SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
durf te vragen ben jij dat op het gifjequote:Op maandag 23 juli 2018 09:16 schreef Charlotte3 het volgende:
Me mind on fire
Me soul on fire
Feelin Hot Hot Hot!
[ afbeelding ]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
durf te vragen ben jij dat op het gifje
misschien draait 11 wel op het strand met vage klachten timesignaturesquote:Op maandag 23 juli 2018 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.
Nee ik ben geen brunette.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
durf te vragen ben jij dat op het gifje
quote:Op maandag 23 juli 2018 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Charlotte heeft niet zoveel ritmisch gevoel.
Mobiel fokkenquote:Op maandag 23 juli 2018 09:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is niet eens een mobiele link er naar toe
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.quote:Op maandag 23 juli 2018 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik roep je broertje als je vervelend blijft doen JA!!![]()
Of draai voor ons zomermuziekjes?
Please do!quote:Op maandag 23 juli 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.
Laat maar horen dan., sta je al op t rooster?quote:Op maandag 23 juli 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan bij Dominator.
Ja, hoe zit het?!quote:Op maandag 23 juli 2018 09:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Laat maar horen dan., sta je al op t rooster?
quote:
Dank!quote:
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"quote:Op maandag 23 juli 2018 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph begint er een beetje aan te wennen dat ik niet meer blond ben
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dank!![]()
*deel taart uit*
Snel opeten, anders heb je kans op:
1) smelten
of
2) bakken.
In geval 2 heb je dan gebak.
Badum pssj
Dank uquote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"
Ik zou me dus echt een paar weken steeds de tyfus schrikken als die van mij ineens lichtblond oid wasquote:Op maandag 23 juli 2018 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij schrikt nog elke ochtend wakker en denkt "Wie ligt er NU weer naast me?! Waar heb ik déze nou weer opgescharreld?!"
quote:Op maandag 23 juli 2018 11:51 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt een paar weken steeds de tyfus schrikken als die van mij ineens lichtblond oid was
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ookquote:
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..quote:Op maandag 23 juli 2018 11:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ook
Bij mijn vrouw zou dat nogal ehhhh.....apart staan!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Àls ze ineens rood zou zijn dan was het wel ook
Ja roodharige mannen worden idd vaak niet echt als aantrekkelijk gezien, maar er zijn genoeg roodharige dames die er echt wel begeerlijk uitzien hoor!quote:Op maandag 23 juli 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..
Ah, je doet dus toch nog geen admiral Holdo'tje?quote:Op maandag 23 juli 2018 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nu van mijn eigen lichtblond naar iets tussen aubergine en kastanje in gegaan. En vroeger deed ik het ook rustig zwart of paars ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gelogenquote:Op maandag 23 juli 2018 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja roodharige mannen worden idd vaak niet echt als aantrekkelijk gezien, maar er zijn genoeg roodharige dames die er echt wel begeerlijk uitzien hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb gelogen.. ik heb één zwak voor een rossig iemand.
De zanger van Imagine Dragons - Dan Raynolds
![]()
Die hep blauw haar, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Moet je ding zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Roodharig ja? Heb daar echt niks mee..
precies en daarom ben ik gewoon duif grijsquote:Op maandag 23 juli 2018 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle (grote) veranderingen van haarkleur zijn raar in het begin. Kwestie van wennen
Is dat zo? Heb ik geen last van hoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle (grote) veranderingen van haarkleur zijn raar in het begin. Kwestie van wennen
quote:Op maandag 23 juli 2018 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
precies en daarom ben ik gewoon duif grijs
Kijk die foto dan!quote:
Leuke naam voor een bepaald type bier: moeilijk blond.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ik voel me echt MOEILIJK blond de laatste dagen.. godver zeg!
Zo zagen de duiven er in de Efteling uit.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke naam voor een bepaald type bier: moeilijk blond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOEILIJK LEKKER!!!![]()
Oke ik stop..
Ik mis een tuin!quote:Op maandag 23 juli 2018 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
chillenIk mis alleen nog een zwembadje in de tuin
Sommigen noemen het een emmer, maar het is maar net welk etiket je erop plaktquote:
daar pas ik niet inquote:Op maandag 23 juli 2018 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sommigen noemen het een emmer, maar het is maar wel etiket je erop plakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
KUTVLIEGEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wespen dan, lijken wel veel feller deze zomer.
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezienquote:Op maandag 23 juli 2018 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee wespen dan, lijken wel veel feller deze zomer.
Weps.... het is weps.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezien
Wat een pleuris beesten zijn dat zeg
Ja echt!! Zaterdagavond uit eten geweest, plaats genomen buiten op terras.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier gelukkig nog geen wesp gezien
Wat een pleuris beesten zijn dat zeg
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja echt!! Zaterdagavond uit eten geweest, plaats genomen buiten op terras.
Ja hoor, bingo. Ik kan dan ook niet rustig blijven zitten.. stond daar net een stierenvechter met mn servet.
Ja of in de wachtrij als je moet poepen.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
herkenbaar
weet je wat erg is, als je in de wachtrij staat bij een attractie
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of in de wachtrij als je moet poepen.
Nee, wel bij de koffie vaakquote:Op maandag 23 juli 2018 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
nu we het toch over poepen hebben, moeten jullie ook altijd als jullie aan de drank zitten
Whahaha ja, bij die overvolle zoete prullenbakken! Elleboogje tijdens wespendans aan de buurman, OOPS!!quote:Op maandag 23 juli 2018 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
herkenbaar
weet je wat erg is, als je in de wachtrij staat bij een attractie
Nee.. wel vaker plassen.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
nu we het toch over poepen hebben, moeten jullie ook altijd als jullie aan de drank zitten
quote:Op maandag 23 juli 2018 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
KUTVLIEGEN!Hij.heeft.wel.een.punt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem altijd een plasabboquote:Op maandag 23 juli 2018 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Met bier vaker plassen. Eerst een tijdje niet, maar als ik eenmaal gegaan ben en ik blijf drinken, dan blijf ik ook lopen, zeg maar.
Een wat?quote:
Ja, ik snap waar "abbo" voor staat. Maar wat IS een plasabonnement?quote:
ow je betaald 3,50 en je mag heel de avond/nacht plassen. ipv steeds weer 50 cent betalenquote:Op maandag 23 juli 2018 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik snap waar "abbo" voor staat. Maar wat IS een plasabonnement?
wtf.. betalen om te plassen?quote:Op maandag 23 juli 2018 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
ow je betaald 3,50 en je mag heel de avond/nacht plassen. ipv steeds weer 50 cent betalen
rotterdam.....quote:Op maandag 23 juli 2018 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf.. betalen om te plassen?
In dat soort tenten drink ik hooguit 1 biertje en ben dan weer pleite. Me dunkt, ze kunnen veel meer aan me verdienen als ze het plassen gratis maken.
Oh, daar kom ik nooit. Tenzij op doorreis.quote:
Dat soort tenten moeten echt failliet. En in kleine stukjes.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf.. betalen om te plassen?
In dat soort tenten drink ik hooguit 1 biertje en ben dan weer pleite. Me dunkt, ze kunnen veel meer aan me verdienen als ze het plassen gratis maken.
en aangeven bij de vergunningverlenerquote:Op maandag 23 juli 2018 14:42 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat soort tenten moeten echt failliet. En in kleine stukjes.
Dank uquote:
Ik ben vanmorgen weer wakker gewordenquote:
ik was ook al in alle staat van twijfel, het was toch je nichtje die gisteren jarig wasquote:Op maandag 23 juli 2018 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen weer wakker geworden![]()
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik was ook al in alle staat van twijfel, het was toch je nichtje die gisteren jarig was
quote:Op maandag 23 juli 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juli 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. En mijn oom ook. En ik vandaag. En mijn achternichtje morgen. En mijn tante overmorgen.
mijn ouders komen beiden uit zo’n familie en raad eens wat: het is dezelfde periode en hun eigen verjaardagen vallen er ook in en toen kwam er later ook nog een neefje bij.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Gefeliciteerd.
Wij hadden vroeger ook zo'n periode, dan waren er 6 jarig in 4 dagen
Slim.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja en omdat geen bezorgkosten ivm verjaardag heb een een lekker duur en kort tijdslot gekozen, haha. Hoef ik maar 2 uurtjes thuis te zijn
Mijn bezoek is er elk moment. Dus ik haak af.quote:
Altijd goed, ik hoop altijd maar dat de overgangen een beetje te doen zijn en doe derhalve maar wat.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil straks eventueel nog wel wat in elkaar flansen...
Gewoon doen waar jij zin in hebt...quote:Op maandag 23 juli 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd goed, ik hoop altijd maar dat de overgangen een beetje te doen zijn en doe derhalve maar wat.
Wel een voordeel is dat ik ook net zo makkelijk iets nieuws draai. Al sla ik dan de plank ook wel regelmatig mis.
Mja even, haha.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:02 schreef MadMaster het volgende:
De klok hier staat stil op 19.30 uur.
Je bent dus al begonnen, merk ik nu...
kijk! nogmaals, gefeli!quote:Op maandag 23 juli 2018 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen weer wakker geworden![]()
Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem zo wel. Last van mijn nek, rug en schouders, dus even stukje sjokken
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
01. 0:00:00 El Funkador - Home Again
02. 0:06:38 2Sher - mamba
03. 0:10:44 3edi4 - funky batucada
04. 0:14:06 Adam Port - Roots Edit
05. 0:20:38 BAILE - Amae (Original Mix)
06. 0:24:20 Bombs Away ft. Elle Vee - Before We Had a Label (Skytek Remix)
07. 0:28:18 Crisis Era & Seth Hills - Basslevel
08. 0:31:04 DJ Fudge - This Is My House (Original Mix)
09. 0:36:44 henry fong x lady bee x richie loop - pom pom
10. 0:39:24 ku de ta feat nikki ambers - move ya body
11. 0:43:20 Manu XTC - Feeling Dance
12. 0:49:18 MOGUAI & RAUMAKUSTIK - Sometimes
13. 0:52:44 stadiumx and metrush feat bishop - do it again
14. 0:55:58 ZHU feat. Tame Impala - My Life (Blond:ish Remix)
Ik zie het nu pasquote:
Er was niemand, dus ik heb de zelfkastijding maar afgebroken...quote:Op maandag 23 juli 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
Niet eens meer een kwartiertje zie ik nu. Jammer dat ik het gemist heb, maar dank je wel dat je de moeite hebt genomen om in deze hitte voor ons te draaien MadMaster.
Begrijpelijk wel. Aan mij als enige luisteraar had je ook weinig gehad in dat geval.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was niemand, dus ik heb de zelfkastijding maar afgebroken...
Ik vond het zelf een heel goed set...quote:Op maandag 23 juli 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Aan mij als enige luisteraar had je ook weinig gehad in dat geval.
quote:Op maandag 23 juli 2018 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een heel goed set...
Hoi Livequote:Op maandag 23 juli 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Laatste kwartiertje dan maar meepikken.
Alle setlists worden bewaard, maar er zijn er nog duizenden andere mogelijk...quote:Op maandag 23 juli 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel er ook niet aan. Maar die set is vast niet verloren gegaan voor het nageslacht, hoop ik.
Hoi Charlotte. Kun je al iets beter tegen de hitte?quote:
Ja, heb nu wel meer slaap- en eetlust.. gelukkig.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte. Kun je al iets beter tegen de hitte?
Ja vaak heb je al minder honger als je gekookt hebt. Ik eet wel salade deze dagen.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
Ja, ik heb vannacht wel beter geslapen inderdaad. Hopelijk deze nacht weer.
Eetlust was bij mij nooit een probleem. Koken wel, maar eten niet
Ik heb vandaag eten gemaakt dat ik ook morgen kan eten. Even opwarmen in de microwaf en klaar. En voor woensdag staat salade op het menuquote:Op maandag 23 juli 2018 23:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja vaak heb je al minder honger als je gekookt hebt. Ik eet wel salade deze dagen.
Gemarineerde speklapjes van de BBQquote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
Lekker Rafje!quote:Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.
En met dit weer super simpel, en ook te doen voor 1 persoonquote:
Klinkt primaquote:Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
IJsbergsla, blikje tonijn, wat mayo, augurk, tomaat, kappertjes, ui , snufje peper en zooi naar keuze en je hebt een best lekkere salade. Wellicht wat pasta of aardappeltjes om wat koolhydraten toe te voegen, maar het kan ook best zonder met dit weer vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |