is goedquote:Op maandag 23 juli 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
ok niemand die door dit slotje heen mag posten ok?
ik ken dat.quote:
Wel als je sleutels binnen liggen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:16 schreef sp3c het volgende:
ik zie het probleem ook eigenlijk niet zo
als je huis op slot zit blijf je toch ook niet buiten staan wachten?
Vingerafdrukslot jongeh!quote:
Ik blijf dan altijd buiten duimendraaiend staan en frutsel wat met mijn mobiele telefoon.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:16 schreef sp3c het volgende:
ik zie het probleem ook eigenlijk niet zo
als je huis op slot zit blijf je toch ook niet buiten staan wachten?
Oh, dat doe je niet alleen voor mijn deur dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik blijf dan altijd buiten duimendraaiend staan en frutsel wat met mijn mobiele telefoon.
Je wilt helemaal niet weten wat ik voor jouw deur doe.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, dat doe je niet alleen voor mijn deur dus.
Het is mijn natuurlijke houding bij vele gesloten deuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:54 schreef jogy het volgende:
Oh, dat doe je niet alleen voor mijn deur dus.
Respectloos ook voor het werk van je collega's.quote:
Echt he, zet je een slotje, wordt het gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Respectloos ook voor het werk van je collega's.
Vlegels zijn het. Ik zeg het je. Waarschijnlijk allemaal blauwe newbies.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:25 schreef Karina het volgende:
Echt he, zet je een slotje, wordt het gewoon genegeerd.
Dat staat allemaal op mijn 4K nachtcamera, vunzig ventje. Ook gewoon een opengesneden braadworst gebruiken daarvoor. Fetish sites weigeren die shit nog te posten.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet weten wat ik voor jouw deur doe.
Idee voor een leuk subforum met alleen maar gesloten topics.quote:
Ik geef je twee bitcoins om dat hier te posten.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat staat allemaal op mijn 4K nachtcamera, vunzig ventje. Ook gewoon een opengesneden braadworst gebruiken daarvoor. Fetish sites weigeren die shit nog te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |