SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op zondag 22 juli 2018 22:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof hij Obese heeft gewonnen
FOK! > Twitterquote:Op zondag 22 juli 2018 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Echt debiel dat die coma-tweet van Yannick blijft staan
quote:Op donderdag 5 juli 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
Gurney v West, Price v Cullen zijn de leukste wedstrijden. Iedere speler in het kwart van Cross kan ook beter geen slechte dag hebben anders zijn ze exit.
een dartspakket en kaartjes voor een b-toernooi toch?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wil die prijzen die je kan winnen niet eens
Voor plek 2 en 3 krijg je idd gratis kaartjes voor de vrijdagse mongolensessie van de Euro Tourquote:Op zondag 22 juli 2018 22:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wil die prijzen die je kan winnen niet eens
quote:Op zondag 22 juli 2018 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een dartspakket en kaartjes voor een b-toernooi toch?
Ja, niks voor deze autist.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor plek 2 en 3 krijg je idd gratis kaartjes voor de vrijdagse mongolensessie van de Euro Tour.
Meer respect voor de Euro Tours graag. De plek waar helden worden geboren.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een dartspakket en kaartjes voor een b-toernooi toch?
Koert is net voor de 40-45e keer vader geworden dus die moet wel natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2018 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is iedereen viessmerig dun zeg? Eerst Bunting, net Koert en nu King. WTF.
Ze denken echt dat de kijkers gek zijn...quote:Op zondag 22 juli 2018 23:01 schreef KennyPowers het volgende:
Dit heeft hij ook pas 180 keer verteld
Dat klopt ookquote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze denken echt dat de kijkers gek zijn...
Dat is niet zo?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze denken echt dat de kijkers gek zijn...
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef KennyPowers het volgende:
Topic loopt ook nog niet storm.
Zou meer opvallen in een apart subforum.
Wat een fijne sneerquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.
Ik overweeg straks even een bijdrage te leveren in de feedback, want topics zonder Wim zijn niet compleet.quote:
Je gaat je goddelijke gang maar. Ik heb gezegd wat ik wil zeggenquote:Op zondag 22 juli 2018 23:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik overweeg straks even een bijdrage te leveren in de feedback, want topics zonder Wim zijn niet compleet.
Ik ga alvast wijzijndarts.nl aanmakenquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.
Dit jaquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee witbiertjes genuttigd ouwe reus, dus dit is onjuistquote:Op zondag 22 juli 2018 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je spraak zal wel ook niet meer zo heel fantastisch zijn, zuiplap.
Hmm ok. Ik ben meer van de GP’s vandaag. Paar radlertjes tussendoor, morgen weer even langs de wisselband. Stofzuiger staat in de gang omdat de meterkast vol met lege flessen staat (lol)quote:Op zondag 22 juli 2018 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Twee witbiertjes genuttigd ouwe reus, dus dit is onjuist
ik ambieer geen darterslichaam dus ik ben over het algemeen een bescheiden drinkerquote:Op zondag 22 juli 2018 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik ben meer van de GP’s vandaag. Paar radlertjes tussendoor, morgen weer even langs de wisselband. Stofzuiger staat in de gang omdat de meterkast vol met lege flessen staat (lol)
Als je je beetje wil inleven in het darts moet je ook zo’n lichaam hebben vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik ambieer geen darterslichaam dus ik ben over het algemeen een bescheiden drinker
Wat?quote:
Dit kan ik alvast opvoeren als excuus als jij mij ooit genadeloos hard van het dartbord af speert.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:26 schreef Masterminded het volgende:
Cross en King zijn goede vrienden, overigens. In Denemarken won King met 6-5 maar hij gaf aan dat hij er moeite mee had om zijn GOEDE VRIEND Cross te verslaan.
(lol)
Heeft Mani dit setje al in huis?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:31 schreef Masterminded het volgende:
Mani en ik weten alvast waar het aan ligt als Raya eruit vliegt.
Is een investeringquote:Op zondag 22 juli 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Je moet die action figures ergens van betalen natuurlijk
Die kan op de Raya-bingokaart.quote:
Target werkt alleen voor Rob Cross. Voor de andere darters is het pure aids.quote:
Stukje kotsquote:Op zondag 22 juli 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb geen feelgoodTV nodig op de late avond, man.
Nu al het beste WK ooit.quote:
Het EK met Simon Withlockquote:Op maandag 23 juli 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
Raya zou die Euro Tour moeten winnen als hij het EK wil halen, Zjakkermans.
en Paul Nicholsonquote:
quote:
Zjak stond hem vooraf nog op te voeren als een tegenstander waar Raya heel erg voor moest vrezen (lol).quote:Op maandag 23 juli 2018 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat baardmannetje is niet in staat om met 9 pijlen 140 uit te gooien
Bij Zjak kan ik zelfs een wereldtopper zijnquote:Op maandag 23 juli 2018 00:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zjak stond hem vooraf nog op te voeren als een tegenstander waar Raya heel erg voor moest vrezen (lol).
Hopelijk wint Hendo. Maar die zal ook wel bezwijken aan de hitte.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:26 schreef Masterminded het volgende:
Kim Huybrechts v John Henderson
Simon Whitlock v Richard North
James Wade v Jermaine Wattimena
Peter Wright v Jelle Klaasen
Wat een aidssessie morgen.
Huybrechts heeft nog nooit gewonnen op de WMP-genot.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hopelijk wint Hendo. Maar die zal ook wel bezwijken aan de hitte.
+ dat Huybrechts (op het podium iig) nog nooit van Hendo heeft gewonnen. Staat h2h 2-0 voor Hendo!quote:Op maandag 23 juli 2018 00:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huybrechts heeft nog nooit gewonnen op de WMP-genot.
quote:Op zondag 22 juli 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
Ik zit te zoeken naar een rare manier van Wright om een pijl alsnog in een triple/bull te krijgen. Door z'n knieën zakte een beetje tegen Van Gerwen, 2014 ergens.
Heeft op de World Series gewoon uitstekend gegooid. In wedstrijden van hoog niveau tegen Cross en Anderson het onderspit moeten delven.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wade is lekker bezig op vloer maar blijft toch wisselvallig.
Match to feature most 180s - Wade Wattimena @ 9quote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dames en heren, ik heb van Unibet 5 gratis eurootjes gekregen om te wedden op darts.
Wat wordt het vanavond? Ik heb in ieder geval al Hendo gekozen.
Whitlock wint ook wel, Wade is lekker bezig op vloer maar blijft toch wisselvallig. Wright wint ook wel, zijn quote is dan ook het laagst.
Ah dat is goed om te horen. Heb World Series niet gevolgdquote:Op maandag 23 juli 2018 17:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft op de World Series gewoon uitstekend gegooid. In wedstrijden van hoog niveau tegen Cross en Anderson het onderspit moeten delven.
Dat lijkt me wat te optimistisch. Wade gooit niet zo heel vaak 180'squote:Op maandag 23 juli 2018 18:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Match to feature most 180s - Wade Wattimena @ 9
Wowww. Vanavond wel aids.quote:Op maandag 23 juli 2018 00:29 schreef Masterminded het volgende:
Dinsdagavond is wel genot, ja. Houdt uw agenda vrij.
Dave Chisnall v Michael Smith
Daryl Gurney v Joe Cullen
Jeffrey de Zwaan v Adrian Lewis
Gary Anderson v Raymond van Barneveld
Szura en ik gaan niet juichen voor een vlaggetjequote:Op maandag 23 juli 2018 18:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wattimena is aids met dat achterlijke tempo van hem. laat Wade maar winnen.
wade jahoor.. pure middelmaat en daar de middelmaat weer van. die gast heeft voor zn talent veel te veel prijzen gekregenquote:Op maandag 23 juli 2018 18:33 schreef Masterminded het volgende:
Ik tip Cross of Wade als eindwinnaar dus ik moet wel leien dat Wade gewoon wint.
Lol. Je kunt ook gewoon meteen zeggen dat je het darten totaal niet volgt.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:30 schreef bechirti het volgende:
[..]
wade jahoor.. pure middelmaat en daar de middelmaat weer van. die gast heeft voor zn talent veel te veel prijzen gekregen
Ligt eraan, als co-comentator is hij niet geschikt.quote:Op maandag 23 juli 2018 18:06 schreef bechirti het volgende:
hoe doet fil t als commentator btw,is ie beetje geschikt?
Heeft Rob nu een relatief makkelijke route naar de finale?quote:Op maandag 23 juli 2018 18:33 schreef Masterminded het volgende:
Ik tip Cross of Wade als eindwinnaar dus ik moet wel leien dat Wade gewoon wint.
Het wordt iedere ronde een stukje lastiger.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heeft Rob nu een relatief makkelijke route naar de finale?
Halve finale Cross - Wade zou wel genot zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het wordt iedere ronde een stukje lastiger.
Achtste finales; Darren Webster
Kwartfinale; Suljovic/White
Halve finale; Wright/Wade
RTL pas na Tour du Jour livequote:
Ja heb stream aan.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
over een paar minuten de 1e partij
lol volg ik t darten niet? oke. nou dan weet jij dat beter dan ik.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol. Je kunt ook gewoon meteen zeggen dat je het darten totaal niet volgt.
Is goed. We doen maar alsof Wade dit jaar heel dramatisch staat te gooien, als jij dat wil.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
lol volg ik t darten niet? oke. nou dan weet jij dat beter dan ik.
Gelukkig straks een wok-over voor je grote liefde.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig straks een wok-over voor je grote liefde.
Open, geluid hard zetten.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Zal ik mijn balkondeur al open zetten of wordt het dan alleen maar warmer?
Dan komen de chicks vast vanzelf aanbellenquote:Op maandag 23 juli 2018 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Open, geluid hard zetten.
De buurt moet weten dat jij darts kijkt.
Bepaalde FOK!kers zouden hier niet ontevreden mee zijnquote:Op maandag 23 juli 2018 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts pleegt zelfmoord als ie dit verliest
Dana valt niet op bebrilde dikke pensen van 1 meter 65quote:Op maandag 23 juli 2018 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bepaalde FOK!kers zouden hier niet ontevreden mee zijn
Zjak zal dit duiden als ''Henderson is een ideale uit-de-beweging-darter''.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
Het verschil tussen lage en hoge finishes bij Henderson
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dana valt niet op bebrilde dikke pensen van 1 meter 65
De beste darter allertijden gooide nooit uit de beweging (lol)quote:Op maandag 23 juli 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zjak zal dit duiden als ''Henderson is een ideale uit-de-beweging-darter''.
bedankt hansquote:Op maandag 23 juli 2018 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
DO YOU COME FROM A LAND DOWN UNDER
WHERE WOMEN GLOW AND MEN PLUNDER
quote:Op maandag 23 juli 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Beter bijnaam voor Richard North zou zijn, tyfussaaie kutautist kutdarter klootzak.
nou nou nouquote:Op maandag 23 juli 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Beter bijnaam voor Richard North zou zijn, tyfussaaie kutautist kutdarter klootzak.
Wowquote:Op maandag 23 juli 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik haal mijn inspiratie van twitter.quote:
De Stootbumper is altijd sympathiekquote:Op maandag 23 juli 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vanwaar die obsessie van Yannick met die dikke Aboriginal?
''Jammer de altijd saaie North net de World Matchplay heeft gehaald. Ik had echt gehoopt dat Noppert de World Matchplay zou halen.''quote:
Heeft per ongeluk de halve finale van een Euro Tour gehaald dit jaar. Voor de rest niets goed gedaan. Niets. Nada.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kende North niet en had dat graag zo gelaten.
Dobey of Noppert ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef Nober het volgende:
Van der Voort had Whitlock wel een partij gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |