SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
durf te vragen ben jij dat op het gifjequote:Op maandag 23 juli 2018 09:16 schreef Charlotte3 het volgende:
Me mind on fire
Me soul on fire
Feelin Hot Hot Hot!
[ afbeelding ]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
durf te vragen ben jij dat op het gifje
misschien draait 11 wel op het strand met vage klachten timesignaturesquote:Op maandag 23 juli 2018 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.
Nee ik ben geen brunette.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
durf te vragen ben jij dat op het gifje
quote:Op maandag 23 juli 2018 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.
Mobiel fokkenquote:Op maandag 23 juli 2018 09:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is niet eens een mobiele link er naar toe
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik roep je broertje als je vervelend blijft doen JA!!![]()
Of draai voor ons zomermuziekjes?
Please do!quote:Op maandag 23 juli 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.
Laat maar horen dan., sta je al op t rooster?quote:Op maandag 23 juli 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.
Ja, hoe zit het?!quote:Op maandag 23 juli 2018 09:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Laat maar horen dan., sta je al op t rooster?
quote:
Dank!quote:
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"quote:Op maandag 23 juli 2018 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph begint er een beetje aan te wennen dat ik niet meer blond ben
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dank!![]()
*deel taart uit*
Snel opeten, anders heb je kans op:
1) smelten
of
2) bakken.
In geval 2 heb je dan gebak.
Badum pssj
Dank uquote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"
Ik zou me dus echt een paar weken steeds de tyfus schrikken als die van mij ineens lichtblond oid wasquote:Op maandag 23 juli 2018 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"
quote:Op maandag 23 juli 2018 11:51 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt een paar weken steeds de tyfus schrikken als die van mij ineens lichtblond oid was
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ookquote:
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..quote:Op maandag 23 juli 2018 11:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ook
Bij mijn vrouw zou dat nogal ehhhh.....apart staan!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ook
Ja roodharige mannen worden idd vaak niet echt als aantrekkelijk gezien, maar er zijn genoeg roodharige dames die er echt wel begeerlijk uitzien hoor!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..
Ah, je doet dus toch nog geen admiral Holdo'tje?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nu van mijn eigen lichtblond naar iets tussen aubergine en kastanje in gegaan. En vroeger deed ik het ook rustig zwart of paars ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gelogenquote:Op maandag 23 juli 2018 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja roodharige mannen worden idd vaak niet echt als aantrekkelijk gezien, maar er zijn genoeg roodharige dames die er echt wel begeerlijk uitzien hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb gelogen.. ik heb één zwak voor een rossig iemand.
De zanger van Imagine Dragons - Dan Raynolds
![]()
Die hep blauw haar, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Moet je ding zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..
precies en daarom ben ik gewoon duif grijsquote:Op maandag 23 juli 2018 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle (grote) veranderingen van haarkleur zijn raar in het begin. Kwestie van wennen
Is dat zo? Heb ik geen last van hoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle (grote) veranderingen van haarkleur zijn raar in het begin. Kwestie van wennen
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
precies en daarom ben ik gewoon duif grijs
Kijk die foto dan!quote:
Leuke naam voor een bepaald type bier: moeilijk blond.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ik voel me echt MOEILIJK blond de laatste dagen.. godver zeg!
Zo zagen de duiven er in de Efteling uit.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke naam voor een bepaald type bier: moeilijk blond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOEILIJK LEKKER!!!![]()
Oke ik stop..
Ik mis een tuin!quote:Op maandag 23 juli 2018 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
chillenIk mis alleen nog een zwembadje in de tuin
Sommigen noemen het een emmer, maar het is maar net welk etiket je erop plaktquote:
daar pas ik niet inquote:Op maandag 23 juli 2018 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sommigen noemen het een emmer, maar het is maar wel etiket je erop plakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
KUTVLIEGEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wespen dan, lijken wel veel feller deze zomer.
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezienquote:Op maandag 23 juli 2018 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee wespen dan, lijken wel veel feller deze zomer.
Weps.... het is weps.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezien
Wat een pleuris beesten zijn dat zeg
Ja echt!! Zaterdagavond uit eten geweest, plaats genomen buiten op terras.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezien
Wat een pleuris beesten zijn dat zeg
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja echt!! Zaterdagavond uit eten geweest, plaats genomen buiten op terras.
Ja hoor, bingo. Ik kan dan ook niet rustig blijven zitten.. stond daar net een stierenvechter met mn servet.
Ja of in de wachtrij als je moet poepen.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
herkenbaar
weet je wat erg is, als je in de wachtrij staat bij een attractie
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of in de wachtrij als je moet poepen.
Nee, wel bij de koffie vaakquote:Op maandag 23 juli 2018 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
nu we het toch over poepen hebben, moeten jullie ook altijd als jullie aan de drank zitten
Whahaha ja, bij die overvolle zoete prullenbakken! Elleboogje tijdens wespendans aan de buurman, OOPS!!quote:Op maandag 23 juli 2018 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
herkenbaar
weet je wat erg is, als je in de wachtrij staat bij een attractie
Nee.. wel vaker plassen.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
nu we het toch over poepen hebben, moeten jullie ook altijd als jullie aan de drank zitten
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
KUTVLIEGEN!Hij.heeft.wel.een.punt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem altijd een plasabboquote:Op maandag 23 juli 2018 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Met bier vaker plassen. Eerst een tijdje niet, maar als ik eenmaal gegaan ben en ik blijf drinken, dan blijf ik ook lopen, zeg maar.
Een wat?quote:
Ja, ik snap waar "abbo" voor staat. Maar wat IS een plasabonnement?quote:
ow je betaald 3,50 en je mag heel de avond/nacht plassen. ipv steeds weer 50 cent betalenquote:Op maandag 23 juli 2018 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik snap waar "abbo" voor staat. Maar wat IS een plasabonnement?
wtf.. betalen om te plassen?quote:Op maandag 23 juli 2018 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
ow je betaald 3,50 en je mag heel de avond/nacht plassen. ipv steeds weer 50 cent betalen
rotterdam.....quote:Op maandag 23 juli 2018 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf.. betalen om te plassen?
In dat soort tenten drink ik hooguit 1 biertje en ben dan weer pleite. Me dunkt, ze kunnen veel meer aan me verdienen als ze het plassen gratis maken.
Oh, daar kom ik nooit. Tenzij op doorreis.quote:
Dat soort tenten moeten echt failliet. En in kleine stukjes.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf.. betalen om te plassen?
In dat soort tenten drink ik hooguit 1 biertje en ben dan weer pleite. Me dunkt, ze kunnen veel meer aan me verdienen als ze het plassen gratis maken.
en aangeven bij de vergunningverlenerquote:Op maandag 23 juli 2018 14:42 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat soort tenten moeten echt failliet. En in kleine stukjes.
Dank uquote:
Ik ben vanmorgen weer wakker gewordenquote:
ik was ook al in alle staat van twijfel, het was toch je nichtje die gisteren jarig wasquote:Op maandag 23 juli 2018 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen weer wakker geworden![]()
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik was ook al in alle staat van twijfel, het was toch je nichtje die gisteren jarig was
quote:Op maandag 23 juli 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juli 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.
mijn ouders komen beiden uit zo’n familie en raad eens wat: het is dezelfde periode en hun eigen verjaardagen vallen er ook in en toen kwam er later ook nog een neefje bij.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Gefeliciteerd.
Wij hadden vroeger ook zo'n periode, dan waren er 6 jarig in 4 dagen
Slim.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja en omdat geen bezorgkosten ivm verjaardag heb een een lekker duur en kort tijdslot gekozen, haha. Hoef ik maar 2 uurtjes thuis te zijn
Mijn bezoek is er elk moment. Dus ik haak af.quote:
Altijd goed, ik hoop altijd maar dat de overgangen een beetje te doen zijn en doe derhalve maar wat.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil straks eventueel nog wel wat in elkaar flansen...
Gewoon doen waar jij zin in hebt...quote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd goed, ik hoop altijd maar dat de overgangen een beetje te doen zijn en doe derhalve maar wat.
Wel een voordeel is dat ik ook net zo makkelijk iets nieuws draai. Al sla ik dan de plank ook wel regelmatig mis.
Mja even, haha.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:02 schreef MadMaster het volgende:
De klok hier staat stil op 19.30 uur.
Je bent dus al begonnen, merk ik nu...
kijk! nogmaals, gefeli!quote:Op maandag 23 juli 2018 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen weer wakker geworden![]()
Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem zo wel. Last van mijn nek, rug en schouders, dus even stukje sjokken
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
01. 0:00:00 El Funkador - Home Again
02. 0:06:38 2Sher - mamba
03. 0:10:44 3edi4 - funky batucada
04. 0:14:06 Adam Port - Roots Edit
05. 0:20:38 BAILE - Amae (Original Mix)
06. 0:24:20 Bombs Away ft. Elle Vee - Before We Had a Label (Skytek Remix)
07. 0:28:18 Crisis Era & Seth Hills - Basslevel
08. 0:31:04 DJ Fudge - This Is My House (Original Mix)
09. 0:36:44 henry fong x lady bee x richie loop - pom pom
10. 0:39:24 ku de ta feat nikki ambers - move ya body
11. 0:43:20 Manu XTC - Feeling Dance
12. 0:49:18 MOGUAI & RAUMAKUSTIK - Sometimes
13. 0:52:44 stadiumx and metrush feat bishop - do it again
14. 0:55:58 ZHU feat. Tame Impala - My Life (Blond:ish Remix)
Ik zie het nu pasquote:
Er was niemand, dus ik heb de zelfkastijding maar afgebroken...quote:Op maandag 23 juli 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
Niet eens meer een kwartiertje zie ik nu. Jammer dat ik het gemist heb, maar dank je wel dat je de moeite hebt genomen om in deze hitte voor ons te draaien MadMaster.
Begrijpelijk wel. Aan mij als enige luisteraar had je ook weinig gehad in dat geval.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was niemand, dus ik heb de zelfkastijding maar afgebroken...
Ik vond het zelf een heel goed set...quote:Op maandag 23 juli 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Aan mij als enige luisteraar had je ook weinig gehad in dat geval.
quote:Op maandag 23 juli 2018 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een heel goed set...
Hoi Livequote:Op maandag 23 juli 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Laatste kwartiertje dan maar meepikken.
Alle setlists worden bewaard, maar er zijn er nog duizenden andere mogelijk...quote:Op maandag 23 juli 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel er ook niet aan. Maar die set is vast niet verloren gegaan voor het nageslacht, hoop ik.
Hoi Charlotte. Kun je al iets beter tegen de hitte?quote:
Ja, heb nu wel meer slaap- en eetlust.. gelukkig.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte. Kun je al iets beter tegen de hitte?
Ja vaak heb je al minder honger als je gekookt hebt. Ik eet wel salade deze dagen.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
Ja, ik heb vannacht wel beter geslapen inderdaad. Hopelijk deze nacht weer.
Eetlust was bij mij nooit een probleem. Koken wel, maar eten niet
Ik heb vandaag eten gemaakt dat ik ook morgen kan eten. Even opwarmen in de microwaf en klaar. En voor woensdag staat salade op het menuquote:Op maandag 23 juli 2018 23:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja vaak heb je al minder honger als je gekookt hebt. Ik eet wel salade deze dagen.
Gemarineerde speklapjes van de BBQquote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
Lekker Rafje!quote:Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.
En met dit weer super simpel, en ook te doen voor 1 persoonquote:
Klinkt primaquote:Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.
Wat meer mediterraansquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt prima![]()
Ik doe vaak supersimpel: ijsbergsla, cherrytomaatjes, mozzarella, olijven, wat kruiden (tijm, basilicum, oregano) en olijfolie. Het meeste wat je moet snijden zijn de tomaatjes (als ze groot zijn) en basilicum. Maar bij gedroogde basilicum en kleine tomaatjes gooi je alles gewoon in een kom en klaar
Koolhydraten eet ik met dit soort weer ook minder.
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat meer mediterraansBeetje azijn is ook nog wel lekker dan tegenover de olijf(olie)
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt
En azijn is ook best een goed idee. *noteer*
Bij salades heb ik sowieso iets van "gooi gewoon bij elkaar wat je lekker vindt en wat een beetje bij elkaar past". Kan eigenlijk niet fout gaan
Zondag al, samen met mijn nichtje (die was op zondag jarig)quote:
Mooi zo, zondag ben ik de lulquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zondag al, samen met mijn nichtje (die was op zondag jarig)
En ja, was gezellig
Ach, zondag is het alweer een heerlijke frisse 27 gradenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooi zo, zondag ben ik de lul
Veel te warm, maar krijg denk ik erg weinig bezoek, dus dan kunnen we mooi binnen blijven
Al weet ik niet of iedereen het er mee eens is
Rolgordijnen dicht en in box/korte broek met T-shirt op een stoel naast me, mocht ik zin hebben om open te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, zondag is het alweer een heerlijke frisse 27 graden
Gewoon rustig aan doen, dan komt alles goed
Geen Sjaak afhaak hoop ikquote:
Saywut?quote:
Ik plan je zo nog wel even in,quote:
Ahzo. Ja, prima!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik plan je zo nog wel even in,
maar bij voorkeur zonder tegenzin.
Heb je trouwens al wel weer een loginquote:
Jazekertquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je trouwens al wel weer een loginWant die kan ik niet maken.
We gaan 't merkenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:47 schreef Rafeiro het volgende:
ctrl c + ctrl v gebruikt voor je WW en dat gaat niet altijd goed
Denk dat ik voor die tijd al ruim op een oor lig hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je nu tot 04:00 gezet, is dat genoeg om te starten?
Naast een dame las ik, is het niet. Dan wel rustig gaan liggen en niet gaan Rick Rollen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:56 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Denk dat ik voor die tijd al ruim op een oor lig hoor
Een zeer olijke damequote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Naast een dame las ik, is het niet. Dan wel rustig gaan liggen en niet gaan Rick Rollen.
Duimpje omhoog voor.... hem of haarquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Duimpje omhoog voor.... hem of haarZal ik maar 2 duimpjes doen
Maar zelf heb je ook nog niet gesprokenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]Hadden we deze voor uitgevonden toch?
Coke, hoezo?quote:
Ga nu alleen even muziek draaien. Heb hier niet echt een bruikbare microfoon thuis. Maar vanuit de grote boze omroepstudio ga ik een keer een leuk showtje neerzetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zelf heb je ook nog niet gesproken
Ik word ongemakkelijk van mezelf
Je wil niet weten hoeveel kootjes/wervels/gewrichten ik kan kraken
Prima, op de minder gangbare tijden ben ik er nu wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:06 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ga nu alleen even muziek draaien. Heb hier niet echt een bruikbare microfoon thuis. Maar vanuit de grote boze omroepstudio ga ik een keer een leuk showtje neerzetten.
Sowieso neem ik alles op. Denk dat al mijn showtjes wel eens op het kopje 'webhawkgemist' op mn website terecht kunnen komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prima, op de minder gangbare tijden ben ik er nu wel.
Prima, heb het gevoel dat ik er binnenkort een paar weken niet ben. Maar dan zijn er nog genoeg anderen. Dus dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sowieso neem ik alles op. Denk dat al mijn showtjes wel eens op het kopje 'webhawkgemist' op mn website terecht kunnen komen.
Ik ben wel gekquote:
Hoe bedoel je naar je oude slaapkamer? Zelfde huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
Zo debiel ik woon hier nu een jaar, maar "map" in mijn hoofd nog de route naar mijn oude slaapkamer nu ik last heb. #autistinmij.
Nee ander huis, zou door een paar muren moeten lopen haha, en een trap op die er niet is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:23 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je naar je oude slaapkamer? Zelfde huis?
Dat is af en toe zeer fijn om te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:30 schreef Rafeiro het volgende:
Maar denk wel dat ik de indeling van mn woonkamer ga omgooien, zelfs na zo'n tijd, alles wat meer in mijn automatismen.
Goedemorgen Oscar. Hoewel het zo te zien niet zo'n goede morgen voor je is.quote:
quote:
Goedemorgen livelink en Oscar.quote:
het was weer een broeierig nachtquote:
Inderdaad. En toch heeft de airco maar weinig vocht uit de lucht gehaald vannacht.quote:
Ik kan rustig aan doen vandaag, ik krijg kabouter 3.0 eventjes vanmorgen omdat zijn vader naar een cursus hier om de hoek gaat, vanmiddag wel weer een autorijles voor herintredersquote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. En toch heeft de airco maar weinig vocht uit de lucht gehaald vannacht.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan rustig aan doen vandaag, ik krijg kabouter 3.0 eventjes vanmorgen omdat zijn vader naar een cursus hier om de hoek gaat, vanmiddag wel weer een autorijles voor herintreders
Heeft ze ook een houten been, lapje voor d'r oog en een papegaai op haar schouder?quote:
jep, ik wil vanmiddag richting Rotterdamquote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]Lekker wandelen dan weer.
En succes vanmiddag! Ga je de snelweg weer op?
Dat zal nog wel even duren maar zeker lukkenquote:
Zoals Piet zou zeggen:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:27 schreef just me het volgende:
[..]
jep, ik wil vanmiddag richting Rotterdam
[..]
Dat zal nog wel even duren maar zeker lukken
Of zo? Je bent er nog niet helemaal uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Piet zou zeggen:
Goedemorgen of zo...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Piet zou zeggen:
Goedemorgen of zo...![]()
Ik ben er helemaal uit, uit bed dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zo? Je bent er nog niet helemaal uit?![]()
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal uit, uit bed dan.
Desondanks heb ik het idee dat ik niet naar bed ben geweest...
Vandaag maar rustig aan doen dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
snap je heel goed. Heel herkenbaar...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
Mijn belastingformulier over 2016 heb ik laten invullen en hier is iets niet goed ingevuld, ik moet nu 2500,00 terug betalen
AMAIquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
Mijn belastingformulier over 2016 heb ik laten invullen en hier is iets niet goed ingevuld, ik moet nu 2500,00 terug betalen
neuh zeker niet maar ik had in 2016 dus teveel teruggekregen, maar ik baal er wel vanquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]De tering!!!
Dat zijn geen fijne verrassingen.
Damn, dat is echtquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
neuh zeker niet maar ik had in 2016 dus teveel teruggekregen, maar ik baal er wel van![]()
en ik ga contact opnemen met degenen die voor mij het formulier heeft ingevuld en er voor betaald gekregen heeft, het is iemand van een financieel adviesbureau
Jezus.. lekker dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand het laatste nieuws al gehoord? Buienradar is failliet.
Ze konden al maanden hun naam niet waarmaken.
(badum pssj)
Mijn travel buddy wilde me al een paar keer voor de trein gooien, omdat ik te veel van dergelijke grappen vertelde. Ik heb talent, kennelijkquote:
Dankquote:
Mijn achternichtje is vandaag jarig én ik ben vandaag weer wakker geworden.quote:
AHA, Gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn achternichtje is vandaag jarig én ik ben vandaag weer wakker geworden.
Twéé prestaties op één dag
Dank, dankquote:
Damnquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
De Speld ook gelezen, zie ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand het laatste nieuws al gehoord? Buienradar is failliet.
Ze konden al maanden hun naam niet waarmaken.
(badum pssj)
Nee, niet eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:45 schreef Melting het volgende:
[..]
De Speld ook gelezen, zie ik.
Buienradar is failliet. De weersite is ten onder gegaan aan een gebrek aan regen.
"Tja," vertelt Jacob Kampenaar, hoofd Stapelwolken bij Buienradar. "Toen we de site begonnen waren er gewoon nog heel veel buien. Wij dachten: hier is een markt voor. We hebben er gewoon nooit rekening mee gehouden dat het zou kunnen ophouden met regenen. We waren enkel gefocust op neerslag. Dat breekt ons nu op."
Mijn " adviseur" snapt er niets van, nu afgesproken dat ik, zodra ik de brief van de belasting binnen heb we samen gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is veel! Kun je het niet nog eens na laten kijken?
En anders betaal regeling treffen met de belasting dienst. Heb ik ook eens gedaan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemiddag
Ik durf niet naar buiten te gaan, in Groningen is het alsnog gewoon 30.5 graden
's avonds heb ik een barbecue met de vereniging dus ik moet dan wel.quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn " adviseur" snapt er niets van, nu afgesproken dat ik, zodra ik de brief van de belasting binnen heb we samen gaan kijken.
Kabouter is weer opgehaald, nu even rust en dan autorijden![]()
zie dm en succes met rijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn " adviseur" snapt er niets van, nu afgesproken dat ik, zodra ik de brief van de belasting binnen heb we samen gaan kijken.
Kabouter is weer opgehaald, nu even rust en dan autorijden![]()
Fraudeur!!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Foutje bedankt![]()
Zo dan!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zie dm en succes met rijden![]()
36 graden hier
Hier in de woonkamer is het nog wel te doen. De nieuwe tegels zijn lekker koel aan de voeten en zolang de gordijnen, ramen en deuren dicht blijven, is het wel uit te houden hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Op het balkon (op het noorden) is het nog wel te doen. Een zuchtje wind is wel lekker. In mijn woonkamer is het een sauna.
Als je tegels hebt scheelt dat indd een heleboelquote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de woonkamer is het nog wel te doen. De nieuwe tegels zijn lekker koel aan de voeten en zolang de gordijnen, ramen en deuren dicht blijven, is het wel uit te houden hier.
Maar boven en buiten?
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:07 schreef CindieY het volgende:
Prima te doen hoor, hier bij de zwemplas in Zwolle
Die puft ook aardig van de hitte.quote:
Doe je dat autorijden in je eigen auto of in een lesauto?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:22 schreef just me het volgende:
Gereden van Delft naar Gouda en via Rotterdam terug... nu![]()
ik ben doorweekt, maar kan ook zijn omdat mijn airco het niet deed
De 1e les hebben we in zijn auto gedaan (met dubbele pedalen zeg maar) nu in mijn auto want daar moet ik toch mee verder.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je dat autorijden in je eigen auto of in een lesauto?
Ja dan heb je het niet makkelijk hoor, met dit weer!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die puft ook aardig van de hitte.
Gisteren had zij er veel meer last van dan ik, vandaag is het andersom.
Maar ja, ik zat net ook met zware meubels te sjouwen om ze weer op de tegels te zetten!Niet handig!
En de kleine blijft vrolijk doortrappelen in haar buik!
Ik vind het goed van je dat je dit doet. Ik heb mijn rijbewijs, maar omdat ik geen auto heb, heb ik ook al in geen jaren meer gereden. Lange tijd was ik er van overtuigd dat ik nog kon rijden als ik in een auto zou stappen, maar nu denk ik dat niet meer en zou ik niet meer zomaar durven of kunnen rijden, denk ik. Dus als ik ooit weer een auto koop, zou zo'n herintrederscursus geen overbodige luxe zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
De 1e les hebben we in zijn auto gedaan (met dubbele pedalen zeg maar) nu in mijn auto want daar moet ik toch mee verder.
Ja, dat ben ik met je eens. Ik heb ToT ook al wel eens gezegd dat hij wat energie moet overhouden voor als de baby er is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja dan heb je het niet makkelijk hoor, met dit weer!
Wanneer kun je eens stil zitten joh?altijd bezig!!
Rustig aan.
Ik ben er nog niet hoor en ik weet ook niet of ik nu al alleen een stuk op de grote weg durf te rijden, maar ik wil mezelf dit gunnen, investeren in mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het goed van je dat je dit doet. Ik heb mijn rijbewijs, maar omdat ik geen auto heb, heb ik ook al in geen jaren meer gereden. Lange tijd was ik er van overtuigd dat ik nog kon rijden als ik in een auto zou stappen, maar nu denk ik dat niet meer en zou ik niet meer zomaar durven of kunnen rijden, denk ik. Dus als ik ooit weer een auto koop, zou ik zo'n herintrederscursus geen overbodige luxe zijn.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Ik heb ToT ook al wel eens gezegd dat hij wat energie moet overhouden voor als de baby er is.
Ik zag net wat foto's van de heer ToT waar jij strontjaloers op zou worden...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Ik heb ToT ook al wel eens gezegd dat hij wat energie moet overhouden voor als de baby er is.
van dat zwembadje welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net wat foto's van de heer ToT waar jij strontjaloers op zou worden...
Ja ToTje, kijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net wat foto's van de heer ToT waar jij strontjaloers op zou worden...
Whehe true, rue!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja dan heb je het niet makkelijk hoor, met dit weer!
Wanneer kun je eens stil zitten joh?altijd bezig!!
Rustig aan.
Haha ja maar we willen de dingen hier ook wel af hebben voordat die er is!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk een slagje kleiner hebben, maar dit was volgens mij de kleinste fatsoenlijke die ze bij de Action hadden. (Een kleinere was echt zo'n baby-badje).quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet hoor en ik weet ook niet of ik nu al alleen een stuk op de grote weg durf te rijden, maar ik wil mezelf dit gunnen, investeren in mezelf
[..]![]()
![]()
oh je hebt een joekel van een zwembad zie ik nu op FB![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
De thermometer die bij ons in de tuin in de zon hangt, geeft 46 graden aan![]()
In de schaduw en met klein briesje is het buiten nog wel vol te houden.
Dat betekend dat je naar je lichaam moet luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:11 schreef ToT het volgende:
Pfff maar ondanks dat koele badje voel ik me nog steeds klote.
Wel minder erg dan vanochtend, maar toch...
Enschede kan ook wel echt bloedheet worden. Elke keer als ik weer terugkom voelt het toch warmer dan het hoge Noorden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
De thermometer die bij ons in de tuin in de zon hangt, geeft 46 graden aan![]()
In de schaduw en met klein briesje is het buiten nog wel vol te houden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Enschede kan ook wel echt bloedheet worden. Elke keer als ik weer terugkom voelt het toch warmer dan het hoge Noorden.
Niet dat het hier wel uit te houden is
Ja dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Als de zon straks weg is, is het lekker om achter het huis te zitten.
Good point!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat betekend dat je naar je lichaam moet luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |