Dat klopt ookquote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze denken echt dat de kijkers gek zijn...
Dat is niet zo?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze denken echt dat de kijkers gek zijn...
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:03 schreef KennyPowers het volgende:
Topic loopt ook nog niet storm.
Zou meer opvallen in een apart subforum.
Wat een fijne sneerquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.
Ik overweeg straks even een bijdrage te leveren in de feedback, want topics zonder Wim zijn niet compleet.quote:
Je gaat je goddelijke gang maar. Ik heb gezegd wat ik wil zeggenquote:Op zondag 22 juli 2018 23:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik overweeg straks even een bijdrage te leveren in de feedback, want topics zonder Wim zijn niet compleet.
Ik ga alvast wijzijndarts.nl aanmakenquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liever maken FA's fora als LEF aan of maken ze zich druk om tweets die op het open internet worden gedeeld.
Dit jaquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee witbiertjes genuttigd ouwe reus, dus dit is onjuistquote:Op zondag 22 juli 2018 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je spraak zal wel ook niet meer zo heel fantastisch zijn, zuiplap.
Hmm ok. Ik ben meer van de GP’s vandaag. Paar radlertjes tussendoor, morgen weer even langs de wisselband. Stofzuiger staat in de gang omdat de meterkast vol met lege flessen staat (lol)quote:Op zondag 22 juli 2018 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Twee witbiertjes genuttigd ouwe reus, dus dit is onjuist
ik ambieer geen darterslichaam dus ik ben over het algemeen een bescheiden drinkerquote:Op zondag 22 juli 2018 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik ben meer van de GP’s vandaag. Paar radlertjes tussendoor, morgen weer even langs de wisselband. Stofzuiger staat in de gang omdat de meterkast vol met lege flessen staat (lol)
Als je je beetje wil inleven in het darts moet je ook zo’n lichaam hebben vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik ambieer geen darterslichaam dus ik ben over het algemeen een bescheiden drinker
Wat?quote:
Dit kan ik alvast opvoeren als excuus als jij mij ooit genadeloos hard van het dartbord af speert.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:26 schreef Masterminded het volgende:
Cross en King zijn goede vrienden, overigens. In Denemarken won King met 6-5 maar hij gaf aan dat hij er moeite mee had om zijn GOEDE VRIEND Cross te verslaan.
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |