat heb ik daar spijt van.
Als je wilt zien hoe een goede daler daalt, moet je die etappe nog maar eens terugkijken.quote:
Grosse Scheideggquote:Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je wilt zien hoe een goede daler daalt, moet je die etappe nog maar eens terugkijken.
Wow, wat een agressie van jouw zijdequote:
Dat bedoelde Karl eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wow, wat een agressie van jouw zijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |